Результати контролю у сфері закупівель за 8 місяців

  • 24.09.25, 17:46


Фахівці Північно-східного офісу Держаудитслужби постійно аналізують процедури публічних закупівель (оприлюднені на веб-порталі Prozorro) та виявляють ознаки порушень законодавства, за якими проводяться моніторинги та перевірки закупівель.

За  січень-серпень 2025 року проведено 404 моніторингів процедур публічних закупівель на загальну суму понад 4,5 млрд гривень. З яких, 26% здійснено на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків. У результаті 313 моніторингів виявлено порушення у закупівлях на суму 3,8 млрд гривень.

Крім того, проведено 20 перевірок закупівель та виявлені порушення  на суму понад 4 млн гривень.

За результатами проведених моніторингів, аудитори попередили незаконні витрати бюджетних коштів на загальну суму понад 809 млн гривень.

Під час моніторингів закупівель аудиторами виявлено такі порушення:

·                   Виявлено 101 випадків, коли замовник не відхилив тендерну пропозицію, яку відповідно до вимог законодавства слід було відхилити.

·                   Зафіксовано порушення законодавства під час здійснення 11 закупівель (на суму майже 30 млн грн) без застосування передбачених законодавством процедур закупівель.

·                   Виявлено 20 порушень законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення до нього змін.

·                   Зафіксовано 80 порушень порядку оприлюднення інформації про закупівлю.

·                   Виявлено 101 інших порушень законодавства у сфері закупівель.

 

За результатами складених аудиторами висновків щодо моніторингу закупівель, розірвано 79 укладених договорів на суму понад 411 млн грн та скасовано результати 10 закупівель на суму понад 398 млн гривень.

 

За допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Північно-східним офісом Держаудитслужби:

·        направлено до судових органів 10 протоколів про адміністративне правопорушення (ст. 164-14 КУпАП);

·        притягнуто до адміністративної відповідальності 7 посадовців, які допустили порушення закону.

 

Крім того, 12 матеріалів проведених перевірок закупівель передані Північно-східним офісом Держаудитслужби до правоохоронних органів та за результатом їх розгляду правоохоронцями розпочато 4 досудові розслідування та матеріали двох перевірок долучені до вже відкритих проваджень.

За поданням держаудиторів, за допущення порушень законодавства у сфері закупівель, до дисціплінарної відповідальності притягнуто 12 посадовців.

 

 *Детальніше:👇       https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/356

 


Підсумки діяльності Держаудиторів Харківщини за 8 місяців 2025

  • 19.09.25, 16:27

Держаудитори Харківщини підбили підсумки фінконтролю за 8 місяців 2025 року.
Виявлено порушень на понад 6 млрд грн
За 26 ревізіями – фінансові порушення на 822 млн грн, з них 578 млн грн – із втратами. Відшкодовано майже 52 млн грн
Під час 8 аудитів виявлено ризикові рішення на 1,9 млрд грн, впроваджено 44 рекомендації, що дало економічний ефект 57 млн грн
У закупівлях: 404 моніторинги, 20 перевірок, порушення на 3,8 млрд грн, попереджено витрати на 810 млн грн
До відповідальності притягнуто 59 посадовців, застосовано 32 фінсанкції
Передано матеріали до правоохоронців: 22 розслідування, 9 кримінальних проваджень, 8 підозр.

 

Детальніше:

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/355


Тендерні закупівлі робочої групи «Прозорість та підзвітність»

  • 17.09.25, 15:40

    

    Наприкінці минулого тижня відбулось засідання робочої групи «Прозорість та підзвітність», до якої входять представники Харківської обласної військової адміністрації, правоохоронних органів, Північно-східного офісу Держаудитслужби,  а також представники громадськості.

Начальник Північно-східного офісу Держаудитслужби Станіслав Косінов, виступаючи на засіданні, доповів про стан контролю у сфері публічних закупівель в Харківській області, висвітив питання найрозповсюдженіших порушень законодавства у сфері закупівель та наголосив на необхідність постійного контролю за процесом  використання бюджетних коштів.

Одною з тем для обговорення стало проведення публічних закупівель в Малинівській громаді Чугуівського району та проблемні питання, які виникають при проведенні закупівель робіт та послуг територіальними громадами в цілому. 

Також учасники робочої групи обговорили конкретні кроки й ефективні способи запобігання розповсюджених помилок під час проведення тендерних закупівель.

 Підсумки засідання підвів очільник робочої групи «Прозорість і підзвітність» заступник начальника Харківської обласної військової адміністрації Євген Іванов, який відзначивши позитивну динаміку та відкритість у взаємодії з громадськими організаціями та наголосив на необхідності ефективного та прозорого  використання бюджетних коштів.

 Детальніше:

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/353


Твоя можливість змінювати країну – робота в Держаудитслужбі!

  • 03.09.25, 17:37


📢  Північно-східний офіс шукає досвідчених колег у Харківській області.

Ми пропонуємо:
Зарплата 27–38 тис. грн
Премії та доплати
Швидке працевлаштування (без конкурсу на час воєнного стану)
9 відкритих вакансій

Якщо ти з фінансово-економічною освітою та прагнеш працювати на розвиток держави – приєднуйся!  Швидкий процес працевлаштування: у період воєнного стану добір відбувається без конкурсного відбору;

📅Прийом документів до: 17 години 12 вересня 2025 р.

Детальніше за посиланням:

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/130

29 серпня — День пам’яті захисників та захисниць України

  • 29.08.25, 16:37

29 серпня — День пам’яті захисників та захисниць України, які загинули у боротьбі за суверенітет і територіальну цілісність України.


Схиляємо голови перед тими, хто віддав життя за свободу та незалежність нашої держави.



Аудит Люботинської громади у дії!

  • 27.08.25, 16:09
Наразі триває фінансовий аудит бюджету Люботинської міської громади Харківського району, який проводить Північно-східний офіс Держаудитслужби.

🌍 Цікаво знати: саме у Люботині розташований найдовший у Європі критий пішохідний міст через залізницю! 🚉

📢 Маєте інформацію про можливі фінансові порушення чи неефективне використання бюджету?
Повідомте про це Північно-східний офіс Держаудитслужби:
✉ електронна пошта: [email protected]


Сучасність: контроль заради ефективності

  • 27.08.25, 12:10
Наш третій, завершальний допис з серії публікацій, присвяченій історії становлення та розвитку фінансового контролю на Харківщині в часи Незалежної України.


Третій період (2016–2022 і далі) показує, що державний фінансовий контроль – це не лише захист бюджету, а й рушійна сила розбудови доброчесної та ефективної держави.

У 2016 році Кабінет Міністрів ухвалив постанову про створення міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби.

Це було якісно нове рішення:

• управління у кожній області залишалися структурними підрозділами;
• Харків став адміністративним центром Офісу;
• впроваджено сучасні методи фінансового контролю – аудит ефективності, ризикоорієнтований підхід, моніторинг державних закупівель.

Детальніше:

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/349

Від перших ревізорів до сучасних аудиторів

  • 23.08.25, 13:45

    

  Другим дописом з серії публікацій до Дня Незалежності України продовжуємо розповідати про шлях розвитку державного фінансового контролю на Харківщині.

У 2012 році відбулася чергова велика реорганізація і контрольно-ревізійне управління було перетворено у Державну фінансову інспекцію (ДФІ) в Харківській області.

Цей крок мав на меті модернізацію органів контролю та перехід від застарілих методів суцільних ревізій до більш сучасних підходів. Завданням ДФІ стало не лише виявляти вже скоєні порушення, а й запобігати їм.

ua_flag  Другий етап (2012–2016) можна назвати перехідним. Він став підготовкою до створення сучасної Держаудитслужби – органу, який працює не лише як «наглядач», а й як партнер держави у підвищенні ефективності її роботи.

Детальніше: 


 https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/348

 

Від перших ревізорів до сучасних аудиторів —як Харківщина розвив

  • 22.08.25, 14:04

ua_flag З нагоди відзначення 34-ї річниці Дня Незалежності України, започатковуємо серію тематичних публікацій #ШляхАудитуВУкраїні про шлях розвитку контрольно-ревізійної служби на Харківщині та її внесок у побудову доброчесної та сильної держави.

Разом із Незалежною Україною народжувалися й перші державні інституції,  покликані забезпечити прозорість та відповідальність у використанні бюджетних коштів.

Одним із таких органів стало Контрольно-ревізійне управління в Харківській області, створене наказом від 30 серпня 1993 року.

Перший період (1993–2011) став фундаментом для майбутньої системи фінансового контролю: саме тоді було сформовано інституцію, яка навчила Україну цінувати кожну бюджетну гривню.

Детальніше: 👉

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/347

#ДеньНезалежностіУкраїни #ДАСУ


Результати контролю у сфері закупівель за 7 місяців


Фахівці Північно-східного офісу Держаудитслужби постійно аналізують процедури публічних закупівель (оприлюднені на веб-порталі Prozorro) та виявляють ознаки порушень законодавства, за якими проводяться моніторинги та перевірки закупівель.

За  січень-липень 2025 року проведено 356 моніторингів процедур публічних закупівель на загальну суму понад 4 млрд гривень. Понад 26% з них  здійснено на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків. У результаті 272 моніторингів виявлено порушення у закупівлях на суму 3,3 млрд гривень.


Крім того, проведено 20 перевірок закупівель та виявлено збитків на суму понад 4 млн гривень.
За результатами проведених моніторингів у трьох процедурах закупівель аудитори попередили незаконні витрати бюджетних коштів на загальну суму понад 680 млн гривень.

Під час моніторингів закупівель аудиторами виявлено такі порушення:

🔹   Виявлено 85 випадків, коли замовник не відхилив тендерну пропозицію, яку відповідно до вимог законодавства слід було відхилити.

🔹    Зафіксовано порушення законодавства під час здійснення 11 закупівель (на суму майже 30 млн грн) без застосування передбачених законодавством процедур закупівель.

🔹    Виявлено 19 порушень законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення до нього змін.

🔹   Зафіксовано 66 порушень порядку оприлюднення інформації про закупівлю.

🔹    Виявлено 88 інших порушень законодавства у сфері закупівель.

 

За результатами складених аудиторами висновків щодо моніторингу закупівель, розірвано 61 укладені договори на суму понад 287 млн грн та скасовано результати 8 закупівель     на суму понад 393 млн гривень. 

За допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Північно-східний офіс Держаудитслужби:

🔹    направлено до судових органів 10 протоколів про адміністративне правопорушення (ст. 164-14 КУпАП)
             🔹    
притягнуто до адміністративної та дисциплінарної відповідальності 6 посадовців, які допустили порушення закону. 

Крім того, 12 матеріалів проведених перевірок закупівель передані Північно-східним офісом Держаудитслужби до правоохоронних органів та за результатом їх розгляду         правоохоронцями розпочато 3 досудові розслідування та матеріали двох перевірок долучені до вже відкритих проваджень.

За поданням держаудиторів, за допущення порушень законодавства у сфері закупівель, до дисціплінарної відповідальності притягнуто 12 посадовців. 

👉 Детальніше — на сайті Офісу:

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/346