хочу сюди!
 

Маша

50 років, козоріг, познайомиться з хлопцем у віці 42-65 років

громадські організації просять обговорення квот на музику

  • 16.02.11, 11:11
Українські громадські організації просять обговорення квот на музикуУкраїнські громадські організації просять обговорення квот на музику
Українські громадські
організації просять Верховну Раду не ухвалювати закон про скасування
квот на національний музичний продукт до проведення ґрунтовного
громадського обговорення.


детальніше...
2

Коментарі

116.02.11, 11:38

а чого? шо хотять своею пургою заполонить эфир в нечесной конкуренции?

    216.02.11, 11:46Відповідь на 1 від пан РУСЛАН

    Взагалі то країна повинна захищати державну мову, створюючи конкурентне поле, але ПІДТРИМУЮЧИ і ЗАОХОЧУЮЧИ свого виробника!
    В даному випадку - це мова. В нас так само і з автомобілебудівництвом (ввозимо і спонсоруємо імпорт), продукти харчування і т.д.
    Така вже політика держави.

      316.02.11, 12:10Відповідь на 2 від provolyn

      Взагалі то країна повинна захищати державну мову, створюючи конкурентне поле, але ПІДТРИМУЮЧИ і ЗАОХОЧУЮЧИ свого виробника!
      В даному випадку - це мова. В нас так само і з автомобілебудівництвом (ввозимо і спонсоруємо імпорт), продукти харчування і т.д.
      Така вже політика держави.
      это ж не значит что нада заставлять купувать украинские тачки или слушать токо украинскую музыку.

        416.02.11, 19:21

        Хто володіє інформаційним простором - володіє розумом нації. Ті, хто скасовує квоту, теж знають про це.

          517.02.11, 10:48Відповідь на 3 від пан РУСЛАН

          Це значить, що потрібно надавати преференції та реально підтримувати та стимулювати не тільки до "купи-продай", а в першу повинен бути мінімальний податок або ж і дотація виробникам українського. Щодо автомобілебудівництва: замість того, щоб закупити імпорт - краще вкласти державні кошти і замовити проект у місцевого виробника на виготовлення свого (як мінімум на 90% свого) авто нехай сьогодні він гірший і дорожчий, але завтра це буде достойне авто, якщо у держслужбовців буде чітке правило - їздити на українських авто, виробники яких будуть змушені під тиском тих же державних мужів створювати конкурентне та комфортне авто.

            617.02.11, 10:52Відповідь на 4 від nolofinve

            Скоро ментальне поняття "українець" - зникне... я не пророк, просто бачу як розвиваються події. В Криму змінили написи на парламенті, в Києві усі написи та реклама в "маршрутках" російською... україномовний при розмові з російськомовним переходить на російську з "поваги до співрозмовника", хоча по психології - слабший підлаштовується під сильнішого (походка, жестикуляція манера спілкування і мова в тому числі)

              717.02.11, 12:57Відповідь на 5 від provolyn

              так сразу закричат- а где демократия и свобода выбора?

                817.02.11, 12:58Відповідь на 6 від provolyn

                М-м, а чи не потрібно просто проявляти твердість самому. Я не герой - є місця, де я змушений спілкуватися російською. Просто треба щодня робити крок, щоб таких місць ставало все менше і менше. Одна знайома мені леді оповіла ситуацію: троє жінок - з Ковеля (Волинь), Кривого Рогу, Запоріжжя. Знайомляться... Дама з Ковеля переходить на російську - "з поваги" і по умовчанню. Дама з Запоріжжя, націоналістка, несподівано відповідає українською і підтримує розмову з обома, хоча вони говорять російською. Вечір того ж дня - всі троє спілкуються українською, при чому криворожанка весь час вибачається за "суржик".
                Це дами... А ми ж чоловіки

                  917.02.11, 13:04Відповідь на 8 від nolofinve

                  то ж бо й воно...

                    1017.02.11, 13:06Відповідь на 7 від пан РУСЛАН

                    Державний чиновник отримав вибір: йти працювати в державну чи комерційну структуру. Ось вам і свобода вибору та демократичність прояву!

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна