хочу сюда!
 

CHERRY

42 года, водолей, познакомится с парнем в возрасте 35-50 лет

vistinews

предыдущая
следующая

Клієнти АТ «Харківміськгаз» можуть підтвердити показання у Viber

Без помилок і буквально в кілька рухів. Споживачі природного газу Харкова можуть підтвердити показання лічильників через фото. Зробити це  клієнти АТ «Харківміськгаз» можуть за допомоги  чат-боту у  Viber. Він називається 7104ua.

 

Як це працює? Після введення показань у Viber чат-бот пропонує споживачу завантажити фото лічильника. Зручність послуги вже оцінили 18 тисяч харків’ян. Причина проста – надання даних фотографією виключає можливість помилок.

Тетяна Черкасова, фахівець із звязків з громадськістю та пресою АТ «Харківміськгаз»:

Раніше для виправлення помилково переданих показань споживачу газу потрібно було звертитись до Центру обслуговування клієнтів із заявою та чекати на контролера, який мав скласти акт та підтвердити реальні показання лічильника. Із впровадженням цієї функції у чат-боті 7104ua у Viber зазначена процедура перевірки надісланих даних за допомогою фото відбуватиметься автоматично.

В АТ «Харківміськгаз» нагадують, що споживачі зобов’язані щомісяця станом на 1 число знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п’яти діб надавати їх Оператору. У чат-боті 7104ua у Viber окрім передачі показань клієнти можуть відслідкувати баланс за особовими рахунками. Також можна  переглядати історію платежів за газ та його доставку, завантажити рахунок на оплату. І, що важливо, в часи пандемії – оплачувати послуги онлайн.

ДЛЯ ДОВДКИ: Мешканці Харкова також мають можливість скористатися іншими дистанційними онлайн-сервісами:

“особистим кабінетом” на сайті 104.ua,

мобільними додатками 104 Mobile для Android

104 MobileLight для iOS.

Спеціалісти АТ “Харківміськгаз” нагадують, що згідно з Кодексом ГРМ побутовий споживач зобов’язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п’яти діб (до 5 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ.



0

Комментарии