хочу сюди!
 

Ірина

36 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 29-39 років

Такий сервіс нам не потрібен...

...або кілька простих правил, як втратити клієнта

Загально відомо, що якою б знаменитою та заслуженою не була торгова марка чи організація, в усіх них працюють звичайні люди, і деякі з них зовсім не відповідають іміджу компанії, що склався в уяві пересічних громадян. У такій сумній істині черговий раз упевнився автор цих рядків. Минулого тижня домашній комп’ютер вашого покірного слуги, на якому, до речі, друкується і ця замітка, зламався. Вийшов з ладу жорсткий диск, відомий у народі як «вінчестер». Така невесела ситуація змусила автора звернутися до послуг магазинів комп’ютерної техніки. Четвер Вибір пав на представництво «КПІ-сервісу», що розташоване в торгівельному центрі «Катарсіс». «КПІ-сервіс» – відомий бренд на ринку комп’ютерних послуг і як продавець якісної техніки та комплектуючих. Прийнятна ціна і все відоме про фірму зробили свою справу: «вінчестер» був замовлений. Старанно записав продавець-консультант прізвище й ім’я покупця та номер його телефону і пообіцяв доставку замовленого товару на ранок наступного дня, в п’ятницю. Такий термін цілком влаштовував автора: вечір п’ятниці можна було присвятити налаштуванню програмного забезпечення, а вихідні – підготовці статей до номера газети, що здається в друк у понеділок…

2

Коментарі

120.10.08, 01:14

Не купуйте деталі у великих фірмах...

    Гість: B@rseG71

    220.10.08, 08:04

    ничего удивительного,об этой компании я и раньше слышал не очень лестные отзывы.А вместо того,чтобы искать справедливость в "КПИ-сервисе",я бы сразу помахал им ручкой и купил бы диск в другом магазине,благи их сейчас навалом.Хотя такие вещи предпочитаю покупать через интернет.1,5 года назад купил переносной USB жёсткий диск WD 120 Гг,привезли без задержек,а диск себя уже окупил,выручал меня не один раз...