хочу сюди!
 

MELANA

39 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 49-51 років

«Меншість рулить», або Скільки потрібно людей, щоб змінити світ.

  • 07.09.11, 23:15

«Меншість рулить», або Скільки потрібно людей, щоб змінити світ

19:56 3.08.2011

Відоме у вузьких колах активістів емпіричне правило підтверджено математичним моделюванням - потрібно всього 10% активних учасників суспільства, які твердо вірять у свою ідею, для того щоб швидко змінити точку зору всіх інших.


Після порогу у ~10% починається експоненційний зріст нових переконань

Після порогу у ~10% починається експоненційний зріст нових переконань

Останнім часом фізики і математики серйозно взялися за моделювання систем схожих за умовами, що діють в соціальних мережах і суспільствах у цілому.  Група дослідників з центру SCNARC при політехнічному інституті в Ренселаєрі на замовлення армії США створила модель, з якою виходить - якщо наполегливих прихильників нової ідеї в суспільстві менше вказаного "магічного" порогу в 10%, вони можуть пропагувати свої погляди вічність, і нічого не зміниться. Однак, при досягненні цієї межі, зміни наступають дуже швидко (експоненційно швидко), і точка зору суспільства міняється.  Як ви розумієте, подібне дослідження є дуже важливим для розуміння (і створення!) багатьох явищ - від успішних рекламних кампаній, до несподіваного успіху революцій, що прокотилися світом за останні десять років.  Вчені планують зробити наступні кроки - вивчити історичні дані і порівняти із своєю моделлю, та розширити її на випадок, коли початкова пануюча точка зору в суспільстві не одна, а дві чи більше (наприклад, прихильники демократів та республіканців у США)  Для зацікавлених, трохи більше технічних деталей:  У згаданій моделі діють наступні початкові умови: до учасників суспільства, що мають якусь одну точку зору, однак можуть вислухати версію, відмінну від власної, додають невелику групу з "твердим переконанням" яке відрізняється від більшості (ця нова група не змінює свою точку зору за будь яких обставин). Розмір цієї групи змінюють, і дивляться, що відбувається з поширенням нової ідеї (збереженням старої).  Спілкування в системі моделюється наступним чином - якщо учаснику в "розмові" переказують його ж точку зору, то його переконання "підсилюється". Якщо він чує відмінну точку зору, то поки не змінює свою, однак залишає пам’ять про таку відмінність. Якщо під час наступного спілкування з іншим учасником знову спливає відмінна точка зору, наш початковий учасник змінює свої переконання на ці нові погляди.  Моделювання відбувалося для трьох типів структур - випадкових мереж (кількість лінків між учасників в середньому однакова ), мереж з "довгим хвостом" лінків (у більшості учасників їх не дуже багато, однак є хаби - учасники, що пов’язані з багатьма), і для моделі "малих світів" (малопов’язані між собою групи, всередині яких існує більшість зв’язків типу "усі-з-усіма").  Повне дослідження було надруковано в журналі Physical Review E, 25 липня 2011 року. 


11

Коментарі

Гість: burtka

17.09.11, 23:25

сам хоть понял, шо туту начертано?

    27.09.11, 23:29

    открыл Америку....
    давно известно, что для революции - достаточно 5% населения...

      37.09.11, 23:39Відповідь на 1 від Гість: burtka

      эта заметка не для тебя,а для умных.

        47.09.11, 23:40Відповідь на 2 від Rэst

        Ну не все ж такие умные.

          Гість: burtka

          57.09.11, 23:49Відповідь на 3 від Остап 88

          эта заметка не для тебя,а для умных."умные" - это те, копипастят не читая для тех, кто распечатывает это, чтоб в туалет сходить?

            67.09.11, 23:50

            Согласен.

              Гість: шЭш

              77.09.11, 23:56

              Ну да... Заметка интересная.....

                87.09.11, 23:58Відповідь на 5 від Гість: burtka

                Я был не прав.Умные и так это знают.Эта заметка лично для тебя.Гордись!

                  97.09.11, 23:58Відповідь на 6 від old hobbit

                    108.09.11, 00:00Відповідь на 7 від Гість: шЭш

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна