На волне Индастриала

Все про музыкальное направление Индастриал: виды, группы, клипы, полезная информация. Кому интересно - читайте, смотрите, пишите, комментируйте.
4+ подписаться

1 участник

  • Пробіотик

Dark-Electro. Темна музика в світі приторної попси.

Привіт усім. Продовжую вас знайомити з різноманітними напрямками індустріальної культури, чи скоріше постіндустріальної. Сьогодні поговоримо про такий собі напрямок Dark-Electro. Взагалі, я не дипломований музикознавець, тому мої пости не претендують на звання цілком і беззаперечно точних якомусь ідеалу. Це скоріше компіляція почерпнутих зовні даних, пропущених через призму мого сприйняття. Тому і відноситесь до цього слід як до однієї з думок на цю тему. 
Отже, Dark-Electro. Родоначальником жанру можна вважати гурт "yelworC" з Мюнхена, які в 90-х роках почали просувати цей напрямок. Вперше термін "дарк-електро" з'явився у 1993 році, як рецензія на їх дебютний альбом 1992 року, в якому, в свою чергу, це слово використовувалось при анонсуванні (альбому).
У музиці цього напряму простежується помітний вплив електронної та індастріал музики, таких як The Klinik або Skinny Puppy. Для Dark-Electro характерною є зловісна, гнітюча електрона музика з пізнаванним дізсторшованим вокалом, тобто, навмисно спотвореним.Також в цій музиці часто використовують різноманітні "жахітні" звуки: крик, плач, постріли, звук розбитого скла тощо. Витоками напрямку є такі постіндустріальні стилі як Electro-Industrial, EBM. 
 Santa Hates You (http://www.look.com.ua)

Існує чимало плутанини серед цих стилів, а також внутривидового перетікання. Через це багато груп поєднує кілька видів одночасно, як-то:  Dark-Electro/ЕBM, Dark-Electro/Harsh EBM...Aggrotech... Industrial...і.т.д. Пересічній людині в цих назвах можна запросто загубитися або не звертати на це увагу.Головне - щоб подобалось. Тематика темної музики апріорі повинна бути теж темною. Тому тексти та музика відсилають нас кудись до фільмів жахів, хаосу та інших закутків темної сторони світу, класичної теми індастріал. Це досить стисло.
Щодо гуртів, то їх і цьому напрямку безліч і кожний з них має своє бачення звуку. Деякі з них мені взагалі не подобаються, деякі частково, а є і такі, що грають пристойно. 
Чимало виконавців EBM змішують ті чи інші елементи індустріальної музики і на виході отримують або різке, шумне звучання (Harsh), або агресивне, кровожерне (Terror) чи більш технічне (TBM).
Перелічувати всі гурти займе багато часу та простору. З найбільш відомих гуртів, це: AmGod, Alien Vampires, Arcana Obscura, Beati Mortui, Calva Y Nada,Disharmony, Dirty Bird 13, Diversant:13,Evil's Toy (ранні роки), Hocico, GGFH (альбом 'Disease'), Grendel, Ice Ages, Leges Inae, Mortal Constraint, Obszon Geschopf, Unreal (група), Placebo Effect,Polygon (перший альбом), Pulse Legion, Putrefy Factor 7, Punto Omega, Painbastard, Seven Trees, Mirror of Death, Splatter Squall, Trial, Tri-state, Uterus Insected, yelworC, Breathe (сайд-проект Placebo Effect), A Thousand Societies,
Oxido Conkreto і багато-багато інших.
Надам кілька груп, для порівняння.
Detroit Diesel -франко-канадській колектив створений у 2006 році. Грає в стилі Harsh EBM/Dark-Electro



X-Fusion -німецькій електромузикальний проект одної людини Jan L. Починав у 1998 році з  acid house, згодом перейшов до aggrotech, dark-проектів. 



Окремої уваги заслуговує канадській Nitronoise з Монреаля. Один з учасників гурту Clutch раніше був членом  Detroit Diesel. Грають з 2010 року. Поєднують EBM, Industrial, Dark Electro.



                                                                              Ось такий він, не дитячий Dark-Electro devil...
==========================================================================================================================
Джерела: Вікіпедія. YouTobe. DarkWorld.ru 
==========================================================================================================================

Пробіотик 2013 ©
                                                                 

CygnosiC-музика як математичні рівняння.

Продовжую знайомити вас з різноманітною постіндустріальною музикою.  На разі проект CygnosiС, автором якого є одна людина.

     (фото з офіційного сайту).

Отже: CygnosiC - це electro-проект Georg Psaroudakis родом з Афін, сформований наприкінці 2006. У 2007 році аудиторії був представлений міні-альбом "In The Lag Of Time", що послужив початкового знайомству зі сценою.

У 2008 CygnosiC підписав контракт з BLC Productions, американським інді-лейблом, що спеціалізується на індустріальній музиці, і в 2009 році вийшов дебютний альбом, названий "A Deity In Pain". Ця робота є танцювальним опусом з кількома синглами. CygnosiC показує незвичайний професіоналізм у звуці і написанні пісень.

В альбомі 11 треків, 9 з яких мають великий потенціал. Робота отримала чудові відгуки від преси і шанувальників жанру. Протягом наступних років CygnosiC допомагав у створенні різних компіляцій і альбомів з різними реміксами, давав інтерв'ю кільком журналам і веб-сайтам, а також практикував онлайн-спілкування з аудиторією, що сприяло формуванню значного числа прихильників.
Крім того, проект засвітився в декількох збірниках та альбомах зі своїми реміксами. У 2010 році був закінчений другий полноформатик, а також підписали контракт з японським лейблом Deathwatch Asia. Слідом за цими подіями в 2011 році пішов вихід міні-альбому "One Step Forward", а кількома місяцями пізніше вийшов і сам полноформатнік "Fallen". Багато хто визнав цей реліз альбомом року. 

Скажу чесно - мені дуже подобається, що виробляє грек з музикою. Безперечно людина талановита і пише не просто музику, а інтелектуальну музику.Тут треба обмовитися, що існує такий стиль як IDM, або Intelligent Dance Music, куди входить вся електроніка, що не вписується в загальні рамки. Проте CygnosiC вписується як в electro так і в Dark-electro, куди я його особисто і відносив. Дисторшований вокал характерний більше для темного електро, але сама музика все ж просто electro. Та не буду пудрити вам мізки. 

Ось частина інтерв'ю Georga на Subexistance:
...- Існує унікальний, майже інтелектуальний момент у ваших композиціях, те, що стоїть осторонь від звичайних електро підходів. Це свідомий крок? Як ви думаєте, що важливо для формування глибокого особистого звучання?
G: Одна з моїх головних цілей, з того часу коли CygnosiC був створений ще в 2006 році,це мати розпізнавальне і унікальне звучання. Це дає вам можливість додати щось нове на сцені і само собою зрозуміло, є і виключно корисним. З моєї точки зору, CygnosiC опирається на стару школу (old-school indusrial -Пробіотик), менталітет цього жанру, який поєднується з найсучаснішим звуком та інструментами. Це злиття ще більш нестандартно супроводжується брутальним вокалом. Це в кінцевому рахунку ті ключові компоненти, які сформульовані CygnosiC у звучанні.

- Що вас надихає / мотивує при написанні текстів?
G: CygnosiC угоджує тексти з життям і цінностями, які ми вважаємо найдорожчими або, можливо, навпаки зневажаємо. Наприклад, суперечливий характер наших повсякденних потреб і особистих проблем, які, можливо, поглинути нас настільки, що ми не в змозі зрозуміти, осмислити і навіть вжити відповідних дій; питання, які мають більш високий й колективний характер. У двох словах, тексти підживлюються тим, що йде з внутрішніх процесів, а також щоденних транзакцій людської психіки із зовнішніми стимулами, яким ми щодня піддаємося.

- Що означає CygnosiC? Це має спеціальне значення для вас особисто?
G: CygnosiC по суті перифраз версії Psygnosis, яке у вільному перекладі в грецького означає "знання душі". Я вибрав його, тому що він вбирає всі ті питання, від яких я черпаю натхнення. Маючи свідоме знання вашої душі або навіть краще, ваших внутрішніх психічних структур і функцій -надає вам більш повного уявлення і глибокого розуміння себе і свого найближчого оточення. Таким чином, він звільняє вас від будь-яких невдач чи тягарів. Досягнення такого стану, зміцнює та авансує вас, нарешті, дозволяє виконати ваш повний потенціал і кінцеві цілі. Зрозуміло, що значення "CygnosiC" має велике особисте значення для мене, так це і те, що кожен, і кожен повинен прагнути.

- Які митці / групи впливають на вас? Які записи ви вважаю принциповими у процесі формування вашого особистого звуку?
G: Для музиканта, звуки й музика, як математичні рівняння. Ви інтуїтивно розбиваєте кожну мелодію до їх вихідних компонентів, сприймаєте ці матеріали, що розкладаються як окремі об'єкти, а також розумієте та оцінюєте їх синергію, що вони виробляють в цілому. Природно, музичний вплив в цьому сенсі безмежний, і тому імена конкретні жанри музики є спрощенням. Це загальне правило, хоча, я захоплююся і мене надихають такі музиканти, що не бояться перевершити музичні межі експерименту, а отже, проводити унікальні звуки і в той же час залишатися зосередженими на своїй музиці, проте не варто дуже захоплюватися, в сенсі, залишатися скромним і скромними...
                                                                                                                                                                                                   (адаптоване мною -Пробіотик).

  Як бачите, грек штовхає якісь завумні формули. Тобто не просто "как нибудь шоб".

  (фото з офіційного сайту).

                                         Дискографія проекту:
1- A DEITY IN PAIN • Released at Jan.27.2009, Jewel Case CD LP)
2- ONE STEP FORWARD • Released at Jun.28.2011, Digital EP
3 -FALLEN • Released at Sep.09.2011, 6-Panel Digipak CD LP.
4- RISEN • Released at Nov.09.2012, Digital Remix LP
5- A DEITY IN PAIN REBORN • Released at Nov.29.2012, 4-Panel Digipak CD LP 
6- FALLEN 2CD LIMITED EDITION INCLUDES "RISEN" AS 2nd CD • Released at Dec.14.2012, 6-Panel Digifile 2CD LP 
7- FIRE AND FORGET - WW EDITION • Released at Mar.22.2013, 6-Panel Digifile CD LP 
8- FIRE AND FORGET - EUROPEAN EDITION • Released at Mar.22.2013, 6-Panel Digifile CD LP
                                                                                     

                                                                                     Також пропоную відео:

                                                                               Живий виступ у Москві:

У деяких вишуканих слухачів покрутить вуха від вокалу ... 

Джерела:

Офіційний сайт:  http://www.cygnosic.gr/

Фейсбук:  https://www.facebook.com/cygnosic

http://www.subexistance.com/interviews/cygnosic-0

http://dark-world.ru/bands/CygnosiC.php

Пробіотик © 2013.

DIE KRUPPS – 33 роки на індустріальній сцені.

                                       

Сьогоднішній матеріал я хочу присвятити одній з чудових команд Німеччини. Взагалі, якщо йдеться про музику та німців, я можу сказати лише «даст іш гуд» та «йа, йа», що в перекладі означає – німці грають чудову музику. Існують різні школи року: британська, американська, німецька і навіть, так званий «русский рок», якщо ви розумієте, що я маю на увазі. Це характер звучання, за яким ту чи іншу команду можна впізнати за місцем дислокації. Я ще іноді виділяю французький звук та кілька інших (навіть українську школу чи характер) але перші три – найконцептуальніші як на мене.

Коротше, якщо казати про індустріальну музику та культуру, то на сьогоднішньому етапі ми чуємо вже не ту індустріальну музику, що існувала раніше, а скоріш за все постіндустріальну, яка розмножилася на купу різноманітних піджанрів чи видів. Принаймні такі думки висловив у 1981 році припинивший існування гурт Throbbing Gristle, один із засновників індастріалу як жанру. На час такого переосмислення цього індастріал-руху та становлення з нього чогось нового і з’явилося багато нових молодих команд.
Засновник гурту Die Krupps Юрген Енглер (Jurgen Engler) раніше грав панк в своїй команді Male, а в 1980 зібрав новий колектив для сміливих музичних експериментів. Назва Die Krupps походить від відомої німецької промислової династії Круппів, що під час II –Світової війни була постачальником сталі для 3-го Рейху. Таким чином Юрген підкреслив своє антимілітаристичне та антифашистське ставлення до речей які відбувалися у Германії. Тим паче, сам жанр індастріал «тобто промисловий», вже пов’язує творчість музикантів з глобальними речами людства, як то індустріалізація, мілітаризм, глобалізація та шкідливі наслідки недбальства суспільства в цілому: забруднення навколишнього середовища, катастрофи та апокаліпсиси.

 www.metropolis-records.com

Я не буду тут описувати детальну музичну діяльність команди, це можна прочитати за бажанням всім самими. Я перелічу основні здобутки:
1) 1981 рік – перший альбом став пластинкою тижня в британському NME;
2) 1989 рік – сингл "Machineries of Joy" здобуває 25 місце в танцювальному рейтингу США 100 Billboard (це перший і останній випадок коли німці потрапили до цього чарту);
3) 1992 рік – альбом Volle Kraft Voraus стає класикою для всіх, хто грає в стилі EBM;
4) 1993 рік – випуск самого успішного альбому "IIТhe Final Option", який об’єднує навколо себе прихильників різних стилів: індастріалу, металу, техно, ей-бі-ему і навіть хіп-хопу. Кліп на пісню To The Hit стає самим популярним на MTV і приносить гурту світову славу;
5) ім’я Юргена з’являється на обгортці альбому Rammstein "Sensuht" (за деякими чутками він впізнав свій семпл в одній з пісень…так, що вписали);
6) 2011 рік – 2 місце в рейтингу кращого синглу Deutsche Alternative Charts.
Це якщо стисло. А взагалі, життя помотало Юргена всюди: працював в Англії, згодом, одружився і переїхав до Техасу США. Постійно експериментував із звуком, міксуючи купу стилів і відходячи від чисто електронної музики до більш металічної або поєднуючи їх разом. Власне, Die Krupps зробив вагомий внесок на розвиток індастріалу. Зацікавленим рекомендую прослухати електроні кавер-версії на гурт Metalica – "A Tribute To Metalica" 1992 року.
Особисто я познайомився з їх музикою у 1995, альбомом "Odissey Of The Mind". Тоді мене і «накрило», раптово, хоч і цілком логічно. До цього часу я лише фантазував на тему поєднання металлу та електроніки. На жаль і в той же час на щастя це зробили за мене. Було мені тоді років 18, так що, ото так.
Між іншим жанр, в якому грає Die Krupps, визначається як agro-industrial/ebm , бо відносити його до чистого industrial metal є не зовсім правильним. Агро – значить агресивний, що містить рифовану гітару. Понавигадували чорти що з цими стилями, піди розберись.

Отже досить балачок, краще подивиться кілька кліпів:

///це тей, що приніс ім світове визнання///


/// саме такий стиль звучання я колись мріяв створити///


///одна з найулюбленіших для мене пісень///

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ну і під завісу нове творіння 2013 року:

==========================================================================================

Джерела:

Вікіпедія: http://ru.wikipedia.org/wiki/Die_Krupps
Офіційний сайт: http://www.die-krupps.de/
Російська фан-база: http://www.die-krupps.ru/
І ще, на офіційному сайті пролунала інфа про те що люди накупили дисків останнього альбому, а один з треків пошкоджений (раптово обривається). Фірма запису вибачається і згодна їх замінити. Проте, як зазначено автором, краще такі речі зберегти, бо через кілька років вони стають колекційними)))

==========================================================================================

Пробіотик 2013 ©

Psideralica

 Photos by Alex Brosa. Live in Barcelona Espacio MoviStar 2008

 Вітаю всіх. Спочатку трошки загальної інформації про мій проект « In the wave of Industrial », тобто « На хвилі Індастріалу». По перше, давно бажав публікувати щось музичне, і, спостерігаючи за більш-менш вдалими проектами своїх колег і друзів по блогосфері, таки вирішив зробити власну спробу.По друге, вагався між загально роковим контентом та конкретно жанровим. Все ж зупинився на конкретно жанровому наповненні цієї сторінки. Пропоную до уваги один з жанрів сучасної рок-музики «Industrial», благо що він містить безліч внутрішньовидової різноманітності, починаючи від класичного industrial-metal і закінчуючи легким і денсовим IBM стилем. Отже, це дасть змогу оцінити всю палітру сучасного Industrial. Розумію, що не всім до вподоби подібна музика, тому запрошую всіх бажаючих просто почитати, послухати, відпочити від політики, свар та сірого будення. З повагою до всіх Пробіотик.

 

Дебютну хвилю цієї публікації відкриває іспанська індастріал-група Psideralica.Чому вона? А чому б і ні, бо власне музика цієї команди і головне голос вокалісти Lady Marian здалися мені такими, що не викличуть блювотні рефлекси у запопсованої аудиторії.

Історія:Так ось, іспанський гурт Psideralica (з Майорки) являє собою індастріал-рок групу з деяким впливом готики та попси. Заснований у 2002 року гітаристом  Toni Kernel, гурт стає фіналістом у декількох національних конкурсах, а в 2005 році на конкурсі Belladurmiente (Hurcal deAlmera, Spain), з присудженням та записом демо-"This is my life". В цьому ж році гурт випустив і свій перший повнометражний альбом ENGEL DER NACHT.

Два роки потому, після деяких змін в колективі, з'являється вокалістка Леді Маріан, дружина Тоні, що й принесла певну чуттєвість та нові нюанси звучанню  Psideralica.

На 2010 рік поточний склад: Lady Marian (voice), Toni Kernel (guitar), LS (synthesizer)and Haritz (drums).  В 2010 році виходить другий альбом «Neophobia?»,який мені особисто сподобався.

На творчість гурту вплинули такі команди як: Nine Inch Nails,  Rammstein, Madonna і Rihanna.

Пропоную переглянути декілька кліпів від цієї іспанської команди: 

1) з нового альбому:

2) Кавер на відому композицію Alice Cooper


3) Це з попереднього альбому:

Джерела:

Офіційний сайт: http://psideralica.com/  Myspace: http://www.myspace.com/psideralica

Facebook: http://www.facebook.com/pages/Psideralica/162320957113430

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.S. Взагалі, хотів назвати цю сторінку "Industrial mother fucker", але потім передумав і зупинився на більш банальному. Це все Nairia на мене впливає, своїми добрими словами angel.


Школа Industrial Metal) и так по ходу...

Случайно наткнулся на старое прикольное видеоsmile и решил немного разнообразить его сведениями об этом направлении в музыке. Само собой информация здесь не полная. Сам индастриал люблю. Хотя видов и подвидов его столько, что не все я считаю удачными. Впрочем перейдем к делу.

группа Diverje играет в направлении electro-industrial-trance. Родина: New Mexico. US.

2) типично немецкий индастриал метал:

группа Treibhaus играет в стиле Neue Deutsche Hrte, alternative-industrial-metal. Родина: Hannower, Germany

3) а вот индастриал танцевального типа:

группа Imperative Reaction играет industrial-EBM-Foturepop.  Los Angelos, US.

4) и для разнообразия так называемый индастриал-дэнс:

...и это еще по божески пляшут, скажу я вам ибо на ю-тубе индастриал-дэнса кучаpodmig

вот такой краткий экскурс в мир музыки машинhammer...