Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Sveta

33 роки, телець, познайомиться з хлопцем у віці 29-39 років

'самогоне, самогоне, хто ж тебе тепер не гонить?'

САМОГОНЕ, ХТО Ж ТЕБЕ ТЕПЕР НЕ ГОНИТЬ?'
Спивається і деградує поліське село       Без будь яких сексотів, які глибоко законспіровані в першому ліпшому селі легко можна виявити тих хто  жене на "продаж".      Інформатори, жінки п"яниць, прокласифікують наявну в селі групу самогонників (список далеко не повний) на види. Зокрема, є спеціалісти, в яких виробництво одурманюючого напою поставлено мало не на конвеєр і цілодобово спраглий люд частують за гривні. Як відомо, для цього промислу ліцензія не вимагається. Є кмітливі фахівці, які працюють на бартерних умовах, тобто, якщо приніс споживач щось у мішку чи кошику — отримуй преміальні сто грамів. У селі також визначались заможніші господарі, які мають техніку, добрива, а також сулії з самогонкою. У той же час виник “пролетаріат”, котрого за якусь гривню і все ж ті преміальні можна дешево найняти. Нібито ось таке гасло на озброєнні в деяких дрібних новітніх українців: “На наш вік рабів вистачить”. Очевидно, мається на увазі, що потік самогонки як основного стимулу до праці не обміліє.      В любому селі в зустрінеш флегматичного чоловіка, що ще до обіду дивиться в землю посоловілими очима і котрий так оцінить ситуацію: у селі всі гонять і п’ють самогон, бо щодня є якісь празники, професійні свята, іменини і просто зустрічі в колі друзів. Слова компетентної людини знайшли своє побічне підтвердження в сільському магазині. Продавець запевнила, що, буває, не продає за день жодної пляшки горілки чи вина. А від чого ж люди хмеліють? На жаль, для загалу “чорнило”, яке колись продавали за рубель, зникло разом з радянською владою. З магазину “казьонку” чи вино беруть на якусь оказію, щоб урізноманітнити святковий стіл. Це начебто екзотика. Натуральний продукт  поза конкуренцією.      Пиятика і злодійство ходять в обнімку, як коханці. Давно минули ті часи, коли в селах не замикали домівок, а двері “перехрещували” палицею. Раніше не крали — “брали” своє майно у колгоспі — і в цьому й сорому не вбачали. Оскільки соціалістичні набутки, вважай, скінчилися, а хватка залишилася, то дійшли руки і до хазяйського, бо випити хочеться.т Коли в середині “смалить”, то підеш на будь-які, навіть підступні і огидні вчинки.      Такого в селі раніше не було: досить  добро перенести від хати до хати, щоб отримати від сусіда заповітну пляшку. Не допомагають толерантні вмовляння сільського голови: “Розумію, якщо пенсіонеру треба вигнати самогонки на свято, урочистість. Але ж не торгуйте, невже запоможетеся тією гривнею?”. Скільки каліцтва через горілку, скільки людей пішло з життя — бідкаються в селі. Треба “гайки” прикрутити, розпустилися — звертаються хтозна до кого. Чекають доброго “царя”, який наведе порядок.  
1

Коментарі

Гість: ДворникЪ

113.06.10, 11:51

Тюууууууууууууу! Трехлитровая емкость для браги?! Это же какой выход - грамм 100 - 120?! Смешно и гемморно!!! ЗЫ. Не гоню,но технологию процесса знаю!

    Гість: hattab99

    213.06.10, 11:56

      313.06.10, 12:04Відповідь на 1 від Гість: ДворникЪ

      Важно не как гнать, а сколько пить.

        Гість: ДворникЪ

        413.06.10, 12:10Відповідь на 3 від Provisnuk

        Важно не как гнать, а сколько пить.А также с кем,когда, и что!

          513.06.10, 12:21Відповідь на 4 від Гість: ДворникЪ

          Истину глаголишь- с кем,когда, что и для кого.

            Гість: ДворникЪ

            613.06.10, 12:24Відповідь на 5 від Provisnuk

            Истину глаголишь- с кем,когда, что и для кого.Ну правильней все же сказать не "Для кого", (пью или не пью, я для себя,а не в угоду кому то).