хочу сюди!
 

Alisa

39 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 34-46 років

Гарячі напої і посмішка

     За останні 5-10 років дуже великого розповсюдження набули каво-чайні кіоски і магазинчики, де окрім того, що можна купити багато сортів чаю/кави, можна тут же скуштувати ці напої у готовому вигляді. Зручно і смачно. Та й взагалі, не знаючи офіційних цифр, за власними спостереженнями, обсяги споживання цього продукту, а особливо кави, людьми істотно збільшилось. Офісна культура, ніби економія часу, привчання людей до натуральної, хоч і далеко не завжди якісної кави. І це лише маленька частка чинників, які першими прийшли в голову. І не так важливо, хто кого більше підштовхує, попит, чи пропозиція. Сказати хочеться дещо інше. Вкрадаються навіть підозри, щодо масової залежності, на зразок тютюнової. Хоча, як на мене це, якщо і залежність, то набагато приємніша. Ковток гарячого ароматного напою свіжого ранку, в квітучому скверику біля якогось транспортного вузла. Невеличке приємне інтермецо посеред міської метушні години пік. Радість, в якій не варто собі відмовляти. 
     Колись, маючи один з таких магазинчиків неподалік від офісу, частенько заходив до нього за кавою. Молода, симпатична продавщиця завжди привітно посміхалась. З  часом вона знала моє ім"я, знала, що мені без цукру ("от збоченець!", - подумає зараз хтось щодо цукру), і навіть, якщо за мною не було черги, з нею можна було перекинутись слівцем за життя. Ходити туди було завжди приємно саме в її зміну, і, думаю, саме через її привітну посмішку. Про всяк випадок зауважу, що з особистим життям у мене було все гаразд, ніяких зайвих намірів до неї не було, хоч я й зараз визнаю її привабливість, мені цілком вистачало жіночої уваги, але з таким її підходом до клієнтів, кава навіть здавалась смачнішою. "Так вєдь с улибкой бєнзін еффєктівнєє!", - сказано в одному зі старих фільмів. Понад сотню разів я брав у неї чай і каву, допоки спочатку я, а потім і вона не змінили місце роботи.
     Вчора ввечері, йдучи з роботи на репетицію, зайшов до такого кіоску, де теж молода, і доволі симпатична дівчина зробила мені чай, досить смачний, але із таким незадоволеним обличчям, на зразок "як ви всі мене дістали!" Можливо, в людини якісь негаразди, я все розумію, однак зайти туди вдруге бажання вже немає, оскільки задоволення було дещо зіпсоване. Можливо, за посмішку не доплачують, хоча трапляється й таке, але вона дозволяє людині відчути себе "в своїй тарілці", і викликає бажання вертатись знову в той самий, один із багатьох, кіоск за теплотою не лише в паперовому стаканчику, а й на обличчі людини, що тобі його продає.
2

Коментарі

128.04.16, 12:56

значит, в этой сети не работают с таким важным показателем, как клиентоориентированность. минус сети. в наши дни до владельцев сферы обслуживания уже стало доходить, как важно, чтобы клиент уходил довольным.

    228.04.16, 12:57Відповідь на 1 від bagheera

    добре, що стало доходити)

      328.04.16, 13:01Відповідь на 2 від Дітмар

      добре, що стало доходити)
      однозначно. кроме того, это выгодно компании. довольный клиент расскажет в среднем 5-7 знакомым, коллегам о приятном обслуживании. недовольный - 20ти. вот вам и бесплатное сарафанное радио, которое работает ой как лучше традиционной рекламы. потому владелец той сети, где Вы в последний раз кофе пили, выкидывает в урну собственный доход .

        428.04.16, 13:06

        Знаю случаи когда человек устраивается работать без зарплаты, а только за чаевые. А когда чаевых нет, то получается что он работает и вовсе бесплатно. Уж не знаю, каким нужно быть андроидом, чтобы заставить себя улыбаться.

        Но в принципе, с автором согласен - я за сервис с улыбкой.

          Гість: Мартышка Чита

          528.04.16, 13:23

          На жаль, із сервісним обслуговуванням у нас наразі негаразд, або надають послуги з таким виразом обличчя, що й справді не хочеться більше спілкуватися з людиною, або навпаки - так нав"язливо пропонують свої послуги, що теж відразу хочеться втекти з закладу.

            628.04.16, 13:41Відповідь на 4 від Вискарион

            думаю, безкоштовно не варто взагалі працювати))

              728.04.16, 13:44Відповідь на 5 від Гість: Мартышка Чита

              Навчаться, якщо клієнт не мовчатиме)

                828.04.16, 13:46Відповідь на 6 від Дітмар

                думаю, безкоштовно не варто взагалі працювати))Так, авжеж, але на безробітті і то є робота.

                  928.04.16, 13:51Відповідь на 8 від Вискарион

                  думаю, завжди можна знайти ліпший вихід. До речі, Ніконова таки почав читати))

                    1028.04.16, 13:57Відповідь на 9 від Дітмар

                    думаю, завжди можна знайти ліпший вихід. До речі, Ніконова таки почав читати))І які перші враження?

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна