хочу сюди!
 

Лия

43 роки, рак, познайомиться з хлопцем у віці 40-50 років

Від "саморобок" до потужних фур....

Изображение
У Кривому Розі представили саморобний електромобіль «Джміль», керувати яким можна без прав
16 червня в Кривому Розі відбулася презентація першого в місті електромобіля «Джміль». Автор розробки – місцевий підприємець, вчений Андрій Луценко. Він розповів, що сконструювати електромобіль вирішив разом з сином ще в 2008 році під час перегляду змагань інвалідів-візочників. 
У самому електрокарі акцент на двох колесах. Це дає йому перевагу перед 3-х або 4-х колесними «електробратами», – вважає конструктор:
«Витрати енергії на рух електромобіля визначаються вітром, який дме назустріч. Якщо колеса слабо накачані, більша витрата палива: солярки, гасу, бензину. Коли два колеса – всього в два рази менше. Через те, що постійно підтримується рівновага, автоматика налаштовується так, що він прагне витрачати менше енергії».
На щастя, щоб управляти таким «джмелем», права не потрібні.
«Звичайно, це ж як велосипед. Але більшою мірою потрібна відповідальність. Ти зобов'язаний стежити за рухом навколо, за людьми, які можуть поруч стояти, яких можна штовхнути або травмувати», – стверджує Луценко.
Максимальна швидкість електромобіля 50 км/год, але її можна обмежити.
«Швидкість залежить від того, з якого ключа увімкнулася машина. Дитячий варіант 12 км/год, щоб дитина не могла більше розігнатися».
На зиму в «малюка» передбачений підігрів сидінь, керма та місця, на яке ставлять ноги. Що стосується вартості такої «іграшки», то цінова політика залежить від комплектації. Мінімально – близько 100 тис. грн.


Изображение
Mercedes представив перший воднево-електричний кросовер
Компанія Mercedes-Benz представила перший в світі електричний гібрид на водні, створений на базі кросовера GLC. Поки що автомобіль має статус прототипу, проте вже скоро відправиться в серію, повідомляєmotormania.com.ua.
Новинка отримала назву Mercedes-Benz GLC F-Cell. Особливістю машини є те, що її оснастили установкою на паливних елементах і електромотором з тягової батареєю, яка забезпечує пробіг від розетки до розетки в допустимих для сучасних плагін-гібридів межах. З повністю заповненими баками і при повному заряді автомобіль долає близько 500 км. На одній же електротязі 8-кіловат-годинного акумулятора автомобіль може проїжджати до 50 км. Поповнення баків воднем займає всього 3 хв.

Изображение
Американська електрофура зібрала 7 000 попередніх замовлень на $ 2,3 мільярди
Трохи більше ніж за місяць молода американська компанія Nikola Motor, яка представила гібридну вантажівку на шести електродвигунах, зібрала 7 000 замовлень на поставку машин загальною сумою на $ 2,3 мільярда. 
«Ми вважаємо, що обійдемо нинішніх лідерів ринку Daimler, PACCAR, Volvo і Navistar в замовленнях на продажу в найближчі один-два роки», – заявив CEO компанії.

У компанії, названої на честь винахідника Ніколи Тесла, стверджують: технологія, на основі якої працює електровантажівка Nikola One, випереджає інші на 10-15 років за паливною ефективністю. Розробники працювали над створенням тягача більше трьох років.
Влаштований Nikola One наступним чином. Шість електромоторів живляться від літій іонних акумуляторів ємністю 320 кВт-год, що, в свою чергу, заряджають турбіну, яка працює на всіх видах палива – газі, бензині, дизельному пальному.
Потужність такої вантажівки – 2 000 кінських сил. За словами CEO Nikola Motor Тревора Мільтона, така машина в два рази економніша в порівнянні зі стандартною вантажівкою на 500 кінських сил з дизельним двигуном. Крім цього, як і більшість електрокарів, вантажівка має систему рекуперації, що дозволяє заряджати батареї під час руху з гірки. В цілому очікуваний хід Nikola One між заправками – 1300-1900 км, а очікувана витрата палива – 15 л на 100 км. При цьому завдяки карбоновій кабіні і алюмінієвій рамі маса тягача становить 9 600 кг, що на 900 кг менше, ніж у аналогів.

Один з недоліків електровантажівки – висока вартість: 375 тисяч доларів. Щоб зробити машину доступнішою і активізувати замовлення, компанія розробила шестирічну лізингову програму для перших 5 000 покупців. Щомісячний лізинговий платіж – $ 5 000.
0

Коментарі