хочу сюда!
 

Татьяна

40 лет, дева, познакомится с парнем в возрасте 35-55 лет

Ах!

Cord 812.
Передний привод, V8, турбонаддув, независимая подвеска, полуавтоматическая коробка передач, 170 л.с. «Скрывающиеся» фары, скрытые петли дверей. Тахометр и радиоприёмник в стандартной комплектации.
1937 г, ага.






5

Последние статьи

Комментарии

128.04.18, 16:33

а кто будет пылесосить в салоне?Там брезентовый верх Но были и купе

    аноним

    228.04.18, 18:51

    З радіо тоді було набагато легше, з огляду на частоти

      328.04.18, 19:20

      цяця, що сказати

        428.04.18, 21:14Ответ на 2 от аноним

        З радіо тоді було набагато легше, з огляду на частотиПросто серийно не ставили ни то, ни другое

          528.04.18, 21:15Ответ на 3 от Анна-Мария

          цяця, що сказатиПризнак классного дизайна – вневременность Ему сейчас широкопрофильную резину поставить – и опять ах!

            628.04.18, 21:16

            и где он теперь. там же где и одсмобиль и "антилопа гну"ДеЛорин там же, ну и что? Автомобиль, опередивший своё время

              аноним

              728.04.18, 21:25Ответ на 4 от Zmeelove

              З радіо тоді було набагато легше, з огляду на частотиПросто серийно не ставили ни то, ни другоеТепер ам- шкала на старому радіо передає хіба що космічні шуми ))

                829.04.18, 23:15Ответ на 2 от аноним

                З радіо тоді було набагато легше, з огляду на частотиШось мені здаєтся шо сильно складніше з огляду на ті самі частоти, антени треба сильно великих габаритів

                  929.04.18, 23:16

                  А совок в 70 начал делать ВАЗ на забугорном оборудовании

                    аноним

                    1030.04.18, 00:08Ответ на 8 от Niccars

                    З радіо тоді було набагато легше, з огляду на частотиШось мені здаєтся шо сильно складніше з огляду на ті самі частоти, антени треба сильно великих габаритівТак вони такі і були-радіо було засобом пропаганди, на який коштів не шкодували