хочу сюди!
 

Людмила

48 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 45-55 років

Атолюбителі є?

  • 24.09.08, 11:47

хлопці, таке питання. помітив, коли працюєш бензопилою і закінчується топливо, двигун іде в рознос. пальне перемішується в трубопроводі із повітрям і таким чином збагачується. як я розумію. розход пального ніби однаковий. а що якщо навмисно перемішувати бензин із повітрям перед подачею в карбюратор. склад топлива має змінитись на молекулярному рівні.

інше питання, що якщо подати в карб разом із повітрям чистий кисень (в розумних пропорціях)? думаює движок здохне після після 5 тис., але при цьому потужність і динаміка зросте в половину.

а ваша думка? плиз реальні коменти без типу млять, дурня, нах писать. реально, шо дума знгаючий народ. 

4

Коментарі

Гість: Мотильда_

124.09.08, 12:16

Привет, БлондинкО

    Гість: Leaving Dry

    224.09.08, 12:23

    Почитай, что-нибудь по теории ДВС.

      324.09.08, 12:34Відповідь на 1 від Гість: Мотильда_

      привет шавка

        424.09.08, 12:35Відповідь на 2 від Гість: Leaving Dry

        не, ну тут походу інститут закінчувати треба. шо в двигуні відбувається я знаю. просто я практик-теоретик в таких речах. хочу чути думку народу

          Гість: mujlan

          524.09.08, 12:37

          ты хочешь "форсировать" очень примитивный двигатель. стоит ли игра свеч? работать бензопилой со шлангами от кислородного баллона неудобно и не безопасно, проще поставить турбинку во вводном коллекторе с электроприводом от аккумуляторных батарей

            624.09.08, 12:45Відповідь на 5 від Гість: mujlan

            О! пацан молоток. форсування це одне. питання стоїть для 412 москвича. турбонадув як варіант не розглядається.

            в теорії чим кращий продув цтліндру, тим краще згорає смесь. в моїй теорії із 75 коней без перевитрат пального до 90 коней мона буде нагнати потужність. тільки за рахунок покращеного згорання пального в активному середовищі – тбто в чистому кисні. ну типу принцип ракетного двигуна, там як окислювач кисень використовуют. звичайно дорведеться змінити фазу випуску, а то і впуску. запалення підлаштувати. змінити мастило насинтетику, спортмобілів.

            ні, ну а в реалі? якшо розкинуть мізками, шось вийде крім супербомби?

              724.09.08, 12:58Відповідь на 1 від Гість: Мотильда_

              мотильда, чо мовчим?

                Гість: Leaving Dry

                824.09.08, 13:01Відповідь на 6 від gam-ua

                в теорії чим кращий продув цтліндру, тим краще згорає смесь. в моїй теорії із 75 коней без перевитрат пального до 90 коней мона буде нагнати потужність. тільки за рахунок покращеного згорання пального в активному середовищі – тбто в чистому кисні. ну типу принцип ракетного двигуна, там як окислювач кисень використовуют. звичайно дорведеться змінити фазу випуску, а то і впуску. запалення підлаштувати. змінити мастило насинтетику, спортмобілів.

                Все-таки попытайся прочесть чего-нибудь!
                ЗЫ. Про закись азота или "Turbo Max" слыхал?

                  Гість: Мотильда_

                  924.09.08, 13:03Відповідь на 7 від gam-ua

                  мотильда, чо мовчим?Так яж в двыгунах ничё не панимаю

                    Гість: mujlan

                    1024.09.08, 13:04Відповідь на 6 від gam-ua

                    ты говоришь о расходе бензина и забываешь о расходе кислорода и стоимости получившейся системы , да и с т.з. безопасности эксплуатации такой системы есть масса вопросов, как бы у тебя цилиндры не порвало

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      5
                      попередня
                      наступна