хочу сюди!
 

Татьяна

56 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

4 трюка, які допоможуть зосередитися на робочих справах

Як кажуть, все геніальне просто. Щоб добре себе почувати і краще справлятися із завданнями на роботі, потрібно не так вже й багато: потрібно потурбуватися про своє фізичному і психологічному комфорті. Як? Ось чотири прості виверти, користь яких підтверджена серйозними науковими дослідженнями.

1. Хіміки знають, як стати щасливішими

Ранок. Квіти розпускаються, пташенята пробивають клювиками шкаралупу, колоски тягнуться вгору, все живе йде, повзе і волочиться зі своїх нір, молоді олені б'ють копитами, поводять рогами і починають змагатися. А ти - так-так, саме ти - провалявся в ліжку півдня і все ще відчуваєш себе втомленим. І ти думаєш, що добові ритми (або внутрішній годинник), які впливають на всіх живих істот,  тебе ніяк не стосуються? Та кинь.

Твоїм внутрішнім хронометром управляє маленька групка нейронів - супрахіазматічне ядро. Воно розташоване в передній частині гіпоталамуса. Ця частина мозку регулює хімічні реакції, які визначають, коли тобі бути бадьорим, а коли млявим. 

 

2. Люби те, що ти робиш

 
Стадс Тюркель
американський письменник і радіожурналіст, майстер жанру інтерв'ю

Робота - це пошук сенсу життя і хліба насущного, визнання і грошей, інтересу, а не байдужості, коротше кажучи - пошук життя, а не поступового, з понеділка до п'ятниці, вмирання.

Так що ж робить одну роботу хвилюючою, а іншу спустошує? Нещодавно вчені вирішили вивчити це питання і провели лабораторні експерименти, що включають дослідження і роботу з великим обсягом даних. На основі зібраної інформації можна зробити п'ять важливих висновків, які стануть у нагоді під час робочого тижня і не тільки.

Домагайся результатів

Професор Гарвардської бізнес-школи Тереза Амабілія і психолог Стівен Крамер зібрали близько 12 000 щоденних записів від 238 працівників семи великих компаній, намагаючись зрозуміти, що складає їх ідеальний робочий день. Що ж вони змогли з'ясувати? Найбільшим мотиватором було «досягнення прогресу в значущій роботі». У день, коли співробітники досягали успіху в чомусь - не важливо, відремонтували вони авто або зашили дірку на одязі, - їх мотивація і активність різко зростали.

 

Висновок: те, як ти оцінюєш свою діяльність, залежить від того,чи  рухаєшся ти вперед і 

чи радієш своїм досягненням.

 

Зроби сам

Подумай про свої робочі обов'язки. А тепер забудь про них. Їх виконання часто залежить від здатності вийти за рамки зобов'язань. Управління Єльськю школою менеджменту Емі Резнескі називає ручною роботою. При навчанні персоналу для лікарень, продавців та інших фахівців вона і її колеги виявили, що найбільш задоволені люди часто виконують роботу без вказівок з боку керівництва, просто для прояву своїх сильних сторін і бажань.

Заводь друзів

Інститут Геллапа, що регулярно провідить опитування трудящого населення Америки, пропонував працівникам відповісти на 12 питань: «Чи є у вас найкращий друг на роботі?» Співробітникам, які відповідали ствердно, подобалося бути залученим в свою роботу в сім разів частіше, ніж звичайним трудягам. Робота - це обов'язок. Але це ще й спілкування. Тому, якщо можеш, оточи себе парою чоловік, які тобі дійсно подобаються і яким ти довіряєш. Завдяки їм ти зможеш отримувати більше задоволення від роботи.

Змінюйся

Карл Піллемер, геронтолог з Корнельського університету, провів кілька років, опитуючи тисячі людей від 65 років і старше. Головний висновок дослідження звучав так: якщо ненавидиш щось робити - не роби.

 

Проводити роки на роботі, яка не подобається, - трагічна помилка і прямий шлях до подальшого жалкування.

 

Зрозумій значимість роботи

Торік Резнескі з Єля в співавторстві з Баррі Шварцем з Суортмор-коледжу опублікували статтю за результатами десятирічного дослідження кадетів Військової академії. У ньому взяли участь більше 10 000 чоловіків і жінок, які надійшли в академію з самими різними мотивами. Деякі - з «інструментальними», щоб згодом просуватися по кар'єрних сходах. Інші - з «душевними» мотивами: вони прийшли вчитися, щоб захищати свою країну і стати ефективними керуючими.

 Через роки виявилося, що ті, хто мав переважно «інструментальні» мотиви, досягли менших професійних висот. Ті, хто хотів і просунутися по кар'єрних сходах, і в той же час мав «душевні» мотиви, в плані кар'єри відставали від тих, хто дотримувався однієї конкретної установки. Це парадокс: кращий спосіб досягти в чомусь успіху - мати безкорисливі мотиви. Іншими словами, потрібно запитувати себе не про те, що робота може дати тобі, а про те, що ти можеш дати своїй роботі.

 

3. Спи на роботі

Зроби собі послугу: трохи поспи. Більше того, зроби це прямо зараз. Навіщо? Після сну ти краще зрозумієш і запам'ятаєш цю статтю.

 

А ще підвищиться креативність і покращиться моторика (якщо вірити Сарі Медник, психологу з Каліфорнійського університету в Ріверсайді, яка вивчала користь сну). Полуденний сон додасть сил, навіть якщо ти виспався вночі.

 

Звичайно, сон на роботі може бути проблемою - може здатися, що ти недостатньо працюєш, та й взагалі ледачий. І так, кілька банок енергетика допоможуть створити видимість того, що ти в строю (якщо ти ні в що не ставиш власне здоров'я). Але всього кілька хвилин сну допоможуть повернути тобі активність набагато швидше. «Якщо короткий сон допоможе людям бути продуктивніше, але він не дозволяється в офісі, цілком можливо, що вони просто змінять роботу», - впевнена Медник.

А Джемі Зайтзер зі Стенфордського університету радить перед тим, як подрімати, випити чашку кави. Кофеїну, щоб подіяти, потрібно близько 45 хвилин - цілком достатньо, щоб швидко зануритися в сон в тихій кімнаті або, наприклад, в машині. Зате потім прокинешся бадьорий і задоволений, а не як з похмілля. «Але якщо є вибір: випити кави або піти подрімати, йдіть спати», - говорить Зайтзер.

4. Щасливі очі, що щасливі мізки

Якщо відчуваєш, що перед очима все розпливається і починає боліти голова через безперервне гіпнотизування монітора, спробуй f.lux . Ця безкоштовна програма поступово регулюватиме відображення кольорів і світла монітора.



7381АК
0

Коментарі