хочу сюди!
 

Альона

36 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 30-40 років

Неможливе тепер можливо.

  • 15.10.24, 12:16
Це епізод, який не змусить пресу пускати слину (бо він суперечить світовому ринку електроенергії). Андреа Россі у співпраці з компанією RENAUT (Франція) продемонстрував бортове джерело живлення, яке не тільки забезпечувало рух звичайного електромобіля RENAUT, а й заряджало бортову батарею від 60% до 80%.


ПРЕС-РЕЛІЗ  Для негайного випуску  3 жовтня 2024

Корпорація Leonardo демонструє бортову технологію e-cat, яка безперервно заряджає акумулятор електромобіля під час 6-годинного тесту

[МАЯМІ-БІЧ, Флорида] 27 вересня 2024 року на іподромі Circuito Internazionale di Latina "Il Sagittario", в Латині, Італія, корпорація Leonardo провела презентацію своєї технології E-Cat SKLep NGU.

Презентація складалася з порівняння двох електромобілів однієї марки та моделі, якою був Renault Twizy 80. На одному з автомобілів була встановлена система генерації електроенергії E-Cat, інша не мала жодних модифікацій.

Мета тесту полягала в тому, щоб показати, що технологія E-Cat може безперервно заряджати акумулятор електромобіля під час його руху.

Два автомобілі, розташовані на відстані близько 200 метрів один від одного, о 10:45 ранку почали проїжджати кільце довжиною приблизно 600 метрів.

Перед тестом було виміряно стан заряду кожного з акумуляторів автомобілів. Немодифікований автомобіль мав заряд батареї на 96 відсотків. Автомобіль з E-Cat на борту стартував із зарядом 62,18 відсотка.

Через 2 години 20 хвилин немодифікований автомобіль перестав рухатися, оскільки його батарея повністю розрядилася. Загалом він проїхав 73 км. Автомобіль з двигуном E-Cat продовжував їздити до 17:07, коли було визначено, що тест завершено. Загалом цей автомобіль проїхав 201 км.

Після закінчення тесту знову вимірювався стан заряду акумулятора кожного автомобіля. Немодифікований автомобіль мав показник 0 відсотків. Автомобіль з двигуном E-Cat мав рівень заряду 83 відсотки, що на 33 відсотки вище, ніж на початку тестів.

Експертом, відповідальним за валідацію, був інженер Майко Марцоккі, незалежний фахівець у галузі електронної інженерії, а також експерт саме електромобіля Renault Twizy. E-Cat, який використовувався в цьому тесті, був встановлений ним у власному Renault Twizy EV, незалежно від Андреа Россі.

Андреа Россі, генеральний директор корпорації Leonardo, заявив по завершенню тесту: «Я дуже задоволений результатами нашої презентації. Нашою метою було показати, що технологія E-Cat – це практичне джерело енергії, яке може бути корисним світу. 


0

Коментарі