Зеленський представив команду

  • 19.04.19, 11:37
Кандидат у президент Володимир Зеленський представив команду. Про це Зеленський повідомив в ефірі програми "Право на владу".
- Руслан Стефанчук є ідеологом партії Зеленського,
- Іван Баканов - голова партії "Слуга народу",
- Дмитро Разумков відповідає за питання внутрішньої політики,
- Олександр Данилюк відповідає за міжнародні відносини,
- Руслан Рябошапка відповідає за правоохорону та антикорупційну політику,
- Галина Янченко - експерт антикорупційної політики
Іван Апаршин - експерт з безпеки та оборони,
- Денис Монастирський відповідальний за правоохоронні органи,
- Ірина Венидиктова відповідає за реформи у судовій системі,
- Данило Гетьманцов відповідає за економіку,
- Вікторія Страхова відповідає за банківську діяльність,
- Олександр Мережко відповідає за міжнародні відносини,
- Марина Бандіна відповідає за політику рівних прав,
- Сергій Кальченко - експерт з виборчого законодавста,
- Євген Комаровський - радник з медицини,
- Михайло Федоров - керівник діджитал-напрямку "ЗеКоманди",
- Олег Бондаренко - очолює напрямок екологічної політики,
- Андрій Герусь - відповідає за напрямки енергетики, ЖКХ та антимонопольне регулювання,
- Сергій Бабак - експерт з освіти і науки.

"Це експерти, це моя команда, професійні люди, фахівці, молоді і світлі, розумні люди, які підуть зі мною в адміністрацію президента", - сказав Зеленський.

Відзначимо, що в команду Володимира Зеленського увійшов Іван Апаршин, який був в команді кандидата Анатолія Гриценка як потенційний міністр оборони.

Додамо, в команді Зеленського визначили зовнішній курс України. Експерт в міжнародних відносинах команди кандидата Володимир Данилюк зазначив, що Україна повинна стати невід'ємною частиною європейського проекту. За його словами, Україна продовжить співпрацю зі Світовим банком, МВФ і Європейським банком реконструкції і розвитку.

Також Зеленський заявив, що виходить з бізнесу. Зокрема, зі студії "Кварталу 95".

Також в інтерв'ю РБК-Україна Володимир Зеленський заявив, що розраховує на більшість в Верховній раді наступного скликання. Відзначимо, в перший парламентський день після першого туру виборів в Раді було створено міжфракційне об'єднання "За наступного президента України Зеленського В.А.", до якого увійшов позафракційний депутат, колишній член "Кропу" Віталій Купрій. За словами нардепа, всього в об'єднання планується залучити до десятка людей, в тому числі з лав БПП, "Народного фронту", і, можливо, "Самопомочі".

Додамо, раніше Володимир Зеленський прокоментував, чому в його команді присутні юрист і охорона українського олігарха Ігоря Коломойського. За його словами, у нього з цими людьми укладений контракт.

Доктор Комаровский вошел в команду Зеленского

Врач Евгений Комаровский вошел в команду кандидата в президенты Владимира Зеленского.

Ранее Зеленский назвал всех своих советников. Так, спикером команды Зеленского по вопросам избирательной кампании является политтехнолог Дмитрий Разумков. Глава предвыборного штаба - руководитель ООО "95 квартал" Иван Баканов. Идеолог партии "Слуга народа" - Руслан Степанчук.

В качестве координатора штаба выступает Александра Корниенко, за цифровое направление отвечают Михаил Федотов и Святослав Юраш.

Бывший первый заместитель министра инфраструктуры Владимир Шульмейстер является экспертом по транспортным вопросам, а бывший первый заместитель председателя Национальной телерадиокомпании Александр Харебин - эксперт по вопросам информационной и языковой политики. Президент юридической компании Jurimex Даниил Гетманцев, который курирует вопросы налогообложения, публичных финансов, банковского права.

Если Зеленский станет президентом...

- Введет в алфавит букву ЗЮ
- Сотрет в порошок весь порох
- Придумает озеленение улиц
- Переименует Петроград в Порохоград

- Заставит курить петрушку
- Цыгане будут просить позеленить ручку
- Зеленоград станет меккой
- Порохоботы позеленеют от злости

- Раны, вместо обработки зеленкой, будут прижигать порохом.
- Отберет у селян землю, зерно и зельц. 
- Выведет зеленого змия
- Зеки на референдуме станут избирать пахана, а тот назначать кума


Как выглядит...?

Вот, как выглядят на самом деле:





Портит ли власть людей?

  • 18.04.19, 07:01
Ставили маме газовый счетчик в квартиру. Пришел сварщик, впиндюрил счетчик внизу трубы около пола. Мама просила повыше, но он сказал - ничего, вырежите дырку в тумбочке. 

Поехала мама к газовому начальству, попросила переставить счетчик. Там посовещались, прислали сварщика, тот срезал счетчик снизу, заварил дырку и врезал счетчик повыше.

Конечно, каждая должность накладывает отпечаток на личность человека. С другой стороны, определенную должность занимают люди с соответствующими склонностями.

С третьей стороны... если уж человек - пид@рас, то его уже никакая должность не испортит.

В защиту Порошенко

Не ныряя с головой в многочисленные обвинения в сторону Порошенко, нужно попытаться быть и объективным.

Не бывает идеальных людей. Мы не сможем найти президента, который охватил бы своим умом все аспекты жизни в нашем положении, который бы наилучшим образом решал все сложные вопросы, встающие перед нашим обществом и государством. Все мировые лидеры имеют какие-то достоинства и недостатки. И предъявлять нашему президенту требование устраивать всех людей и все слои населения нет смысла.

У Порошенко есть свое видение ситуации. Считать, что мнение кого-либо из нас на проблемы в стране более адекватное, вряд-ли правильно. Мы не умнее Порошенко, и видеть многие факторы так, как это возможно на его должности, мы не можем. Также проблемно и делать выводы, основываясь на нашей невысокой информированности о разнообразных  причинах мировых тенденций.

Существует проблема и в кадровой политике. Казалось бы, - стоит только расставить по постам правильных людей, как все наладится. Однако, где-же их взять - честных и профессиональных? У нас нет банка идеальных чиновников. Ситуация в стране сложилась такая, что добиться высокого поста честными методами практически невозможно. Сложилась эта система не вчера и искоренить ее за короткое время сложно. Может быть смениться не один президент, прежде чем найдется тот, чьи способности смогут исправить ситуацию.

В нашей стране сложилась очень сложная ситуация, мы оказались между двух разных систем мироустройства, со сложной внутренней национальной проблемой, с тяжелой историей. На все наверняка не хватает ни времени, ни решений, ни кадров, ни опыта.

И, какие-бы ошибки не сделал Порошенко, какие-бы недостатки у него не были, если будет демократия, в дальнейшем можно будет изменить то, что не будет соответствовать ситуации и времени.

Что это за безобразие?

  • 15.04.19, 08:05

Некоторые риелторы уже хотят не менее 1000 долларов за показ квартиры. Приходит, главное, бабище, нихрена не знает, все перезванивает хозяину квартиры. Сколько стоит переоформление не знает, про электронные сервисы проверки не знает. Цену квартиры, которую выставила другй риелтор не знает. Единственная функция - принести ключи. И за это хочет штуку баксов.

Кто, интересно, отдает свои кровно заработанные этим теткам??? Без договора, потом после оформления?

Какая-то у них крыша должна быть? Рэкет, менты?

Интересно, что в интернете об этом - тишина. Только жалостливые статейки риелторов, что - обманывать их нехорошо, а то они столько полезного делают, и понаписывают там себе такого...

Вроде как на одном форуме писали, что их можно спокойно кидать - послал нахрен и все. Так, а как-же они тогда существуют? Причем этих риелторов в моем маленьком городке неисчеслимое количество.

В одной статье писали, что риелтор может зарабатывать от 800 долл. в мес. Интересно, какого хрена государство не может оказыать такие прибыльные услуги, почему не составляет конкренцию?

Одни вопросы.

Я думаю, их, все-же, кто-то крышует. Только кто - те или эти? Или обое?

пс. Я имею в виду - получают с продажи, но работа у них одна - показать квартиру.

Вроттердам+

  • 12.04.19, 11:15

Почитал тут был заметку порохобота о том, как прекрасна и справедлива формула Роттердам+. Мол, -это - ближайшая биржа и цена рыночная, и европейские ценности...

Итак. 

Ближайшая биржа

А вот если бы ближайшая биржа находилась в Нью-Йорке, нам тоже пришлось бы оплачивать транзит газа из Нью-Йорка в Украину, когда его не было?

По факту, часть газа отбирается из трубы из России и распределяется по Украине, часть приходит в Словению и возвращается оттуда. При чем тут Роттердам? Так самое интересное, что та часть газа, которая добывается в Украине тоже продается по той цене с доставкой из Роттердама.

Европа одобрила формулу

Ну и что? Впрочем, можно и понять такие намерения завысить цену на газ. Завышенная цена давит украинскую промышленость, делая ее менее конкурентноспособной.  Это только говорит о том, какая она - Европа. 

Единая цена, чтобы не было махинаций

Нам рассказывают, что нужно сравнять цены для разных потребителей, чтобы не было возможности продавать газ по высокой цене, оплачивая счет по низкой.

Извините, а где прокуратура, где отчетность и надзор? А про народный контроль забыли?

Що може і не може зробити Зеленський за перший місяць?

  • 07.04.19, 15:13
Лідер президентських перегонів Володимир Зеленський обіцяє у разі перемоги на президентських виборах змінити дуже багато речей практично в усіх сферах. 

Проте владних інструментів в руках президента за Конституцією не так і багато, особливо, коли в нього немає не те що більшості у Верховній Раді, а й навіть своєї фракції. Для зміни уряду чи окремих міністрів новому президенту потрібні голоси щонайменше 226 членів парламенту. Наразі ж у пана Зеленського у парламенті немає ні власної фракції, ні навіть групи. Хоча у разі перемоги на виборах Володимир Зеленський може спробувати зібрати команду прихильників й у нинішній Верховній Раді. Парламентські вибори та можливість отримати суттєвий вплив і свою фракцію у пана Зеленського з'являться тільки у жовтні, а інавгурація новообраного президента відбудеться не пізніше 3 червня.

Призначити дочасні вибори у разі перемоги Зеленський теж не зможе - Конституція забороняє це робити за півроку до парламентських виборів.

Адміністрація президента

Зазвичай першим рішенням кожного українського президента є призначення керівника своєї адміністрації і всієї вертикалі управління на Банковій.

Адміністрація президента не згадана в Конституції, тож президент може робити там будь-які кадрові призначення і навіть змінювати її назву, як свого часу зробив пан Ющенко.

Рада національної безпеки та оборони

Президент за посадою є головою Ради національної безпеки і оборони та напряму відповідальний за ці сфери.

Президент одноособово призначає секретаря та заступників РНБО і формує персональний склад цієї ради, окрім кількох чиновників, які входять туди за посадою.

Армія

Як верховний головнокомандувач президент призначає і звільняє вище командування Збройних сил.

Тож новий президент за бажання може дуже швидко замінити начальника Генерального штабу Віктора Муженка.

Проте за цією схемою замінити міністра оборони Степана Полторака новий президент не зможе.

Звільнити міністра оборони може тільки Верховна Рада, так само тільки депутати можуть призначити нового. Президент подає їм кандидатуру.

Суди

Президент має виключне повноваження призначати суддів.

Робить він це з подання Вищої ради правосуддя після конкурсів, які проводить Вища кваліфікаційна комісія суддів.

Якщо на момент інавгурації ще не будуть призначені судді антикорупційного суду, це може зробити новий президент.

Також глава держави призначає третину складу Конституційного суду. Проте зараз там немає жодного вакантного місця.

Звільняти дочасно суддів КС практично неможливо, але Віктор Ющенко свого часу намагався це робити, але їх потім поновлювали на посаді.

Закордонні справи

Президент України керує зовнішньополітичною діяльністю країни, проте міністра закордонних справ призначає та звільняє Верховна Рада. Президент має виключне повноваження подати депутатам власну кандидатуру на затвердження.

Новий президент одразу ж отримує повноваження визнання іноземних держав, а також призначати та звільняти керівників дипломатичних представництв України.

Проте у ситуації з послами президент має отримати ще й підпис прем'єр-міністра та міністра закордонних справ.

І це не проста формальність - в 2006 році у межах "війни контрасигнацій" уряд Януковича пачками завертав укази президента про призначення послів й вимагав узгодження цих рішень. Інакше прем'єр підпису не ставив.

Президент має повноваження укладати міжнародні договори, які ратифікує парламент. Проте, до прикладу, так звані Мінські угоди підписували у такому форматі, що їх не мала ратифіковувати Верховна Рада.

Громадянство і помилування

Президент одразу ж після вступу на посаду може застосовувати своє право на помилування засуджених українців.

Президент на свій розсуд може надавати громадянство України або притулок.

Зеленський нещодавно похвалив Міхеїла Саакашвілі, тож не виключено, що може швидко позбавити його проблем з українським паспортом.

Рада НБУ і телебачення

Президент має право звільняти та призначати половину складу Ради Національного банку. Щоб отримати хоч якийсь контроль над роботою Нацбанку, керівник держави може дочасно припинити повноваження своєї квоти, до прикладу, на підставі "втрати бездоганної ділової репутації".

Ще одне пряме повноваження президента - призначення половини складу Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. Наразі там відсутні вакантні місця, проте у липні 2019 року закінчується строк повноважень голови нацради Юрія Артеменка і президент зможе його замінити.

В силу досвіду тривалої роботи з телеканалом "1+1" у пана Зеленського у цьому може бути інтерес, адже саме нацрада є важливим гравцем на телеринку.

Закони, вето і референдуми

Президент має виключне право підписувати закони, ухвалені Верховною Радою.

Якщо Володимир Зеленський після перемоги не погоджуватиметься зі схваленим законом, то може заветувати його. Подолати вето депутати можуть двома третинами голосів.

Президент має право проголосити референдум щодо зміни Конституції або за "народною ініціативою". І пан Зеленський постійно каже, що хоче проводити якомога більше референдумів.

Тільки от проблема - зараз в Україні відсутній закон, який би регулював проведення референдумів.

Уряд

Можливо, для когось це й сюрприз, але президент не має повноважень призначати чи звільняти керівника уряду. Це виключне право Верховної Ради.

До того ж уряд автоматично йде у відставку не перед новообраним президентом, а новообраним парламентом.

Коаліція депутатських фракцій визначає кандидатуру прем'єр-міністра і направляє пропозицію президенту. Керівник держави може подумати 15 днів і має передати Верховній Раді подання на затвердження.

Також саме президент може внести на затвердження Ради кандидатури двох міністрів - оборони та закордонних справ. Але для цього спочатку мають зібрати 226 голосів на звільнення нинішніх.

Кандидатури всіх інших міністрів на затвердження парламенту подає сам прем'єр-міністр і до них президент формально не має стосунку.

Для того, щоб хоч якось впливати на виконавчу владу новому президенту потрібно буде або домовлятись з нинішнім прем'єр-міністром, або намагатись якимось чином зібрати 226 голосів у парламенті для зміни уряду чи призначення міністрів.

Але якщо Зеленський не зможе впливати на роботу уряду, то зможе створити для нього величезні проблеми і навіть паралізувати роботу.

Президент має повноваження зупиняти дію всіх актів Кабміну, мотивуючи це невідповідністю Конституції. Одночасно з цим президент направляє цей акт на експертизу до Конституційного суду.

У кінці 2000-х років президент Віктор Ющенка таким чином добряче вставляв палки в колеса прем'єрам Януковичу та Тимошенко, спонукаючи їх до компромісів.

Силовики і Нацбанк

Впливати на правоохоронців чи на боротьбу з корупцією у разі перемоги Володимиру Зеленському буде складно.

Для звільнення чи призначення Генерального прокурора президенту потрібна згода більшості Верховної Ради.

Те саме стосується голови Служби безпеки України - президент тільки вносить подання на звільнення чи призначення голови служби, але вирішальне слово за депутатами.

Керівник Національного банку також звільняється і призначається Верховною Радою, але кандидатуру голови подає президент України.

Президент має один важіль на Національне антикорупційне бюро - може призначити одного з трьох незалежних аудиторів. Наразі це місце незаповнене і новий президент зможе його призначити.

Вплив на губернаторів

Попри певний міф, що керівників місцевих державних адміністрацій президент призначає сам, для цього йому також потрібне погодження прем'єр-міністра.

Володимиру Зеленському у разі перемоги доведеться працювати з губернаторами, призначеними Петром Порошенком. Або домовлятись з прем'єром про заміну

Конституція визначає, що для звільнення та призначення потрібне подання Кабміну. Коли стосунки президента та прем'єр-міністра нормальні, то ці процедури проходять непомітно.

А от в часи протистоянь президента та прем'єра навколо цього можуть виникати проблеми. Тому в разі перемоги пану Зеленському буде дуже важко призначити керівників місцевих адміністрацій.

Хоча президент все ж таки може впливати на них - має право скасовувати рішення їхніх голів, якщо є сумніви у конституційності.

Загалом у разі перемоги на президентських виборах перед Володимиром Зеленським стоятиме надважке завдання шукати собі підтримку більшості членів парламенту чи намагатись домовлятись з чинним прем'єр-міністром Гройсманом.

Інакше до парламентських виборів вплив нового президента на життя країни буде досить обмеженим і стосуватиметься переважно військової сфери.

Мар'ян Шарец, прем'єр Словенії з 2018 року

41-річний Мар'ян Шарец - випускник Люблянської академії театру, радіо, фільму та телебачення. На початку 2000-х він починав кар'єру з роботи журналістом на телеканалі RTV Slovenija, брав участь у комедійних радіо та телешоу, під час яких імітував провідних словенських політиків, Фіделя Кастро та Усами бін Ладена.

Найбільшу популярність йому принесли скетчі, де він грав вічно невдоволеного життям селянина Івана Серпентіншека. Цей вигаданий персонаж завжди говорить людям те, що думає, особливо, коли чимось невдоволений, ненавидить бюрократію, поважає тільки практичну роботу, а не філософів чи політиків. Його жарти ніхто не розуміє, але це - не головне, адже сам він з них сміється.

Шарец вважав персонаж Серпентішека своїм найбільшим успіхом і зазначав, що він заснований на рисах реальних людей, яких він зустрічав. Він був популярним і в глядачів, як в селі, так і в місті.

2010 року Серпентішек залишився у минулому, а Мар'ян Шарец зробив крок у політичне майбутнє, аби довести, що може бути не тільки успішним коміком, але й серйозним політиком.

Він переміг на виборах мера маленького містечка Камнік. Акторську професію та комедійні ролі залишив, не робив абсурдних обіцянок. У 2014 році його переобрали мером з 64% голосів вже як очільника власної партії - Список Шареца.

2017 року Шарец висунув свою кандидатуру на президентських виборах і одразу опинився серед фаворитів перегонів. Його кампанія супроводжувалася критикою політичної еліти країни, закликами до політиків слухати виборців і робити практичні кроки.

Шарец пропонував зменшити кількість чиновників, збалансувати бюджет та зменшити держборг, збільшити повноваження місцевої влади, виборчу реформу, що створила б кращі умови для незалежних кандидатів, легалізацію марихуани, опонував приватизації стратегічних та інфраструктурних компаній. З 47% голосів він поступився чинному президенту Боруту Пахору у другому турі.

У червні 2018 року Список Шареца здобув друге місце на парламентських виборах з 12,7% голосів, й після тривалої коаліціади політик очолив уряд країни.

Чим пояснюється його успіх? Хоча Словенія є найбільш розвиненою і багатою країною з-поміж держав, що утворилися на уламках Югославії - довгий час її навіть називали "балканською Швейцарією" - останнє десятиліття позначилося в Словенії падінням економіки внаслідок кризи 2008/9 років, політичною нестабільністю, втратою довіри до політиків та суттєвим зростанням державного боргу.