Прогулянка столицею. чатина 1
- 28.09.07, 22:59
- Любителі подорожувати
Ні для кого не є секретом, що столицею України є славне місто Київ, розташоване по обидва берега ріки Дніпро (довжина вздовж берега понад 20 км!).
Київ є значним транспортним вузлом України, і важливу роль у транспортному сполученні, звичайно ж, мають мости через р. Дніпро.
Заглянемо на мить в історію. Київський річковий порт був заснований в липні 1897 року по завершенню будівництва Київської гавані. Причали порту тягнуться від Поштової площі до ст. метро "Дніпро".
В радянські часи по Дніпру регулярно виконувались як вантажні перевозки, так і пасажирські рейси приміського та дальнього сполучення. В сучасності рейси по Дніпру вважаються нерентабельними – виконуються в основному прогулянкові й туристичні. Фарватер Дніпра використається також для транспортування великих вантажів.
Зараз в районі Києва через р. Дніпро перекинуто 7 мостів,
з них 4 автомобільні - Московський, міст метро, міст Патона та Південний,
два залізничних - Дарницький та Петрівський, а також пішохідний міст.
Якщо хтось цікавиться історією, чи хоче розглянути фото цих мостів, Вам СЮДИ: http://wek.kiev.ua/wiki/index.php/Мости .
А я перейду все ж до розповіді про річковий вокзал…
Річковий вокзал збудований у 1957-1961 роках (архітектори В. Гопкало, В. Ладний, Г. Слуцький та інші) на Поштовій площі.
З боку Дніпра будівля має чотири поверхи, з боку площі – два поверхи. У центральній частині будівлі – кругла башта, де встановлена спеціальна апаратура зв`язку, сигналізації, огляду фарватеру. На перших двох поверхах – адміністративно-господарські служби, касовий зал, камери схову та інші приміщення, на третьому і четвертому – пошта, ресторан, кафе. В оздобленні інтер`єрів брали участь художники Е. Котков, В. Ламах, І. Литовченко.
Київ є значним транспортним вузлом України, і важливу роль у транспортному сполученні, звичайно ж, мають мости через р. Дніпро.
Заглянемо на мить в історію. Київський річковий порт був заснований в липні 1897 року по завершенню будівництва Київської гавані. Причали порту тягнуться від Поштової площі до ст. метро "Дніпро".
В радянські часи по Дніпру регулярно виконувались як вантажні перевозки, так і пасажирські рейси приміського та дальнього сполучення. В сучасності рейси по Дніпру вважаються нерентабельними – виконуються в основному прогулянкові й туристичні. Фарватер Дніпра використається також для транспортування великих вантажів.
Зараз в районі Києва через р. Дніпро перекинуто 7 мостів,
з них 4 автомобільні - Московський, міст метро, міст Патона та Південний,
два залізничних - Дарницький та Петрівський, а також пішохідний міст.
Якщо хтось цікавиться історією, чи хоче розглянути фото цих мостів, Вам СЮДИ: http://wek.kiev.ua/wiki/index.php/Мости .
А я перейду все ж до розповіді про річковий вокзал…
Річковий вокзал збудований у 1957-1961 роках (архітектори В. Гопкало, В. Ладний, Г. Слуцький та інші) на Поштовій площі.
З боку Дніпра будівля має чотири поверхи, з боку площі – два поверхи. У центральній частині будівлі – кругла башта, де встановлена спеціальна апаратура зв`язку, сигналізації, огляду фарватеру. На перших двох поверхах – адміністративно-господарські служби, касовий зал, камери схову та інші приміщення, на третьому і четвертому – пошта, ресторан, кафе. В оздобленні інтер`єрів брали участь художники Е. Котков, В. Ламах, І. Литовченко.
6
Коментарі