Пекин против Ващингтона!
- 13.09.09, 14:13
- Мировой Кризис
КНР "рішуче протестує" проти різкого підвищення президентом США Бараком Обамою митних тарифів на автомобілі та автомобільні шини китайського виробництва, повідомляє пекінський кореспондент УКРІНФОРМу.
"Запровадження нових тарифів не тільки порушує правила Світової Торгової Організації, але також іде врозріз із зобов'язаннями США, які було дано на останньому саміті "Великої двадцятки" (G-20), присвяченому фінансовим питанням", - йдеться у заяві Міністерства комерції КНР. Така поведінка є неприйнятною і суперечить торговельно-економічній політиці світової спільноти. Вона безумовно завдає шкоди китайсько-американським відносинам, навряд чи полегшить ситуацію в самій Америці, лише збільшивши витрати для споживачів, і додатково може викликати небезпечну ланцюгову реакцію протекціонізму, який сповільнить видужування всієї світової економіки, заявив прес-секретар відомства Яо Цзянь (Yao Jian). Він також додав, що Китай залишає за собою право відповіді на це рішення, в тому числі звернутися в СОТ.
Напередодні президент США Барак Обама прийняв рішення про запровадження штрафних митних зборів на ввезення автомобільних шин з Китаю терміном на три роки. Цього року ці тарифи досягнуть 35%, наступного - 30% і потім - 25%. Американський президент таким чином вирішив підтримати вітчизняну шинну промисловість, яка переживає кризу, йдеться у заяві офіційного представника Білого дому Роберта Гіббса. Рішення було прийняте на основі петиції, поданої проти китайського імпорту Спілкою сталевиробників США, які представляють також інтереси американської шинної промисловості.
На додаток до цього Б.Обама запровадив нове ввізне мито і на імпортні легкові автомобілі з Китаю на прохання профспілки металургів та машинобудівників. Комісія з міжнародної торгівлі погодилася з доводами профспілки і рекомендувала президенту запровадити нове мито на три роки: в перший рік мито повинно становити 55%, у другий - 45%, третій - 35%. Зараз ввізне мито на ці товари становить всього 4%. Президент, однак знизив розміри мита до таких самих, як і у випадку з шинами - 35, 30 і 25 відсотків відповідно.
Відповідь Білого дому на різку реакцію Пекіна була також озвучена Робертом Гіббсом: рішення США про запровадження додаткового мита на китайські автомобільні шини означає лише посилення правил торгівлі, а не прагнення Вашингтона торговельної війни з КНР. "Наші дії означають посилення правил гри і створення торговельної системи, чесної для всіх учасників", - заявив прес-секретар.
А оказывается не всё так хорошо со спросом в Китае!
Коментарі
Al KazlOFF
113.09.09, 15:42
А ты говоришь о новой валюте...
prodavec
213.09.09, 16:31Відповідь на 1 від Al KazlOFF
А какая связь?
Al KazlOFF
313.09.09, 16:36Відповідь на 2 від prodavec
А такая, что от Омэрыкы всё зависит, как бы ни крепчала китайская экономика и вместе с ней юань. Иначе бы не вопили.
prodavec
413.09.09, 21:31Відповідь на 3 від Al KazlOFF
Так понятно! Китай не создаёт внутри экономики прибыль! И второе он является основным импортёром США. Конечно Китай зависит от них!
Al KazlOFF
513.09.09, 21:36Відповідь на 4 від prodavec
И не только Китай.
prodavec
613.09.09, 22:23Відповідь на 5 від Al KazlOFF
Но больше зависят те государства которые торгуют с ним в больших объёмах. А так как там спрос падает и т. д. и т. п.
Al KazlOFF
713.09.09, 22:27Відповідь на 6 від prodavec
Нюансик. От них зависят даже те, кто с ними никаких дел не имеют. Многие вещи к баксюку привязаны.
prodavec
813.09.09, 22:35Відповідь на 7 від Al KazlOFF
Это да, но этим странам легче будет перестроить экономику!
Al KazlOFF
913.09.09, 22:39Відповідь на 8 від prodavec
Конкретнее - за газ мы РФ гривней начнем платить?
prodavec
1013.09.09, 23:07Відповідь на 9 від Al KazlOFF
навряд ли