Датчик стану тормозної системи. М- 412
- 16.07.09, 09:58
- Автомайстерня gam-ua
чи потрібен він? суть його роботи в тому, що коли з двоконтурної тормозної системи почала витікати рідина, а точніше ушкоджено шланг він має увімкнути червону лампочку. при цьому мох передні хоч задні тормоза будуть прцювати полюбе. як я зрозумів він незовсім справний. є підозра що при справжному обриві гальмівної системи буде розгерметизовано двоконтурну систему. саме через датчик.
поскоку я нечасто стикався з гальмами то незнаю чи удаляти цю фінтіфлюшку. що порадитие. без неї все буде точно працювати.
я більше зхиляюся до видалення.
шановні блогери, запрошую до друку заміток та вступу у співтовариство
3
Коментарі
ГроГалораГран
116.07.09, 10:16
Датчик не удаляй, при обрыве шланга хоть знать будешь что его оборвало, и не станешь паниковать!
Гість: Razamanas
216.07.09, 10:30
Лучше не влезай!
Если нахомутаешь с соединенниям система будет не герметичной.
Гість: Crimson King
316.07.09, 10:33
Я бы посоветовал вообще всю тормозную систему удалить
Оно и ездить веселее будет, да еще и на такой машине как
Москвич 412!
gam-ua
416.07.09, 10:38Відповідь на 3 від Гість: Crimson King
зелений, я на своєму 412 стрілку спідометра ложив. є свідки. вони всцялись. такшо хотівби я побачити авто на якому можна стірлку спідометра по другому кругу пустии.
gam-ua
516.07.09, 10:39Відповідь на 2 від Гість: Razamanas
справа в тому, що конструкцією передбачено можливість використання системи без датчика.
gam-ua
616.07.09, 10:41Відповідь на 1 від ГроГалораГран
в тому й справа, що без датчика система при обриві буде точн опрацювати. отож в мене і побоювання що з датчиком і аварійна сигналізація не працюватисме і гальмів може не бути.
Гість: Razamanas
716.07.09, 10:45Відповідь на 5 від gam-ua
Дело не в этом.![](//i3.i.ua/v2/smiles2/lol.gif)
Любое сочленение, это потенциальный разрыв. А сочленение сделанное кустарным способом - 100%й разрыв
gam-ua
816.07.09, 10:47
удалив комент геварича. геварич, будь мужиком, я ж тебе нетрогаю.
gam-ua
916.07.09, 10:48Відповідь на 7 від Гість: Razamanas
в тому й справа що датчик це розрив, без якого сочлененій буде менша.
Гість: Razamanas
1016.07.09, 10:54Відповідь на 9 від gam-ua
Датчик - это заводская конструкция, а простое соединение нет. Улавливаешь разницу?
В твоем случае, наверное, лучше всего будет заменить весь шланг. Чтобы не клепать куски.
И еще, может быть вариант, что если ты уберешь датчик, то индикатор на панели будет постоянно гореть. Тогда придется его обесточивать.