Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Славушка

48 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 45-55 років

Бідний, бідний Віктор Фьодорич

  • 14.11.13, 12:26
"Бюрократія зростає для того, щоб встигнути за зростом потреб зростаючої бюрократії"
Айзек Азімов


А мені шкода Віктора Фьодорича. Його ж біда лише в тому що він народився не тоді й не там. Якби він народився у 70-ті десь в ЦАФ, він міг би так же успішно, як і його Величність Імператор Африки Бокасса І, грабувати підданих, лише відстьогоючи долю міжнародним смотрящим, якимсь там ООНам, МВФам і прочій лабуді. Тоді все було по-понятіям, запустив міжнародну корпорацію в країну - можеш бути шахом. Продав душу Леніну - можеш бути "великим батьком нації". Славні добрі часи, але вони минули. Сьогодні грабувати свої країни власноруч, суверенно - не можна, система міжнародного права передбачає, що грабувати треба скопом і кидати  лавешку на общак. Віктор Фьодорич так хотів бути "суверенним" експлуататором, а тут не получається - міжнародна бюрократія також хоче їсти. І Віктор Фьодорич став перед непростим питанням - кому здатись. Здатись треба тому, хто забезпечить комфортніше існування. Звісно Янукович з таким талантом вибудовув свій аппарат і безумовно східна бюрократія для нього краще за західну, бо принаймні передбачає режим контрольованого суверенитету - як з Лукашенко. На заході вони всі радикали - як тільки, так і зразу хотять. Але ж випилянні бабки з України партаппарат хранить то на Заході і невірний крок, ще й лапу накладуть. Вони це легко - як зтирили бабки Кадаффі та Мубарака, євроамериканська бюрократія також вправна в розпилюванні чужих грошей. Чисто коммуністи - граблять награбоване. А не дай Боже, ще вкрадуть гроші нашого батька нації? І все "нажитоє непосильним трудом" піде в общак на "міжнародні програми", два копья на шмотки для "голодаючих дітей Африки", три - на підтримку прав гомосєків, все інше - інвестують в заводи Філліпінах, щоб тамтешні оборванці клепали айпади для зажирілих міщан простору золотого мілліарда. З іншої сторони путінська контора "заготовки рогов і копит" теж створювалась не для "дружби народів" і Віктор Фьодорич знає, що й там його обворують. Куди подітись чесному жигану? А ще є місцева олігархія, їх також шкода. Хтось з них обов'язково збанкрутує. Бідолашний Ахмет - вони ж можуть забрати квартиру в Лондоні, а це див. пункт "про нажитоє непосільним трудом". А цукерки Порошенка? Та я вмерти за Рошен готовий і щоб Петро, бідолаха, не схуднув. А Фірташ - це що все дарма оборутки з газом були?А Пінчук? Якщо бідолашний Пінчук збанкрутує, хто нам Елтона Джона привезе і буде рекламувати презервативи по тєлєку? Ох, ця економіка, складна вона річ.

Я звісно ж тепло відношусь і до міжнародної бюрократії. Їх теж треба розуміти. Ну треба ж Пан Гі Муну їсти добре, літати з міжнародними рейсами на приватних літаках - ну не завод же відправити голову ООН, дійсно абсурд. А МВФ - їм же також треба жити на свої спекуляції, ну не вулиці ж підмітати поважним панам з оксфордськими освітами, які знають як зробити гешефт на котировках по біржам і коливанні індекса Доу-Джонсона. А європарламент - там же поважні люди сидять, яких треба годувати, поки вони вичисляють де ще в світі порушують права гомосєків. А Путіну треба ж годувати розбухаючись аппарат Митного союзу? Один Глазьєв на свої перельоти з Москви у Київ скільки зжирає. А скільки ще економістів, експертів, спеціалістів треба годувати? Хто нам розповість як треба жити, якщо зникнуть експерти? Треба співчутливо, ніжно і трепетно відноситись до цих тунеядців, бо хто як не вони подадуть нам приклад, як можна жити так, щоб в нас було все і нам за це не було нічого. 

Але зараз перед Україною епохальний момент - яку бюрократію ми будем годувати. Я за вітчизняну, кінець кінцем це патріотично. А для Віктора Фьодорича є остання надія - чучхе, тобто грабувати націю в оперативному порядку. І вже час розіврати цей гордієв вузел - йому треба оголосити себе батьком нації Вік-Фед-Януком і повести нарешті в світле майбутнє. Віктор Федорович помер, хай живе Вік-Фед-Янук!
8

Коментарі

114.11.13, 13:03

ВСе, все, што нажито не посільним трудом... Шапки! Трі!

    214.11.13, 13:28

    звичайно світ саме такий, яким ви його змалювали. в інших творах можна замінити цих бюрократів на жидомасонів чи ще якусь міжнародну мафію - суть така сама.
    залишається лише оголосити джихад всім жидомасонам чи просто застрелитись. як серед цієї мафії жити? жах

      314.11.13, 13:31Відповідь на 2 від Пробіотик

      звичайно світ саме такий, яким ви його змалювали. в інших творах можна замінити цих бюрократів на жидомасонів чи ще якусь міжнародну мафію - суть така сама.
      залишається лише оголосити джихад всім жидомасонам чи просто застрелитись. як серед цієї мафії жити? жах
      краще джихад, за самогубство Аллах покарає

        Гість: lkjmn

        414.11.13, 16:03

        Так... Років через сто будуть казати: "А що? Янукович був непоганим керівником і міцним господарником. Дарма його тоді повісили разом з усією сім'єю.."

          514.11.13, 16:08Відповідь на 4 від Гість: lkjmn

          Так... Років через сто будуть казати: "А що? Янукович був непоганим керівником і міцним господарником. Дарма його тоді повісили разом з усією сім'єю.."От на місці "господарника" я б за це найменше переймався. Хіба що він сам застрелиться від майоріння різнопартійних кольороів, співів на майданах і "мирних демократичних мітингів". Це так, вони дійсно сильно втомлюють психіку

            Гість: lkjmn

            614.11.13, 16:14Відповідь на 5 від Lost_paradise

            У тому то і справа... Які, нафіг, "Політичні методи боротьби"? Це тупо, нмд. А на повстання тре гроші. А де їх узяти? В жидів?

              714.11.13, 16:25Відповідь на 6 від Гість: lkjmn

              У тому то і справа... Які, нафіг, "Політичні методи боротьби"? Це тупо, нмд. А на повстання тре гроші. А де їх узяти? В жидів?Для повстання треба багато чого: найперше воля, потім ідея, потім організація, потім гроші, потім якийсь мінімум людей здатних жертвувати собою заради тих же ідей. І саме в такому порядку формується якийсь повстанський авангард. Ті ж гроші можна де завгодно брати - УВО наприклад грабували банки і різних бариг богатих. Але це так - теорія. По факту волі та ідеї немає ніякої - немає нічого іншого. Тому повішення Януку загрожує найменше.

                Гість: lkjmn

                814.11.13, 16:46Відповідь на 7 від Lost_paradise

                Ідея і воля, нмд, є. Організація - мені не відомо, мабуть нема. А гроші зараз не ті. Тоді гроші були реальними, забезпечені золотом, були реальним товарним еквівалентом. А зараз що? Безготівка? Її навіть не існує! Так, джентльменська угода.

                Людей хіба багато треба? Шість сотень, здається, штурмували палац Аміна.

                Просто усі шукають особистого матеріального зиску, як же тут гинути?

                  914.11.13, 17:36Відповідь на 8 від Гість: lkjmn

                  Воля це в тому числі здатність загинути за ідею. Ідеї немає, ну хто бути кидатись на баррикади за "ассоціацію з ЄС"? Або з криком "за зниження тарифів на голандський сир" хтось бути робити атентат?

                  Щодо грошей, то навіть така система не заважає функціювати скажімо ІРА, Хезболла або Армії національного відродження в Латинській Америці. Питання тут у волі - як ти правильно написав усі шукають особистого матеріального зиску, як же тут гинути?

                  Штурм палацу Аміна, до речі, було добре підготовленою операцією КДБ. Я б тут краще навів такий приклад як Ісламська революція в Ірані або захоплення Хезболлою половини Лівану всупереч "директивам ООН" і продажним проізраїлським політиканам, але все ж ми не араби, в нас немає навіть близько схожої ідеології для мобілізації, як у Хезболли

                    Гість: lkjmn

                    1015.11.13, 08:33Відповідь на 9 від Lost_paradise

                    Воля це в тому числі здатність загинути за ідею. Ідеї немає, ну хто бути кидатись на баррикади за "ассоціацію з ЄС"? Або з криком "за зниження тарифів на голандський сир" хтось бути робити атентат? Це так, справжніх ідейних дуже мало. Дуже сильні прив'язаності до побуту, до матеріального боку життя. Але вони є, принаймні серед націоналістичної молоді. Просто їх ніхто не скеровує куди треба. Бо керівники - див.п2.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна