кому болить за УКРАЇНУ!

  • 25.05.17, 12:55
П О П Е Р Е Д Ж Е Н Н Я
Сільським , селищним , міським головам , головним посадовим особам ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД і всім Президентам України : Кравчуку Л.Н., Кучмі Л.Д., Ющенко В.А, Януковичу В.Ф., Порошенку П.О., як ГАРАНТАМ виконання Конституції України.
Я,__________________________________________, людина від Бога, моє життя є найвищою цінністю в СВІТІ . Тому я,як ЛЮДИНА маю природні права від народження ( за цивільним кодексом України) ,які не можуть бути обмежені ніким і нічим , у тому числі і Конституцією і законом держав утворених людьми.
Разом з моїм життям Господь дав мені ще один живий природній простір –ЗЕМЛЮ, що повністю забезпечує мою життєдіяльність ....
Так вже сталось , що саме ці два живих природніх простора ЗЕМЛЯ і ЛЮДИ, можливо тимчасово , поділені на держави- субєкти господарювання на ЗЕМЛІ для збереження першої і забезпечення потреб других .
Засновниками національних ДЕРЖАВ, як суб,єктів господарювання , є корінні народи ,які компактно проживають на її території.
Більшості ДЕРЖАВ , утворені людьми зі статутсом громадян- публічних власників землі та ствоеного ними спільною працею іншого національного багатства гна території за засновницьким документом ,статутом держави , Конституцією.
Первинним статутним капіталом національних держав є Основне Національне багатство ,ЗЕМЛЯ ( ОСНОВА , фундамент держави),яке належить за правом ПУБЛІЧНОЇ власності всім ГРОМАДЯНАМ держав.
З виникнення публічного ( спільного неподільного ) права власності на Національне багатство держав у людини виникає статус- ГРОМАДЯНИНА ДЕРЖАВИ.
ГРОМАДЯНИН держави , це ЛЮДИНА , що є засновником цієї держави і публічним власником іі статутного капіталу ,Національного багатства держави.
Отже ДЕРЖАВА то три складові :
- ЗЕМЛЯ ( як мінімум) ,як Національне багатство держави ;
- публічний власник ЗЕМЛІ і засновник ДЕРЖАВИ , громадянин ;
- засновницький документ ДЕРЖАВИ ,як суб’єкта господарювання публічно власності громадян , Конституція.
Більшість держав в світі є РЕСПУБЛІКАМИ , а це значить , що Національне багатство , публічна власність громадян держав-республік для ефективного управління на примноження обліковується в територіальних громадах сел , селищ , міст, районів міст у великих містах.
Оскільки в засновниках і територіальних громад і держав республік багато людей-громадян і багато майна то і перше і друге потребує обліку : бухгалтерського , фінансового , статистичного і т.д.
Тому в усьому світі і територіальні громади , що складають державу –республіку і сама держава-республіка -є юридичними особами ПУБЛІЧНОГО права власності громадян держави-республіки.
Українській нації повезло двічі пожити в двох утвореннях, що державами-республіками в світі не називають.
Вперше, це Українська радянська соціалістична республіка за Конституцією УРСР , де засновниками і власниками національного багатства були не люди чи громадяни УРСР , а совєти –Ради Народних депутатів , тому всі Ради Народних депутатів сел , селищ , міст і районів в містах УРСР були обліковані ,як юридичні особи.... невідомого права власності , оскільки в УРСР не було ні публічної , ні приватної власності.
В міжнародному законодавстві світу такої власності, як власність рад народних депутатів не визначено .
Вдруге, з дати 01.01.1990 року і по цей час поки ми не виконали Конституцію України, ми всі 46 млн. Українців живемо в країні фізичних осіб , що і перше і друге є власністю невідомої назви олігархів-чиновників-паразитів .
УВАГА!!!
Чого в країні?
Всі реєстри замість держави Україна в фейковій країні “Україна” , а такої немає за Конституцією України .
Чого фізичні особи то раби?
Громадян України з номером і серією паспорта ,як власників держави України підмінили на фізичних осіб з ІНН в реєстрі неіснуючої країні “Україна” ;
Чого у олігархів-чиновників-паразитів власність невідомої назви на країну і фізосіб ?
Оскільки Конституційну ДЕРЖАВУ – УНІТАРНУ РЕСПУБЛІКУ УКРАЇНУ з національним багатством ,як мінімум ОСНОВОЮ держави ЗЕМЛЕЮ , як юридичну особу публічного права власності громадян України не оформили на її публічних власників ,громадян України в територіальних громадах , так само юридичних особах публічного права громадян України, що складає собою конституційну УНІТАРНУ РЕСПУБЛІКУ УКРАЇНУ і не маємо такого ні внутрішнього ні міжнародного бухгалтерського , фінансового, статистичного обліку ні в територіальних громада , ні в державі .
То і виходить , що ті хто поза конституційним устроєм олігархи-чиновники-паразити юридично ):
- “володіють” фейковими ,неіснуючими в конституційному просторі реєстрами країни “Україна” в яких: і номери ІНН фізичних осіб , і коди ЄДРПОУ приватних юридичних осіб з назвами органів влади, і олігархічних громадських організацій партій і т.д .
А фактично користуються у кримінальний спосіб неоформленим на громадян України національним багатством Унітарної республіки України.
А це значить , що їх реєстри в країні до ГРОМАДЯН УКРАЇНИ УНІТАРНОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА не мають жодного відношення .
Простір ДЕРЖАВИ з Національним багатством і Конституцією Унітарної республіки України , ПУБЛІЧНОЇ ВЛАСНОСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ –ВІЛЬНИЙ.
То у нас у УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ і УКРАЇНСЬКОГО НАРОДА є ТРЕТІЙ , 500 % ШАНС пожити за Конституцією України в справжній ЗАМОЖНІЙ національній УНІТАРНІЙ РЕСПУБЛІЦІ УКРАЇНА.
Так хто з 46 млн. УКРАЇНЦІВ відмовиться від оформлення статусу публічного власника ДЕРЖАВИ і іі Національного багатства за Конституцією України???
Тільки не здорові і в РОЗУМІ УКРАЇНЦІ.
Запитаєте , що для цього треба?
Дуже мало:
1. Вивчити ОСНОВНІ ( про ОСНОВУ ДЕРЖАВИ ) статті 5, 13,14 ,142 та 143 Конституції України, всі інші статті похідні від цих і забезпечуються за рахунок податків ( 40 відсотків бюджету) та примноження національного багатства ( 60 відсотків бюдету) в місцевих радах ( чого ще за 21 рік ніхто не робив , тому і жебракуємо ,як держава) ;
2. Захотіти і разом місяців за 2-3 облікувати все Національне багатство Унітарної республіки України на її громадян Україниі заставити місцеві ради і голів і Президента України , гарантів Конституції на території держави Україна заробляти 60 відсотків бюджету і за 6-12 місяців ми стаємо заможніші в 2,5 рази ,а за років 5 ,як Польша будемо мати в пять разів примножене Національне багатсво україни для дітей і онуків;
3. Зупиняємо війну , оскільки коли оформлюється Національне багатство на ГРОМАДЯН України , воювати немає за що .
Впевнена , що прийшов час послати всім ЛЮДЯМ –ГРОМАДЯНАМ УКРАЇНИ попередження своїм сільським , селищним , міським головам органів місцевого самоврядування України і Президентам України Кравчуку, Кучмі , Ющенку , Януковичу), Порошенку про ОСОБИСТУ кримінальну відповідальність за 27 років використання в кримінальний спосіб Національного багатства України олігархами –чиновниками –паразитами замість ГРОМАДЯН УКРАЇНИ -власників Національного багатства УКРАЇНИ , що і привело нас до війни.
І кримінальну відповідальність для них встановити на всеукраїнському референдумі з по життєвим відбуванням кримінального покарання за злочини проти ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ-ГРОМАДЯН УКРАЇНИ з повною конфіскацією майна нажитого за рахунок Національного багатства УКРАЇНЦІВ УКРАЇНИ в трьох поколіннях включаючи: дітей, онуків, батьків та їхніх двоюрідних родичів.
УВАГА!!!
Референдум провести обов,язково після виконання ст.142 та 143 Конституції України і обліку Національного багатства України і підрахування втрат у тому числі і фізично втрати ЖИТТІВ ГРОМАДЯН УКРАЇН - НАЙВИЩОЇ ЦІННОСТІ в ДЕРЖАВІ УКРАЇНА.
Римма Белоцерковская.

Скайпконференція РКГУ з В. Шишкіним від 01.10.2016

  • 04.10.16, 10:04

https://youtu.be/BtPtCV1td5Y





Чомусь не можу вставити частину 3. Тому окремо посилання на неї https://www.youtube.com/watch?v=e6eZkd4b-2c

Як відбуватиметься люстрація

  • 15.08.14, 18:17

ЯК ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ ЛЮСТРАЦІЯ ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ» №4359а?

 

Законопроект 4359а: 

·         Розроблений громадськими активістами в рамках роботи Люстраційного комітету та членами партії «ВОЛЯ» спільно з фракціями «Батьківщина», «Свобода», «УДАР», та представниками груп «Економічний розвиток» та «Суверенна європейська Україна». Також підтриманий громадськими рухами: Автомайдан, рух «Чесно», Самооборона Київської, Одеської, Волинської, Івано-Франківської областей; 

·         Керівники та лідери фракцій «Свобода»«Батьківщина»«УДАР» публічно заявили про підтримку законопроекту. Підтримку законопроекту також задекларували партії «Громадянська позиція»«Радикальна партія»«Демократичний Альянс»«Правий сектор»; 

·         14 серпня 252-ма голосами народних депутатів законопроект було прийнято за основу;

·         Законопроектобговорений політиками Чехії та Польщі, які безпосередньо проводили люстрацію в своїх країнахотримав позитивну оцінку. Враховано як негативний,так і позитивний досвід люстрації в цих країнах;  

·         Законопроектобговорений європарламентарями та представниками Ради Європиотримав позитивну оцінку .

 

ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПРИЙНЯТТЯ ЗАКОНУ?

 

Етап 1: Створення інституційної основи для очищення влади (3-6 місяців): 

·         Кабмін вносить до ВР законопроекти, які забезпечують зменшення чисельності держслужбовців та збільшення посадових окладів. 

·         Реформується Нацагентство з державної служби. Нацагентство стає координуючим органом при здійснені перевірок уповноваженими органами. 

·         Нацагентство створює центральну та територіальні комісії. До кожної комісії мають обов’язково входити 1 представник громадськості і 1 представник ЗМІ. 

 

Етап 2: Проведення люстрації (орієнтовно 1-2 роки може тривати перевірка усіх держслужбовців та осіб, які повинні пройти перевірку): 

·         Перевірка здійснюється на відповідність усіх суб’єктів люстрації (держслужбовців, депутатів та посадових осіб органів місцевого самоврядування, суддів, військових посадових осіб, міліції, нардепів, членів ЦВК та інших) визначеним критеріям за процедурою аналогічною до перевірки держслужбовців, що здійснюється зараз. Згідно графіку перевірок та у черговості - від посадовців, що займають найвищі посади - до найнижчих. 

·         Уповноважені органи (СБУ, прокуратура, міліція, податкова) подають всі дані перевірки по кожному держслужбовцю до Нацагентства, яке їх узагальнює, оприлюднює і передає керівникам відповідних органів державної влади, Секретаріату Кабміну, Адміністрації Президента та ЦВК.

·         Інформація про початок перевірки та висновки відповідних органів державної влади, Секретаріату Кабміну, АП, ЦВК відкрито публікуються на спеціальному сайті. 

·         На основі висновків виноситься рішення про можливість держслужбовцю продовжувати займати свою посаду. 

·         Якщо висновок негативний - особа звільняється з посади. У випадку, якщо особа займає ВИБОРНУ ПОСАДУ, то наслідком перевірки є оприлюднення висновків. Негативний висновок НЕ є підставою, що забороняє особі балотуватися на виборні посади чи їх обіймати. 

 

Етап 3: Системна робота по формуванню кадрового складу державної служби: 

·         Одночасно з проведення люстаційних перевірок, набір держслужбовців на звільнені чи нові посади здійснюється через відкриті кадрові конкурси та у відповідності до люстраційних процедур перевірки. 

 

ЛЮСТРАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (при наявності хоча б одного з цих критеріїв особа не проходить перевірку та отримує негативний висновок): 

Особи, що займали ключові посади під час режиму Януковича та безпосередньо порушували права людини: 

·         з 25 лютого 2010 року до 22 лютого 2014 року займали посади: Президента України, Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністра України, міністра, керівника СБУ, Генерального прокурора, голови НБУ, Рахункової палати, Антимонопольного комітету, член ВККС, ВРЮ та інші; 

·         з 1 грудня 2013 року по 22 лютого 2014 року займали посаду і не були в цей період звільнені за власним бажанням із керівних посад в АП, Секретаріаті Кабміну, начальницького складу правоохоронних органів; 

·         особи, що брали участь у затриманні учасників акцій громадського протесту та масових заходів у період із 25 лютого 2010 року по 22 лютого 2014 року та інші особи згідно ст. 4 законопроекту;

·         особи, що публічно закликали до сепаратизму та порушення територіальної цілісності і суверенітету України, розпалювали міжнаціональну ворожнечу, якщо це встановлено у судовому порядку;

·         керівники комуністичної партії: особи, які до 19 серпня 1991 року займали посади від рівня районного комітету і вище, були членом ЦК КПРС, були обрані і працювали на керівних посадах у складі ЦК ВЛКСМ, ЦК ЛКСМУ та інші особи;

·         особи начальницького складу в 5-му управлінні КДБ УРСР, КДБ СРСР, КДБ або особи, які співпрацювали з ними, служили або співпрацювали з спецслужбами інших країн чи закінчили вищі навчальні заклади КДБ СРСР (крім технічних спеціальностей) та інші особи; 

·         не пройшли перевірку відомостей декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру суб’єкта перевірки та близьких йому осіб за останні 3 роки та/або не змогли довести законність джерел походження отриманих доходів.

 

Повний текст закону тут - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=51795

Прогноз Бориса Акунина.

  • 17.03.14, 09:14
Борис Акунин: Я сейчас думаю не про Украину

Жители Крыма еще не раз пожалеют о возможном отделении от Украины 
Я сейчас думаю не про Украину. То есть и про Украину, конечно, тоже, но это в концов концов, хоть и родственная, но ДРУГАЯ страна, у которой свой путь. Я желаю этой стране всего самого лучшего. Она доказала мужеством и кровью, что она – Страна. Думаю, всё у нее будет хорошо и без Крыма. Запад не поскупится на помощь, чтобы сделать Украину витриной демократических ценностей. Крымчане наверняка еще горько пожалеют, что отделились.

Но гораздо больше меня сейчас занимает обозримое будущее собственной страны – России.

Оно выглядит мрачно.

Я хочу спросить тех соотечественников, кто бурно радуется грядущему, заранее предрешенному присоединению Крыма (а таковых, кажется, большинство): уважаемое большинство, ты хоть понимаешь, во что нам всем обойдется этот трофей?

Нет?

В результате того, что Россия ввела на территорию ДРУГОГО ГОСУДАРСТВА свои вооруженные части (что бы там ни врал «божья-роса» Путин), произойдет следующее:

- Россия окажется сначала в политической изоляции, а затем и в экономической. Деньги уплывут за рубеж, инвестиций не будет, а нашему газу и нашей нефти мир быстро найдет замену, так что топливные сверхприбыли закончатся.

- Всё это вкупе с неминуемым скачком военных расходов повлечет за собой спад экономики и падение рубля, а затем, вероятно, и отмену его конвертируемости. Так что с Анталией, Египтом и Таиландом придется распрощаться.

- Резко подорожают импортные товары, а многие просто исчезнут.

- Валютных запасов хватит ненадолго. Чтоб было чем платить зарплаты и пенсии, правительство включит печатный станок. Это приведет к инфляции и еще большему росту цен. А потом платить бюджетникам все равно станет нечем. И государство станет банкротом.

- Для того чтобы гасить растущее недовольство, режиму придется вести себя всё жестче, всё беззаконнее. Интернет будет кастрирован и цензурирован; про обычные СМИ нечего и говорить. Число политзаключенных будет все время увеличиваться, и в эту категорию начнут попадать люди, далекие от политики. Любой протест станет наказуем.

- Да, благодаря крымской авантюре Путин обеспечил себе пожизненную власть. Приговорил себя к ней. Теперь он просто побоится уходить в отставку. Но только пожизненность эта вряд ли окажется длинной. И закончится она известно чем. Когда нет легального механизма смены обанкротившегося режима, включаются механизмы революционные. А революция в многонациональной стране, к тому же обладающей ядерным оружием, это очень страшно.

Я не пугаю и не каркаю. К сожалению, всё это не просто очень вероятно, а практически неизбежно. Разве что произойдет чудо.

В общем, с грядущим присоединением Крыма тебя, бедное ликующее большинство.

Стан Маріїнського парку після мітингу тягне на кримінал

  • 23.12.13, 17:48

Стан Маріїнського парку після мітингу тягне на кримінал, - природоохоронці 


Слід, який залишили по собі мітингарі на території Маріїнського парку, заслуговує на кримінальну справу, - вважають у Національному екологічному центрі України й уже звернулися із вимогою знайти та покарати винних до Генеральної прокуратури України.  


Територія Маріїнського парку, де протягом кількох останніх тижнів перебували учасники мирної демонстрації, на думку природоохоронців, суттєвого деградувала.

"Відбулось засмічення, руйнування елементів зовнішнього дизайну парку, утрамбовування грунту, пошкодження дерев, дернини а також пошкодження коріння дерев внаслідок розпалювання багать та встановлення бочок для обігріву людей", - резюмує Олексій Василюк, заступник голови НЕЦУ. За його словами, це є порушенням законодавства. Умисне знищення або пошкодження територій, взятих під охорону держави, та об'єктів природно-заповідного фонду карається штрафом від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років згідно зі ст. 252 Кримінального кодексу України. 

У ст. 38 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» зазначено, що на  території  парків-пам'яток  садово-паркового    мистецтва забороняється  будь-яка  діяльність, що не пов'язана з  виконанням покладених на них завдань і загрожує їх збереженню.

  

Маріїнський парк - парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва, що є об’єктом природно-заповідного фонду загальнодержавного значення. 

фото:http://www.pravda.com.ua/photo-video/2013/12/23/7008035/


Знищили унікальну святиню.

  • 23.11.13, 20:10

Те, що було...



А це те, що залишилося. 
Вивезли унікальні антропоморфні стели і жертовні камені в невідомому напрямку. Заяву про злочин в міліцію подали. 
Для тих, хто не в курсі про святилище часів бронзи, інформація тут.
Сторінки:
1
2
3
попередня
наступна