Невідома Рига: мотор музей - європейське сьогодення


 Невідома Рига: мотор музей - радянське минуле, європейське сьогодення
Відкритий у 1989 році у Ризі унікальний автомобільний музей пережив розпад Радянського Союзу, бурхливе закінчення минулого тисячоліття і масштабну реконструкцію, не втративши при цьому головного - унікальних експонатів і інтересу відвідувачів.

Латвія в цілому і Рига зокрема - відмінний приклад того, як при грамотному підході навіть до настільки ненависному усім комуністичному минулому можна використовувати і розвивати успішні проекти радянської епохи. Та й, зрештою, не в традиціях розсудливих прибалтів викидати десятиліття своєї історії.


У цьому могли переконатися і українські вболівальники, побувавши у Ризі на півфіналі Всесвітньої боксерської суперсерії, в якому чемпіон світу за версією WBO в першій важкій вазі Олександр Усик переміг володаря титулу WBC Майріса Брієдіса та став першим українським боксером після Володимира Кличка, якому вдалося зібрати як мінімум два чемпіонські пояси.


Гостинна Рига радо відчинила свої двері для українців, які на кілька днів окупували столицю Латвії. Про красу міста розповідати зайвий раз сенсу немає - як то кажуть, краще один раз побачити. Плюс це дійсно варто того. Але ось на одному із знакових для Риги проектів варто зупинитися докладніше. Хоча б тому, що за свою майже 30-річну Ризький мотор музей, що став унікальним явищем для тоді ще Радянського Союзу, побачив чимало.


 

Почнемо з того, що саме в Ризі з'явився Клуб антикварних автомобілів. Причому, не в часи перебудови, а в 1972-му році, коли режим після хрущовської відлиги починав закручувати гайки. Але, мабуть, піти на крайні заходи влади не наважилися. Та й організовані клубом виставки і зльоти стали дуже популярними, і в перші роки стали збирати тисячі глядачів. Інформація про це стала з'являтися в республіканській та всесоюзній пресі. Клуб став дуже популярний на території всього СРСР. З усього Союзу приходила інформація і пропозиції про цікаві ретро автомобілі. Члени клубу збирали з різних установ і приватних осіб цікаві екземпляри для клубної і своїх особистих колекцій.



 

Через три роки після створення Латвійський Клуб антикварних автомобілів організував перший масовий захід - Ризький зліт ретро автомобілів. Учасники з самого ранку зібралися на Домській площі, щоб через все місто проїхати на Бікерніекскую трасу. Парад автомобілів проїхав по вулиці Брівібас до самої траси, де відбулася виставка, демонстрація і змагання. У параді взяли участь близько сотні автомобілів. Традиція організації зльоту ретро автомобілів збереглася і до наших днів, збираючи тисячі глядачів, а у параді беруть участь безліч унікальних історичних раритетів, в тому числі і ті, які ще в 1975 були звичайними автомобілями.

У тому ж році від утилізації був врятований легендарний гірський гоночний автомобіль Auto Union, який швидко потрапив до сфери інтересів найбагатших колекціонерів Європи, оскільки виявилося, що це єдиний збережений автомобіль моделі C/D в світі.

У 1978 році протягом двох з половиною місяців в залі Ризької біржі відбулася виставка ретро автомобілів Auto. Moto. Retro., яку організував Клуб Антикварних автомобілів. В принципі, виставку можна вважати міні мотор музеєм. Був показаний з нуля відреставрований пам'ятник латвійського автомобілебудування - пожежний автомобіль Руссо-Балт.

Але лише через вісім років - 6 липня 1986 був закладений перший камінь в фундамент будівлі Ризького мотор музею. Ще через три роки відбулася урочиста церемонія відкриття. Уже в перші роки існування його відвідали сотні тисяч осіб.

Але унікальність музею в тому, що він не тільки зумів «пережити» непрості 1990-ті, хижий початок 2000-х, а й розвивався, постійно вдосконалюючись та поповнюючи колекцію своїх експонатів. Сьогодні відвідувачі музею можуть не тільки дізнатися історію автомобілебудування, оцінити «красу» радянського автопрому і комфорт «кремлівського» автопарку, а й зрозуміти, які автомобілі були культовими в свою епоху. Відвідування Ризького мотор музею давно стало захоплюючою пригодою на весь день. Тут доступні інтерактивні робочі станції. Для дітей - зони відпочинку з різними іграми, дитячий майданчик, де юні автолюбителі можуть відчути себе за кермом автомобіля.


Чому поява і розвиток такого музею стало можливим в Ризі? Напевно, тому, що на початку ХХ століття Рига була індустріальною столицею Російської імперії: автомобілебудування, металургія, виробництво гуми, хімічна та електротехнічна промисловість знаходилися на світовому рівні. Виробництво велосипедів було розпочато в 1886 році. І виробництво перших автомобілів в Російській імперії починалося саме в Ризі. І нехай зараз автомобілі в столиці Латвії не випускають, свою історію латвійці шанують. І цьому у них варто повчитися.



 

 

Уроки латвійської гостинності

Як невелика країна розвиває туризм, а крихітне містечко - приймає мільйони відвідувачів

У минулий уїк-енд
у Ризі висадився потужний український десант, на пару днів перефарбувавши столицю Латвії у синьо-жовті кольори. Гостинні латвійці не протестували, тим більше свято очікувався загальним: 27 січня у півфіналі Всесвітньої боксерської суперсерії зустрічалися чемпіон світу за версією WBO в першій важкій вазі українець Олександр Усик і володар титулу WBC в дивізіоні місцевий боєць Майріс Брієдіс. Саме свято вдалося на славу - бій вийшов одним із найкращих за останній час, шоу було на рівні. Тільки підсумок протистояння мужніх і майстерних боксерів для місцевих жителів виявився не надто радісним: Брієдіс дав справжній вважався беззаперечному фавориту Усику, але у підсумку програв.


Втім, думається, задоволеними залишилися всі: українці - перемогою Усика, латиші - настільки значною кількістю туристів з однієї країни, багато з яких вперше побували в Ризі та Латвії, і надією про те, що хтось із них сюди ще обов'язково повернеться.
У всякому разі Латвійське агентство інвестицій та розвитку (LIAA) робить дуже багато для просування і впізнаваності своєї країни. Благо, що в Латвії є на що подивитися.


Взяти, хоча б, Сігулду: невелике містечко з населенням трохи більше 10 000 чоловік, щорічно приймає до мільйона туристів. Так, за 800-річну історію тут збереглося чимало пам'яток, як, наприклад, Турайдский і Сігулдский замки. Перший був закладений ще 1214 року а останнім часом реконструйований. Другий - пам'ятник середньовічної архітектури, побудований на ранньому етапі підкорення прибалтійських земель хрестоносцями. Так, Сігулда - центр зимового спорту, який неймовірно популярний у місцевих жителів.



Але все ж одна з головних визначних пам'яток міста - санно-бобслейна траса. Спортивна споруда , яка дісталася Латвії від СРСР (побудована в 1986-му році і довгі роки залишалася єдиною у Східній Європі) не тільки не занепала, як подібні траси в Україні, а й розвивається і реконструюється (остання відбулася у 2010-му році). У 2003-му Сігулда приймала чемпіонат світу з санного спорту, в січні 2018 го - першість Європи.

Як підтримувати і розвивати трасу без серйозної підтримки держави? Виявляється дуже просто: достатньо просто спробувати її максимально використовувати і монетизувати. Наприклад, за 50 євро у вас буде унікальна можливість відчути себе бобслеїстов. Ви можете мчати по трасі на швидкості понад 100 км / год! Круті віражі і висока швидкість - це можливість для всіх перевірити себе, а пілот бобслею подбає про те, щоб поїздка відбувалася на максимальній швидкості, так що пасажир зможе насолоджуватися повним набором емоцій від такої поїздки.



І це ще не все. Додайте сюди канатну дорогу, тарзанку довжиною в кілометр, відмінний ландшафт, печеру Гутманя, яка є найбільшою печерою Латвії, з якої витікає назовні джерело найчистішої джерельної води, що вважається цілющою, і стане зрозуміло, що навіть мільйон туристів на рік - не межа для одного з найкрасивіших міст Латвії. Тут чудові пейзажі і взимку, і влітку. У теплу пору року можна кататися по річці на каное, прогулятися по парку або покататися на велосипеді. Здається, це привід задуматися ...

Рига: місто, у яке хочеться закохатися


27 січня в Ризі чемпіон світу за версією WBO в першій важкій вазі, перемігши володаря титулу WBC Майріса Брієдіса, додав до своєї колекції другий престижний пояс і вийшов у фінал Всесвітньої боксерської суперсерії. 

Втім, тисячам українських туристів, які приїхали на цей поєдинок в столицю Латвії, сама поїздка запам'ятається не тільки чудовим поєдинком і відмінним для України результатом, а час, проведений в одному з найкрасивіших і романтичних міст Європи, впевнені, запам'ятається їм надовго.



До Риги варто приїхати хоча б для того, аби раз і назавжди закохатися в це місто. Столиця Латвії, що розкинулася на двох берегах чудової Даугави, по праву вважається туристичною меккою. Місто, історичний центр якого внесений в списком Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, вражає своєю архітектурою і атмосферою. Недарма Рига в 2014-му році була обрана однією з культурних столиць Європи. Бродити по старому місту можна нескінченно, насолоджуючись вузькими вуличками і неповторною атмосферою.



Будинки у колись стрімко зростаючому місті споруджували гільдії художників і ремісників. Вецрига - яскравий і неповторний шедевр старовинного містобудування. Архітектура Старої Риги різноманітна, звичайні будівлі, побудовані в різні століття, служать своєрідним тлом для домінуючих над ними середньовічних культових будівель, які і визначають силует Вецрига.

У Старій Ризі знаходяться більше 500 будівель, що представляють такі напрямки архітектури, як романтизм, готика, маньєризм, бароко, класицизм, еклектика і модернізм.
Можливо, все це через те, що в Старій Ризі на невеликій обмеженій території співіснували п'ять різних конфесій, і у кожної є своя церква. А може просто тому, що латиші дуже шанобливо ставляться до тих, хто дійсно прийшов до їхньої країни зі світом.

Засновник Fedoriv: Не бійтеся простоти

Засновник Fedoriv: Не бійтеся простотиЗасновник креативної компанії Fedoriv Андрій Федоров розповів про всі особливості формування бренду закладу – від ідеї до реалізації проекту.

Успіх проекту багато в чому визначає залученість засновника бренду. Концепція ресторану повинна бути «тупою», а її реалізація – складною. Роботу з брендом не варто віддавати маркетинг-директору, а стратегію ресторану потрібно вмістити в SMS. І інші тези з виступу Андрія Федорова на форумі «Ресторани майбутнього»: як буде змінюватися ринок в найближчі п’ять років,. RAU підготувала основні витримки його виступу.

Риба гниє з голови

Незалежно від формату бізнесу – бренд успішний тоді, коли це не бренд-безпритульник. За ним фактично повинен стояти свій «тато».

Спостерігаючи за ресторанними проектами – як успішними, так і не дуже, я виділив фактор №1, який впливає на успішність бренду. Це невикористання окремих маркетингових інструментів, а особистість акціонера.

Риба гниє з голови і успіх починається з голови. Люди дають різні визначення бренду. Деякі вважають, що бренд це логотип. Іноді у нас в компанії бувають такі запити: “Доброго дня, ви розробляєте логотипи ресторанів? Добре, нам потрібна вивіска, меню і візитка. Скільки це буде коштувати?” Ми називаємо суму і компанія, як правило, не повертається.

У моєму розумінні визначення бренду дуже просте – це емоція і маржа, яку споживач готовий заплатити за цю емоцію.

Вибір споживача часто нераціональний. Якщо запитати про улюблені бренди у чоловіків, як правило, можна почути автомобільні або бренди спорттоварів, техніки. Дівчата називають фешн і лакшері. Але ніхто не каже, що вибирає бренд через його ціну, хоча при дослідженнях споживач саме її називає одним з перших факторів при прийнятті рішення про покупку.

Стратегія ціни і створення цінності

У сучасному світі є дві стратегії створення бренду. Перша з них: стратегія «ціна»: «Скільки коштує хачапурі – 74 грн? Хаха! Ми приготуємо його за 69».

Але стратегія «ціна» – це, перш за все, питання конкуренції: кому бути більш «голодним». У підсумку все будуть сидіти без маржі, а хачапурі ставатиме все гірше і гірше.

Є друга стратегія. Це стратегія створення цінності.

Вона полягає в тому, що споживач любить продавця настільки, як бабусю, до якої кожен раз повертається за сиром.

Тому формальним визначенням бренду можна вважати суму уявлень про бренд, які знаходяться в голові у споживача. Але я б визначив його як ірраціональну, емоційний зв’язок між брендом і людиною.

Коли людина розуміє, що це не найдешевший ресторан, там не дуже вдала парковка, але він його любить і все одно буде приходити туди кожен раз.

Проблема починається тоді, коли потрібно рости і будувати великий системний бізнес – не один ресторан, а шість, ні з 50 посадочними місцями, а 4000 у всіх закладах сумарно.Перша помилка власників ресторанів в тому, що вони вважають що робота з брендом входить в обов’язки маркетинг-директора або маркетинг-менеджера, або фрілансера, який буде робити SMM. Власник вирішує, що тепер він може не працювати з брендом, не спілкуватися з гостями, а заслужив гамак, острів і вечірній SMS з підсумками дня – кількістю чеків і обсягом продажів.

Душа – це інвестиція

Ресторанний бізнес не дозволяє розслабитися. Частка емоційності та ірраціональності в поведінці споживача в такому бізнесі найвища і вимагає великої кількості особистого уваги.

Якщо власник не бере участі в процесі, є велика ймовірність отримати безликий, бездушний ресторан. Вкласти душу – це інвестиція.

Це дуже чітко видно за кордоном, досить зайти в ресторан поруч з якоюсь визначною пам’яткою. Італія знаменита своїми піцами і пастами, але в таких місцях можна потрапити на «баблорубку», де персоналу наплювати на гостей, оскільки сама локація змушує гостя платити за нікудишній продукт.

Якщо говорити про успіх проекту, то головним є ставлення власника до бізнесу.

Ідея повинна бути «тупою»

Коли нас просять зробити дизайн і привернути увагу гостей рекламою – це виривання частини з контексту, тому що в сучасному світі бренд це відповідь на питання «Чим ви відрізняєтесь?»

Потрібно створити «тупу» ідею. Тому що в слові «стратегія» закладена певна пастка: коли ми говоримо його, то уявляємо собі щось складне.

Найуспішніші власники бізнесів схожі на рекламних креативників більше, ніж на формальних аналітичних стратегів.

Якщо подумати, то всі ідеї, що змінили світ, були дуже простими – на рівні розвитку 5-7-річної дитини: «Земля – селянам, заводи – робітникам»; «Свобода рівність братство»; «Yes, we can». «Volvo – це безпечно».

Позиціонування однією з провідних телерадіокомпаній світу СNN полягає в слогані Go there, що в перекладі означає «йди туди». Це рівень мислення моєї дочки в дворічному віці.

Концепція в SMS

Коли створюється ресторан, то протестувати концепцію дуже легко. Запитайте у себе, чи можете ви викласти стратегію ресторану в SMS або розповісти її за 30 секунд. Якщо це не виходить, значить робота не виконана. Багато потрапляють в пастку простоти – коли здається, що ідея дуже проста, щоб бути крутий.

Продовжуємо: Nike – Just do it. Всі думають, що корпорація працювала з крутими нейропсихологами для цього. Але мало хто знає про те, звідки взявся цей лозунг. У 70-ті роки вбивця скоїв злочин за який його засудили до електричного стільця. Увага громадськості США була прикута до цієї події. Його останніми словами були Go do it. Вийшло дуже багато заголовків з цим меседжем. У 1988 році на невеликому брейнстормі в компанії з приводу позиціонування бренду, власник рекламної компанії згадав про цей слоган. Одне слово замінили, щоб прибрати зв’язок з сумною історією.

Ми думаємо що за відомими брендами стоїть гігантська робота з безліччю досліджень, але найчастіше за ними стоїть жарт, енергія і веселощі однієї людини, яка отримує кайф від роботи.

Не бійтеся найпростіших і «тупих» рішень, тому що якщо ви не можете викласти концепцію за допомогою однієї-двох фраз, швидше за все, ви просто дуже заплуталися. Тому що в бажанні догодити гостю, ми іноді так глибоко йдемо в якісь свої фантазії, що людина не може ідею в цілому сприйняти.

Концепція впливає на весь бізнес

Друге головне питання: на що повинна впливати концепція? Моя відповідь – на все. Тому що якщо бренд не впливає на бізнес, то це не бренд, а розмови. Як концепція змінює ваше меню, як змінює підхід до підбору персоналу? Бренд – це критерій, за допомогою якого ви будете відбирати людей на співбесідах, це критерій який дозволяє вибрати посуд, критерій, який дозволяє правильно поставити ціни.

Я тішуся з того, що відбувається на ринку ресторанів. У порівнянні з тим, що було десять років тому, 90% рестораторів вже розуміють що таке формат, цілісність і прагнуть до цього.

Не у всіх виходить на 100%, але вони намагаються. Тому, якщо бренд не змінює вашу компанію, не змінює ваш продукт, не впливає на ваш дизайн, задумайтеся. Може є логотип, є слоган, але найправильніша рекомендація полягає в залученні ресторатора в процес. Або залученні людини, який готовий брати відповідальність на 100% за все, що відбувається з брендом.

Опрацювання customer experience

Коли є ідея, коли є змінена компанія, продукт і дизайн, наступний етап стає “моментом істини” в маркетингу. Коли ми почали працювати з рестораном Beef в 2011 році, то виважено прийняли рішення не використовувати Facebook. Тому що в 2011 році аудиторія, яка купувала такі дорогі стейки, не використовувала Facebook.

Ситуація змінилася на протилежну. Раніше нам потрібна була реклама, тому що інакше з аудиторією неможливо було спілкуватися. Немережевих закладу, стартапу, який має чітко сфокусовану ідею, не потрібна реклама, тому що формула успіху така: Задоволеність «мінус» результат = очікування.

Спочатку емоція – потім реклама

Відповідно, завдання полягає в тому, щоб дати трохи більше, ніж очікує людина. Зробити щось, про що він захоче розповісти друзям і поділитися цим в соцмережах. І тільки після цього можна переходити до кампаній і щось запускати.

Для створення успішного бренду необхідно як мінімум п’ять елементів:

  1. Залученість власника = «тато» бренду
  2. Стратегія і ідея
  3. Компанія, продукт, дизайн
  4. Купівельний досвід, контент
  5. РекламаТавернетта

    У 2011 році ми працювали кілька місяців над цим проектом з Савою Лібкіним. Для мене Савелій Лібкін – приклад «тата» бренду. Він створював Instagram Friendly закладу ще в епоху, коли не було Instagram, Facebook і Pinterest. Це у нього йшло з середини.Коли він нам поставив завдання розробити стратегію, то дуже точно передав бачення того закладу, який будував. Коли ми говорили про дизайн, він говорив: «Ми будуємо італійський ресторан, в якому за бренд спочатку відповідала бабуся, потім їй набридло і цим стала займатися невістка. Все, що у неї не вийшло, залишили в закладі і почали працювати далі. Звідси в назві з’явилося дві букви Т, одна з яких трохи крива. Недбале ставлення до дизайну, де недбалість – частина стратегії. Тому що Тавернетта тоді позиціонувалася між пафосними ресторанами і кав’ярнями, піцеріями, куди можна було піти, але там було дуже простенько і недорого.

    Говорячи про прості стратегії, можна навести приклад іншого проекта Лібкіна – ресторан «Компот». Вони довго думали над концепцією і назвою, поки одна зі співробітниць не вимовила слово «компот» і тоді у Сави склався концепт ресторану.

    Найкраща стратегія бренду – одне слово

    Якщо зможете відповісти, чим ваш ресторан відрізняється від інших, за допомогою одного слова – ви перебуваєте на правильному шляху.

    BEEF

    З цим проектом ми працювали досить довго і теж опрацьовували цільову аудиторію. Це питання чіткого розуміння – хто і навіщо до вас приходить. Ми почали працювати з проектом в 2011 році і пропрацювали над ним два роки.

    Тут зіграв роль «ефект прожектора». Ви займаєтеся своїм проектом, витрачаєте на нього 27 годин на добу, останні два місяці нічого не встигаєте. Ось тоді і виникає ілюзія – ресторатор думає, що всі навколо направили на нього свої біноклі, прожектора і чекають, коли ж відкриється це місце. Ви навіть написали в Facebоok, що у вас буде чудова італійська полента, і італійський шеф-кухар. І вирішили, що справу зроблено.Андрій працював з проектом вже після запуску протягом двох років

    Писк комара – це реальний рівень комунікацій середнього ресторану в сучасному світі через той божевільний інформаційний шум, в якому ми знаходимося.

    Тому ми зробили прості речі. Перше, що було зовсім неприйнятно для ресторану преміум-рівня із середнім чеком вище 500 грн у 2011 році: дали радіорекламу. Ми розуміли, що нам необхідно забити в голову одну просту річ – адресу – Шота Руставелі, 11. Ми оперували вже знайомими людям локаціями: навпроти синагоги, поруч з Палацом спорту. І хороша смішна реклама з відмінним охопленням працює! До нас почали приходити гості.

    Потім команда почала задаватися питаннями – а чи не занадто дорого коштують їх стейки. Хтось один сказав і почалися сумніви.Тоді ми виділили в меню найдорожчі американські стейки в окремий центральний розділ і зробили спеціальний placemat, на якому була надрукована проста фраза: «Яка різниця скільки коштує стейк? Чоловік їсть м’ясо ». Ми описували свою цільову аудиторію дуже просто – «альфа-самці». Це люди, які живуть за принципом: не треба розповідати як мені жити, щоб я не розповідав вам куди піти. У нас пішло вісім місяців щоб досягти планових показників.

    The Burger

    Команда проекту сама придумала приставку The. У 2014 році одночасно з ними відкрилося багато бургерних, але успіху досягли саме вони. Засновники проекту – Діма Заходякін і Аліна нереально круто працюють з лідерами думок. У них працювало правило «нульового» рахунку. Прийшов селебріті – винесли нульовий рахунок, не спрацювала картка – знову ж нульовий рахунок. Ця емоція настільки обеззброює людину, що він, як правило, робить пост в соцмережах. І це працює. Згідно з результатами одного з досліджень, найкращим подарунком для споживачів є той товар, за яким вони прийшли.Люди не хочуть робити вибір

    Конкуренція серед закладів, які спеціалізуються на бургери, дуже велика. Завжди присутній страх, що виберуть не твої бургери, що хтось попросить салат «Цезар», хтось кальян, суші, ще щось. У підсумку, крок за кроком, ці маленькі компроміси розмивають концепцію. Коли проект запускався, у них було 20 видів бургерів в меню. І, знаєте який відсоток бургера The Burger був в замовленнях? 84%. Насправді, люди не хочуть робити вибір. Коли людину запитують чи потрібен йому вибір, він відповідає: так, звичайно, потрібен величезний асортимент, велике меню. Але коли гості приходять в ресторан втомлені, то щиро хочуть, щоб рішення прийняли за них. І коли вони йдуть в The Burger, то вже знають, що замовлять.

    Вони поставлять два питання: «Які є бургери?» І «Який фірмовий?» І все – вибір зроблений. В цьому немає космічної складності, просто потрібно зробити заклад простим, але при цьому – відточеним в дрібницях.

    Бренд-дятел

    Хороший бренд – це дятел, який б’є в одну точку. Люди хочуть чогось нового, але насправді вони радіють повторюваності. Для них впізнаваність і популярність є якостями – замінниками довіри і спокою. Якщо вони в кожній точці бачать певний лого і певний меседж, це їх заспокоює. Тому люди, які в Instagram постійно знімають себе або якесь певне повторення дій, так впізнавані. А за рахунок чого будете відрізнятися від інших ви? Де та точка, в яку ви будете бити? Що є вашим флагманським блюдом і впізнаваною картинкою, яку всі готові викласти в своєму Instagram?

    Gelarti

    Студія морозива Gelarti в ТРЦ Лавина запустилася в кінці серпня. Максим Голубєв є одним з кращих консультантів по b2b продажу, по впровадженню CRM систем. Він запропонував мені зустріч і наполіг, щоб вона пройшла у нього в офісі. Максим завів мене в обладнану за останнім словом кухню і почав готувати – спочатку одне морозиво, потім друге. Історія виявилася дуже проста: на початку кар’єри він працював на одному великому підприємстві з виробництва морозива і, з одного боку, він полюбив морозиво як жанр, а з іншого – з’ясував для себе, що все що виробляє світова промисловість – це не морозиво.

    Він попросив допомогти йому з запуском студії морозива. Коли є така пристрасть і потік енергії, все інше йде дуже легко. Ми практично відразу визначилися з назвою: Gelarti – похідне від назви італійського морозива і слова «art» – мистецтво. При реєстрації бренду Максим Голубєв став Массімо Джеларті.Спочатку ми хотіли відкритися в ТРЦ, яке знаходиться в самому центрі столиці, представили йому нереальний концепт, з цікавим дизайном. Але виявилося, що він не вписується в дизайн ТРЦ і все, що вище прилавка, потрібно прибрати.

    Хороший ресторан це інтерактивний театр, сервісна модель якого – драматургія.

    Ми пішли в інший ТРЦ. Але тут зіткнулися з неможливістю використання холодного азоту – там неможлива була навіть установка печі. У Массімо була величезна перевага дилетанта, який не знав, що так можна. Ми знайшли кам’яну чашу, яка не давала морозиву танути 20 хвилин, завдяки тому що перед цим стояла 6 годин на холодильнику. Але вона коштувала 40 євро. Він погодився на зовсім низький food cost (вартість їжі, продуктів в ресторанах-Ред.) деяких позицій. Потрібно зробити найкраще з того, на що ти здатний не дивлячись на бюджет і сподіватися, що прийдуть люди, які зможуть це оцінити і готові за це заплатити. Іншого шляху немає, якщо ти створюєш щось по-справжньому унікальне. На старті рахувати food cost означає потерпіти невдачу. Максим прийняв 95% наших рекомендацій, починаючи від досить дивної візуальної системи, яка по-різному виглядає на різних носіях, до портрета Марко Поло, в який вписали Максима. Результатом роботи була повна посадка з дня відкриття.

    «Публіка дура, але її не обдуриш» – це моє улюблене вираз про споживача.

    Люди відчувають фальш, вони, можливо, ніколи не були в Грузії, але можуть визначити, що їдять не найкраще хінкалі.

    Відповідь на питання «Як зробити ресторанний бренд успішним?» Дуже простий: «Євреї, кладіть більше заварки». Спочатку потрібно виграти у війні за гостя, а потім починати боротися за food cost.Проект запустився і за 10 місяців не вийшов на планові показники. А це великий двоповерховий ресторан площею 1400 кв. м, в якому стейки коштували близько 500-600 грн. Проблема виявилася банальною – їхня цільова аудиторія не знала, що він відкрився.

CONCERT.UA припиняє діяльність як квитковий оператор

CONCERT.UA припиняє діяльність як квитковий оператор

Відтепер CONCERT.UA стає сервісом, що заряджає гарним настроєм з моменту купівлі квитків.

 

Один з найбільших квиткових сервісів країни спільно з креативною компанією FEDORIV проводить ребрендинг і запускає оновлений сайт. Нове позиціювання CONCERT.UA передбачає масштабні зміни не тільки в стратегії комунікації бренду, але й удосконалення досвіду відвідувачів концертів, театральних вистав або дитячих свят. Адже разом із квитками на улюблені події CONCERT.UA дарує радісне передчуття, що супроводить від самого моменту замовлення. Ця центральна ідея бренду втілена в новому слогані: «ТИ МАЙЖЕ ТАМ».

 

Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста чи довгоочікувану виставу, заспівати улюблену пісню чи зустрітися з друзями. Це емоції, що надихають за півроку до та заряджають на багато днів після. Це привід усміхнутися в нескінченному заторі або метушливому офісі, тому що з динаміків лунає той самий хіт. Саме на таких інсайтах побудовано нову рекламну кампанію  бренду.

https://youtu.be/sIWH5yTBCqQ

https://youtu.be/26N4z1dpVeg

 

Дмитро Феліксов, керівник CONCERT.UA:

«Наша мета — завжди давати більше. Ми хочемо бути платформою гарного настрою, де глядачі можуть кожного разу відкривати нових артистів і події, а організатори будуть створювати заходи, про які казатимуть „хочемо ще“».

 

Дмитро Чінь, директор з маркетингу CONCERT.UA:

«Ми постійно розвиваємося, щоб досвід наших відвідувачів був справді приємним — починаючи з першого візиту на сайт або до квиткової каси. Адже події швидко минають, а приємні спогади залишаються назавжди».

 

Дізнатись більше про оновлений бренд CONCERT.UA можна на спеціальному інтерактивному сайті: https://allnew.concert.ua

 

Валентин Панюта, бренд-лідер FEDORIV:

«Нам дійсно вдалося здійснити інтегрований ребрендинг, коли змінюються не тільки дизайн або комунікаційні матеріали, але й сайт і принципи взаємодії зі споживачем. Ми дуже вдячні нашому клієнтові за цей виклик і той складний, утім надцікавий шлях, який ми пройшли разом за останні півроку».

 

https://vimeo.com/fedoriv/concertua

 

 https://server.fedoriv.com:5001/sharing/iGeQyir80

 

 

Команда проекту:

 

CONCERT.UA

Дмитро Феліксов — керівник

Дмитро Чінь — директор з маркетингу

Євген Лисенко — технічний директор

 

FEDORIV

Віталій Парфільєв — шеф-дизайнер
Леонід Татарінов — концепт-дизайнер

Саша Благов — концепт-дизайнер
Юрій Хомовський — моушн-дизайнер

Сергій Горєлов, Олена Смирнова — дизайнери

Степан Гузь — веб-дизайнер

Анна Кащеєва — копірайтер

Ілля Почкун — арт-директор

Євген Гавриличенко — стратег

Катя Крючкова — бізнес-аналітик

Олександр Павленко, Станіслав Ракша — аналітики

Олексій Артеменко — веб-стратег

Настя Пащенко — продюсер

Валентин Панюта — бренд-лідер

Андрій Федорів — стратегічний консалтинг

 

Video productionESSE

100.000 нових книжок – дітям

 

100.000 нових книжок – дітям

 

Благодійний фонд “Фундація Дарини Жолдак” спільно з “Нова пошта”

та видавництвом “Книголав” подарують дітям 100 тисяч нових книжок

«Фундація Дарини Жолдак» продовжує добру традицію: цього року разом з партнерами,  «Нова пошта» і «Книголав», вона поповнить фонди дитячих бібліотек по всій країні новими україномовними книжками.

Нова акція фонду має назву «100.000 нових книжок – дітям». Її мета – зібрати кошти на закупівлю 100 тисяч нових книжок українською мовою від найкращих вітчизняних видавництв, а також зацікавити читанням тисячі дітей.

Долучитись до акції може кожен охочий, придбавши акційну наліпку у мережі відділень «Нова пошта» по всій Україні. Вартість однієї наліпки – 5 грн. Виручені з продажу наліпок кошти підуть на закупівлю книжок для 500 активних бібліотек по всій Україні. Прикрасити свою посилку акційною наліпкою авторства відомого українського ілюстратора Ольги Селіщевої можна вже з 1 листопада.

“В Україні майже не читають, і я впевнена — це справжня катастрофа – каже Світлана Павелецька, Партнер видавництва Книголав та PR директор 1+1 Медіа — Взагалі, якщо дитина ніде, крім школи, не зіштовхується зі справжньою, а не формальною повагою до читання — читача з неї не вийде. Ми знаємо, як зробити так, щоб маленькі читачі самі хотіли брати книжку в руки. І ми мріємо, щоб наш проект дав батькам можливість знайомити своїх дітей із дійсно цікавою та актуальною україномовною літературою.”

Окрім закупівлі нових книжок, Фонд дає бібліотекарям реальні інструменти роботи з маленькими читачами: читальні, що зареєструвались в акції, отримають від “Фундації” набір вправ на розвиток навичок читання – Літературно-ігровий Практикум «Як приборкати Книжкозавра».

Серед вправ — кросворди, ігри та цікаві творчі завдання, які вже були випробувані працівниками Фонда у “Книжкобусі” та декількох бібліотеках Києва. Внаслідок проведення активностей Практикуму, кількість читачів у бібліотеках-учасниках експерименту зросла на 30%, а самі вправи отримали схвальну оцінку батьків та вчителів.

“Ми працюємо над тим, щоб зацікавлювати дітей читанням у ігровій формі, стимулювати їх творчі навички, знайомити їх з цікавими книжками без примусу. Для винагороди активних бібліотек ми обиратимемо актуальні видання, що здобули визнання у професійному середовищі та мають попит серед батьків й дітей. Також ми продовжуємо приймати на склад Фонду україномовну літературу від організацій та приватних дарувальників, тож передати книжки бібліотекам може кожен охочий”, — каже керівник “Фундації Дарини Жолдак” Олександра Кольцова.

Акція “100.000 нових книжок – дітям” триватиме протягом листопада та грудня — бібліотеки, що зареєструвались в акції проводитимуть заняття, а благодійники можуть придбати акційні наліпки й таким чином долучитись до покупки нових книжок.

«Освічена й ерудована нація здатна змінити майбутнє України, тому популяризація читання – один із пріоритетних напрямків у стратегії сталого розвитку «Нова пошта». Компанія підтримує наповнення бібліотечних фондів новими книжками та виступає партнером у видавництві ділової літератури. Механіка цього проекту проста – наліпку вартістю 5 грн легко придбати у операторів всіх відділень компанії, що розташовані у великих містах України. Ми заохочуємо долучатися до акції усіх користувачів наших послуг, адже зробити внесок у добру справу легко», – прокоментувала PR директор «Нова пошта» Лілія Загребельна.

У акції “100.000 нових книжок дітям” вже зареєструвались близько двохсот бібліотек, тож вже протягом тижня по всій Україні тривають веселі та захоплюючі заняття з розвитку читання.

Ми залучаємо до популяризацї акції зірок спорту, шоу-бізнесу, телебачення, журналістів, блогерів і лідерів думок, які розповідатимуть через соціальні мережі про важливість читання. Долучитися може кожен з вас, розповівши у соцмережах про свою улюблену дитячу книжку, додавши хештеги #новікнижкидітям #книгадитинства

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=IxsBJy5c0L8&feature=youtu.be

Приєднуйтеся та допоможіть українським дітям читати більше!

 

Facebook-сторінка «Фундації Дарини Жолдак»: https://www.facebook.com/foundDZ

Додаткова інформація для ЗМІ: max_rozenko@ukr.net, 050 342 92 23, Максим  Розенко

 

Ironman: вплив спорту на бізнес

Спорт? Бізнес? А якщо... Ironman?

Що таке Ironman?

• 3,86 км заплив
• 180 км велозаїзд
• 42 км марафонський забіг

Вражає? Коли стаєш Залізною людиною – стаєш Ironman, шляху назад вже немає. Це спосіб життя. Уже немає варіантів вибору – здатися чи йти вперед попри все, попри всі навантаження і виклики долі. Це надихає.

Про що:
Потужні Success Stories про спорт та бізнес. Про те, де стирається грань між перемогами, другим диханням та п'янкими перемогами. Про те, як змінити себе.

Цей івент для тебе, якщо ти хочеш рухатись вперед, бути сильнішим ніж ти є, та вірити в себе.

Хто:
Даниил Сапунов (Daniil Sapunov) — заслужений тренер України з тріатлону, Head of Coach Sapik Team. Триатлон и не только, тріатлет.
Anastasiya Chernenko — майстер спорту з тріатлону та член Національної збірної України.
Brian Best — керуючий директор, інвестиційно-банківські послуги у Dragon Capital, тріатлет.
Max Boyko — Engineering Development Co-founder, CEO,
Майстер спорту міжнародного класу з кікбоксингу, тріатлет.
Владислав Невеселый — Депутат Миколаївської обласної ради від партії "Відродження", тріатлет.
Yurii KachkardaSmartica/Skykillers, Managing Partner, тріатлет.
Nataly Larchenko — Marketing and Sales director at e-sport organization, тріатлет.

FEDORIV Hub
27 листопада

  • Парфьонов презентує у Києві свій документальний проект.

    Леонід Парфьонов презентує у Києві третю частину свого нового документального проекту

    Легендарний журналіст Леонід Парфьонов презентує в Україні третю частину документальної трилогії «Русские евреи» - «Фильм третий. После 1948 года», створеної студією «Намедни» за підтримки фонду «Генезис».

    Показ у Києві, у рамках якого можна подивитися всі три частини фільму, а також зустрітися з Леонідом Парфьоновим, організований Fedoriv Hub і пройде в кінотеатрі «Жовтень» з 13-го по 15-е листопада.

    «У колишній Російській імперії асимільовані євреї особливо масово і яскраво пройшли шлях від активної співучасті в соціалізмі до дисидентського опору йому. У фільмах проекту ми намагалися розповісти про це на прикладах трьох поколінь євреїв - вождів, науковців, журналістів, чекістів, письменників, художників, режисерів, підприємців, композиторів, правозахисників - сучасною екранною мовою. Сподіваємося, вийшла історична панорама. Повірити, щоб зневіритися - найважливіший сюжет нашого спільного ХХ століття», - так пояснює сам Леонід Парфьонов ідею своєї картини.

    Перші дві частини трилогії, які Fedoriv Hub представив в Україні восени минулого року і влітку нинішнього, викликали жвавий інтерес публіки. Вітчизняний глядач позитивно поставився до документального кіно та унікальної можливості поспілкуватися з автором, а у всіх містах, де проходили покази, відбулися аншлаги.

    1948 й рік «для старту» нової частини картини обраний не випадково. Саме в цьому році держбезпекою був убитий глава Єврейського антифашистського комітету Соломон Міхоелс, зі смертю якого почалися нові часи у взаєминах радянської влади і євреїв. Кампанія боротьби з «безрідними космополитами» оформлює новий державний антисемітизм. При цьому всенародно відомих суперзірок не стало менше: Ботвинник - головний шахіст, Райкін - головний комік, Плісецька - головна балерина, Галич і Висоцький - головні барди. Без євреїв не можна уявити тіньову економіку - «незаконне підприємництво», 

    за яке з початку 1960-х виносять смертні вироки. А з середини десятиліття починає розхитувати радянський устрій і дисидентський рух - в нього внуки євреїв-революціонерів вносять ті ж гарячність і безстрашність, що і їхні діди - в повалення царату. Нарешті, крах СРСР покінчить із «єврейським питанням» в тому вигляді, якому його застали останні радянські покоління.

    Фільм побудовано на подієвих хроніках, з використанням портретів, які «ожили» та оригінальних спецефектів, яскравої графіки та ігрового кіно. Парфьонов у своєму стилі відкриває і дає можливість дізнатися нові сторінки, здавалося б, знайомих усім біографій видатних  євреїв.

    Відео:

    https://www.youtube.com/watch?v=Iq2ZpQucIP4&feature=youtu.be

     Квитки вже в продажу:

    13 листопада. Фільм перший. «Русские евреи. До революции». Кінотеатр «Жовтень». 19:20

    14 листопада. Фільм другий. «Русские евреи. 1918-1948». Кінотеатр «Жовтень».  19:00

    15 листопада. Фільм третій.  «Русские евреи. После 1948 года». Зустріч з Леонідом Парфьоновим. Кінотеатр «Жовтень». 19:00

    Multi Pass. Абонемент на всі фільми трилогії «Русские евреи»

    Акредитація ЗМІ на показ фільмів та запити на інтерв’ю з Леонідом Парфьоновим:

    pr@fedoriv.com, 050 342 92 23, 067 445 00 82, Максим  Розенко  

    Організатор заходу FEDORIV Hub. Співпраця з Fedoriv Hub:  ht@fedoriv.com,  098 97 88 161, Ганна Терлецька

    Бери приклад і вчись новому: UGENERATION - покоління, що створю

    Унікальний івент, де ви зможете не тільки прокачати свої підприємницькі здібності, а й внесете свій внесок в розвиток культури підприємництва в Україні.

    Як протестувати ідею? Як перетворити своє захоплення в успішний бізнес? Як вийти на міжнародні ринки? Якщо ці питання для вас актуальні – хапайте шанс розібрати кейси і перейняти безцінний досвід п'яти креативних підприємців, які змінюють уявлення про сучасний бізнес. Надихайтеся і створюйте своє. Чекаємо на вас 4 листопада в Fedoriv Hub Київ, вул. Велика Васильківська, 5 – о 18:00.

    Проект має експериментальну концепцію «лекція за лекцію». Вона полягає у тому, що «продаючи» одну зустріч з успішним підприємцем, ми організовуємо другу для студентів в регіонах України. Це може бути як цей же учасник, так і той, кому він «передасть естафету».

    Ми прагнемо створити екосистему, в якій кожна молода людина зможе у повній мірі реалізувати свій потенціал. Давайте зробимо це разом. Приєднуйтесь!

    FuckUp Nights Dnipro Vol. III – главное событие в лучшем городе

    Как открыть свое дело и не облажаться? Бизнес, начиная от киоска с пирожками до химчистки, от стартапа в благотворительного фонда, от политики до аренды велосипедов, и без фиаско?

    Сказки. Невозможно не ошибаться — мы знаем. Но как облажаться и сделать выводы, которые в дальнейшем помогут бизнесу? А вот это мы вам расскажем на FuckUp Nights Dnipro Vol. III.

    Реальные примеры реальных людей. В городах по всему миру, предприниматели собираются, чтобы обсудить промахи, провалы и фиаско, которые стояли на пути в их карьере! FuckUp Nights — событие, рожденное в Мексике в 2012 году. Предприниматели публично делятся историей своих бизнес неудач. Формат события проходит в 100 городах мира, на каждом континенте! Каждый месяц, более 10 000 человек по всей планете посещают FuckUp Nights, чтобы услышать откровенные признания локальных лидеров. У каждого спикера есть 10 минут на рассказ и 4 вопроса из зала.

    Вам интересно?
    Тогда до встречи в Днепре 26 октября в Spalah.

    Страницы:
    1
    2
    предыдущая
    следующая