Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

ИРИНА

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 45-54 років

Аварійна посадка Ту-154 на аеродромі в Чкаловську.

29 квітня 2011року на підмосковному аєродромі Чкаловський мало не розбився літак Ту-154.Літак вперше піднявся у повітря після 10 років простою і мав летіти до Самари на завод для ремонту.Але ледь піднявшись у повітря літак почало кидати з зі сторони в сторону.Згодом вже на землі спеціалісти вияснили що ніби перед польотом бортінженер неправильно під*єднав один з елементів автоматичної бортової системи управління літаком до системи живлення літака.Внаслідок цього літак у польоті залишився практично без управління а пілотам з другого заходу дивом вдалося здійснити посадку, керуючи ним тільки за допомогою тяги двигунів.

Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
13

Коментарі

17.10.12, 20:56

Майже танок смерті!

    27.10.12, 20:58Відповідь на 1 від Юрий Смирнов

    Так і є.Літак назвали танцюючим літаком а посадку дивом.

      37.10.12, 20:59

      блин, как же его кидало... вот так всегда, что на земле, что в воздухе - из-за одного валенка случаются катастрофы.
      был на этом аэродроме, когда служил в подмосковье.

        47.10.12, 21:14Відповідь на 3 від Jag

        Ти кажеш.Десь в кінці 90-х російські винищувачі летіли у США.Ну і десь над Атлантикою у них почали движки глохнути у всіх причому.американський ескорт утік від гріха подалі ну а командир розповідав що злився з висоти десь за 10000 до 2500м. На 2500 двигун запустився у нього а в його ведомого і в решти десь на 3000. А по правилах на 2000 вже треба літак кидати.Потім виявилося що при дозаправці американці не те пальне залили росіянам. Про це знало американське командування, знало російське і всі полюбовно розійшлися.А ескадрилью винищувачів чуть не втопили в морі.

          57.10.12, 21:18Відповідь на 4 від uraha

          здесь больше баранов оказалось...

            67.10.12, 21:23

            Я видел это видео примерно год назад, и ррасспросил у бывшего бортинженера Ту-154, ЧТО БЫ ЭТО МОГЛО БЫТЬ?
            Он ответил, что при длительных (более 1 месяца) стоянках ОБЯЗАТЕЛЬНО должны проводиться регламентные работы, при которых просушивается проводка и контакты разъемов (особенно АБСУ).
            ЭТОТ самолет простоял, как мне помнится БОЛЕЕ ПЯТИ ЛЕТ! - и его просто заправили топливом, прогрели движки - и на взлет!
            ЧЕМ думал бортинженер самолета, который обязан был ЗНАТЬ о регламенте - неизвестно!
            Так из-за безалаберности одних идиотов - другие ВЫНУЖДЕНЫ становиться ГЕРОЯМИ...= ЖИТЬ-то ХОТЦА!
            *** Я представляю переменные ПЕРЕГРУЗКИ экипажа, когда на расстоянии 15-20 метров от Центра Тяжести его раскачивало на те же 15-20 метров за каких-то 5-7 секунд...
            Это ЧУДО, что сели!

              77.10.12, 21:36Відповідь на 6 від Богдан Ляшко

              То чудо то це точно.
              http://lifenews.ru/news/57909

                87.10.12, 22:14Відповідь на 7 від uraha

                То чудо то це точно.http://lifenews.ru/news/57909"Когда самолет собирали после простоя, эти блоки снимали с других машин и поменяли местами при монтаже, - отметил бортмеханик"
                Поменять можно БЛОКИ, но на ШТЕКЕРАХ их подключения к проводке самолета есть хорошая "Защита-от-Дурака" - и их НЕ В ТУ ДЫРКУ - НЕ ВОТКНЕШЬ!
                Так что бортмех сказал то, что ему РАЗРЕШИЛИ сказать - для ПРЕССЫ и ЛОХОВ, которые читают эту прессу

                  97.10.12, 22:17Відповідь на 8 від Богдан Ляшко

                    107.10.12, 23:25

                    Улёт!!! И в прямом, и в переносном смысле! И не катапультируешься - нечем Так что лётчику ничего другого не оставалось, как творить чудеса

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна