www.zarvanycia.cc.ua Зіслання Святого Духа

  • 03.06.17, 11:28


www.zarvanycia.cc.ua Зіслання Святого Духа

Ів. 7, 37-52, 8, 12
Я – світло світу. Хто йде за мною не буде в темряві блукати

Коли ми роздумуємо про Святого Духа, то переважно пов’язуємо Його особу з тілесними чи духовними дарами. У молитві до Святого Духа наша увага часто затримується на земних потребах: міцне здоров’я, добра робота, успіхи у житті, спокій, радість, задоволення. Зосередження уваги лише на цих дарах створює певну небезпеку для душі, що людина починає більше цінувати Божі дари ніж самого Бога. Однак для християнина немає більшого дару, крім Бога і Його любові. Тому святий Альфонс висловився про це так: „Бог осуджує численні душі, що випрошують нічого не вартих короткотривалих благ і залишають безконечне Добро (Бога), що є джерелом всякої радості”.

Занечищена земськими розкошами людина слабо розуміє цю правду, і тому, на своє нещастя, любить те, що мала б ненавидіти, і ненавидить те, що варто б любити. Свята Марія Паційська закликає: „Боже, люди не люблять Тебе тому, що не знають тебе!” Свята Тереса висловлювалася з цього приводу так само: „Господи Боже, хто не знає, той не любить Тебе!”

Одного разу до пустельника Макарія прийшов юнак, щоб отримати пораду, як йому стати щасливим. Макарій сказав йому: „Йди на цвинтар і картай померлих. Потім трохи відпочинь, а відтак хвали їх, скільки можеш дібрати слів! Відтак пристав вухо до гробу і слухай, що тобі відповідатимуть на це все. Тоді прийдеш до мене, я скажу тобі, як стати щасливим”. Юнак так зробив, прийшов і говорить: „Я картав, як ніколи”. „І що тобі померлі сказали?” „Нічого! Опісля я їх дуже хвалив!” „А що вони тобі відповіли?” „Нічого! Гробова тиша постійно царювала!” Тоді сказав Макарій: „Тож іди і так роби! Будь глухий на всі похвали, не шукай слави у людей, не зраджуйся прикростями і терпіннями і будеш щасливий!”

Ісус Христос зіслав Святого Духа на апостолів не тільки для того, щоб звільнити їх від страху, а щоб відкрити їм розуміння усіх таємниць своєї науки, щоб вони могли впевнено і відважно проповідувати Євангеліє і продовжували Його діло освячення і спасіння людського роду. Саме через проповіді апостолів і святих Святий Дух просвічував і навертав поганські народи до правдивої віри і правдивого Бога. З цією метою наша Церква у молитві Царю Небесний називає Святого Духа спасителем, кажучи: „І спаси, Благий, душі наші”.

Святий Дух своїм сходженням на апостолів і на нас сьогодні хоче відкрити нам найбільший дар – Бога і Його любов. Тому апостол Павло зазначив про це у своєму посланні, що промине віра і надія, а залишиться навіки любов до Бога.

Святий Дух помагає нам пізнавати Божу науку, самих себе, пізнавати Бога і провадить до з’єднання з Ним. Він особливо старається допомогти нам відкрити найбільший дар - правду про безмежну любов Бога до людей, пригадуючи слова Христа: „Пізнаєте правду і правда визволить вас” (Ів. 8, 32). А євангелист Іван доповнив це наступними словами: „Ми пізнали й увірували в ту любов, яку Бог до нас має. Бог є любов, і хто перебуває в любові, той перебуває в Бозі, і Бог перебуває в ньому” (1 Ів. 4, 16). Саме правда про любов Бога до людей може принести нам вільне і щасливе життя.

Віра навчає нас, що Святий Дух – уособлена любов, якою Отець любить Сина і Син Отця. Через це дар Любові, який є найбільшим даром, що Бог може подати нашим душам, приписуємо Святому Духові, бо як пише святий Павло: „Любов Бога влита в серця наші Святим Духом, що нам даний” (Рим. 5, 5). Тому особливо треба молитися, бо Бог обіцяв подати Святого Духа тому, хто покірно благає: „Отець Небесний дасть Святого Духа тим, що у Нього просять” (Лк. 11, 13).

Святий Альфонс у своїх роздумах про таємницю Зіслання Святого Духа, так висловився про це: „Предвічний Отець не зупинився на тому, що віддав свого Сина Ісуса Христа, аби він Своєю смертю спас нас. Він вирішив дати ще Святого Духа, щоб перебував у наших душах і будив у них вогонь любові. Сам Христос стверджував, що прийшов на землю, аби розпалити цей святий вогонь у наших серцях, і що не бажає нічого більше, аніж побачити, що цей вогонь там спалахнув: „Вогонь прийшов Я кинути на землю і як Я прагну, щоб він вже розгорівся!” (Лк. 12, 49).

Божа любов, це був той святий вогонь, що розбудив у святих наснагу до Божих справ, спонукав любити ворогів, зрікатися земських благ і радо йти на муки та смерть. Любов не вміє бути бездіяльною. Вона ніколи не каже „досить”. Чим більше пізнає душа Бога, тим сильніше любить його. Що більше якась душа любить Бога, тим сильніше бажає трудитися, щоб догодити Йому та здобути собі Його любов. „Ми ж відважні й радше воліємо вийти з тіла, щоб жити з Господом. Тому й намагаємося з усіх сил йому подобатися: чи ми в тілі, чи поза тілом” (2 Кор. 5, 8-9) – стверджує апостол Павло.

То ж у сьогоднішній день, у свято П’ятидесятниці, просімо Святого Духа, щоб зіслав на нас свій вогонь любові, щоб спалив у нас всяке зло, а запалив добро, нехай його світло повсякчасно просвічує нам дорогу до щасливої вічності!

Духу Святий, відроди і нас духом і правдою, потіш нас на цій долині сліз, зроби так, щоб ми були гідними дітьми Божими на віки вічні! Амінь

http://www.zarvanycia.cc.ua/ , 
https://www.facebook.com/krokdospasinnya , 
https://twitter.com/krokdospasinnya , 
https://ask.fm/Zarvanycia , 
http://blog.i.ua/user/6200557/ , 
https://www.youtube.com/embed/KWdm6dJfTHQ

www.zarvanycia.cc.ua Блаженніший Любомир Гузар помер.

  • 31.05.17, 20:02


www.zarvanycia.cc.ua Блаженніший Любомир Гузар помер.

Цю інформацію ТСН підтвердив помічник глави церкви.

Гузара не стало на 85-му році життя.

26 лютого колишньому предстоятелю Української Греко-Католицької Церкви Блаженнішому Любомиру виповнилося 84 роки.

Він був єпископом Української греко-католицької церкви, кардинал Католицької церкви; від 28 січня 2001 року Верховний архиєпископ Львівський, від 25 серпня 2005 року по 10 лютого 2011 року Верховний архиєпископ Києво-Галицький — предстоятель Української греко-католицької церкви.

Коли йому було одинадцять, Західну Україну захопили комуністи і родина виїхала до Зальцбурга, а згодом – до США. У Штаті Коннектикут він закінчив духовну семінарію. У зрілі роки працював викладачем у Римі, написав дисертацію про Митрополита Шептицького.

1993-го року вже в ранзі кардинала Гузар повертається до України, а 2001-року обраний главою Української греко-католИцької церкви. Дванадцять років тому відбувся історичний тріумф УГКЦ – її головний офіс переїхав до Києва в новий собор.

2011 року Гузар передав керування церквою Святославу Шевчуку.

У найскладніші для країни часи Любомир Гузар завжди закликав спільноту жити в мирі та творити добро.

Читайте також: Очільник УГКЦ, кандидат на папський престол та пластун. Біографія Любомира Гузаря Очільник УГКЦ, кандидат на папський престол та пластун. Біографія Любомира Гузаря Очільник УГКЦ, кандидат на папський престол та пластун. Біографія Любомира Гузаря

Нагадаємо, Гузар народився 26 лютого 1933 року у Львові. У 1944 році сім'я змушена була покинути Україну. 1958 року Любомира Гузара висвятили на священика для служіння в Стемфордській єпархії. У листопаді 1996 року владика Любомир призначений Єпископом-помічником Глави Української Греко-Католицької Церкви.

26 січня 2001 року на Надзвичайному Синоді Єпископів УГКЦ він був вибраний Верховним Архиєпископом УГКЦ, а вже 21 лютого призначений Папою Іваном Павлом ІІ кардиналом Католицької Церкви.

21 серпня 2005 року проголошено перенесення осідку Глави УГКЦ зі Львова до Києва. 10 лютого на прес-конференції в Києві Блаженніший Любомир повідомив про те, що цього дня Папа Венедикт XVI прийняв його зречення з уряду Верховного Архиєпископа УГКЦ. Відповідне прохання він подав, коли йому виповнилося 75 років. Більше читайте тут: https://tsn.ua/…/pomer-blazhennishiy-lyubomir-guzar-938380.…

http://www.zarvanycia.cc.ua/ , 
https://www.facebook.com/krokdospasinnya , 
https://twitter.com/krokdospasinnya , 
https://ask.fm/Zarvanycia , 
http://blog.i.ua/user/6200557/ , 
https://www.youtube.com/embed/FpRxRtTe2vU

www.zarvanycia.cc.ua Неділя святих отцiв I Вселенського Собору

  • 28.05.17, 17:33

www.zarvanycia.cc.ua Неділя святих отцiв I Вселенського Собору

В цю неділю згадуємо Святих Отців І Нікейського Собору 325 року.
На початку IV ст. Христова Церква після переслідування отримала свободу. Це був урочистий етап в історії, але разом з цим почався період іншого випробування. Почали поширюватися різні вчення, що часто не мали єдності із вченням Ісуса із Назарету. Таке вчення з часом назвали ересями. Однією із перших, явних та небезпечних була аріянська єресь.
Проти фальшивого вчення священика Арія, який заперечував божество Ісуса Христа, відважно виступили єпископи, які зібралися на цьому Соборі, і не одному з них довелося багато за це постраждати, відстоюючи перед ворогами правдиве вчення та істину Христа.
Сьогодні після празника Вознесіння Господнього, коли згадуємо у читанні Євангелії Архиєрейську молитву Ісуса Христа, ми вшановуємо святих отців, які оборонили правдиву науку в Триєдиного Бога і божество Ісуса Христа і заповіли нам передавати з покоління в покоління Євангельські поучення.
Традиційність у церкві
У нашій Церкві крім Святого Письма фундаментом віри є також Свята Традиція: це передання святих Отців, їхні рішення, їхні писання, це Богословська спадщина первісних церковних спільнот, Богослужбові тексти.
Для нас дуже важливо, щоб продовжувати те, що було перед нами. Бо початком є Христос, продовженням є апостоли та їхні учні, потім були учні учнів та апостолів, а тепер ми є.
Саме тому, ми маємо бути на сторожі Традиції і не спокушатися на новизну, що походить не знати звідки. Коли продовжуємо духовість наших духовних предків, ми маємо певність, що стаємо учасниками того Спасіння, що приніс Христос. І таким чином не ставимо під сумнів правильність у сприйнятті Його Діла Відкуплення.
У сьогоднішній час далі продовжується хвиля поділів і нових форм християнства, які тепер явно говорять, що вони є нетрадиційні християни. І це виявляється не тільки у нетрадиційному вченні Божої Науки, але й у не бажанні єдності із християнами.
Творячи різні форми молитви та Богослужень, прослідковується бажання відрізнитися і створити щось нове і своє. Ось, цього і ми є маємо остерігатися. Використати Бога і те, що Боже, у своїх цілях – це не по-християнське.
Форма молитви не може бути, причиною поділу і заперечення правдивості віровизнання іншого.
Коли помилка іншого може стати кроком до покращення
Не секрет, що у Святій Церкві помилки окремих людей створили деякі замішання і підштовхнули багатьох засуду. Так гріх однієї людини вплинув на те, щоб інша людина зробила ще більший гріх – створила розділення.
“Не можливо, щоб не було спокус у світі, але горе тому, через кого приходять ці спокуси.”
Коли бачимо трудність між християнами маємо наслідувати традицію Святих Отців Собору, тобто збиратися разом, молитися і докладати усіх зусиль, щоб зберегти єдність.
Таким чином помилка іншого може стати кроком до покращення. Єресь Арія та інших стала причиною, щоб стала ясність у визнанні віри. Так виникла молитва, яку ми постійно творимо на Божественній Літургії “ВІРУЮ”.

https://twitter.com/krokdospasinnya ,
https://ask.fm/Zarvanycia ,

Прохання від Анастасії

  • 12.05.17, 20:01

Прохання від Анастасії

Здравствуйте, я волонтер, хочу передать Вам прошение болящей семьи о благотворительных молитвах на 1 год о здравии, если у Вас имеется такая возможность упоминайте пожалуйста о здравии их в течении года, у них денег заказать молитвы нет, а помощь очень сильно нужна молитвенная, так как им врачи расписали лечение на год, хотим помочь им выздороветь-очень хорошие люди. А девочка-ребёнок с мамой которые долго болели - скончались - девочка от рака, мама - от аутоимунного системного заболевания, если есть возможность запишите пожалуйста их дополнительно за упокоение душ тоже на год, что бы Господь спас их души по милости своей и человеколюбию. Если конечно такое возможно, большое Вам спасибо за внимание. 
Их имена (болящие): 
Евгений (мужчина) 
Александр (мужчина) 
Алла 
Надежда 
Роман 
Наталья 
Анатолий 
Девочка за упокой с её мамой: 
Надежда (девочка-отроковица) 
Александра (женщина) 
Большое спасибо заранее, извините за подобную просьбу заранее.

www.zarvanycia.cc.ua 10 травня священномученика Симеона.

  • 10.05.17, 20:34

www.zarvanycia.cc.ua 10 травня Церква вшановує пам'ять святого апостола і священномученика Симеона, родича Господнього. 

Святий апостол і священномученик Симеон, родич Господній, був сином Клеопи, молодшого брата святого Йосифа Обручника. У зрілому віці він побачив чудеса Господа Ісуса Христа, увірував у Нього і став одним з числа сімдесяти апостолів. Святий Симеон проповідував вчення Христове і наставляв в істинах святої віри. Після вбивства святого апостола Якова, першого єпископа Єрусалимського, на його місце християни обрали святого апостола Симеона. У правління імператора Траяна римському правителю Аттику донесли, що святий Симеон походить з роду царя Давида і сповідує християнську віру. Язичники схопили святого Симеона, який у той час був вже столітнім старцем і після довгих мук розіп'яли на хресті. 

Тропар: 
У світі радієш, Симеоне Єрусалимський, люб'язно Христу Богу, тіло духовне чисто зберіг, перетерпівши пристрасть тілесну, довготерпеливе, міцно, і в кінець на хресті розп'ятий був. Ти бо, Істинному дбайливцю подобався, і від світу скоро відлучився, люті виразки на собі поніс і молишся за душі наші.

http://www.zarvanycia.cc.ua/
https://vk.com/krokdospasinnya , 
https://ok.ru/profile/533438398557 , 
https://www.facebook.com/krokdospasinnya
https://twitter.com/krokdospasinnya , 
https://ask.fm/Zarvanycia , 
http://blog.i.ua/user/6200557/
https://www.youtube.com/embed/k7cOCTNzikM

www.zarvanycia.cc.ua НЕДІЛЯ ПРО РОЗСЛАБЛЕНОГО

  • 07.05.17, 16:18

www.zarvanycia.cc.ua НЕДІЛЯ ПРО РОЗСЛАБЛЕНОГО

Євангеліє нам оповідає про те, що недалеко від Храму в Єрусалимі була Овеча купіль (щось ніби басейну). Ангел Господній сходив в цю купіль, обурював воду і давав їй чудодійну силу, і хто перший входив у воду після обурення її Ангелом, той отримував зцілення від всякої хвороби, якою б не був хворий. Ця цілюща сила привертала до води безліч болящих. Серед них була одна людина, яка тридцять вісім років страждала тяжкою недугою, але все-таки не сумувала сподіваючись на зцілення. 
З нагоди свята Господь наш Ісус Христос прийшов до Єрусалима і відвідав Овечу купіль. Звернувши увагу на розслабленого, який чекав милості Божої, Господь запитав його: «Чи хочеш бути здоровий? Так, Господи, — відповідав хворий, — але не маю людини, яка опустила б мене в купальню, коли обуриться вода; коли ж я приходжу, інший вже сходить раніше мене. Тоді Господь говорить: Встань, візьми постіль твою і ходи» (Ін. 5, 6-8). І, диво! Одним Своїм Божественним словом Господь миттєво зцілив хворого. Той, хто страждав тридцять вісім років тяжкою недугою миттєво видужав, узяв постіль свою і пішов. А було це в день суботній, і іудеї сказали, що в суботу не дозволене носити ліжко. Тоді зцілений промовив: «Хто мене зцілив, Той мені сказав: візьми постіль твою і ходи» (Ін. 5, 11). Ісуса Христа поряд вже не було. Він сховався в народі. Але потім, коли Господь зустрів зціленого в храмі, Він додав наступні слова: «Ось, ти видужав; не гріши більше, щоб не трапилося з тобою чого гірше» (Ін. 5, 14). 
Перше, що заслуговує нашої уваги, — це тверда віра хворого в милосердя Боже. Тридцять вісім років він страждав від тяжкої хвороби і не знемагав в своєму терпінні і покладанні надії. Він вірив і сподівався отримати просиме, і Господь згадав про нього і подав йому зцілення. Навчімося, на цьому прикладі бути терплячими під час відвідуючої нас скорботи, яких буває так багато. Прагнемо сподіватися на Господа Бога і сподіваючись на Нього черпати силу і мужність до покірливого перенесення різного роду скорботи і невдач житейських. Якою б тяжкою не була скорботи, скільки б часу вони не продовжувалися, — віримо, що Господь може нам допомогти і рано чи пізно полегшить наші страждання, якщо тільки матимемо тверду, непохитну надію на Його милосердя. Господу все можливо, і Він може в одну мить змінити нашу скорботу на радість. Дійсно, скорботи і біди деколи не під силу понести людині, і ми, із-за своєї легкодухості і нетерплячості, нерідко втрачаємо надію на милість Божу, плачемо і ремствуємо, кажучи: "терплю я і молюся, але Господь не бачить моїх сліз", — і вже починаємо впадати у відчай. Наскільки ми деколи малодушні! Приклад терплячого перенесення своєї хвороби розслабленим нехай послужить повчанням кожному з нас. 
Якщо ми віруємо, що є Бог, що Він за нас віддав на смерть Свого Єдинородного Сина, якщо ми віруємо, що усім нашим життям управляє не хто інший, а Той же Отець Небесний — тому ми і повинні покласти на Нього всі наші покладання, надії. «Покладайся на Господа у скорботах твоїх, і Він підтримає тебе. Ніколи не дасть Він упасти праведникові» (Пс. 54, 23). 
Ми іноді бажаємо, щоб наші прохання і молитви негайно ж виконувалися, не думаючи про те, що Бог краще за нас знає, що для нас корисно і коли подати нам утіху. Ми плачемо, стогнемо, називаючи себе нещасними і як би безневинно страждаючими все життя, не згадуючи повчання Господнього апостола: «Господь, кого любить, того карає; б'є ж всякого сина, якого приймає» (Евр. 12, 6). Через перенесення скорботи і тілесних страждань Господь лікаує нашу душу, готуючи її до майбутнього життя, навчає нас смирення і нелицемірного покладання надії на Його милість. Скорботи ясно свідчать про те, що Господь в цей час звернув на нас особливу увагу. Він хоче умудрити нас заради спасіння, дає нам можливість показати Йому, наскільки ми багатий вірою, надією і любов'ю, — цими істинними християнськими чеснотами, без яких людині неможливо увійти до Царства Небесного. 
І недаремно святі і праведні вважали себе забутими Господом, коли їх довго не відвідувала скорбота. Апостол Павло говорить: «І не цим тільки, але хвалимось і скорботами, знаючи, що від скорботи походить терпіння, від терпіння – досвідченість, від досвідчености – надія, а надія не посоромить, тому що любов Божа влилась у серця наші Духом Святим, даним нам» (Рим. 5, 3-5). Скорботи — це наші вчителі, вони навчають нас терпінню, досвідченості і майстерності. А досвід — це велика справа в житті. Досвід одушевляє людину впевненістю в успіху. 
А ми ось цієї-то дивної сили не хочемо в собі виховувати, і навіть коли Господь Сам, по Своєму чоловіколюбству, вирішує виплекати в нас її, цю силу, то ми і тоді ремствуємо на Нього, плачемо на долю: навіщо вона вимагає від нас напруги, зусилля, турботи і праці непосильного. Не знаючи того, що своєю легкодухістю ми істотно заважаємо благодаті Божій допомагати нам, — ми стаємо ні на що не здатними, такими, що не вміють сприйняти в себе цю благодать, яка вимагає від нас рішучості у відданні себе у волю Господню. 
Не можуть не обернути на себе нашої уваги слова з прочитаного Євангелія, сказані Господом зціленому розслабленому: «Ось, ти видужав; не гріши більше, щоб не трапилося з тобою чого гірше» (Ін. 5, 14). З цих слів видно, що між хворобою і гріхом існує самий найтісніший зв'язок. Поки перші люди не погрішили, доти вони були здорові і тілом і душею. А після того, як не змогли вберегти себе від гріха, — услід за гріхом послідували і хвороби. Це явище повторюється і зараз, і закон цієї залежності буде в силі до кінця віку. Всяке порушення закону, яке в області тілесної, так і в області етичної, спричиняє за собою розлад природи нашої і неодмінно супроводжується хворобами. А тому, знаючи цю істину, необхідно уникати гріха як причини руйнування наший душевної і тілесної природи. 
Але благодать Божа дає нам засіб до постійного очищення від гріхів в Таїнстві покаяння. Скільки б людина не падала — вона завжди має можливість встати. Усвідомивши свій гріх, пошкодуємо про те, що ми образив всевишнього Господа, здобудемо твердий намір виправлення — і Господь по Своєму милосердю пробачить нам наш гріх і сподобить Своєї благодаті. 
Скажемо словами святого апостола Іакова: «Терпіть же довго і ви, зміцніть серця ваші,бо пришестя господа наближається» (Як. 5, 8). Життя своє віддамо волі Божій. Віримо: Господу краще за наше знати, коли Йому поглянути на нас, а коли і відвернути від нас пречисте Лице Своє. І що б не трапилося в житті — частіше молимось: Уповання моє — Отець, Пристановищек моє — Син, Покрив мій — Дух Святий, Тройце Свята, слава Тобі! 
Вчення святих отців про користь хвороб 
«Хто створив душу, Той створив і тіло, і Хто зціляє безсмертну душу, Той може зцілити і тіло від тимчасових страждань і хвороб. (Преп. Макарій Єгипетський) 
«Вражається плоть, щоб зцілилася душа, вбивається гріх, щоб жила правда». 
«Як не потрібно зовсім бігати лікарського мистецтва, так невідповідно вважати в нім всю свою надію. Але як користуємося мистецтвом землеробства, а плодів просимо у Господа, так ведучи до себе лікаря, коли дозволяє це розум, не відступаємося від покладання надії на Бога». (Свт. Василій Великий) 
«Коли не можу зробити, щоб не страждати, набуваю стражданням те, що переношу його і дякую як в радощах, так і в скорботі, будучи впевнений, що все трапилося з нами у Слова не без розумної причини, хоча нам і здається, що немає причини. Хвороби і для духовної моєї частини служать деяким очищенням, а в очищенні всякий має потребу, як би не був він міцний». (Свт. Григорій Богослов) 
«Зіпсованість душі є причина хвороб тілесних. 
«Трапляються хвороби і для випробування нас в добрі». 
«Бог часто попускає тобі впасти в хворобі не тому, щоб Він залишив тебе, але з тим, щоб більше прославити тебе. Отже, будь терплячий». (Свт. Іоан Золотоуст) 
«Якщо схопить тебе хвороба, не сумуй і не падай духом, але подякуй Богові, що Він промишляє доставити тобі хворобою благо. Коли людина хвора, тоді і душа його починає шукати Господа. Тому напоумлення добре, якщо тільки напоумлений дякує». (Преп. Єфрем Сирін) 
«Хвороби посилаються для очищення тих, що згрішили, а іноді для того, щоб смирити піднесення». (Преп. Іоан Ліствічник) 
«Тіло твоє, виснажене недугою, може бути спасительним лікуванням для душі твоєї. Якщо ти подібний до заліза, то вогонь страждання очистить тебе від іржі; якщо ж ти золото, то цей вогонь додасть більше блиску твоїм чеснотам». (Квітник Духовний)

http://www.zarvanycia.cc.ua/
https://vk.com/krokdospasinnya , 
https://ok.ru/profile/533438398557 , 
https://www.facebook.com/krokdospasinnya
https://twitter.com/krokdospasinnya , 
https://ask.fm/Zarvanycia , 
http://blog.i.ua/user/6200557/
https://www.youtube.com/embed/UCc2MBPecH4

ОФІЦІЙНА ЗАЯВА і прес-конференція з приводу "об`явлень" с. Мар

  • 03.05.17, 20:32
ОФІЦІЙНА ЗАЯВА 
і прес-конференція 
з приводу "об`явлень" с. Марії Баран, 
які поширює єрм. Григорій (Антоній) Планчак

https://www.youtube.com/watch?v=4rgJ1Ty0T18

www.zarvanycia.cc.ua Неділя мироносиць

  • 29.04.17, 14:28

www.zarvanycia.cc.ua Неділя мироносиць

Мр. 15,43 – 16,8 
Йосиф, купивши полотно, зняв Його, обгорнув полотном і поклав у гробі, що був висічений у скелі. 

У неділю мироносиць Церква вшановує тих, хто залишився з Ісусом до останку у найважчі хвилини страждань на хресті, хто послужив Ісусові в останні хвилини його земного життя – Йосифа з Никодимом і жінок-мироносиць. Євангеліє неділі мироносиць складається з двох різних частин. У першій частині йде мова про похорон Ісуса Христа, в якому беруть активну участь Йосиф з Ариматеї і Никодим. У другій частині євангелист Марко розповідає про воскреслого Христа, який з’явився найперше жінкам мироносицям. Ці дві групи осіб мають спільну рису, це безкорисливе служіння і милосердна любов. 

Вони увірували в Христа і полюбили Його не словом, а ділом. І хоч вони не були офіційними, публічним учнями Христа, однак на противагу до апостолів, котрі словами обіцяли Ісусові вірність аж до смерті і готовність навіть умерти разом з ним, а коли Ісуса схопили вояки, вони зі страху повтікали і сховалися, не дотримали своєї обіцянки, ті своїми вчинками показали свою віру в Ісуса Христа, свою любов і вірність Учителеві аж до смерті. На них сповнилися слова апостола Якова: „Та хтось скаже: ти маєш віру, а я маю діла; покажи мені твою віру без діл, і я тобі покажу моїми ділами мою віру” (Як. 2,18). 

Їхній приклад навчає: хто щиро служить Богу, з усієї любові, Божа ласка виходить йому назустріч. Так Йосиф сміливо пішов до Пилата і отримав дозвіл зняти з хреста і поховати тіло Ісуса у гробі, бо „страху немає в любові, але, навпаки, досконала любов проганяє геть страх” (1Ів. 4,18). Люблячі і милосердні руки Йосифа з Ариматеї зняли мертве і скатоване тіло Божого Сина з хреста, поклали на руки Божої Матері, віддали Йому останню людську честь і послугу – намастивши пахучими оліями і обгорнувши Плащаницею Пречисте Тіло Спасителя, похоронили у власному новому гробі. Ось приклад милосердя, безкорисливої, жертовної і досконалої любові. В нагороду за це імена Йосифа з Никодимом записано на сторінках Євангелія і згадуються в молитвах страсного тижня. 

Другими важливими особами цієї неділі є жінки-мироносиці. Між ними була навернена грішниця Марія Магдалина, була мати апостолів Якова та Івана Соломія та й інші праведні жінки, які повірили в Христа, полюбили Його всім серцем, відчували щастя в Його присутності і віддавали Йому Божу честь. 

Ці жінки виявилися справжніми героїнями під час страстей Христових. Коли вороги ув’язнили Ісуса Христа, тоді, крім святого Івана, всі апостоли повтікали, але жінки були безстрашними. Жінки йшли за Ісусом Христом на гору Голготу і „плакали за ним та голосили” (Лк. 23, 27). 

Коли тіло Христове було зложене до гробу, ці, горем прибиті жінки, не знаходили спокою. Вони гірко плакали, бо не було вже між живими любого Вчителя. Та думкою, серцем, душею ці побожні жінки постійно були біля гробу Спасителя. Вони купили дорогоцінні пахощі та миро, щоб наступного дня після Пасхи перед сходом сонця зайти до гробу і віддати Христові ще останню прислугу, останній вияв любові – намастити його тіло пахучим миром. Каже євангелист Лука: „Рано-вранці вони прийшли до гробниці, несучи пахощі, що їх вони приготували” (Лк. 24, 1). Цим жестом безкорисливої любові жінки-мироносиці досконало здійснили слова Христа, який так окреслив свою земну місію: „Бо Син чоловічий не прийшов на те, щоб йому служили, лише щоб послужити і віддати своє життя, як викуп за багатьох” (Мк. 10,45). 

Жінки-мироносиці, що зранку спішили до гробу з пахощами, застали камінь, відвалений від гробу і почули вістку від ангела, що Христос воскрес, яка заспокоїла їх, принесла душевний мир – знак Божої присутності і любові. Слова ангела „не бійтеся” – це перша нагорода за їхню любов до Ісуса Христа. За свою жертовну любов до Христа, вони удостоїлися від Нього особливої ласки – першими побачили воскреслого Христа. Їм Ісус довірив почесну місію повідомити апостолів, що Він воскрес із мертвих і чекає їх у Галилеї. 

Каже євангелист , що жінки „в поспіху полишили гробницю зо страхом і великою радістю та й побігли сповістити його учнів. А ж ось Ісус зустрів їх і каже: „Радуйтеся!” Ті підійшли й кинулися йому в ноги і вклонилися. Тоді Ісус сказав їм: „Не бійтеся! Ідіть і сповістіть моїх братів, щоб ішли назад у Галилею: там мене побачать” (Мт. 28, 8-10). 

Родина проводила відпустку на узбережжі моря. Батьки загоряли, а діти купалися в морі та будували замки з піску. Раптом неподалік з’явилась якась бабуся. Вона була дуже бідно і неохайно одягнута, її сиве волосся розвівав вітер. Вона щось постійно шепотіла про себе і раз по раз нахилялась, щось підіймала з піску і клала у сумку. Батьки покликали дітей до себе і сказали їм триматись подалі від неї. Бабуся проходила мимо, збираючи щось на піску, кивнула головою і усміхнулась, але чоловік у відповідь грубо відказав: „Ідіть своєю дорогою. Не підходьте до нас”. Того ж вечора їх син глибоко поранив ногу шматочком розбитого скла на пляжі. В лікарні вони дізналися, що ця бабуся вже багато років збирає на пляжі залишки розбитого скла, щоб діти, які там граються, не порізали собі ноги. 

Ми часто робимо подібно: ображаємо і проганяємо тих, хто робить нам милосердя, бо безкорисливе милосердя видається нам чимсь дивним і безглуздим. Між тим, саме милосердя надає нашому життю правдивого і глибокого змісту. 

Воскреслий Ісус Христос є всюдиприсутній. Він присутній не лише в християнських храмах під видом хліба, але також скривається в наших ближніх, як сам говорив: „Усе, що ви зробили одному з моїх братів найменших – ви мені зробили” (Мт. 25, 40). Саме милосердя допомагає нам бачити Христа в наших ближніх, потребуючих, відчувати його присутність. Хай приклад Йосифа з Никодимом і жінок-мироносиць додає нам відваги виявляти любов і милосердя людям, зустрічати в них Воскреслого Христа – джерело миру і радості для наших душ.

http://www.zarvanycia.cc.ua/
https://vk.com/krokdospasinnya , 
https://ok.ru/profile/533438398557 , 
https://www.facebook.com/krokdospasinnya
https://twitter.com/krokdospasinnya , 
https://ask.fm/Zarvanycia , 
http://blog.i.ua/user/6200557/
https://www.youtube.com/embed/vfqUDGy6gBE

www.zarvanycia.cc.ua Неділя Томина

  • 23.04.17, 11:18

www.zarvanycia.cc.ua Неділя Томина

Ів. 20, 19-31. 
Простягни твою руку і вклади її у бік мій 

Незвичною є поведінка Ісуса у випадку навернення апостола Томи. Який ласкавий і милосердний Христос, як він з любов’ю допомагає Томі віднайти віру. Хоч Тома своїм невірством віддалився від Бога, Ісус перший вийшов на зустріч Томі, щоб порятувати його душу, кажучи до нього: „Подай сюди твій палець і глянь на мої руки” (Ів. 20, 27). А це свідчить про те, що Ісус настільки любить нас, що готовий піти на любу жертву, щоб спасти душу людини. 

Тома, доторкнувшись особисто Ісуса через його рани, негайно утвердився у вірі і любові, залишився вірним Христові до кінця свого життя. 

Історія навернення Томи навчає, що тільки особиста зустріч з Христом зміцнює віру людини, єднає тісно дві особи. Людині потрібно мати лише щире бажання навернутися і відкрите серце на Божу любов. Якщо духовне життя християнина обмежується лише до рівня дотримання релігійних традицій і звичаїв, а не переростає у особистий зв’язок віри і любові, тому не дивно, що в таких осіб часто виникають сумніви у вірі, зневіра, знеохота, розчарування, недбалість у виконанні християнський обов’язків. 

У наступні неділі після Пасхи ми побачимо, як особиста зустріч з воскреслим Христом утвердила віру жінок мироносиць, оздоровила хворих. 

За прикладом Христа ми також маємо бути готові жертвувати всім земним, задля Христа, для добра своєї душі, якщо любимо Бога. Бо справжня любов є жертовна, спільне добро ставить вище особистого задоволення. 

Один священик, що був місіонером у Китаї, розповів про одного чоловіка, який був особливо недовірливим до нього. Він увесь час усе в нього випитував, задавав неприємні питання, перевіряв чи отець дійсно живе за тими правилами, що проповідує. Та отець все це покірно сприймав і терпеливо зносив. Крок за кроком, день за днем скресала крига недовіри між ними. В один день отець побачив, що цей чоловік почав йому довіряти, почав вірити в його слова. 

За деякий час в тій місцевості почалися переслідування християн імператором і цей чоловік переховував отця у своєму домі, наражаючи на небезпеку усю свою родину. Він до останніх днів свого життя залишився вірним Христові і тій добрій Новині, що проповідував отець-місіонер. 

Бувають такі люди, що вимагають переконливих доказів, щоб повірити будь-чому. Але коли вже повірять, коли вже довіряють, то будуть вірними за будь-яких, навіть найгірших обставин. 

За прикладом апостола Тома хай наша віра і любов зажди провадить нас до з’єднання з Христом, довір’я його любові і милосердю, вірності в різних обставинах життя, щоб саме в Ньому ми зажди бачили джерело свого справжнього щастя.

https://vk.com/krokdospasinnya , 
https://ok.ru/profile/533438398557 , 
https://www.facebook.com/krokdospasinnya
https://twitter.com/krokdospasinnya , 
https://ask.fm/Zarvanycia , 
http://blog.i.ua/user/6200557/
https://www.youtube.com/embed/vfqUDGy6gBE