Є безліч людей, які хочуть фізичної страти чинного президента.

  • 02.12.12, 20:40
У Януковича є шанс виграти президентські вибори, коли в другий тур вийде Олег Тягнибок, вважає Кушнірук ФОТО: Ольга Каменєва

У президента Віктора Януковича зараз багато реальних проблем. Президентська кампанія фактично уже почалася. Поглиблення економічної кризи грає проти Януковича та його "сім'ї".

Про це в інтерв'ю "Газеті по-українськи" сказав економіст, член Центрального проводу Української народної партії Борис Кушнірук.

"Питання лише в тому, скільки Віктору Федоровичу треба буде віддати відкупного наступнику. Якщо прийде Кличко, може, взагалі нічого не потрібно буде давати. У нього немає того масштабу "хвача", як у тих, хто перейшов через бізнес", - заявив він.

За його словами, у Януковича є шанс виграти президентські вибори, коли в другий тур вийде Олег Тягнибок.

"Сподіваюся, Тягнибок та "Свобода" зіграють тонше. Скажуть: "Ми не дамо розіграти антиукраїнський сценарій, тому підтримуємо єдиного кандидата від опозиції". Інший варіант для Януковича — в силовий спосіб продавити результати виборів. Тоді він ризикуватиме всім, зокрема життям. Не тільки на Заході, а й у Центрі, на Сході, Півдні є безліч людей, які хочуть фізичної страти чинного президента", - додав економіст.

Він вважає, що через нову Верховну Раду "донецьким" буде значно складніше, ніж зараз, проводити будь-яке рішення.

"Їхні депутати, з якими мені доводилося говорити, кажуть, що це почнеться з наступної весни. Не буде важелів тримати в страху. 2002 року Кучма почав наїжджати на Інну Богословську, на що вона йому відповіла: "Леоніде Даниловичу, взагалі-то ви президент лише до 2004 року, а я — депутат до 2006-го. Проблеми можуть бути у вас, а не в мене". Тут логіка та сама. Мільйонери, які пройшли за списком Партії регіонів та по мажоритарці, є доволі незалежними людьми. Захищатимуть себе та свою власність. Зараз для "донецьких" починаються часи Кучми 2002-2004 років. Мажоритарка для них створила чимало перепон, бо домовлятися доведеться із кожним окремим депутатом", - зауважив Кушнірук.

Повністю інтерв'ю читайте тут

Депутати безсоромно заселяють державні квартири своїми родичами.

  • 29.11.12, 22:42
Євген Малолєтка/ТСН.ua
Депутати не соромляться розпоряджатися державними квартирами на власний розсуд
Звичайних українців, які стоять у квартирних чергах, безцеремонно "посувають", щоб видати квартири народним депутатам, з'ясували журналісти програми "Територія обману" на каналі 1+1.


Деяким депутатам-мільйонерам депутатські квартири не потрібні, а інші гребуть їх навіть по дві у руки. Тим часом прості українці роками чекають своєї черги. А черга на житло йде далі, чомусь їх минаючи.

Фокуси із чергою, наприклад, номер 200 квартиру отримує раніше за номер 50 – звичайне диво. Існує дві черги – одна для простих людей, інша для дуже простих.

"Здається якийсь будинок. Одну квартирку дати інвалідам, дві-три суддям, прокурорським, депутатам, ще комусь", - розповідає екс-міністр ЖКГ Олексій Кучеренко.

Народні обранці отримують квартири від держави за законом про статус народного депутата – кількість кімнат залежить від кількості членів сім'ї.

"Кожного разу, кожен депутат кожного скликання за законом має право отримувати квартири", - зауважує правозахисник Едуард Багіров.

Квартира службова - це лише умовно. Насправді це довічна власність.

"Вони можуть здавати в оренду, дарувати, заселяти своїми родичами", - зазначає Кучеренко.

Ось так, із кожним новим депутатським строком, їм видавали нову квартиру. Навіщо - питання з риторичних, адже у кожного порядного слуги народу є порядні родичі.

Наприклад, один з так званих депутатських будинків на вулиці Срібнокільській, 24 в Києві. Тут нібито квартиру отримали Петро Ющенко, Равіль Сафіуллін, Тарас Чорновіл та Віталій Хомутинник.

Журналісти вирішили завітати в гості до когось із них. Подзвонили в кілька квартир із вказаними номерами. Усюди було глухо, крім начебто оселі регіонала Хомутинника.

Однак за дверима чоловічий голос заявив, що ніякий Хомутинник тут не живе, а потім кількома фразами пояснив, куди іти журналістам і що там робити. Але кілька сусідів не на камеру таки підтвердили - у квартирі депутата Хомутинника живе його брат.

Хто ж автор доповнень, що дозволили депутатам приватизувати собі державні квартири і селити там своїх родичів? Журналісти шукали у різних джерелах, в тому числі і на сайті Верховної Ради. Але прізвища депутата немає.

Звернулися і до керівництва апарату Верховної Ради. Але і там постать автора, як примара отця Гамлета – всі про нього чули, але ніхто не бачив.

Невдача чекала і на журналістів, які намагались з'ясувати, хто з депутатів отримав державні квартири - суд не дозволив. Квартири купують за наші гроші - а ми, виявляється, не маємо права знати, хто в них живе.
На цьму відео все добре показано,ось за кого ми голосуемо.http://tsn.ua/video/video-novini/vipusk-programi-teritoriya-obmanu-2.html?type=2

Розбиті голови, тиснява, лайка:в штабі ПР давали зарплату.

  • 26.11.12, 21:27
youtube.com/watch?v=wmMpUAyF0Ew




Фото: tv.tvi.ua

На Оболоні в Києві "регіонали" почали видавати гроші на руки своїм агітаторам та членам комісій, повідомляє Цензор.нет з посиланням на ТВі.

Сюди ж довелося виїхати і швидкій допомозі, оскільки в тисняві були і сварки, і бійки. Ті, хто отримував, представлялися членами комісій і агітаторами. Вони розповідали, що гроші їм дають саме за роботу на виборах.

Чергу переросла в тисняви, бійки, комусь розбили голову. Видавала гроші одна з українських партій. Люди в черзі стверджували, що це Партія регіонів.

Голодомор став "тихою" зброєю масового знищення Українців.

  • 25.11.12, 00:13
Голодомор 1932-1933 рр. став "тихою" зброєю масового знищення для українців. Таку думку у коментарі Gazeta.ua висловив доктор історичних наук Сергій Адамович.

За словами науковця, засобами голоду знищувалася національна свідомість селянства, вичавлювалася українська душа.

"Два останні десятиліття ми мали змогу говорити правду про цей злочин проти людства. У статті 1 Закону України № 376-V "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні" недвозначно визначено, що Голодомор 1932-1933 років в Україні є геноцидом українського народу. Але, на жаль, з 2010 р. до керівництва гуманітарною сферою прийшли індивіди, яким українська історична пам'ять чи не потрібна, чи навіть шкодить", - вважає Адамович.

Історик зазначає, що правоохоронна система нашої північної сусідки Російської Федерації за зберігання чи розповсюдження книг про Голодомор 1932-1933 рр. лякає в'язничними термінами. Зокрема, інформацію про ці книги можна знайти у Федеральному списку екстремістських матеріалів на сайті Міністерства юстиції Російської Федерації.

На його думку, найбільше це травмує тих людей, що пережили Голодомор. Після уваги до себе за часи президентства В.Ющенка вони раптово знову опинилися в далекому минулому брехні чи замовчування. До цього всього додаються фізичні немощі цих стареньких бабусь і дідусів, та й економічна криза б'є по них у першу чергу.

"Увага до живих свідків Голодомору є, напевно, найкращим відзначенням пам'яті української трагедії", - підкреслив Адамович.
Джерело: Gazeta.ua

За крок до прірви.

  • 23.11.12, 21:10
Доки загальна увага була прикута до боїв окружного значення проти виборчих фальсифікацій, сталася подія, на тлі якої підсумки виборів не матимуть значення. Тому що влада зможе міняти Конституцію, законодавство і взагалі приймати будь-які рішення не зважаючи на Верховну Раду взагалі. І не лише на Верховну Раду, а й узагалі ні на що й ні на кого. Дубина, яка от-от опиниться в руках Януковича, здатна не лише розтрощити рештки демократії в Україні, але зруйнувати її державність і навіть пройтися по самому Януковичу.
Аналізував: Тарас Шамайда
Назва дубини - Закон «Про всеукраїнський референдум». Схвалення в цілому цього шедевру законотворення стало найбільшою свинею, яку стара Верховна Рада підсунула Україні. Тепер справа лише за незначними формальностями і підписом Президента. Ні формування більшості під Януковича, ні знамените рішення Конституційного Суду про повернення старої редакції Конституції, ні розкольницький мовний закон не можуть зрівнятися за ступенем небезпеки з цим унікальним документом.
Швейцарія чи Білорусь?
Якщо хтось думає, що це закон про право народу реалізувати свою волю через пряме голосування, він глибоко помиляється. Насправді це механізм тотальної маніпуляції.
Кожен, хто прочитав законопроект, розуміє, що в ньому немає й натяку на досвід Швейцарії чи інші приклади прямої демократії, до яких апелюють регіонали.
РЕФЕРЕНДУМ В УКРАЇНІ МАЄ ВСТАНОВИТИ ДИКТАТУРУ І ЗРУЙНУВАТИ ВСІ ДЕМОКРАТИЧНІ ІНСТИТУЦІЇ
Референдум в Україні має виконати протилежне завдання, випробуване Гітлером у Німеччині, Муссоліні в Італії чи Лукашенком у Білорусі. Це завдання – встановити диктатуру і зруйнувати всі демократичні інституції, які дозволяють громадянам чинити опір. Причому робитиме це буцімто сам народ. Принаймні зовні все виглядатиме саме так.
У статті 3 законопроекту перераховано, про що може прийматися рішення на референдумі:
«1) про прийняття нової Конституції України (нової редакції), внесення змін до Конституції України, скасування, втрату чинності чи визнання нечинним закону про внесення змін до Конституції України (конституційний референдум);
2) про зміну території України (ратифікаційний референдум);
3) щодо прийняття чи скасування закону України, втрату чинності чи визнання нечинним закону України (законодавчий референдум);
4) з будь-якого питання, за винятком тих, щодо яких референдум не допускається згідно з Конституцією України, законами України (загальний референдум)».

Тобто рішення може прийматися про все, що заманеться, окрім, як сказано далі, питань податків, бюджету чи амністії (це вимога чинної Конституції). І хоча багато хто хапається за серце, побачивши другий пункт із цього переліку, насправді він якраз найменш небезпечний. Оскільки зміна території лише шляхом референдуму передбачена Конституцією, а сам законопроект допускає референдум з цього питання лише після підписання міжнародної угоди і її ратифікації Верховною Радою.
Значно гірше – з трьома іншими опціями. Тому що право ініціювати референдум із цих питань дається самим громадянам. Здавалося б – це чудово, ось воно – свято народовладдя! Проте не все так просто.
Референдум проти влади неможливий
Щоб отримати право на збирання 3 мільйонів підписів, потрібних для призначення референдуму, треба провести збори за спеціальною процедурою, створити ініціативну групу а також отримати дозвіл. Причому не лише від ЦВК, але й від Президента. Бо у статті 22 законопроекту є геніальна норма:
«Президент України, Центральна виборча комісія зобов'язані здійснювати перевірку щодо відповідності Конституції України, законам України питань (питань та тексту), які пропонується винести на всеукраїнський референдум, зокрема за народною ініціативою».
Можете не сумніватися, що або Президент, або контрольований ним виборчком обов’язково вирішить, що будь-яке питання, небезпечне для режиму, не відповідає якомусь закону.
А щоб главу держави чи «незалежну» ЦВК не звинувачували в упередженості, відмовлятиме вона громадянам у праві на народну ініціативу на підставі висновку не менш «незалежного» Міністерства юстиції. Причому саме висновок Мін’юсту буде вирішальним.
Зате якщо порадитися з народом вирішить влада, не існує способу завадити їй проштампувати шляхом референдуму будь-яке рішення.
Як фальшуватимуть волю народу
Працює цей механізм так. Придумують на Банковій нову Конституцію – пишуть туди все, що заманеться – двомовність, вибори Президента в парламенті, членство України в якомусь московському союзі. Після цього за допомогою адмінресурсу швидко збираються (чи й просто «малюються») 3 мільйони підписів, і Президент, призначений ним же міністр юстиції та ручна ЦВК дають старт референдуму.
Щоб народне волевиявлення часом не вийшло з під контролю, передбачено простий, як двері, спосіб формування всіх виборчих комісій. Вони формуються на 100% органами влади, без усіляких партій чи громадських об’єднань.
Судіть самі:
«Окружні комісії референдуму утворюються Центральною виборчою комісією не пізніш як за сорок днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії референдуму.
Подання щодо кандидатур до складу окружної комісії референдуму вносяться не пізніше ніж за сорок два дні до дня всеукраїнського референдуму до Центральної виборчої комісії відповідно головою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, головами обласних рад, Київським міським головою та головою Севастопольської міської ради» (стаття 45).
Дільничні комісії, в свою чергу, утворюються окружними «за поданням виконавчих комітетів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, а в разі відсутності таких органів - за пропозицією відповідно сільських, селищних, міських голів, голів районних у містах рад або посадових осіб, які відповідно до закону здійснюють їх повноваження» (стаття 46).
Опозиція, отже, матиме вплив на подання хіба що 3 з 27 рад, і формування лише 24 з 225 окружних комісій. Приблизно такою ж буде й частка контрольованих опозицією дільничних комісій. Але комісіям у такому складі ніхто не дасть працювати, бо в законі передбачений механізм їх цілковитої заміни.
Центрвибрчком має право повністю або частково змінити склад окружної комісії. І «не пізніше останнього дня перед днем голосування» сформувати новий, «правильний» її склад. Причому вже без жодних подань від обласних рад, що красномовно свідчить про наміри авторів закону.
Точнісінько такий же фінт можуть зробити окружні комісії з усіма «неправильними» дільничними комісіями, сформувавши їх наново вже без подань місцевих рад. Взагалі будь-який член комісії, який не сподобається владі, може бути довільно звинувачений в якомусь порушенні і замінений на слухняного виконавця. Таким чином влада візьме під контроль 100% комісій.
Звичайно, залишаться ще спостерігачі від громадських організацій та журналісти, але їх виборча комісія має право вигнати з дільниці звичайним голосуванням. Та й порядок реєстрації спостерігачів законом не встановлений, а відданий на відкуп ЦВК.
Ще декілька нововведень, спрямованих на фальсифікацію виборів.
Голосувати на дому можна за звичайною заявою, без усіляких довідок про хворобу чи інвалідність, причому списки тих, хто хоче голосувати вдома, складаються не за кілька днів, як на виборах, а до 16 години суботи перед голосуванням. І навіть якщо в цих списках виявиться 5 чи 10 мільйонів українців, зробити з цим щось за лічені години буде неможливо.
Опонентам влади буде неможливо отримати оригінали протоколів про підрахунок голосів, оскільки у складі комісій їх (опонентів) просто не буде, а тим спостерігачам, яких не виженуть з дільниць, дадуть лише копії, які матимуть меншу юридичну силу, ніж сфальшовані в разі потреби «оригінали».
Якщо навіть у день голосування хтось із членів комісії не захоче освячувати фальсифікації, це ні на що не вплине. Бо «непідписання або відмова у підписанні протоколу окремими членами комісії не має правових наслідків для дійсності протоколу».
МОВА НЕ ПРО ЯКІСЬ ПРИПИСКИ НА КІЛЬКА ВІДСОТКІВ, А САМЕ ПРО ТОТАЛЬНУ ФАЛЬСИФІКАЦІЮ
Таким чином, референдум може бути сфальшованим від початку до кінця. Мова не про якісь приписки на кілька відсотків, а саме про тотальну фальсифікацію, як це відбувалося під час лукашенківських референдумів у Білорусі чи кучмівського референдуму 2000 року в Україні.
Корисний урок: референдум 2000 року
Будучи в 2000 році депутатом Київради, я вирішив перевірити, наскільки масштабними є фальсифікації під час референдуму, і встановив чергування біля всіх 12 дільниць свого округу на Оболоні. Добровольці впродовж усього голосування рахували кожну людину, яка заходила на дільниці, і нарахували 28% від загального числа виборців в окрузі.
За офіційними ж даними явка по цих 12 дільницях становила понад 70% (!), тобто майже 2/3 голосували або достроково, або вдома, або не голосували взагалі. Те саме відбувалося по всій Україні. Явку на референдум, під час якого на багатьох дільницях було порожньо, намалювали на рівні 79%, причому вже на 12 годину дня «проголосувало» по Україні 54%, а в деяких областях – під 70% виборців.
Не дивно, що всі 4 запитання, винесені Кучмою на референдум, отримали ледь не одностайну підтримку. Повторюся, цей референдум відбувався не десь в Африці чи в Білорусі, а в Україні. І тотальній фальсифікації його результатів було неможливо завадити, хоча на виборах в Україні, як до, так і після 2000 року фальсифікації такого масштабу були неможливі.
Цей екскурс в історію був спеціально для тих, хто не розуміє різниці між виборами й референдумами і має ілюзії, що на проведеному за вищеописаною системою референдумі можна буде «захищати результати голосування».
Але кучмівський референдум потребував імплементації результатів Верховною Радою, тобто 226 депутатів мали підтримати «волю народу». І Рада просто провалила це голосування, перетворивши зусилля фальсифікаторів на пшик. Тепер же ніякої імплементації не потрібно!
Будь-яке рішення, навіть відверто безглузде, злочинне чи антидержавне, автоматично набуває сили закону, як тільки ЦВК оголосить результати підрахунку голосів.
Причому, навіть маючи величезні можливості для домальовування явки, творці закону не встановили жодного бар’єру для того, щоб референдум був визнаний таким, що відбувся. Навіть тотальний бойкот референдуму нічого не дасть – якщо на дільниці з’явиться мізерне число людей, то більшістю їхніх голосів буде прийнято рішення.
Це може бути будь-яке рішення, і ніхто його не матиме права скасувати. Це зовсім не перебільшення. Якщо хтось не знає або забув, нагадаю запитання горбачовського референдуму про збереження СРСР 17 березня 1991 року: «Чи вважаєте Ви необхідним збереження Союзу Радянських Соціалістичних Республік як оновленої федерації рівноправних суверенних республік, в якій будуть повною мірою гарантуватися права і свободи людини будь-якої національності?». То за що голосували виборці – за збереження Союзу, за рівноправність і суверенітет республік, за права людини, за оновлення чи за федерацію як форму державного устрою? Які запитання можуть бути на референдумі від Януковича, «додумайте самі».
Законодавчої влади в Україні не буде
Але головна загроза – навіть не у таких запитаннях, а в можливості напрямку приймати Конституцію та Закони. Без усяких тобі перших і других читань і голосувань у Раді. Це значить, що Янукович може запросто перекреслити Основний Закон і замість нього за рішенням ЦВК ми отримаємо законодавство, написане в Межигір’ї. Причому не обов’язково для прийняття кожного нового закону проводити окремий референдум. Їх можна приймати пачками хоч по сто штук.
І навіть якщо через рік чи два Верховна Рада захоче внести до найбезглуздішого з прийнятих у такий спосіб законів зміни, вона не зможе цього зробити. Саме так – законодавчий орган не зможе внести зміни до закону! І не лише законодавчий, але , як випливає з закону, будь-який орган, хоч би й Конституційний Суд. Не вірите? Читайте:
«2. Нова Конституція України (нова редакція) набуває чинності з дня оголошення Центральною виборчою комісією результатів всеукраїнського референдуму про прийняття Конституції України (нової редакції) на всеукраїнському референдумі.
3. Закон України, прийнятий на всеукраїнському референдумі, набирає чинності з дня оголошення Центральною виборчою комісією результатів всеукраїнського референдуму, окрім випадків коли дата набрання чинності таким Законом прямо передбачена положенням цього Закону.
Закон України, прийнятий на всеукраїнському референдумі, не може бути змінений, скасований або визнаний таким, що втратив чинність, протягом п’яти років з дня набрання чинності всіма його положеннями.»
ХТО ЗУПИНИТЬ ДЕРЖАВНИЙ ПЕРЕВОРОТ?
Ідеться, без жодного перебільшення, про державний переворот, закамуфльований під «торжество народовладдя». Безумовно, цей закон відверто суперечить Конституції, але хіба ручний Конституційний Суд наважиться це визнати?
Варто пам’ятати і ще про одну обставину. Конституція і законодавство для України може бути написане не лише в Межигір’ї, а й у Кремлі. Важелів для шантажу Януковича у Москви достатньо, а кум Путіна Віктор Медведчук не даремно витрачає мільйони на рекламну кампанію, що готує громадську думку до майбутніх референдумів.
Обставини цілком можуть скластися так, що Януковича припруть до стінки і він задля збереження бодай номінальної влади буде змушений запустити референдуми за московським сценарієм.
Мова, отже, про загрозу не лише для демократії, але й для державності.
Україна ніколи не стояла так близько до катастрофи, як з прийняттям цього закону. Опозиція виступила з протестом проти змісту закону та проти незаконного способу його прийняття (як і у випадку з мовним законом, Адам Мартинюк раптово вніс на голосування текст проекту, зігнорувавши процедуру другого читання). Микола Томенко зареєстрував проект постанови про скасування результатів голосування карток 265 регіоналів, комуністів, литвинівців та тушок.
Однак очевидно, що ті, хто протягували це рішення, не збираються його скасовувати. Це значить, що після 20 листопада, коли проект Томенка провалять, на закон чекає віза відомого своєю «принциповістю» Литвина, а потім і Януковича, для якого саме цей закон, а не якісь там вибори до парламенту, є головною подією нинішнього року.
Очевидно, що реакція опозиції, громадянського суспільства та журналістів на цей закон не адекватна рівню загрози, яку він становить.
Зупинити цю загрозу будь-якою ціною – саме це має бути зараз головним завданням опозиції і всіх, для кого українська державність і демократія – не порожній звук.
Час бити на сполох, задіюючи всі методи – від мобілізації опозиційних сил до закликів до Заходу заблокувати рахунки організаторів заколоту. Якщо джина закону про референдум буде випущено з пляшки, дуже сумнівно, що хоч хтось зможе запхати його назад.

Опозиції треба вимагати не лише перевиборів на спірних округах.

  • 20.11.12, 23:44
Тарас Березовець. Фото: glavcom.ua

Опозиційним силам необхідно вимагати не лише перевиборів на п'яти проблемних округах, а й карної відповідальності тих людей, які причетні до фальсифікацій.

Про це у коментарі Gazeta.ua сказав політтехнолог Тарас Березовець.

"Зараз йдеться про п'ять спірних округів щодо яких винесла рішення Центральна виборча комісія. В дійсності округів мало бути значно більше. Сьогодні тривають Погоджувальні ради діючої Верховної Ради, але зрозуміло, що голосувати будуть депутати нової Ради і рішення буде ухвалене після 17 грудня, коли депутати приймуть присягу", - пояснив він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Литвин переконаний, що КПУ зможе створити фракцію у Раді

Відповідаючи на питання, чому відбувається неузгодженість в діях опозиційних сил і три законопроекти із поданих чотирьох щодо перевиборів зареєстровані представниками від опозиції, він відповів: "Причина криється в різних підходах: є більш радикальна частина, яку асоціюють з Гриценком і з київською "Батьківщиною", яку очолює Одарченко. Вона полягає в тому, що треба проводити перевибори не тільки в п'яти округах, а так само й інших, а є й інші люди, які вважають, що треба скористатися й тим мінімум в 5 округах, аби показово покарати владу, в дійсності опозиції треба вимагати не лише перевиборів, а й карної відповідальності тих людей, які причетні до фальсифікацій".

На його думку, якщо опозиція не покарає винних, то це буде означати, що вона погодилась із результати ми виборів та їх легалізовано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рада не буде розглядати проект Держбюджету-2013 на цьому тижні - Литвин

"Якщо не буде зроблено цього , то це буде означати, що перевибори легітимізували перемогу. Якщо не буде покарання, то подібні претенденти будуть траплятися й пізніше. Зараз опозиції варто наполягати саме на такому сценарії. Не всі до нього готові, деякі готові йти на компроміс із владою", - додав політтехнолог.

Нагадаємо, сьогодні в Верховній Раді зареєстровано ще два законопроекти про перевибори в мажоритарних округах. Законопроекти подані народними депутатами Юрієм Кармазіним і Володимиром Яворівським.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більшість самовисуванців вже вступила до лав ПР — Лабунська

15 листопада також був зареєстрований законопроект про перевибори Юрія Одарченка. Раніше, "регіонал" Олександр Козуб зареєстрував у ВР законопроект про внесення змін до закону "Про вибори народних депутатів " щодо повторних виборів.
Джерело: Gazeta.ua

Партія регіонів навіть на Донеччині не набрала більше 10,5%

  • 19.11.12, 22:49
Юрій Кармазін розповів про масові фальсифікації на сході. Фото: glavcom.ua

Партія регіонів навіть на Донеччині не набрала більше 10,5%. Все інше було додано через масштабні фальсифікації.

Таку думку у коментарі Gazeta.ua висловив Юрій Кармазін.

Він розповів, що під час виборів перебував на сході країни, де помітив безліч порушень. Зокрема, за його словами, у день виборів на одному з округів на Донеччині член дільничої виборчої комісії самостійно заповнював 10 бюлетенів на користь Партії регіонів та кандидата від партії влади.

"І це тільки ті бюлетені, за які схопили за руку", - обурився політик.

Він додав: "Я пишу телеграми Генпрокурору, голові Центральної виборчої комісії, голові МВС. Я зробив все, щоби терміново отримали про це повідомлення у правоохоронних органів. Я, як автор Кримінального кодексу, щиро вірив, що 158 ст, за якою схопили цих людей, є однозначною і треба порушити кримінальну справу, повідомити людей, зупинити інших фальсифікаторів".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Проблемних округів" не було — були проблемні вибори

Але жодної реакції, за словами Кармазіна, на це повідомлення не було: "Жодної реакції ні з боку Генпрокурора, ні з боку міністра внутрішніх справ, ні від Шаповала — не було. Міліція просто відфутболила назад на виборчий округ всі бюлетені, які було вилучено як речовий доказ. Хоча і підробка одного бюлетеню передбачає кримінальну відповідальність".

Він також розповів, що після закриття дільниць тільки на Донечиині на 18% збільшилася явка виборців.

"Найцікавіше те, що на час закриття дільниць явка в округах на Донеччині складала 46%. А потім вона вже була в середньому 86 %, а на окремих дільницях і 94%, і 96%. Це коли в цілому 46%! То як ви думаєте, кому пішли ці 18%?", - наголосив політик.

Він додав: "Це свідчить про те, що Партія регіонів насправді навіть на Донеччині не отримала більше 10,5% голосів виборців. Всі інші голоси було накинуто за рахунок "каруселей", за рахунок завищення і вкидання, за рахунок того, що вимикалося світло і змінювалися протоколи, а потім під все це підганялися результати, або ж це було масове голосування на дому".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Породила цю проблему влада і вона має її вирішити" - "бютівець" про 11 та 14 округи

Так зокрема, розповів Кармазін, на Черкащині у маленькому селі раптом захворіло 150 людей. Тим часом на Донеччині майже 7-8% виборців раптом захворіли на остеохондроз.

"Масштаби цих фальсифікацій просто нереальні", - підкреслив він.
Джерело: Gazeta.ua

На Львівщині міліція побила громадських активістів.

  • 14.11.12, 22:37
Фото: comments.ua

Міліція затримала активістів громадської організації "Вільний простір" Романа і Назара Олексевичів, коли ті знімали порушення на відео. Про це у своєму блозі на "Українській правді" написала журналістка Наталя Соколенко.

"На дорозі біля м. Кам'янка-Бузька (Львівська обл.) невідомі зупиняли перевізників, що возили цукровий буряк. Брали побори. Від райдержадміністрації там був заступник, який не представився", - зазначила вона.

За її словами, Олексевичі викликали міліцію.

"Але "правоохоронці" затримали не рекетирів, а тих, хто намагався задокументувати злочин. Люди в міліцейській формі напали на Олексевича, який знімав на відео, як збирають побори з підприємців. Йому заламували руки, били, побили відеокамеру. На посвідчення журналіста міліціонери не реагували", - зауважила Соколенко.

Одному з активісів навіть погрожували пістолетом.

"Співробітник ДАІ вихопив пістолет та погрожував вбити Назара. Романа з Назаром розділили. Весь цей час, поки шукали Назара, його примусово утримували та здійснювали фізичний та психологічний тиск", - написала журналіст.

"Коли біля авто, яке стояло неподалік від міліції проходили представники профспілки, Назар почав кричати. Люди почули та відбили його в міліції. Зараз він в лікарні в шоковому стані", - зазначила Соколенко.

"Роман лише за допомогою громадян, що прийшли на його підтримку, зміг прорватись через кордон міліції до свого сина", - додала вона.
Джерело: Gazeta.ua

Банки і обмінники припинили продавати долари.

  • 13.11.12, 20:13
Працівники обмінників пояснюють це "ситуацією з курсом гривні".


УНІАН
Банки припинили продавати долари
Комерційні банки сьогодні не продають долари в очікуванні подальшого зниження курсу гривні.


Як повідомляє кореспондент ТСН.ua, придбати долар у кількох обмінниках та відділеннях банків виявилось неможливим. Працівники обмінників пояснюють це відсутністю готівкового долару і "ситуацією з курсом гривні".

Водночас в одному з банків валюту продають за курсом 8,24 грн/дол., але тільки по 500 доларів в одні руки.

Разом з тим для погашення доларового кредиту, банк погодився продати необхідну суму за нинішнім ринковим курсом без одержання на руки валютної готівки.

У Києві подорожчали окремі сорти хліба

  • 12.11.12, 22:03
У Києві з понеділка подорожчали два сорти хліба: "Український столичний подовий" - на 68 копійок та нарізний батон - на 34 копійки. Вартість інших сортів хліба не змінилась.


У компанії "Київхліб" зростання цін називають вимушеним кроком: подорожчали усі складові продукції.

Тим часом Антимонопольний комітет України розпочав дослідження, наскільки обґрунтованим було подорожчання хліба у Києві.

Зростання цін після виборів - те, чого побоювався український споживач. Найпесимістичніші прогнози стверджують, що Україну незабаром спіткає дефолт. Однак голова Держказначейства України заявив, що цю тему не варто обговорювати.