хочу сюди!
 

Ліда

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 46-56 років

reaning

попередня
наступна

Шкідливі штампи

В наслідок величезної кількості судових позовів за зіпсовані речі - виробник убезпечив себе ярликами – „усі види хімчистки заборонені.” Себе  убезпечив,але проблему  не розв'язав.  Так одягати  покупцеві привабливі речі або   утриматись?
        Так   купувати або утриматись від покупки?

Переконувати, що під час придбання речі, Покупець цікавиться правильним вибором і вірним  наглядом  за річчю - немає потреби. І дуже часто покупка здійснюється тоді, коли продавець-консультант здатний допомогти порадами Покупцеві, тим більше що це зобов'язують:

"Правила продажу непродовольчих товарів" п.1.13. При продажу швейних, трикотажних. хутряних, овчиношубних (кожухових) товарів продавець повинний допомагати покупцю в їх виборі, ознайомити його  з способами нагляду за виробами особливо виготовленими із застосуванням хімічних волокон або клейових матеріалів..."

Часто покупець відмовляється від покупки, оскільки переконаний, що витончену, ексклюзивну, комбіновану модель (трикотаж, хутро, шкіра, будь-які пропитки, ніжні волокна, яскраві сніжно-білі кольори і тощо.) не візьмуть в хімчистку або ж зіпсують в барабані хлоркою (пер-хлор-етиленом) в іншій хімчистці.

На сьогодні кожен магазин в Києві зіткнувся з такою проблемою, як повернення покупки на вимогу Покупця.

Покупець придбав виріб „ трохи зганьбив його”   і   ...  повертає виріб в магазин, в абсолютній упевненості, що виріб не якісний і тому він втратив естетичний (товарний) вигляд.

З'явилися заломи, частково знято напилення  або пропитка , в трикотажі вилізли петлі, пуховик покрився плямами, відшарувалися борти від клейової основи, впав ворс оксамиту, виник зрив кольору  від ультрафіолету...

 Але, в 50%, винен саме сам український Продавець, а 50% український Покупець,

оскільки  вони й не здогадуються,  що пуховики не можна прати або чистити в хімчистці,

оскільки у першому випадку проступлять жирові сполуки  пір’їн  на лицьову поверхню,

а в другому  випадку - в хімчистці пер-хлор-етиленом - вб'ють всі пропитки, які нейтралізують вологу і тримають пір’їни  здоровими.

Покупець не знає, що робити з комбінованими виробами (хутро, шкіра, текстиль в одній моделі).

Він несе в хімчистку вишукану дублянку, плащ, куртку,  де її обливають пер-хлор-етиленом (а по-простому  хлоркою з ароматними  домішками,  хай і італійською, американською або совдепівською. Хлорка є хлорка) і при отриманні розлючений Покупець лає  і хімчистку,  і магазин, який продав йому цей виріб...

Український покупець і продавець не зрозуміли просту істину,- що так звані хімчистки не мають жодного відношення  до чищення одягу . "Хімчистки" не чистять одяг!  В "хімчистці" одяг обливають хлоркою (ПХЭ). Відбувається хімобробка, але не чищення.

Дуже часто на етикетках виробів позначена повна заборона: прання, хімчистки, сушки, прасування... і рекомендується "спеціальна обробка" або "звернення до фахівця"...

...але не всі знають про реанінг...http://reaning.ucoz.ua/

1

Коментарі