хочу сюди!
 

Natalia

43 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 35-50 років

Троя (про фільм)

  • 16.03.13, 21:56
Доволі старий вже фільм, але я його раніше не дивився (і як виявилося правильно робив). Але таки нещодавно подивився, бо мені якось його радили. Ні, пані та панове, америкосів треба гнати поганою мітлою від європейської міфології та історії. Цей фільм, то якесь знущання над Гомером та грецькою міфологією. Таке трактування можливе тільки крізь хвору уяву Голлівуду.

Сценарій повністю відійшов від грецьких оповідань, і навіть не тільки в характерах героїв, а й в сюжетній лінії. Ідіотизмів повно. Наприклад Аякса вбиває Гектор, хоча насправді в греків поєдинок закінчився в нічию. А племінниця Пріама вбиває Агамемнона, чого також не було. Також Гектор вбиває Менелая, чого взагалі в епосі не було. Але головне те, як вони спотворили характери героїв. 

Наприклад Агамемнон, котрий за Гомером був хоробрим і благородним, в америкосів перетворюється на жирного, тупого, жадібного і марнославного тирана. Фігуру (а я нагадаю, що на відміну від багатьох Агамемнон був реальною історичною фігурою), яку прирівнювали греки до Богів і вважали ледь не батьком нації, зробили полудурком. Те що в америкосів часто "батьки нації" дійсно полудурки, не значить, що так само було і з греками. 

Одіссей з найрозумнішого героя Іліади перетворився на тупого прислужника Агамемнона і взагалі якось головний герой Іліади (а головним героєм Іліади був саме Одіссей, а не Ахіллес) мало значима фігура і фільм міг би обійтися без нього. 

Аякс (я так думаю мався на увазі Аякс Великий, адже за епосом біля Трої воювали два Аякси - Аякс Великий і Аякс Малий, але є думка, що америкоси не влазили в такі тонкощі) схожий радше на вікінга з молотом, аніж на грека і це притому, що Аякс бився мечем в епосі. Звідки в уяві янкі з'явилися греки з молотами не зрозуміло, можливо вони зважили, що різниця між вікінгами та греками не значна, а отже можна вставити Тора під стіни Трої (назви ж схожі) і назвати його Аяксом. Скінчив Аякс погано - самогубством, а не як не смертю від Гектора. Але видно реальний міф не кон'юнктурний.

Олену Прекрасну зобразили повією з невеликим штрихом сентиментальної беліберди про "щиру любов" до Паріса. Царівна вправно сношається з Парісом на другому поверсі маєтку Менелая, коли чоловік внизу пиячить. В епосах до речі Олену Паріс викрадає, Олена намагається декілька раз тікати з Трої, потім саме вона відчиняє коня, де сидить в тому числі живий і здоровий її чоловік Менелай, а після падіння Трої повернулася додому і була далі дружиною Менелая, царя Спарти. На фіг треба було вигадувати бредятину про "любов" до смазливого Паріса, котрого грав смазливий єврейчик? Але америкоси виставили грецьку царицю шльондрою, яка тікає від свого чоловіка, щоб поснашатися з троянським молодиком.

Ну і звісно Ахіллес, який у фільмові схожий на дорогого жигало або учасника гей-парада в Сан-Франциско, з нестійкою психікою, що увесь час перетворюється то на тонкого філософа-філантропа аля Сократ, то в кровожерливого ідіота, що руйнує храми і вбиває жерців. Зате ефектно стрибає в своїй уніформі, чимось схожій на уніформу дешевого стриптизера. Так і дивишся, чи не виглядає у нього з лат сотня доларів від якоїсь панянки бальзаківського віку.

Ще один момент, це жерці. У фільмові жерці показані ідіотами з дебільними знаками від Богів, тупими на всю голову. Ще й що саме дебільне, що саме жерці вмовляють Пріама завести коня в Трою, хоча ж в Іліаді саме жрець каже Пріаму, що треба спалити коня, саме жрець Лаокоон каже Пріаму фразу, що завдяки Вергилію стала крилатою: Timeo Danaos et dona ferentes. А у фільмові все навпаки, полудурок Паріс начеб-то виявляється раптом розумним, хоча ось чим-чим, а розумом греки Паріса ніколи не наділяли. А жреці тупі, кажуть тягни коня в Трою. І взагалі ситуація унікальна, коли ахейці палять храми Трої, знищують статуї Аполлона і оскверняють храми. Але ж це історичний нонсенс, як у війську Агамемнона, так і у війську Пріама були греки, з єдиним пантеоном Богів і Аполлон для Агамемнона був таким же святим, як і для Пріама. Тому уявити Агамемнона, що палить храми Аполлона і вбиває його жреців можуть тільки хворі на голову янкі.

Загалом фільм може піти тільки тупим пожирачам гамбургерів і людям, що не обтяжені інтелектом. Звісно до такого паскудства, як америкоси дійшли у фільми "300 спартанців" тут вони не дійшли, але фільм всеодно гівно. 3 часа лайна, для людей з негритянським IQ або тінейджерів, що й не чули слово Іліада. Америкосів треба гнати від усього, що стосується європейської ментальності, що виражена зокрема і в міфах, бо потворять все - греків, римлян, середньовічну Європу. Хай знімають краще свої дибілкуваті фільми про ЦРУ і арабських терористів. Не знаю, як таке комусь може сподобатись.
11

Коментарі

Гість: R0mmel

116.03.13, 22:14

перефразуючи класику: "не смотрітє голівудскіє фільми до обєда". Та й після обіду теж...Мене дивує, як ще там половину ролей негри не грали

    216.03.13, 22:25Відповідь на 1 від Гість: R0mmel

    перефразуючи класику: "не смотрітє голівудскіє фільми до обєда". Та й після обіду теж...Мене дивує, як ще там половину ролей негри не гралиІ секс-меншин не було, зробили б вже Олену мужиком, типу "творчий погляд" режисера, хоча пізніше вони відігралися - в 300 спартанців вже й негри були, а в Олександрі Македонський виявляється педиком.
    До речі вони реально вже хворі, читав якусь статті американського "історика", то він зробив висновок, що Олександр був педиком, тому що античні автори кажуть, що Гефестіон був близьким другом Олександра, а що таке "близький друг", як не коханець? В них вже така логіка збочена панує.

      316.03.13, 22:42

      Холівуд... Хлєба і зрєліщь нпроду.

        Гість: R0mmel

        416.03.13, 23:41Відповідь на 2 від Lost_paradise

        з приводу логіки - західний світ так збоченець Фрейд навчив. Я всім "поціновувачам" наводжу приклад з його книги, який мені просто врізався в пам"ять, хоч читав це дуже давно і "по діагоналі", що називається. Так от, він приписав маленькому хлопчику підсвідоме сексуальне бажання до своєї тітки, бо той заплакав і побіг у іншу кімнату до неї, коли вимкнули світло. Це ж звіздєц...і тисячі "тіпаінтелігентів" оперують думками цього хворого збоченця

          517.03.13, 01:24Відповідь на 4 від Гість: R0mmel

          Фрейд то ще той шарлатан та шкідник. Треба буде кинути про нього замітку, є багато досліджень, що доводять, його шахрайські методи. Навіть його учні, такі Фромм, писали, що він повернутий був

            617.03.13, 09:01

            Голівуд давно перетворився на фабрику казок. Годі чекати якихось паралелей у його блокбастерах

              717.03.13, 14:19Відповідь на 5 від Lost_paradise

              Треба буде кинути про нього замітку, є багато досліджень, що доводять, його шахрайські методи. Чекаю з нетерпінням!

                817.03.13, 19:13

                А я такими проблемами не "заморочуюсь", бо просто ,вже давно маю алергію на фільми з чорнопикими...

                  917.03.13, 23:54

                  В американських режисерів є неввеличка проблема: вони ніколи, ніколи не читали оригінал книги про те про що чи кого знімають. Женуть ширпотреб, тому американських фільмів ( особливо знятих по дитячих коміксах) не дивлюся взагалі, одним словом дешева халтура.

                    Гість: Тираъ

                    1018.03.13, 12:48

                    Талано Ваммм...
                    ви ж не обурюєтесь, що півпланети дивляться футбол? Бігають хлопи в екрані, так "Троя" теж саме - здорові хлопці бігають. Я особисто, різниці не бачу.
                    Та й думаю. до Гомера можно присікатися - просто нікому. Ніхто з сучасніків не бачив своми очима, що то було насправді у тій війні. Можливо, сам Гомер оспівав, не тих, кого треба було? Як наш Нестор-літописець. Тобто, то Ви просто побурчати...) Так?

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна