хочу сюди!
 

Ксения

41 рік, овен, познайомиться з хлопцем у віці 37-54 років

Готуємо мозок до порції знань

  • 27.06.11, 11:00

Для того, щоб мозок отримував усі необхідні для стимулювання речовини, до свого раціону слід включити продукти, багаті на вітаміни C,F, а також групи В. Це такі продукти, як горіхи, морепродукти та фрукти. Жінки, які часто сидять на дієтах, мають погану пам'ять, робота якої знижується через нестачу в організмі корисних речовин.

 Фізичні навантаження допомагають покращити концентрацію уваги, оскільки збільшують надходження кисню в мозок. Ефективною вважається прогулянка пішки, але не менше, ніж 15-30 хвилин в день.

  Розгадуючи кросворди, можна підтримувати мозок в тонусі. В результаті цього підвищується активність пам'яті, збільшується словниковий запас.

  Найефективніший спосіб покращення  пам'яті - асоціації. Наприклад, запам'ятовуючи ім'я людини, слід "намалювати" його в уяві, асоціюючи його з певним образом.

  Рекомендується розвивати слухову пам'ять, оскільки вона сприяє кращому запам'ятовуванню інформації. Наприклад, відтворювати почуті слова в тому порядку, в якому вони були сказані.

  Найважче      запам'ятовувати цифри. В цьому випадку також допоможуть асоціації: нуль з вигляду схожий на каблучку, одиниця - на олівець, двійка - на лебедя, трійка - на наручники, четвірка - на парус тощо.

  Найпопулярніший серед школярів та студентів спосіб    запам'ятовування - приєднувати до вже вивченого матеріалу новий. Вчити матеріал треба годину в день, протягом двох днів. Це набагато краще, ніж намагатися вивчити все за один день.

  Справа в тому, що під час перерви між заняттями підсвідомість продовжує закріплення матеріалу в    пам'яті.

  Доведено, що частина вивченого матеріалу забувається дуже швидко, але потім цей процес уповільнюється. Тому повторення краще починати раніше, ніж починається стадія повільного забування. (с) 

6

Останні статті

Коментарі

Гість: ХУДОЖНИК+

127.06.11, 11:03

коли "вивчиш" слабше засвоюється ніж коли "вкуриш"

    227.06.11, 11:05Відповідь на 1 від Гість: ХУДОЖНИК+

    Не знаю, не курю.

      327.06.11, 11:11

      з усім погоджуюсь, крім асоціативної памяті. то вже кому як)))
      а загалом стаття хороша

        Гість: ХУДОЖНИК+

        427.06.11, 11:14Відповідь на 2 від Oll@

        Не знаю, не курю.а це тут до чого? ви ж ні малінька шоб асоціативно не мислить

          527.06.11, 11:16Відповідь на 3 від все_буде_так

          Дякую.
          Я також не з усім тут погоджуюсь. Наприклад про те, що найважче запам'ятовуються цифри. У мене з цим нема проблем

            627.06.11, 11:18Відповідь на 4 від Гість: ХУДОЖНИК+

            Асоціації тільки в дорослих бувають?

              Гість: ХУДОЖНИК+

              727.06.11, 11:19Відповідь на 6 від Oll@

              Асоціації тільки в дорослих бувають?в дорослих вони більш багатогранні..дітьо мало має з чим сравнівать (познайот іщо)

                827.06.11, 11:20Відповідь на 7 від Гість: ХУДОЖНИК+

                Ну не знаю... У дітей часом такі асоціації виникають, що просто дивуєшся

                  Гість: ХУДОЖНИК+

                  927.06.11, 11:26Відповідь на 8 від Oll@

                  звісно..сьогоднішні діти дуже швидко вбирають образи світу, оскільки і можливостей на це більше і густіший простір...
                  в першому каменті якщо ви не зрозуміли, розтлумачу, що вивчення матеріалу в сотні разів слабше запамятовується, ніж власне свідоме його розтлумачення і аналіз (запамятовування суті) знаки і символи тоді в мозку будуть більш конструктивними (не пасивними книжковими зібраннями) а інструментами

                    1027.06.11, 11:43Відповідь на 9 від Гість: ХУДОЖНИК+

                    Дякую. Звичайно, сліпе зазубрювання не дуже ефективне, хоча й тут є деякі позитивні моменти. Погоджусь, що найкраще зрозуміти і усвідомити тему зразу, хоча й те, що розуміння приходить не відразу - також факт.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна