Сценка "Вояджер-менеджер" (на випускний вечір)
- 16.04.14, 12:05
- Нарешті. Школу закінчила, атестат у кишені, дорога у світи відкрита, тільки ж хлопців десь нема. Я й плаття нове купила, і туфлі блискучі, і брови он як! - шнурочками, губки – бантиком, а всі хлопці десь пропали, навіть Стецько, що за мною найбільше бігав, і він десь запропастився.
(вбігає Стецько)
- Привіт, Уляно!
- О, про вовка промовка, а він тобі із лісу. Тут як тут. Межи очі. Та щось ніяк не можу придивитися, чи це ти, чи не ти, Стецю, бо вже давно тебе виділа.
- Та це я, я, власною персоною, прошу любить і жалувать.
- Прошу любить і жалувать! Ха! Ну ти подумай! Видав! Так дивно говориш, наче раніше від тебе таких слів і не чула. Ич, який учений став! Було, й дважди два – і то з трудами. Тільки й того, що залицявся день до вечора. А тепер тебе не впізнаю, наче тої блекоти наївся, чи що…
- Та я це, як тільки батько татко трьох кабанців сплавили на базарі, то відразу по заграницях і подався.
- По заграницях? Та невже?!
- Розуму, так сказать, набиратися. І я, коли хочеш знати, тепер уже ніякий не лантух з батьковими гривнями, а справжній бізнесмен. Уяснила? І до того, я іще одне розумне слово вивчив.
- А то ж яке?
- Вояджер!
- Ну, допустимо. І що з того?
- А то! Слухай уважно, не перебивай! Я ось до тебе придивляюся, чи ти в моїй бригаді вояжером потягнеш, а чи ні? І зарплата буде. Фігура в тебе нічого, плаття підходяще, непоганого фасону, каблучки нівроку…
- Та яким ще вояжером? Може, менеджером?!
- Та яка різниця…
- Ну а далі??
- А далі те, що можна буде і панкрат підписати. Якщо…
- Який такий панкрат?
- Самий звичайний! Такий, що підписують, коли на роботу беруть.
- Та не панкрат, Стецю, а контракт!
- Та яка різниця. Головне, якщо…
- Що - якщо?
- Якщо підеш за мене заміж!
- Та ти знову за своє, Стецю! Цур тобі й пек! А що ж ми тоді робитимемо?
- Хо-хо! Робота знайдеться! Наліпиш вареників у сметані, та їстимемо, а ти мені сорочку нову випереш. Та в хаті прибереш, та борщу навариш. А ще ж корову пастимеш, та гусей глядітимеш, а там і за грядками слідкувати треба, я тобі сапку наточу. Ввечері пісню мені заспіваєш, та спинку почухаєш!
- Так ти ж казав, що менеджером мене візьмеш! І гроші платитимеш!
- А це і є робота менеджера! Доглядати за мною і моєю господаркою!
- Ні, Стецю, не хочу працювати я менеджером. То ж хіба менеджер? То домогосподарка! Мої мрії з твоїми не сходяться! То ж прощавай! (хоче утекти)
- Улясю, ну куди ж ти, я ж тебе на руках носитиму!
- Та справді, так тобі й повірила!
- А чом би й не носити? Он у мене в дворі велика калюжа, що й утопиться можна, то ж тобі до хліва як добратися, га? Занесу! І назад , як упораєшся, то перевезу. На плечах! У мене плечі, казали батько, кобилу носити можна!
- От уже ж пожалів. Носитиме він…
- А як же інакше? Не ночувати ж тобі в хліві!
- Могла би з твоєї великодушної ласки й переночувати.
- Е, ні-і! А вареників хто наліпить? Я ж як вареників (рахує на пальцях) 12, ні-і, 17 за вечерею не впораю, то під ранок геть занедужаю.
- Справді?
- Ага! Не буде здоров’ячка, так-сать, щоб тебе та по хлівах носить.
- Знаєш, Стецю, що?
- Ні, не знаю.
- Носи краще своїх гусаків через калюжу. Аби не втопилися. Отак!
- Та послухай, Уляно, послухай, не тікай, і міжду прочім, в кожному гусакові є пір’я!
- Ото вже Америку відкрив. Не знала! І що?
- І пух!
- Та хіба ж я не знаю, що пух?
- А ми з того пуху пуховики робитимемо, та продаватимемо, та люди купуватимуть, та нам гроші платитимуть, та ми гроші складатимемо, наче гичку в кагати, багато-багато… Тоді на ті гроші куди хоч поїхати можна.
- І куди ж ти поїдеш, як заробиш?
- У Париж, тільки в Париж!
- Хі, а чом тільки в Париж? Чому, приміром, не в Лондон?
- Ні, тільки в Париж. Можеш і батька мого спитати, і він те скаже.
- Ну, яблуко від яблуні далеко не падає…
- До чого тут яблука? Ти ще груші приплела би. Я бо груші так люблю, що можу коло них про все забути, геть і про те, чого в Париж треба їхати!
- А коло сала як і звати себе забудеш.
- Цить! Ти краще послухай розумного чоловіка.
- Та мовчу, мовчу…
- Я ось тебе й питаю, а гуси яйця нестимуть?
- Ну так. Нестимуть! Так до чого ж Париж?
- Ти мовчи! А гуси на яйцях сидітимуть?
- Мабуть, сидітимуть. А що?
- О, бачиш, чого я в заграницях навчився!
- Не бачу… Нічого не бачу!...
- Нє-є, ну й справді ти якась нетямуща. А гусенята полупляться?
- Певно.
- О!
- Що?!
- А ти сама подумай!
- Так же думаю, думаю!
- Ото вже і я гадаю, що за жінку ти ще згодилася би, а вояджерем – ніяк. Нічого не придумаєш. Я тебе питаю – гуси гусенят водитимуть?
- Водитимуть.
- О!
- Що «о»? чого ти окаєш?
- А то того й окаю. Ось тобі й Париж!
- Який такий? Який Париж?
- Я тебе питаю - гуси далеко гусенят поведуть?
- Все може бути. Як не догледіти, то заведуть.
- Нарешті. І то тебе клепка дійшла. Гляди, менеджер з тебе таки вийде. Чи то я по заграницях дарма вчився? Ти сама ж сказала!
- Що ж я тобі сказала?
- А що треба вгледіти. Вгледіти!
- Ну!
- І то тільки з одного Парижу буде й видно…
- Кого?
- Гусей!
- Гусей? З якої радості їх буде видно?
- Бо там вежа є висока. Того, Філька.
- Кого-кого?
- Та Фількова, кажу ж тобі.
- Ха-ха!
- Чого зуби скалиш?
- Та вежа там є, тільки ж Ейфелева. Ейфелева! Уяснив?
- А що там уяснювати? То воно по-їхньому - Ейфель, а по нашому – Філько!
- Так нащо та вежа гусям?
- Не гусям, а нам, нетямуща ти дівко, хоч із атестатом! Ми туди заліземо?
- Ну, заліземо.
- Далеко буде видко?
- Далеко!
- О!
- Що?
- Ото звідтіля увесь виводок і побачимо. Не втечуть!
- Он як!
- І світу побачиш, і гусей не погубиш!
- Ну, ти голова…. Два вуха… хай укусе тебе муха!
- А ти думала! Хе!..
Коментарі
Гість: Влада 11-Г
114.05.14, 11:48
Школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
Знань надається тут першооснова,
Жити, дружити учились ми в ній.
Школу скінчили та линемо знову
В дзвінкоголосий і радісний рій.
В школі так щиро сміятися вміли,
Рішення легко приймалися в нас.
Впевнено всі ми до мрії летіли…
А повернутись не сила й не час…
Гість: Vupysk
214.05.14, 12:10
Ось мій варіант сценки:
Учитель.
Що ви знаєте про Червону книгу?
Учень.
Червона книга - це
список дефіцитних тварин.
Учитель.
Що ви знаєте про молі?
Учень.
Це хижа тварина, пожираюче вовняні шкарпетки.
Учитель.
Яке призначення плавців у риби?
Учень.
Плавці призначені для того, щоб риба могла гальмувати на поворотах.
Учитель.
Що ви можете розповісти про Пржевальським?
Учень.
Пржевальський вигадав нову породу коней.
Учитель.
Хто знає, чому лелеки на зиму відлітають до Африки?
Учень.
Щоб і негри могли мати дітей.
Учитель.
Чим живляться їжаки?
Учень.
Швидше за все, кактусами.