Альтернативна податкова система

  • 25.02.16, 13:11
Альтернативна податкова система була запропонована моїми колегами. Умови проведення податкової реформи :

         За основу ставиться мотиваційна складова.

         Стимулювання споживання в Україні

         Підхід – багата держава через успішний бізнес і заможного громадянина.

         Відповідність вимогам Договору Про асоціацію з ЄС

Необхідні умови :

         Зміна механізмів адміністрування податків

         Обмеження зони дії спрощеної системи оподаткування

         Стимулювання безготівкових розрахунків і встановлення нижчої верхньої межі застосування готівкових розрахунків

         Встановлення реєстраторів розрахункових операцій та терміналів для платіжних карток за рахунок держави

 Прошу переглянути. Пропозиція – заміна Єдиного соціального внеску іншим компенсатором, податком з обороту товарів. http://platforma-msb.org/alternatyvnu-kontseptsiyu-podatkovoyi-reformy-obgovoryat-u-lvovi/

Кому цікаво – пишіть на пошту mir23@i.ua

Зоряна Бурик : Діяльність громадських рад в Україні може і пови

  • 11.02.16, 17:47

Зоряна Бурик :

Діяльність громадських рад в Україні може і повинна бути ефективною !

Наприклад, по Громадській раді при Львівській ОДА активно ведеться робота щодо контролю за кадровими призначеннями в області, протидія та моніторинг незаконних забудов у місті, вирубки лісів на території регіону.

http://blog.i.ua/user/5115436/1798470/

До прикладу, за період роботи Комісією з питань законності Громадської ради було підготовлено та направлено адресатам (ЛОДА, Прокуратура у ЛО, ГУ МВСУ у ЛО, ДФС у ЛО, Голові Національної Поліції України та ін.) більше 40 інформаційних документів: (запитів, звернень, заяв) з питань: протиправних дій з боку посадових осіб ПАТ «Львівгаз»; випадків хабарництва в органах ДФС у Львівській області; системних порушень та зловживань в галузі освіти Львівщини;  масових порушень при будівництві житлових будинків та випадків незаконного будівництва;  щодо фактів зловживань та розкрадань посадовими особами Дрогобицького лісового господарства; незаконного вирубування лісів на Львівщині та інші питання.

ОСЬ ВІДЕО-ЕФІР ПРО РЕЗУЛЬТАТИ НАШОЇ РОБОТИ….

https://www.youtube.com/watch?v=X5Mm0muop4M

Зоряна Бурик : Як ми можемо подолати економічний стрес ?

  • 11.02.16, 17:41

Зоряна Бурик :

Валюту лихоманить в чергове http://forum.finance.ua/topic182232.html

Це в Україні тенденція – дивіться як це було рік тому : https://www.youtube.com/watch?v=FbkPW9et4JQ

 

 

Зоряна Бурик :

Бюджету Львівщини – бути : https://www.youtube.com/watch?v=EYH_JRiU7kM

Як не дивно, процес бюджетування області є більш прогнозований, ніж загалом країни, який щороку приймається у «останню ніч». Ось як це було 2 роки тому : https://www.youtube.com/watch?v=ysVxUSb8PD8 http://lviv.vkadri.com/video/druhyi-telekanal-novyny-lvivshchyny-v-obiektyvi-chast-2-zoriana-buryk-viktor-borshchevskyi.html

 

 

Зоряна Бурик :

Як ми можемо подолати економічний стрес ? Цікава ранкова розмова … https://www.youtube.com/watch?v=hDEOagL96Vs

 

Зоряна Бурик :

Конкурентоспроможність регіону можна і треба підвищувати за рахунок розвитку індустріальних парків, підтримки підприємництва (на засадах кредитного фінансування) шляхом розробки та реалізації обласних програм. Правильна послідовна розробка програм регіонального розвитку стимулює їх ефективну реалізацію. Про програмно-цільовий метод : http://library.univer.kharkov.ua/OpacUnicode/index.php?url=/auteurs/view/288383/source:default http://www.disslib.org/prohramno-tsilovyi-metod-derzhavnoho-upravlinnja-rehionalnym-rozvytkom.html

Зоряна Бурик. Молодіжна підприємницька діяльність.

  • 29.01.16, 17:44

Зоряна Бурик. Розвиток молодіжної підприємницької діяльності потрібно розглядати як об'єктивну необхідність і реальність сучасного етапу розвитку українського суспільства, яка дозволяє, з одного боку, поліпшити матеріальне становище її учасників, з іншого – забезпечує потужну соціальну підтримку молодого покоління на майбутнє.

   Тому розвиток студентського підприємництва має зайняти особливе становище в системі державної молодіжної політики. Потрібна державна підтримка підприємництва, в якій передбачається першочергове залучення молоді, у тому числі студентської, у сферу бізнесу. Це буде сприяти вирішенню таких завдань, як формування економічно активної поведінки та підприємницького способу мислення молоді, навичок і мотивації до розвитку малого бізнесу, а також формування корпоративної культури та корпоративного свідомості.

Форум молодіжного підприємництва : http://www.vetuniver.lviv.ua/84-news/fakultety/fem/1059-forum-molodykh-pidpryiemtsiv.html.

Зоряна Бурик. Громадське суспільство і податкова реформа.

  • 29.01.16, 17:38

Зоряна Бурик.  Варіант громадських організацій мав би більше ваги в постмайданному 2014 році, аніж, у 2015-му, бо громадянське суспільство – це така зручна річ для приходу до влади, але дуже незручна, коли вимагає справжніх реформ.

  Кінцеві перспективи податкової реформи виглядають все ще дуже розмитими і залежать від політичної волі. Все ще маємо сподівання побачити Україну податково привабливою для інвестицій, мати країну, що пропонує унікальну пропозицію щодо використання нашого кваліфікованого персоналу. Шкода, що не всі учасники впливу на процес податкової реформи поділяють цей погляд.

Нові громадські ради : http://lv.sfs.gov.ua/data/files/114104.pdf

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=26&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiLw6OeqM3KAhVBlCwKHWHGBH84FBAWCDcwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.loda.gov.ua%2Fupload%2Fusers_files%2F1%2Fupload%2FDocumets%2FSpYsok_Ustanovchi%2520zborY.doc&usg=AFQjCNE_o3gVSagQBNC0w9AYGAtCbXd0kA&sig2=snSOR4fULWLbVFFkm-W6SQ&bvm=bv.112766941,d.bGg

Зоряна Бурик. Громадська активність.

  • 29.01.16, 17:32

Зоряна Бурик.  Активне залучення громадян до вирішення суспільних проблем та громадсько- політичного життя є обов’язковим компонентом демократичного суспільства та ознакою розвиненої держави. Коли громадяни можуть брати активну участь у процесі розробки політики та прийняття рішень, а також контролювати процес їхнього виконання владою, результатом є ефективні державні інститути, що працюють на користь усього суспільства.

   У розвинених країнах молодь із шкільних років вчиться відповідальному ставленню до проблем своєї громади. Наприклад, на Різдво багато людей приділяють декілька годин святкового дня праці в їдальні для безпритульних, де вони готують та роздають їжу людям, яким нікуди йти і немає що попоїсти у свято. Або, якщо школа потребує коштів на придбання камери для освітніх проектів учнів, самі учні організовують кампанію зі збору грошей як-от, наприклад, продаж тістечок, які вони самі ж приготували, а не збирають кошти з батьків. Загалом, участь у проекті, спрямованому на вирішення проблем громади, все частіше є необхідною умовою для отримання атестату про середню освіту у багатьох розвинених країнах. Тому підлітки на момент закінчення школи вже мають досвід благодійної роботи – допомоги літнім сусідам, участі у прибиранні парків та висадженні дерев, збору одягу для нужденних, тощо.

   Важливо усвідомлювати, що зміни на краще не відбуваються самі по собі. Якщо кожен громадянин докладе зусиль і зробить особистий внесок у розвиток місцевої громади, то всі разом житимуть у чистому та комфортному місті/селі, де кожен має можливість брати участь у прийнятті рішен

http://zorianaburik.blogspot.com/

http://www.lviv.tv/anons/politichna-shaxivnicya-na-trk-lviv-2/

Основні фактори валютних коливань

  • 23.01.16, 15:31
Зоряна Бурик

Основними факторами валютних коливань є:
1.    Сальдо зовнішньоторговельного балансу.
2.    Динаміка платіжного балансу держави.
3.    Рівень державного боргу.
У сьогоднішніх умовах, всі ці чинники є стабільними, валютні коливання спричинені не об’єктивними а швидше суб’єктивними чинниками. Хоча у 2014 році було дещо інакше……..
Це імітація торгів, в умовах жорсткого контролю їх результатів (там присутні "свої" компанії). У цих умовах ще цинічніше звучить позиція буцімто "російські банки" затіяли проти нашої фінансової системи змову. Та з таким керівництвом і ворогів - не треба. Окрім цього, така змова, могла бути зроблена ними і раніше, адже вони як були так і залишаються на нашому ринку. А саме цікаве, що таке валютне зростання відбувається чомусь тенденційно на початку року. І це підтверджує тезу про наміри штучного стимулювання зростання бюджетних надходжень у поточному році таким «збоченим» способом.
Бо якщо це зробити усередині року  результати перевиконання державного бюджету будуть не такими "вражаючими"...
Такі маніпуляції довели до того, що наш продукт на душу населення є нижчим від Республіки Конго – 2329 дол/ люд, Гондурасу – 2369 дол/люд, Папуа Нова Гвінея – 2597 дол/люд, Нігерії – 2884 дол/люд, Гватемали – 4060 дол/люд (Україна – 2001 дол/люд) і.т.д. І це при тому, що ми прагнемо в Євросоюз !!!
Питання в тому : "Що далі?" Оцінку повинно дати громадянське суспільство – народ, бо якщо ми такої оцінки не дамо, такі "механізми" регулювання фінансового стану держави і усіх громадян будуть продовжуватись і джерела наповнення бюджету будуть шукати безпосередньо у нас у кишенях !!!

Більш розгорнута дискусія на цю тему - див. відео: https://www.youtube.com/watch?v=FbkPW9et4JQ

Бурик З.М. ~ Бурик Зоряна Михайлівна

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ОБ’ЄДНАНИХ ГРОМАД

Розглядаються власні та делеговані повноваження об’єднаних громад. Визначені законопроекти, які дозволять управляти земельними ресурсами об’єднаних громад. Висвітлені напрями децентралізації територіальних громад здатних повноцінно управляти земельними ділянками. Обґрунтовані відповідні кроки, які необхідно здійснити органам влади у напрямі управління земельними ресурсами об’єднаних громад.

Ключові слова: об’єднані громади, земельні ресурси, управління, місцеве самоврядування, органи влади, інвестори.

Постановка проблеми. Спроможною територіальною громадою є така громада, в якій місцеві джерела наповнення бюджету, інфраструктурні та кадрові ресурси є достатніми для вирішення її органами місцевого самоврядування питань місцевого значення, передбачених законодавством, в інтересах жителів громади. На сьогодні, перед громадами є певні питання, які потребують вирішення, вони не зможуть повноцінно управляти землею, що знаходиться в їхніх адміністративних межах. На сьогодні земельні ділянки не є власністю цих об’єднаних громад і отже, вони не можуть нею управляти через те, що зазначені землі управляються Держкомземом і мають статус таких, які знаходяться поза межами населених пунктів. На рівні держави необхідно прийняти відповідні конституційні зміни, які дозволять самостійно управляти земельними ресурсами об’єднаних громад.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання управління земельними ресурсами об’єднаних громад активно досліджувалися науковцями. Проте, земельні ресурси як об’єкт діяльності об’єднаних громад вивчають науковці різних наукових галузей, таких як: державного управління, юриспруденції, економіки тощо. У роботах провідних вчених фахівців слід виділити таких дослідників, як: Л. М. Горбач, О. І. Гузій, О. С. Дорош, В. С. Куйбіда, Ю. П. Кулаковський, В. Ю. Пересоляк, А. М. Третяк, М. А. Хвесик та інші.

Постановка завдання. Метою написання статті є дослідження повноваження об’єднаних громад та питання пов’язані з управлінням їх земельними ресурсами, а також обґрунтування перспектив подальшого розвитку громад.

Виклад основного матеріалу дослідження. Сьогодні питання земельних відносин контролюється органами місцевого самоврядування тільки в межах населених пунктів. Це лише біля 4,0 % території України. Рештою землі розпоряджаються державні органи. Цю систему необхідно змінити, передавши основну частину земельних ресурсів у розпорядження саме органам місцевого самоврядування, спроможним територіальним громадам, а іншу частину залишити за державою. Роллю держави, в першу чергу, буде забезпечення контролю за раціональним використанням земельних ресурсів [11].

Питання розподілення повноважень управління земельними ресурсами є досить актуальним та дискусійним і потребує детальних досліджень у даному напрямі. На сьогодні у Верховній Раді зареєстровані законопроекти, які дозволять управляти земельними ресурсами об’єднаних громад (табл. 1).

Таблиця 1

Законопроекти, які дозволять управляти земельними ресурсами об’єднаних громад

Назва законопроекту

Короткий зміст

«Про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами» [2]

пропонує передати у комунальну власність не тільки землі на території громад, але й водний фонд, держлісфонд та морський шельф

«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо делегування повноважень органам місцевого самоврядування з розпорядження землями державної власності і посилення державного контролю за використанням та охороною земель» [3]

дозволить радам об’єднаних громад розпоряджатися земельними ділянками, у тому числі за межами населених пунктів. Також проектом Закону пропонується передати від районних державних адміністрацій до органів місцевого самоврядування повноваження щодо виділення земельних часток власникам земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості)

 

Система земельних відносин в Україні буде повністю перезавантажена [4]. Перезавантаження системи земельних відносин в Україні відбудеться відповідно до концепції реформи децентралізації. Як зазначив Геннадій Зубко «Новостворені об’єднані громади повинні мати ресурси для свого ефективного розвитку. Окрім бюджетних та податкових можливостей, держава передає цим громадам і земельні ресурси» [5].

Проведення реформи з децентралізації влади передбачає передачу повноважень на місця, тобто органам місцевого самоврядування. Проте відзначимо, що разом із повноваженнями вони отримають і необхідні кадрові, фінансові та інфраструктурні ресурси.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Звичайна таблиця"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
Страницы:
1
3
4
предыдущая
следующая