Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Маша

50 років, козоріг, познайомиться з хлопцем у віці 37-65 років

Цивілізація та антицивілізація

  • 10.01.12, 21:12
Є така робота - професійно замулювати очі. Яскравий представник такої професії - американець Семюел Хантінгтон. Він працював в створеній Девідом Рокфеллером Раді міжнародних відносин і на гроші того ж Рокфеллера займався промивкою мізків. Найбільша праця Семюела - "Зіткнення цивілізацій". Це продовження наробіток іншого професійного брехуна і друга Рокфеллера - Збігнєва Бжезинського з його " Великою шаховою дошкою". Ідея книги поділ світу на декілька ворогуючих між собою цивілізацій - Західної, Православної, Ісламської і т.д. і т.п.

Ідеї брехунів Хантінгтона-Бжезинського міцно всілися в голови, особливо західної публіки. Підміна понять на високому софістичному рівні - ось чим в своєму житті займалися пан Збігнєв та пан Хантінгтон.

Що власне є таке цивілізація? Це культура. Культура має нести основне - цінності, насамперед духовні. Матеріальне є лише виявом стану духовного. Цивілізацію європейської раси можна поділити на два етапи - "варварський" і "просвітницький". Варварський етап охоплює не тільки період власне "варварства" народів Європи, а сам "варварський" дух, котрий панував не тільки в Римський Імперії чи ранній Русі, а йшов червоною ниттю через середньовіччя і в куті якого стояли поняття власної честі, гідності, геройства (лицарства), шляхетності. Аристократизм як цінність середньовічної Європи, проявлена через хоробрість завойовану на полях бою. Цінністю була особистість, але не особа. Треба було розрізняти ці поняття, адже особистість це ціннісна категорія, а особа - юридична. Герой епосу, як особистісь, котра перемогла себе і навколишні обставини, так як античний Одиссей, і як середньовічний Лоенгрін, що був продовженням еллінського духу одиссейства. Герой народної української думи - козак, герой, особистість. Особа була там десь - гречкосієм. "Просвітницький" етап цивілізації ніс культуру в іншому вияві - з полів боїв він перенісся в університети. І хоч не маючи вже того запалу, він ніс цінності - свободи особистості. Не дарма найвищим виявом "просвітницького етапу" все ж був не Дідро, але Наполеон. Так як в Україні, особа культурного просвітника змішалося з воїном-гетьманом в особі Івана Мазепи. І знову ж таки ми маємо цінність - свободу, але не анархічну свободу особи, котра несе деструкцію, а свободу особистості - того буржуа, котрий своїм талантом заробив статки на противагу обрісших жирком аристократів, того воїна з простої родини, котрому Наполеон дав змогу стати офіцером не через прізвище, а через свою звитягу.

Ця свобода, якщо хочете демократія (хоча не люблю цього слова) була виявом аристократії, принадою білої людини в расовому аспекті, арійською принадою. Однак Карл Маркс привніс в цю ідею семітські принади пустельного народу, принади свободи дезорганізуючої, анархічної свободи особи, котра ламала межі між особистістю та собою і ставила в свій кут саме особу, не в духовному змісті цього слова, а лише в суто фізіологічному.

ХХ століття привнесло зміну цивілізації - а саме антицивілізацію. Зачатий Карлом Марксом фундамент антицивілізації розрісся семітським духом в основу головної ідеології ХХ століття. Саме ідеали Палестинської пустелі стояли за нею - золотий телець, не робота на стоілття, а робота ту і зараз, на миттєвий результат, адже в пустелі немає нічого вічного. 

З цього часу культура власне стала антикультурою. Це виражається в усьому. Характерна білій расі архетиктура була монументальною, вона мала простояти тисячоліття, це будувалося для нащадків. Це будувалося, щоб показати велич європейської людини - Колізей, Бранденбурзькі ворота, Софіївський собор. В той час як сучасна архітектура постмодернізму (та й модернізму також) це груда скла, побудована тут і зараз, щоб вразити, щоб рефлексувати тут і зараз. І не важливо наскільки вона побудована, бо ж піски пустелі зносять всі речі... Антична скульптура показувала красоту людського тіла, саме красоту в природному її розумінні, натомість зараз ми бачимо викривлення, випячювання на перед уродства, задля того щоб вразити тут і зараз...Живопис реалізму замінили картини сюрреалізму, європеєць тікає від реальності в якусь збочену квазіреальність... Культурою став ширпотреб, котрий буде забутий вже завтра, але ж сьогодні він вражає. Тут і зараз. Чи можна ставити знаки рівності між Ріхардом Вагнером і Рамштайном? Чи можна зрівнювати музику Михайла Вербицького з музикою Вєрки Сердючки? В літературі відбувався відхід від образу героя і спуск до образу "малої людини", а по суті тої самої особи в її юридичному значенні. Піски Палестини тут дуже вдало напустив єврей Франц Кафка...

Безсенсовість існування наштовхується на існування тисяч паралельних квазівимірів - телевізор, мережа, комп'ютер, де людина ще має хоч якийсь сенс. Втеча від себе - ось девіз ХХ стоілття. Втеча від реальності - ось девіз ХХІ століття. Наповнення змінив зовнішній вираз. Це культура гламуру, аристократії від бренду на одязі, а по-суті антикультура. Цивілізація знищила своєї змістове наповнення, натомість продукує зовнішні вирази - авто, глянець, шмаття. Як невиліковно хворий - вже майже труп, але ще продукує дихання. 

В цивілізації вибито фундамент - цінності. Це вже Пізанська вежа, начебто є, але для користування не придатне. Замість Грааля сучасний лицар шукає золотого тільця - це епос сучасності. Ще в початках ХХ стоілття це все помітив Освальд Шпенглер. ВІн написав "Захід Європи", тоді це було напевно ще на рівні інтуїції, зараз це на рівні зору. Не можливо казати про цивілізацію, побудовану без фундаменту на піску. Це не боротьба цивілізацій - це боротьба цивілізації проти антицивілізації.

Цей дух антицивілізації в Європу принесло США, котру впитало в себе разом із золотом єврейських лоббістів. Тут в штатах вона мала ґрунт, як країна, котра увесь час приймала в себе вигнанців з Європи - тих, хто випадав з рамок європейської культури. Саме США, озброївшись томами Карла Маркса та шекелями везло в Європу Золотого тільця, підступно називаючи це "Західною культурою". Вітер з Палестини в ХХ столітті зруйнував фундамент, а зараз обточує повалені стіни. 

І з тою метою, щоб приховати цей поступ антицивілізації панове Семюел та Збігнєв, відпрацювуючи свої кревні шекелі, вдолблювали в мізки європейців про "Західну цивілізацію" та її зіткнення з іншими цивілізаціями, в той час знищуючи справжню європейську цивілізацію.
13

Коментарі

110.01.12, 21:19

толерастія

    Гість: мирянин

    210.01.12, 21:32

    європеєць тікає від реальності в якусь збочену квазіреальність...

      Гість: Бандюкович

      310.01.12, 22:23

      а мені музика Rammstein подобається, Вагнера поважаю за вклад у світову музичну скарбницю но не більше, і взагалі порівнювати ціх виконавців недоречно, для кожного часу актуальний той чи інший напрямок у мистецтві, і ще це все від сприйняття окремоі людини залежить, хтось буде вважати щось ширпотребом, а для когось теж саме буде шедевром!

        Гість: Бандюкович

        410.01.12, 22:25

        добре написано загалом, но багато з чим не згоден!

          511.01.12, 02:32

          Саме автору цієї замітки грандіозний Респект. Дуже образно та влучно.
          Вітер з Палестини в ХХ столітті зруйнував фундамент, а зараз обточує повалені стіни.

            611.01.12, 09:25Відповідь на 4 від Гість: Бандюкович

            Дякую!
            Я на Ваше попереднє зауваження трохи пізніше розгорнуто спробую відповісти, там і подискутуємо
            А з чим ще не згодні?

              Гість: Бандюкович

              711.01.12, 12:58Відповідь на 6 від Lost_paradise

              є тут такі тези які викликають у мене сумнів, з одного боку вони правильні а якщо під іншим кутом придивитись то якось не дуже

                Гість: lkjmn

                811.01.12, 15:06

                Дуже гарно! Респектище!
                Але є деякі спірні питання.
                1. Немає нічого вічного, окрім вічних змін.
                2. Ту музику, яку зараз вважають класичною, в часи її написання вважали модерновою і казали про неї те, що і про рок-музику.
                3. Все це лайно народилося в Європі - Франція, Британія, Німеччина.... Польща - осередок хазарських нащадків. США - лише каструля, в якій цей суп приготували.

                  911.01.12, 15:25Відповідь на 8 від Гість: lkjmn

                  Зміни так, але зміни розвитку, а не зміни деградаціі. Зрозумілий розвито к 16 та 18 століттям, але в 20 відбувалася деградація
                  Мова не про рок музику, я сам люблю наприклад Scorpions, Quinn, я кажу про сучасну масову культуру. Скажімо невже ви думаєте, що колись Леді Гага або Брітні Спірз будуть вважатися рівнем не те, що Моцарта, а хоча б того Scorpions?
                  Все це лайно народилося в Палестині, от тільки мова про США тому, що воно на відміну тієі ж Німеччини впитало цю культуру, тому що США це не нація, а Вавилонський сброд, котрий не мав власноі культури і сприйняв те, що йому навьязали, а потім вже несло цю гидоту по Європі, примазуючись до англо- саксонського, а потім вже і до решти Європи. А кошерні так, усюди були, просто раніше іхнею культурою не підміняли європейську

                    Гість: lkjmn

                    1011.01.12, 15:28Відповідь на 9 від Lost_paradise

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна