Зміна умов надання послуг Київстар з 5 лютого
- 21.01.13, 18:08
З 05.02.2013 (деякі послуги раніше) змінюються наступні умови надання послуг компанії Київстар:
Збільшення абонплати на 15-13% на усіх тарифах, де вона присутня.
Порядок приблизно такий (ціни вказано без врахування 7.5% ПФ):
0.66 грн збільшується до 0.80 грн
1.00 грн збільшується до 1.25 грн
1.25 грн збільшується до 1.50 грн
2.00 грн збільшується до 2.50 грн
3.50 грн збільшується до 4.50 грн
4.00 грн збільшується до 4.50 грн
15 грн збільшується до 20 грн
20 грн збільшується до 25 грн
60 грн збільшується до 70 грн
100 грн збільшується до 120 грн
120 грн збільшується до 150 грн
список ще не повний, про всі зміни буду повідомляти тут.
Близько 70-80% абонентів, які мали тарифні плани з абонентною платою будуть переведені з 23 січня по 4 лютого на тариф "Економний".
Ви отримаєте смс повідомлення з даною інформацією. Деталі: http://www.kyivstar.ua/ks/mm/mobile/tariffs/arhive/economical/
Під "групою ризику" усі тарифні плани, які мали абонентну плату (у тому числі "Альо квартал", "Безлім + Музика" тощо)
В деяких тарифах буде діяти знижка на другі і всі наступні SMS та MMS повідомлення в розмірі 50% від вартості (тобто 25 коп за смс).
Послуга "Передзвони мені" (*130*) тепер має обмеження в 8 запитів на місяць (безкоштовних), всі інші запити протягом місяця будуть коштувати 0.10 грн за запит.
Послуга "Поповни мій рахунок" (*132*) тепер має обмеження в 4 запитів на місяць (безкоштовних), всі інші запити протягом місяця будуть коштувати 0.05 грн за запит.
Такі зміни в наступних тарифних планах (без абонентної плати):
«Єдина ціна» - 32 коп / хв всередині мережі та інші (раніше 27 коп, ПЗС і доплата без змін)
«Базовий» / «Легкий» - 27 коп / хв всередині, 90 коп / хв інші (раніше 21/74)
«З нами краще» - 21 коп / хв всередині (Сб / Нд та святкові залишаються по 0 грн), 1,06 грн / хв інші (раніше 16/90)
«Найкращий» - 21 коп / хв всередині (Сб / Нд та святкові залишаються по 0 грн), 1,06 грн / хв інші(раніше 11/90)
З 22.01.2012 дзвінки на номер 465 (діджингл) не тарифікуються, також відсутня ПЗЗ.
І саме головне.
Нова умова для тарифних планів з щоденною абонплатою - якщо на основному рахунку в період з 00:00 до 03:00 відсутня сума, необхідна для зняття абонплати, то поновлення нарахування пакету послуг за тарифом можливе тільки після поповнення від 40 грн одним платежем. У разі відсутності зняття абонплати протягом 90 днів номер блокується, а через 31 день після блокування анулюється.
Іншими словами - якщо не вистачило хоч раз коштів для зняття абонплати, то треба кидати 40 грн, щоб знову знялась. Якщо не кидати, то через 3 місяці номер заблокується.
Як перевірити чи переводять вас на "Економний" та дізнатись нові суперумови? - Наберіть 477*11 і слухайте інформацію.
Ну що скажете?