хочу сюди!
 

ГАЛИНА

60 років, терези, познайомиться з хлопцем у віці 60-70 років

майже містична історія :)

  • 21.07.11, 12:55
кілька тижнів тому у нашій ванні був водоспад зі стелі, який перекидався на стіни.
водоспад починався щоночі після 2ї. диспечер аварійки дивувалась - чому телефонуємо так пізно вже кілька днів. якщо топить, то чому б не повідомляти про це раніше. але раніше не було про що повідомляти.
наші ночі були безсонні і нервові - рятувати своє майно і майно живучих нижче сусідів було не просто: 10 хвилин водоспаду і 30 хвилин роботи. мужчина навіть пропонував був якоїсь ночі забити болт і йти спати, але я не уявляю - якце йти кудись, а тимпаче спати, коли майно в небезпеці?

саме жахливе було, коли першої ночі  ми не знали що робити. квартиру нам затоплювачі не відчиняли, ті номери аварійок, що ми мали, не відповідали, а мєнти, приїхавши на виклик погрожували моєму мужчині скласти на нього протокол на "ложний виклик", сказавши, що вони таким проблемами не займаються. "наше дєло - алкаголікі, хулігани і другой кріміналітєт, а квартірноє - єто не к нам!". тоді взялася за виховання мєнтів я. не повірите - вони в упор не вірили про існування пункту 15, ст.10 ЗУ Про міліцію за яким вони зобов"язані були повідомити аварійку про наше лихо. і тільки коли я почала погрожувати що буду скаржитись, вони стали виконувати свої обов"язки, про які й не здогадувались аби про них не розповіла я :) спочатку вони вибачились, за "акт на ложний виклик". а потім... 
за вказівкою міліції нам телефонували з аварійки, щоб дізнатись суть нашої проблеми, до нас приходили майстри перекривати воду у ванній, до нас приїздили навіть слідчі(!) проводити огляд. 
під кінець, мєнт прозвітував, кого викликав до нас і повідомив що зробив все можливе. побажав нам щастя.

бачте - навіть мєнтів можна видресирувати. :) головне знайти підхід!

 чим закінчилась історія.
насправді підтоплення після 2ї за відсутністю сусідів- це не містика. просто вдень, коли багато жителів користуються водою, тиск менший, ніж вночі, коли водою майже ніхто не користується. від того проривало трубу і нас заливало.

як вирішилась ситуація. тривалий час мешканку квартири знайти не вдавалось (шукають до речі в межах будинку. всеукраїнський розшук не робиться). робітники жеку відмовлялись виконувати свої обов"язки щодо вибиття двері і усунення аварійної ситуації. все що вони робили - пропонували трохи почекат (це затягнулось на тиждень) і періодично вимикали воду. а коли вмикали (а вони часто вмикали), у нас знову протягом всієї ночі було рятування майна, бо аварійщики, ну ви ж самі знаєте як у нас в країні, дуже повільно їдуть. тобто жек і відмовлявся вибити двері, і вимкнути воду, поки ситуація не розв"яжеться.
у зв"язку із сильним завалом у справах, не було коли дресирувати ще й жек. :) але готувалась. нарахувала купу порушень! і коли вже моя нормативна база була зібрана трапилось диво - з"явилась вода, і нас не заливало. 

епілог

а ви знаєте про існування оцих вимог, за якими плата за неналежну якість послуг водовідведення зменшується? 

0

Коментарі

122.07.11, 07:21

Корисне повідомлення!!!
Даю копію та посилання на блог автора в темі "Правовий захист" форуму "Поштовх".

Розповсюдження подібної інформації вважаю дуже корисною справою?
Нажаль шановний автор не поставив відповідну "галочку" щоб його повідомлення брало участь у рейтингу, а даремно, на мою думку ця порада гідна вийти в топ!!!

    223.07.11, 17:28Відповідь на 1 від Східняк

    дуже дякую!
    десь ця замітка є особистою, а тому під замком. і відсутність рейтингу тому ж.