Атолюбителі є?
- 24.09.08, 11:47
хлопці, таке питання. помітив, коли працюєш бензопилою і закінчується топливо, двигун іде в рознос. пальне перемішується в трубопроводі із повітрям і таким чином збагачується. як я розумію. розход пального ніби однаковий. а що якщо навмисно перемішувати бензин із повітрям перед подачею в карбюратор. склад топлива має змінитись на молекулярному рівні.
інше питання, що якщо подати в карб разом із повітрям чистий кисень (в розумних пропорціях)? думаює движок здохне після після 5 тис., але при цьому потужність і динаміка зросте в половину.
а ваша думка? плиз реальні коменти без типу млять, дурня, нах писать. реально, шо дума знгаючий народ.
4
Коментарі
Гість: Мотильда_
124.09.08, 12:16
Привет, БлондинкО
Гість: Leaving Dry
224.09.08, 12:23
Почитай, что-нибудь по теории ДВС.
gam-ua
324.09.08, 12:34Відповідь на 1 від Гість: Мотильда_
привет шавка
gam-ua
424.09.08, 12:35Відповідь на 2 від Гість: Leaving Dry
не, ну тут походу інститут закінчувати треба. шо в двигуні відбувається я знаю. просто я практик-теоретик в таких речах. хочу чути думку народу
Гість: mujlan
524.09.08, 12:37
ты хочешь "форсировать" очень примитивный двигатель. стоит ли игра свеч? работать бензопилой со шлангами от кислородного баллона неудобно и не безопасно, проще поставить турбинку во вводном коллекторе с электроприводом от аккумуляторных батарей
gam-ua
624.09.08, 12:45Відповідь на 5 від Гість: mujlan
О! пацан молоток. форсування це одне. питання стоїть для 412 москвича. турбонадув як варіант не розглядається.
в теорії чим кращий продув цтліндру, тим краще згорає смесь. в моїй теорії із 75 коней без перевитрат пального до 90 коней мона буде нагнати потужність. тільки за рахунок покращеного згорання пального в активному середовищі – тбто в чистому кисні. ну типу принцип ракетного двигуна, там як окислювач кисень використовуют. звичайно дорведеться змінити фазу випуску, а то і впуску. запалення підлаштувати. змінити мастило насинтетику, спортмобілів.
ні, ну а в реалі? якшо розкинуть мізками, шось вийде крім супербомби?
gam-ua
724.09.08, 12:58Відповідь на 1 від Гість: Мотильда_
мотильда, чо мовчим?
Гість: Leaving Dry
824.09.08, 13:01Відповідь на 6 від gam-ua
в теорії чим кращий продув цтліндру, тим краще згорає смесь. в моїй теорії із 75 коней без перевитрат пального до 90 коней мона буде нагнати потужність. тільки за рахунок покращеного згорання пального в активному середовищі – тбто в чистому кисні. ну типу принцип ракетного двигуна, там як окислювач кисень використовуют. звичайно дорведеться змінити фазу випуску, а то і впуску. запалення підлаштувати. змінити мастило насинтетику, спортмобілів.
Все-таки попытайся прочесть чего-нибудь!
ЗЫ. Про закись азота или "Turbo Max" слыхал?
Гість: Мотильда_
924.09.08, 13:03Відповідь на 7 від gam-ua
Так яж в двыгунах ничё не панимаю
Гість: mujlan
1024.09.08, 13:04Відповідь на 6 від gam-ua
ты говоришь о расходе бензина и забываешь о расходе кислорода и стоимости получившейся системы , да и с т.з. безопасности эксплуатации такой системы есть масса вопросов, как бы у тебя цилиндры не порвало