Вибачення перед блогерами
- 06.11.08, 11:18
http://video.i.ua/user/1106482/11396/66144 выде із зйомок епізоду.
Кінокомпанія Film.UA спільно з російською компанією «Приор» знімає 4-серійний військовий детектива «Третьего не дано». Зйомки стартували в середині вересня і завершуються в листопаді.
Зйомки проходили в Києві і Київській області, Львівській і Вінницькій областях, а також у нашій Качанівці. Вибір на неї пав оскільки її стіни найбільше підходили для зйомок епізоду із будинком відпочинку німецьких офіцерів.
Режисер телекартини – Сергій Сотніченко, продюсерами фільму виступили Віктор Мірський, Олександр Моськаленко і Родіон Павлючик. У фільмі знімаються Ігор Ськляр, Олександр Ликов, Віталій Лінецкий, Володимир Капустін, Андрій Межуліс, Олексій Лонгин, Ірина Бистрякова, Сергій Стрельников, Костянтин Корецкий, Георгій Поволоцкий, Євгеній Синчуков, Володимир Андрєєв і Валерій Легин. Як мені стало відомо фільм замовила Росія, та сценарій український. Ім’я сценариста тримається в таємниці до виходу фільму.
Роботу над фільмом планують завершити до кінця 2008 року. Потім триватиме час монтажу. На якому з телеканалів відбудеться показ фільму, поки невідомо, оскільки на даний момент ведуться переговори. Але це буде один із Російських телеканалів. В нас швидше за все фільм зявиться на «Інтері» не раніше літа.
=
В кінці вересня Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Цим законом ініційовано низку змін до законодавства для покращення безпеки дорожнього руху. Чинності даний документ набуває з 16 листопада.
Голосування даного законопроекту викликало шквал емоцій серед водіїв. Воно й не дивно, штрафи навіть за дрібні порушення зросли в кілька разів. Змінилися також й інші положення законодавства про рух.
Так, встановлюється відповідальність за керування транспортними засобоми особами, які перебувають у стані не тільки алкогольного сп’яніння, а й наркотичного чи іншого спяніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу. Відтепер водій відповідатиме за користування мобільним під час руху без пристрою «вільні руки». Крім того адміністративні стягнення за порушення правил дорожнього руху доповнено новидами видами покарання – громадськими роботами, тимчасового вилучення талона про проходження державного техогляду, ліцензійної картки. Новим є також надане працівнику ДАІ право тимчасово затримати транспортний засіб шляхом блокування або доставки його для зберігання на спеціаотний майданчик чи стоянку за порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил перевезення пасажирів при наданні послуг з перевезення, керування у станні спяніння, порушення правил паркування та коли особи мають заборгованість зі сплати штрафних санкцій за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху до сплати заборговваності. Новим законодавством поновлено можливість тимчасового вилучення працівникми ДАІ посвідчення водія до набрання законної сили постанови у справі про адміністративне правопорушення, але якщо за скоєне правопорушення може бути накладено адмінстягнення у вигляді позбавлення права керування. При цьому порушникові видається тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом.
Як уже згадувалось, значно зросли розміри штрафів. Тепер за перевищення швидкості понад 20 км/год штраф складатиме від 255 до 340 грн., стількиж і за порушення вимог дорожніх знаків, правил зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги в русі пішоходам на пішохідних переходах. Перевищення швидкості більш як на 50 км/год, порушення правил стоянки-зупинки, що створило перешкоди дорожньому руху або безпеці дорожнього руху від 510 до 680. Керування транспортним засобом, що має технічні несправності (гальмової системи, рульового керування, зовнішніх світлових приладів, переобладнання з порушеннями, непройдений техогляд та інше) обійдеться від 340 до 425 гривень. Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами потяшне від 51 до 85 гривень.керування незареєстрованим ТЗ (транспортним засобом), або не переєрестрованим у встановленому порядку, без номерного знака та з тим що не належить ТЗ, без талону про проходження техогляду – 170-255 грн. За перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі, пасажирів понад максимальну кількість, передбачену теххарактеристикою ТЗ накладається штраф від 170 до 255 грн. Немало, а саме від 510 до 680 грн., потягне порушення правил проїзду перехресть, зупинок ТЗ загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулюваьника, порушення правил обгону, корнистування під час руху мобільним без пристрою «вільні руки». За таку провину можна отримати і покарання у вигляді громадських робіт на строк від 30 до 40 годин. А за порушення, що спричинили створення аварійної обстановки передбачено штраф від 680 до 850 грн., або позбавлення права керування ТЗ від 6 до 12 місяців. В’їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонний сигнал – штраф від 340 до 425 грн, інші порушення їх переїзду – 255-340 грн. Порушення, що сепричинили пошкодження ТЗ, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна потягне не від 340 до 425 грн., або позбавлення права керування ТЗ від 6 до 12 місяців. Неменший штраф і за керування без посвідчення водія, реєстраційних та інших документів і без поліса (договору) обовязкового страхування – 425-850 грн. Якщо ж водія позбавлено прав керування, і його затримано за керування то за це передбачно відповідальність у розмірі від 510 до 850 грн. Найбільш вартісним правопорушенням є керування ТЗ у стані алкогольного спяніння, наркотичного чи іншого спяніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, а так само відмова особи, яка керує ТЗ від проходження огляду на стан спяніння загрожує штрафом від 2550 до 3400 грн, або позбавлення права керуваня на строк від 1 до 2 років, або громадські роботи на строк від 40 до 50 годин, або адмінарешт на строк від 7 до 10 діб. За повторне вчинення перелічених порушень позбавлять керування на строк від 2 до 3 років з оплатним вилученням ТЗ чи без такого, або громадські роботи на строк від 50 до 60 годин, або адмінарешт від 10 до 15 діб. За ці ж правопорушення вчинені двічі протягом року права на керування відберуть на 10 років. Якщо ж водій став учасником ДТП і після цього вживав алкоголь, наркотики, а також лікарські засоби виготовлені на їх основі (крім тих, що входять до складу аптечки або призначені медпрацвником) до проведння медогляду, чи до прийняття рішення про звільнення від його проходження – позбавлення прва керування ТЗ від 2 до 3 років або адмінарешт від 10 до 15 діб.
Неоминули увагою і учасників дорожнього руху, які себе такими не вважають. Так за порушення правил дорожнього руху пішохід може отримати попередження або штраф від 51 до 85 грн, а особи, що керують керують велосипедами, гужовим транспортом і погоничі тварин 85-136 грн. За ці ж порушення, але у стані алкогольного спяніння штраф від 136 до 170 грн. В разі вчинення аварійної обстановки дана категорія учасників руху буде покарана штрафом від 170 до 255 грн., або громадськими робтами на мстрок від 20 до 40 годин.
Нарешту передбачено нормальну відповідальність за порушення правил, норм і стандартів при утриманні автомобільних доріг і вулиць щодо посадових осіб, за це світить штаф від 1020 до 1360 грн.
Ну і прикінцеві положення. Внесеними до Бюджетного кодексу України змінами встановлюється, що кошти які надходять від сплати штрафів зараховуються в рівних частинах до Держбюджету та місцевих бюджетів. Тепер посадовці не скажуть, що немає коштів на ремонт дороги, тим більше якщо загрожує пристойний штраф. Окрім цього, встановлено норму щодо вручення правопорушнику копії протоколу про адміністративне правопорушення негайно після його складання (у разі коли відповідною статтею передбачено складення такого протоколу). А з 1 січня 2009 року передбачається запровадження справляння подвійної ставки штрафу за порушення правил дорожнього руху і разі його несплати у встановлені терміни. З 1 січня 2010 року запроваджується державна реєстрація мопедів (в цю категорію потрапляють і скутери).
За інформацією ДАІ
ну невже, невже немає нормальних?
здається, що практично всі такі як у замітці krik Гранит.
gam-ua