Чесний голос коштує до 200 гривень - політолог
- 29.07.12, 23:38
Політолог: чесний голос коштує 180-200 грн. Фото: press.org.ua
В українському суспільстві є попит на продовольчі пайки від кандидатів у народні депутати, що фактично є підкупом.
Таку думку висловив політолог школи політичної аналітики при НаУКМА, доцент академії Держуправління Андрій Дуда в ефірі "Ера-FM".
"На жаль, незрілість кандидатів великою мірою диктується незрілістю суспільства. Цей прямий зв'язок випливає з того, що є певний запит на продпайки, є певний запит на підкуп. Тому кандидати працюють з ним, як з найбільш дешевою технологією", - сказав він.
За його словами, політична партія, яка проводить передвиборчу кампанію середнього масштабу, має чесно витратити на кожен голос виборців 180-200 грн.
"Якщо дивитися по вартості голосу, то якщо йдеться про організацію повноцінної виборчої кампанії, мінімально треба десь 180-200 гривень. Тобто це вартість утримання штабів, це агітація у середній (передвиборчій) кампанії. У цій ситуації легше дати 100 гривень виборцю. А продпайок - це, наприклад, гречка, яка купується оптом, тому його вартість дуже дешева", - зазначив Дуда.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Симоненко похвалився молодим поколінням комуністів: агітатор буде в кожному селі
Водночас, експерт підкреслив, що нині є амбітні команди, які намагаються принаймні поки що демонструвати нові стандарти підходу до виборця.
"Той факт, що в нас ще до з'їздів оголошують претендентів на кандидатів, попри певні нюанси, вже є свідченням того, що наші політичні сили ростуть. Раніше це було суперкулуарно", - вважає Дуда.
В українському суспільстві є попит на продовольчі пайки від кандидатів у народні депутати, що фактично є підкупом.
Таку думку висловив політолог школи політичної аналітики при НаУКМА, доцент академії Держуправління Андрій Дуда в ефірі "Ера-FM".
"На жаль, незрілість кандидатів великою мірою диктується незрілістю суспільства. Цей прямий зв'язок випливає з того, що є певний запит на продпайки, є певний запит на підкуп. Тому кандидати працюють з ним, як з найбільш дешевою технологією", - сказав він.
За його словами, політична партія, яка проводить передвиборчу кампанію середнього масштабу, має чесно витратити на кожен голос виборців 180-200 грн.
"Якщо дивитися по вартості голосу, то якщо йдеться про організацію повноцінної виборчої кампанії, мінімально треба десь 180-200 гривень. Тобто це вартість утримання штабів, це агітація у середній (передвиборчій) кампанії. У цій ситуації легше дати 100 гривень виборцю. А продпайок - це, наприклад, гречка, яка купується оптом, тому його вартість дуже дешева", - зазначив Дуда.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Симоненко похвалився молодим поколінням комуністів: агітатор буде в кожному селі
Водночас, експерт підкреслив, що нині є амбітні команди, які намагаються принаймні поки що демонструвати нові стандарти підходу до виборця.
"Той факт, що в нас ще до з'їздів оголошують претендентів на кандидатів, попри певні нюанси, вже є свідченням того, що наші політичні сили ростуть. Раніше це було суперкулуарно", - вважає Дуда.
8
Коментарі
Юрий Смирнов
130.07.12, 07:35
За дешево людей цінять.
Гість: lyo Dnepr
230.07.12, 08:54
Для того чтобы выборци голосовали за гречку, их сначала нужно хорошенько маргинализовать, т.е. лишить их всего. Не удивлюсь, если на следующих выборах будут заставлять голосовать под дулом пистолета
Korsar-K
330.07.12, 22:40Відповідь на 1 від Юрий Смирнов
Це ціна тільки тим людям які працюютьв виборчіх комісіях.
Korsar-K
430.07.12, 22:41Відповідь на 2 від Гість: lyo Dnepr
В Донецьку так і було,розказували знайомі які там живуть.