хочу сюди!
 

Наталия

49 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 35-55 років

Інструкція для водія-початківця


1. Підготовка до початку руху

1.1. Відрегулювати сидіння.
1.2. Відрегулювати дзеркала.
1.3. Пристебнути ремінь безпеки.
1.4. Вижати зчеплення, поставити важіль перемикання передач у нейтральне положення.
1.5. Запустити двигун поворотом ключа за годинниковою стрілкою. Ключ після запуску відразу відпустити (2-3 сек.).

2. Початок руху

2.1. Увімкнути поворот.
2.2. Натиснути педаль зчеплення (до упору) і включити 1-у передачу.
2.3. Відпустити стоянкове гальмо (ручник).
2.4. Подивитися в дзеркала.
2.5. Відпустити педаль зчеплення до моменту початку руху і утримувати її до проходження машиною 1-2 метрів, потім відпустити повністю.
2.6. Вимкнути поворот.

3. Порядок перемикання передач

3.1. Плавно натискаючи на педаль газу розігнати автомобіль до 20 км/год
3.2. Різко кинути газ і різко натиснути педаль зчеплення (зчеплення вниз, газ вгору).
3.3. Переключити на 2-у (наступну) передачу й плавно відпустити зчеплення.
3.4. Щоб перейти на 3-ю, 4-ту чи 5-ту передачі (див. п. 3.2.; 3.3.).
Для включення 3-ої передачі розгін до 40 км/год; 4-ої до 60 км/год; 5-ої до 80 км/год. Якщо по тахометру, тоді перемикання передач відбувається на позначці 2,5 тис. обертів/хв. тобто при 2,5 тис. оборотів переходимо на наступну передачу (на порядок вище).

4. Порядок повної зупинки автомобіля

4.1. Включаємо правий поворот.
4.2. Дивимося в бічне дзеркало і дзеркало заднього виду.
4.3. Відпускаємо педаль газу.
4.4. Переставляємо ноги на педалі гальма і зчеплення.
4.5. Розвертаємося ближче до правого краю.
4.6. Вичавлюємо зчеплення.
4.7. Плавно натискаємо педаль гальма і тримаємо до повної зупинки.
4.8. Вимикаємо поворот.
4.9. Включаємо нейтральну передачу.
4.10. Відпускаємо педаль зчеплення..
4.11. Піднімаємо (затягуємо) стоянкове гальмо (ручник). 2-3 клацання.
4.12. Відпускаємо педаль гальма.

5. Комбіноване гальмування (гальмування з включеною передачею)

5.1. Прибираємо ногу з педалі газу (гальмування двигуном) і переставляємо на педаль гальма.
5.2. Плавно натискаючи педаль гальма (комбіноване гальмування = гальмування двигуном + гальмування педаллю гальма), гасимо швидкість автомобіля.
5.3. Перед тим, як зупинити автомобіль, різко вичавлюємо зчеплення в підлогу і плавно натискаємо педаль гальма до повної зупинки.
5.4. Включаємо нейтральну передачу.
5.5. Відпускаємо зчеплення.

6. Початок руху на підйомі

6.1. Виконати дії зазначені в пунктах 2.1.; 2.2.
6.2. Додаємо обертів двигуна (тахометр) до позначки 1,5 – 2,0 тис. оборотів і утримуємо педаль в такому положенні.
6.3. Піднімаємо педаль зчеплення до моменту зчеплення коробки передач з двигуном, (підводиться капот) і утримуємо зчеплення.
6.4. Відпускаємо стоянкове гальмо (ручник).
6.5. Додаємо обертів двигуна (тахометр) натисканням на педаль газу.
6.6. Плавно і повільно піднімаємо зчеплення до початку руху і утримуємо до проходження машиною 1-2 метрів.

7. Порядок проходження поворотів 90 і більше (круті повороти)

7.1. Під’їжджаючи до повороту, прибираємо ногу з педалі газу і переставляємо на педаль гальма.
7.2. Гасимо швидкість натисканням на педаль гальма (комбіноване гальмування) до швидкості включення другої передачі (20-25 км / год).
7.3. Вичавлюємо зчеплення, включаємо другу передачу.
7.4. Плавно піднімаємо зчеплення. (Якщо повертаємо зі спуску, то педаль гальма відпускаємо тільки після того, як відпустимо педаль зчеплення).
7.5. Входимо в поворот.
7.6. При вході в поворот педаль газу не натискаємо, при виході плавно додаємо обертів двигуна, натисканням на педаль газу.

3

Коментарі

14.11.21, 08:23

як в інвайті. просто додай води, а тут просто - просто купи авто