https://youtu.be/BtPtCV1td5Y
Чомусь не можу вставити частину 3. Тому окремо посилання на неї https://www.youtube.com/watch?v=e6eZkd4b-2c
ЯК ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ ЛЮСТРАЦІЯ ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ» №4359а?
Законопроект 4359а:
· Розроблений громадськими активістами в рамках роботи Люстраційного комітету та членами партії «ВОЛЯ» спільно з фракціями «Батьківщина», «Свобода», «УДАР», та представниками груп «Економічний розвиток» та «Суверенна європейська Україна». Також підтриманий громадськими рухами: Автомайдан, рух «Чесно», Самооборона Київської, Одеської, Волинської, Івано-Франківської областей;
· Керівники та лідери фракцій «Свобода», «Батьківщина», «УДАР» публічно заявили про підтримку законопроекту. Підтримку законопроекту також задекларували партії «Громадянська позиція», «Радикальна партія», «Демократичний Альянс», «Правий сектор»;
· 14 серпня 252-ма голосами народних депутатів законопроект було прийнято за основу;
· Законопроект, обговорений політиками Чехії та Польщі, які безпосередньо проводили люстрацію в своїх країнах, отримав позитивну оцінку. Враховано як негативний,так і позитивний досвід люстрації в цих країнах;
· Законопроект, обговорений європарламентарями та представниками Ради Європи, отримав позитивну оцінку .
ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПРИЙНЯТТЯ ЗАКОНУ?
Етап 1: Створення інституційної основи для очищення влади (3-6 місяців):
· Кабмін вносить до ВР законопроекти, які забезпечують зменшення чисельності держслужбовців та збільшення посадових окладів.
· Реформується Нацагентство з державної служби. Нацагентство стає координуючим органом при здійснені перевірок уповноваженими органами.
· Нацагентство створює центральну та територіальні комісії. До кожної комісії мають обов’язково входити 1 представник громадськості і 1 представник ЗМІ.
Етап 2: Проведення люстрації (орієнтовно 1-2 роки може тривати перевірка усіх держслужбовців та осіб, які повинні пройти перевірку):
· Перевірка здійснюється на відповідність усіх суб’єктів люстрації (держслужбовців, депутатів та посадових осіб органів місцевого самоврядування, суддів, військових посадових осіб, міліції, нардепів, членів ЦВК та інших) визначеним критеріям за процедурою аналогічною до перевірки держслужбовців, що здійснюється зараз. Згідно графіку перевірок та у черговості - від посадовців, що займають найвищі посади - до найнижчих.
· Уповноважені органи (СБУ, прокуратура, міліція, податкова) подають всі дані перевірки по кожному держслужбовцю до Нацагентства, яке їх узагальнює, оприлюднює і передає керівникам відповідних органів державної влади, Секретаріату Кабміну, Адміністрації Президента та ЦВК.
· Інформація про початок перевірки та висновки відповідних органів державної влади, Секретаріату Кабміну, АП, ЦВК відкрито публікуються на спеціальному сайті.
· На основі висновків виноситься рішення про можливість держслужбовцю продовжувати займати свою посаду.
· Якщо висновок негативний - особа звільняється з посади. У випадку, якщо особа займає ВИБОРНУ ПОСАДУ, то наслідком перевірки є оприлюднення висновків. Негативний висновок НЕ є підставою, що забороняє особі балотуватися на виборні посади чи їх обіймати.
Етап 3: Системна робота по формуванню кадрового складу державної служби:
· Одночасно з проведення люстаційних перевірок, набір держслужбовців на звільнені чи нові посади здійснюється через відкриті кадрові конкурси та у відповідності до люстраційних процедур перевірки.
ЛЮСТРАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (при наявності хоча б одного з цих критеріїв особа не проходить перевірку та отримує негативний висновок):
Особи, що займали ключові посади під час режиму Януковича та безпосередньо порушували права людини:
· з 25 лютого 2010 року до 22 лютого 2014 року займали посади: Президента України, Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністра України, міністра, керівника СБУ, Генерального прокурора, голови НБУ, Рахункової палати, Антимонопольного комітету, член ВККС, ВРЮ та інші;
· з 1 грудня 2013 року по 22 лютого 2014 року займали посаду і не були в цей період звільнені за власним бажанням із керівних посад в АП, Секретаріаті Кабміну, начальницького складу правоохоронних органів;
· особи, що брали участь у затриманні учасників акцій громадського протесту та масових заходів у період із 25 лютого 2010 року по 22 лютого 2014 року та інші особи згідно ст. 4 законопроекту;
· особи, що публічно закликали до сепаратизму та порушення територіальної цілісності і суверенітету України, розпалювали міжнаціональну ворожнечу, якщо це встановлено у судовому порядку;
· керівники комуністичної партії: особи, які до 19 серпня 1991 року займали посади від рівня районного комітету і вище, були членом ЦК КПРС, були обрані і працювали на керівних посадах у складі ЦК ВЛКСМ, ЦК ЛКСМУ та інші особи;
· особи начальницького складу в 5-му управлінні КДБ УРСР, КДБ СРСР, КДБ або особи, які співпрацювали з ними, служили або співпрацювали з спецслужбами інших країн чи закінчили вищі навчальні заклади КДБ СРСР (крім технічних спеціальностей) та інші особи;
· не пройшли перевірку відомостей декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру суб’єкта перевірки та близьких йому осіб за останні 3 роки та/або не змогли довести законність джерел походження отриманих доходів.
Повний текст закону тут - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=51795
Стан Маріїнського парку після мітингу тягне на кримінал, - природоохоронці
Слід, який залишили по собі мітингарі на території Маріїнського парку, заслуговує на кримінальну справу, - вважають у Національному екологічному центрі України й уже звернулися із вимогою знайти та покарати винних до Генеральної прокуратури України.
Територія Маріїнського парку, де протягом кількох останніх тижнів перебували учасники мирної демонстрації, на думку природоохоронців, суттєвого деградувала.
"Відбулось засмічення, руйнування елементів зовнішнього дизайну парку, утрамбовування грунту, пошкодження дерев, дернини а також пошкодження коріння дерев внаслідок розпалювання багать та встановлення бочок для обігріву людей", - резюмує Олексій Василюк, заступник голови НЕЦУ. За його словами, це є порушенням законодавства. Умисне знищення або пошкодження територій, взятих під охорону держави, та об'єктів природно-заповідного фонду карається штрафом від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років згідно зі ст. 252 Кримінального кодексу України.
У ст. 38 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» зазначено, що на території парків-пам'яток садово-паркового мистецтва забороняється будь-яка діяльність, що не пов'язана з виконанням покладених на них завдань і загрожує їх збереженню.
Маріїнський парк - парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва, що є об’єктом природно-заповідного фонду загальнодержавного значення.
фото:http://www.pravda.com.ua/photo-video/2013/12/23/7008035/