хочу сюди!
 

Наташа

49 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 44-53 років

Що давать?!

Прикольний, хоча і незрозумілий бігборд із закликом давати, чи не давати...

"Give Me Your money" звучало б зрозуміліше:)
А взагалі, як казав вчитель у школі: "А давайте без"давайте"".


3

Коментарі

17.07.19, 11:01

Это пятница шепчет: "Давай?"
Пароль: "Я не пью"

    27.07.19, 11:35

    Ну, давай за "давай"!

      37.07.19, 14:04

      даже и не сомневайся

        47.07.19, 16:33

        Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.

          58.07.19, 10:17Відповідь на 2 від bobakot

          Ну, давай за "давай"!
          Обалдєний тост!!!

            68.07.19, 10:17Відповідь на 4 від Бес Понятия

            Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.
            Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.

              78.07.19, 11:16Відповідь на 6 від Сyрi

              Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.Тоді стопудово треба випити

                88.07.19, 11:20Відповідь на 7 від Бес Понятия

                Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.Тоді стопудово треба випити
                За того богатого Буратіну, що дозволив собі вивісити таке питання!!!
                - Якщо будем - то давай, а якщо НІ - то давай не будем.

                  98.07.19, 11:25Відповідь на 8 від Сyрi

                  Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.Тоді стопудово треба випитиЗа того богатого Буратіну, що дозволив собі вивісити таке питання!!!
                  - Якщо будем - то давай, а якщо НІ - то давай не будем.

                    108.07.19, 12:06Відповідь на 4 від Бес Понятия

                    Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Напевно новий рекламний креатив. Але не зрозумів, що рекламують.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна