хочу сюда!
 

Ulia

32 года, близнецы, познакомится с парнем в возрасте 28-40 лет

У Харкові через проблеми банку «Меркурій» у черзі за пенсією сто

Неабиякі пристрасті розгорілися навколо харківського банку «Меркурій» в останні кілька тижнів. Люди похилого віку щоденно з 4 годин ранку займають чергу, щоб отримати можливість забрати... свою пенсію. Проблеми також виникають зі зняттям з рахунків депозитів. Люди скаржаться, що ніхто в банку толком не може роз'яснити ситуацію, твердять тільки одне: «Грошей немає». У самій фінустанові стверджують, що клієнти самі створили ажіотаж і тепер є заручниками своєї паніки.
Проблеми з виплатами пенсій в одному з відділень банку на вулиці Полтавський шлях, кажуть пенсіонери, почалися ще на початку грудня. Спочатку виплати затримували, а пізніше стали виплачувати, але не в повному обсязі. «Нам видають кому 1000, кому 800 грн. Щоб отримати свої гроші, я маю цілий день вистояти в черзі, а на наступний день знову стати в чергу, щоб отримати інші», – розповідає пенсіонерка Тетяна З. Жінка каже, що в 9 ранку стала 177-й за рахунком. 

«Перед цим я йшла на ринок в 5:30, і тут уже стояло 15 осіб. Це скільки ж треба сюди приходити, щоб отримати свою пенсію?» – говорить зі сльозами на очах жінка. Багато людей не витримували і йшли з банку ні з чим. З-за здоров'я або сімейних проблем у багатьох просто немає можливості чекати в банку стільки часу. «У мене є діти, онуки, мені треба їм допомогти. Я не можу сидіти до ночі. Вчора мені просто пощастило! Я була в списку під 255, а мені поступилася свою чергу 182-я в черзі жінка: не могла чекати. Вчора в 16:00 я все-таки забрала свою пенсію. Ми з подругами прийняли рішення про переведення пенсії в інший банк», – говорить Олександра Петрівна. 

Люди скаржаться, що за довгі години очікування ніхто зі співробітників банку навіть не спромігся їм пояснити, чому склалася така ситуація. «Нам нічого не говорять, крім того, що грошей немає. Завідуюча жодного разу не виходила, вона весь час зайнята», – кажуть в черзі. Людей не пускають навіть в туалет. При цьому у видачі грошей задіяний тільки один операціоніст. В 12:00 бажаючих отримати свої гроші було 190 осіб. Всі вони по приходу за кровно заробленими записуються в паперову чергу, яка щодня оновлюється: ті, хто вчора був у хвості і не встиг забрати пенсію, на наступний день знову йдуть записуватися. 

Поряд з пенсіонерами також вишикувалася черга охочих зняти кошти з депозитного рахунку. «Мені сказали, що свій депозит я зняти не можу, а можу тільки продовжити ще на рік. Іншим, я чула, говорили, що зможуть забрати тільки частинами і в порядку черги. А там, ви бачите, скільки людей», – розповіла одна з вкладниць, Наталія. 

В управлінні Національного банку України в Харківській області визнають – про проблеми харківського банку (у нього 34 відділення в Харківській області і тільки два в Києві та один – в Сумах) обізнані. «Нам вже надходило кілька скарг від харків'ян, зараз вживаються відповідні заходи», – зазначили в управлінні. За телефоном довіри у Нацбанку пояснили, що труднощі у «Меркурій» виникли із-за того, що до свят всім терміново знадобилися гроші. «Зараз в банку тимчасові труднощі, але пенсія виплачується своєчасно. З-за того, що знімають дуже велика кількість грошових коштів, не встигають підвозити готівка. Але з банком все в порядку», – запевнили в управлінні. 

Про те, що найближчим часом робота банку відновиться в нормальному режимі, запевнили і в самому банку. «Так, зараз є невеликий ажіотаж. Один чоловік сказав, що ніби не виплачують, і всі кинулися одразу забирати гроші. Але так не може бути. Всі повинні дотримуватися договірні угоди. Ми виплатимо всім, але на це має піти час. Проблема була, але зараз її вдалося вирішити», – розповіли нам вчора в банку, не побажавши назватися, хоча офіційний коментар надати відмовилися. 

В управлінні банку також відзначили, що проблем немає і з виплатою пенсій. «Пенсії виплачуються, але є певний ліміт, і ми не можемо дати людині в день більше. Він отримав сьогодні тисячу, прийде завтра і отримає ще одну. Це в договорах всі вказано. Якби не було людей, які різко кинулися за грошима, проблеми б не було. У банку достатньо активів, щоб розрахуватися з кожним, але для цього потрібно час. А зараз люди самі створюють собі проблеми», – відзначили в банку. 

На форумі, присвяченому роботі українських банків, обговорення діяльності «Меркурій» зайняли не одну сторінку, причому хвиля негативних відгуків почалася ще в середині листопада. На проблеми скаржаться навіть жителі столиці. Перераховані гроші через одне з відділень банку «Меркурій» не могли дійти до адресата – юридичної особи протягом двох тижнів. 

«Ще до Нового року, 24 грудня, через відділення банку «Меркурій» у Києві на Подолі внесли 118 тис. грн на розрахунковий рахунок «МоторЛизинг». 8 січня 2014 року грошей на розрахунковому рахунку ще не було. У київському відділенні дівчата говорили, що це не їх вина, і відправляли дзвонити в Харків, в Харкові жоден телефон не відповідав. Ми вже планували подавати в суд», – розповідає киянка Валентина Іванівна. Зараз, каже жінка, проблему все ж вдалося вирішити. Але для цього їм довелося їхати в центральний офіс банку. 

«Нам довелося особисто їхати в Харків в головне управління, слава Богу, питання вдалося вирішити, і гроші нарешті прийшли на рахунки підприємства. Але довелося понервувати, все-таки чимала сума», – розповідає киянка. На те, що головне управління банку неможливо додзвонитися, скаржаться і харківські вкладники банку. «Не працює жоден телефон. Звучить вітальне мелодія, і далі дзвінок зривається», – скаржаться клієнти. Серед незадоволених клієнтів є і студенти, які не могли зняти в банкоматах «Меркурій» свою стипендію.
0

Комментарии

117.02.14, 10:31

Точно такая ситуация была с "БИГ-Энергией" в ноябре 2008 года. Описание сходится до деталей.