хочу сюди!
 

Наташа

49 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 44-53 років

Філіп Котлер, або просто Пилип Котляревський...

8e62b809b10f239187d58b8ce337.jpeg

Мало хто знає, що він походить з родини українців з-під Бердичева, що його батьки емігрували у 1917-му до Чикаго, де була сильна українська діаспора.

Пилип Котлер народився 27 травня 1931 року в Чикаго. Там навчався у Чикагському університеті, потім в Масачусетському Технологічному Інституті, а потім – у Північно -Західному Університеті, при якому створив Келогську Школу Бізнесу...

Тепер його ім'я - синонім маркетингу, його нагороди важко перерахувати, його підручники студіюють всі економісти світу...

і це МОЖЕ ЗРОБИТИ КОЖЕН УКРАЇНЕЦЬ, ЯКИЙ ПОСТАВИТЬ ПЕРЕД СОБОЮ ВИСОКУ МЕТУ, навіть на чужині!

Днями його провезли Україною, він дав майстер-класи в Києві та Одесі : "Управління та маркетинг в епоху змін"

Було презентовано нову книгу - «Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності»...

Висновки для нас, якими мають бути сучасні бізнес-компанії, щоб їх поважали:

1. Брати до уваги інтереси всіх зацікавлених груп впливу;

2. Заробітні плати керівників компанії мають бути відносно невеликі;

3. Для підходу до вищого керівництва використовується політика рівних можливостей і відкритих дверей;

4. Заробітна плата і премії співпробітників високі, відбувається постійне навчання персоналу, заміна працівників мінімальна;

5. На роботу беруть тих людей, які з ентузіазмом працюють з клієнтами;

6. Робота на партнерських засадах з підрядниками, завдяки якій покращується продуктивність і якість, зменшуються витрати;

7. Віра в корпоративну культуру - найцінніший актив і основну причину конкурентної переваги;

8. Витрати на маркетинг менші, а кількість задоволених клієнтів постійно зростає...

Чи ти працюєш на такому підприємстві чи в такій команді тепер, друже?

                                                        Дуже цікава інфа, знайшов тут: http://politiko.com.ua/blogpost7901

П.С. Хто незнає - Філіп Котлер - сучасний "гуру маркетингу". Саме за його книгами вчаться мільйони маркетологів, менеджерів, піарщиків, політологів і політтехнологів. Більш визначної фігури в цій галузі просто неіснує.

10

Коментарі

17.07.10, 18:40

А в сучасній Україні на керівну посаду намагаються "всунути" будь-яке "одоробло" аби був не українець. За браком місця не можу навести приклади з життя Донецька, але їх тисячі.

    27.07.10, 18:47Відповідь на 1 від Східняк

    В нас не краще. Єдина відмінність, що замість одного клану декілька різних - от і усе.

      37.07.10, 18:55

      Дякую за інформацію.

        анонім

        47.07.10, 19:06

        а у нас в УКРАЇНІ жидівська вакханалія і кацапська масакра

          57.07.10, 20:55

          Гарний матеріал.

            анонім

            67.07.10, 23:19

            А що це таке "маркетинг" ? .... ...

              77.07.10, 23:22Відповідь на 6 від анонім


              Це те чим зараз займається будь-яка фірма у світі.
              Процес від виробництва до продажу - ОСОБЛИВО до продажу.

                анонім

                87.07.10, 23:31Відповідь на 7 від Independence

                Да ?... ... А як лох, накручую подвійну/потрійну ціну і втюхую....і на цих 2/3 відсотка зводжу кінці з кінцями.... А тут виявляється є "М А Р К Т И Н Г"....

                  97.07.10, 23:35Відповідь на 8 від анонім

                  Так це і є маркетинг
                  Є певні види товару, де платиться за "бренд", або за УТП (унікальна товарна перевага) - але як правило такі товари не масові.
                  Я вгадав?

                    анонім

                    107.07.10, 23:44Відповідь на 9 від Independence

                    Не зовсім ... Хоча, створений за 15 років БРЕНД дуже допомагає і іншим, новостворениим підрозділам... Можна і продаж смаженого насіння поставити на такий рівень, що пластикові чіпси та ін. - будуть відпочивати. Головне - оригінальний та творчий підхід. А для цього - не вивчати всяку загальновідому фігню, а йти своїм шляхом... .
                    Професіонали знають - що "оце" не можна зробити, і відступають. А аматори цього не знають - і РОБЛЯТЬ "оце".... Щось приблизно так....

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна