Дунайське пароплавство виводить компанії з офшорів

Українське Дунайське пароплавство розпочало перереєстрацію спільних компаній з офшорною юрисдикцією, співзасновником яких пароплавство стало в 90-і роки минулого століття.


Таку заяву оприлюднив голова правління ПрАТ УДП Дмитро Чалий, підбиваючи підсумки піврічної діяльності компанії, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Останнім часом європейські бізнес-партнери УДП відмовляються від співпраці з так званими “офшорними компаніями”. З урахуванням цього ми розробляємо стратегію економічного розвитку компанії, в тому числі ліквідовуємо або здійснюємо перереєстрацію раніше створених спільних мальтійських підприємств. Хочемо перевести флот, який числиться на балансі офшорних структур, до складу спільних європейських компаній, які належить зареєструвати юристам ПрАТ УДП”, – зазначив Чалий.

За його словами, офшорні компанії, зокрема, на Мальті, були створені з різних причин, в тому числі заради продовження термінів експлуатації старих суден шляхом їх перереєстрації під іноземними прапорами і можливості отримання пакетів документів іноземних кваліфікаційних товариств, чиї вимоги були нижчими, ніж вимоги Регістру СРСР, а також передача в оперування цієї компанії бербоут-чартерного флоту.

Усі компанії та судна після перереєстрації, наголосив голова правління, будуть зафіксовані як активи Українського Дунайського пароплавства.

Водночас ведуться перемовини з цього приводу з низкою компаній-фрахтувальників пасажирького флоту ПрАТ УДП щодо виконання підгінних рейсів навігації 2018-2019 років.

Як зазначив Чалий, протягом останнього півроку вдалося стабілізувати фінансовий стан підприємства, в тому числі погашено кредитні зобов’язання перед “Укрексімбанком” за 2017 рік, виплачено борги по зарплаті річковикам, найближчим часом буде погашено заборгованість членам екіпажів по завершених рейсах.

У  поточному році флот УДП, як і раніше, здійснить транспортування близько 20% вантажів від загального обсягу перевезень на Дунаї. За чотири місяці 2018 року обсяг вантажоперевезень річковим флотом УДП зріс на чверть порівняно з аналогічним періодом 2017 року.

Планується також завершити ремонт в 2018 році низки річкових суден загальною проектно-кошторисною вартістю 87 мільйонів гривень, в тому числі введення в експлуатацію теплохода «Волга», модернізацію очисних споруд на теплоходах «Україна» та «Молдавія».

Джерело: Укрінформ

Все украинские порты должны стать муниципальными

С такой идеей выступил мэр Южного Владимир Новацкий в ходе прошедшей в Одессе Ассоциации городов Украины. По его словам, большинство европейских портов муниципальные. Но даже тех из них, у кого другая форма собственности – без согласования органами местного самоуправления не то, что не ведутся, а даже не обсуждаются какие-либо строительные работы.

По его мнению, создание такой практики и в Украине является одной из приоритетных задач Ассоциации.

Отметим, что предложение Владимира Новацкого получило широкую поддержку среди участников заседания. В том числе и тех, кто представляет сугубо «сухопутные» города и объединенные территориальные громады.

Грузоперевалка в морских портах за 4 месяца составила 43 млн т

За первые 4 месяца 2018 г. морские порты перевалили 43,6 млн. тонн грузов.

Об этом сообщили сегодня, 14 мая, в пресс-службе ГП «Администрация морских портов Украины».

Согласно оперативным данным АМПУ, морские порты Украины с января по апрель 2018 года перевалили 43,6 млн. тонн грузов, что на 0,5% меньше по сравнению с аналогичным периодом 2017 года.

Среди портов Одесской области наивысшие показатели грузопереработки продемонстрировали Морской порт «Южный» — 12 млн. 935,65 тыс. т (89,4% к прошлогоднему показателю), Одесский морской порт — 7 млн. 597,79 тыс. т (90,3%), Морской порт «Черноморск» — 6 млн. 962,41 тыс. т (136,4%).

Импорт по сравнению с аналогичным периодом прошлого года увеличился на 19,7% и составил 7,2 млн. тонн.

Перевалка экспортных грузов составила 31,9 млн. тонн, что на 6,6% ниже, чем годом ранее.

Грузооборот транзитных грузов вырос на 18,5% — до 4,0 млн. тонн.

Переработка грузов в контейнерах в морских портах за отчетный период выросла на 36,3% с объемом 3 млн. 369,67 тыс. тонн.

Українське Дунайське пароплавство: підсумки І кварталу 2018



Перший квартал 2018 року характеризується сприятливими навігаційними умовами на Дунаї, на відміну від мілководдя 2016 року, а також льодової обстановки 2017 року. У січні-березні обсяг перевезень вантажів річковим балансовим і оперованим флотом УДП склав 614,4 тис. тонн, за аналогічний період 2017 року – 380,1 тис. тонн, у 2016 році – 385,3 тис. тонн.

У 2018 році значно збільшився обсяг перевезень експортних вантажів (I кв. – 500,4 тис. тонн, 2017 р. – 193,3 тис. тонн, 2016 р. – 243,9 тис. тонн), але зменшилися вантажоперевезення між іноземними портами (2018 р. – 172,9 тис. тонн, 2017 р. – 268 тис. тонн, 2016 р. – 227,5 тис. тонн). Основними були перевезення в експорті масових навалочних вантажів – це залізорудна сировина, вугілля, кокс для меткомбінатів Hesteel Serbia Iron & Steel llc (Сербія), та ArcellorMittal Галац (Румунія). Перевозилися й інші традиційні вантажі – металопродукція, сіль, феросплави, добрива тощо – з Ізмаїла та Рені до портів дунайських країн.

Варто зауважити, що цьогоріч в І кварталі в ремонт річкового флоту було вкладено 16,1 млн. грн., тоді як у 2016 р. – 7,5 млн. грн., у 2017 р. – 14,7 млн. грн. Планується, що в 2018 році буде відремонтовано річкового флоту на 87,2 млн. грн.

У першому кварталі 2018 року витрати на ремонт пасажирського флоту склали 10,4 млн. грн., у 2016 р. – 0,5 млн. грн., у 2017 р. – 3,3 млн. грн. Значне збільшення витрат у поточному році обумовлено введенням в експлуатацію теплохода «Волга», модернізацією систем очищення стічної води з використанням інноваційних мембранних фільтрів на теплоходах «Молдавія» та «Україна», а також відновленням кают на теплоході «Молдавія», які у травні 2017 року постраждали під час аварії.

Хоча фінпланом у першому кварталі поточного року передбачено збиток 9,1 млн. грн., пароплавство завершило цей період зі збитком у розмірі 3,9 млн. грн. (у 2017 р. збиток склав 22,4 млн. грн., у 2016 р – 3,7 млн. грн.). Такий збиток не є критичним, традиційно перший квартал року для УДП є планово збитковим. Поточний стан фрахтового ринку за відсутності будь-яких форс-мажорних обставин і пожвавлення зернового ринку в дунайських країнах дозволяють розраховувати на прибуткову роботу до кінця року.

Джерело: сайт Дмитра Чалого

Україна просить IМО не визнавати незаконних дій РФ

arka-mosta-cherez-Kerchenskyj-prolyv-326x245.jpg

Україна закликала Міжнародну морську організацію (IМО) не визнавати незаконні дії РФ в морських районах, прилеглих до анексованого півострову Крим, повідомляє посольство України у Великій Британії.

“Україна закликала IМО не визнавати незаконні односторонні дії РФ у морських районах, прилеглих до тимчасово окупованої АР Крим і Севастополя… Росія продовжує порушувати міжнародне право, перебираючи повноваження з питань міжнародного судноплавства в морських районах, прилеглих до півострова Крим, які є невіддільною частиною території України”, – йдеться в повідомленні посольства за підсумками засідання 105-ої сесії Юридичного комітету організації.

Дипломати розповіли, що представник України під час свого виступу закликав держав-членів організації не визнавати претензій РФ щодо права імплементації конвенцій ІМО на тимчасово окупованій території України.

Посольство поінформувало, що за результатами обговорення країни ЄС, Грузія, Канада, Норвегія і США засудили незаконну анексію Криму Росією і вкотре закликали держави-члени ІМО продовжувати політику невизнання анексії АР Крим та м. Севастополя.

Як повідомлялося, в червні 2017 Мінінфраструктури України звернулося до Міжнародної морської організації (IМО) щодо будівництва арки моста через Керченську протоку і його закриття на 23 доби в серпні-вересні 2017 року.

Також українська делегація, виступаючи на засіданні Комітету з безпеки на морі ІМО, висловила протест через чергову збройну провокацію з боку РФ – обстріл 1 лютого 2017 транспортного літака Військово-морських сил Збройних сил України Ан-26 поблизу Одеського газового родовища у виключній (морській) економічній зоні України.

Джерело: сайт Дмитра Чалого

Гендиректором P&O Maritime Ukraine стал известный портовик

Генеральным директором компании P&O Maritime Ukraine (ранее LBShipping) назначен Михаил Соколов, ранее занимавший ряд руководящих портовых должностей.

"В январе, сразу после объявления о входе на украинский рынок, компания DP World, крупнейший мировой портовый оператор и 100% владелец P&O Maritime, объявила о поиске кандидата на должность руководителя компании. К будущему топ-менеджеру был выдвинут ряд требований: профильное образование, как минимум восьмилетний опыт работы на руководящих должностях, связанных с судоходными и портовыми операциями", - говорится в сообщении компании.

Согласно ему, М.Соколов имеет 20-летний опыт работы в портовой отрасли. Свою карьеру он начинал с должности младшего помощника капитана, позже был капитаном крупнотоннажного судна. Руководил частными компаниями в сфере портовой логистики. Последние годы работал в структуре Одесского морского порта, в том числе руководителем портофлота и первым заместителем начальника порта. Позже возглавлял Одесский филиал ГП "Администрация морских портов Украины".

Ключевая задача М.Соколова – разработка и реализация стратегии развития P&O Maritime Ukraine.

"У нас амбициозные планы по развитию бизнеса в Украине. Наша задача – увеличить присутствие в украинских портах и содействовать формированию конкурентного и прозрачного рынка буксирных услуг в Украине, от которого выиграют все – бизнес, отрасль, государство", – отметил он.

Как сообщалось, в начале 2018 года стало известно, что всемирный портовый оператор DP World Group выходит на рынок Украины. Проект, с которого компания из ОАЭ начала свой выход – предоставление буксирных услуг в порту "Южный".

Дочерняя компания DP World – P&O Maritime – приобрела контроль над украинским буксирным оператором LBShipping. Соинвестором сделки выступила инвестиционная компания SD Capital. В скором времени LBShipping сменила бренд на P&O Maritime Ukraine.

Грузоперевозка водным транспортом в Украине снизилась на 7,3%

Объем грузоперевозок водным транспортом Украины в январе-марте 2018 года составил 0,7 млн тонн, что на 7,3% ниже показателя аналогичного периода прошлого года. Об этом сообщается в материалах Госкомитета по статистике Украины.

Грузооборот сократился на 20,8% – до 681,8 млн тонно-км.

Общий объем грузоперевозок по всем видам транспорта за январь-март 2018 года снизился на 2,7% к январю-марту 2017 года и составил 150,0 млн тонн.

Повышение объемов грузоперевозок наблюдается только на автомобильном и авиационном транспорте.

Белгород-Днестровский порт может нарастить грузооборот

В ходе совещания 18 апреля Министерства инфраструктуры Украины и администрации морских портов, поступило предложение об открытии пункта пропуска на реке Днестр на границе с Молдовой в районе Паланки.

«По предварительным подсчетам молдавской стороны, это даст возможность ежегодно перегружать дополнительно 300-500 тыс. тонн зерновых через порт Белгород-Днестровский», - сообщил начальник филиала АМПУ «Дноуглубительный флот» Сергей Бомчак.

Теплоходи ПрАТ "УДП" розпочали пасажирську навігацію


У 2018 році круїзний сезон розпочали всі чотири пасажирських теплоходи ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». 16 квітня у рейс вирушив теплохід «Молдавія», на цьому тижні – «Україна», «Дніпро» та «Волга».


У 2018 році німецький туроператор BigXtra Touristik GmbH зафрахтував всі чотири пасажирських теплоходи ПрАТ «УДП», які будуть працювати на лінії Пассау (Німеччина) – Будапешт (Угорщина) – Пассау. В середньому кожен теплохід виконає 25-26 круїзів. Теплохід «Волга» в період з 28 квітня по 16 червня та з 18 серпня по 6 жовтня – на 14 круїзів – зафрахтувала компанія BigXtra Touristik, а з 16 червня по 18 серпня – на 9 круїзів – австрійська компанія Donau Touristik GmbH, в цей період «Волга» виконуватиме круїзи для велотуристів. Бронювання турів йде успішно, станом на кінець березня на теплохід «Молдавія» продано 3844 турів, на «Україну» – 3668, «Дніпро» – 2881, на теплохід «Волга» компанія BigXtra реалізувала 2028 турів, в Donau Touristik на 30 березня вже заброньовано 86% всіх кают.

– У поточному році в ремонт теплоходів були вкладені колосальні кошти, в тому числі, щоб привести установки з очищення та знезараження стічно-фекальних вод у відповідність до норм Євросоюзу, – повідомив голова правління ПрАТ «УДП» Дмитро Чалий. – У наступному році планується більше уваги приділити теплоходам «Дніпро» і «Волга», в тому числі встановити автоматичні розсувні двері. Однак остаточні плани з модернізації пасажирського флоту ми побудуємо ближче до закінчення поточної навігації – відповідно з фінансовими результатами.

Зазначимо, що Українське Дунайське пароплавство проводить велику роботу для залучення іноземних туристів в українську дельту Дунаю.

– Сподіваємося викликати зацікавленість іноземних туристів до дельти Дунаю і Ізмаїлу, щоб рейси круїзних теплоходів Українського Дунайського пароплавства продовжити до України, – коментує плани на майбутнє Дмитро Чалий. – А вже сьогодні проводимо переговори з фрахтівниками щодо навігації 2019 року, сподіваємося укласти контракти на більш вигідних для пароплавства умовах.

Довідка.
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» здійснює 20% вантажоперевезень від гирла ріки Дунай (Україна, Румунія) до порту Кельхайм (Німеччина). Українське Дунайське пароплавство має річковий флот чисельністю 75 самохідних суден і 245 одиниць несамохідного флоту. ПрАТ «УДП» оперує також флотом іноземних спільних підприємств, що налічує 125 одиниць несамохідного флоту. На сьогоднішній день до складу морського флоту ПрАТ «УДП» входять 7 суден-суховантажів дедвейтом від 3 300 до 4050 тон. Це шість суховантажів і одне судно для наливних вантажів. Також до складуфлоту ПрАТ «УДП» входять 4 пасажирські комфортабельні судна – теплоходи «Україна», «Молдавія», «Дніпро» та «Волга».

Джерело: сайт Дмитра Чалого

В Одесском порту упал грузооборот



В первом квартале 2018 года по сравнению с аналогичным периодом 2017-го грузооборот Одесского порта упал на 7,6%.

Об этом сообщили в пресс-службе АМПУ.

Сильно упали объемы наливных грузов — на 18%, во многом это связано с сокращением на 81,7% объемов перевалки нефтепродуктов, и сокращением на 24,6% перевалки наливных химических грузов.

Кроме того, на 4,9% сократились объемы перевалки зерновых. Перевалка тарно-штучных грузов упала на 6,5%, это, преимущественно, связано с падением на 31,1% перевалки черных металлов. В то же время, объемы перевалки контейнеров (в тоннах), выросли на 15,3%. Впрочем, стоит отметить, что c 1 апреля Одесский порт покинула датская контейнерная линия Maersk, что может сказаться на показателях контейнерной перевалки.


Страницы:
1
2
3
4
5
6
8
предыдущая
следующая