© Ярема Галайда, Блог Олександра Білецького
Плінтизмократія назвавшись
демократією, як зозуленя, вже давно викинула останню з гнізда і править
під її іменем народами, а ті, осліплені і збиті з пантелику, коряться
їй, бо приймають її за свою матір-демократію. Плінтизмократія вже
поставила на межу БІОЛОГІЧНОГО виживання цілі нації – французів, німців,
італійців, росіян. На черзі Україна?
Спочатку було слово
Євангеліє.
Диявол криється у дрібницях.
Прислів’я.
Підрубиш корені - вб’єш дерево.
Знищиш історію - вб’єш народ.
Українське прислів’я.
Підміна понять, їх перекручення - є найкращим
з методів маніпуляції масами.
Йозеф Гебельс.
В усі часи можновладці мріяли про те, як навчитись керувати людьми,
підкорювати їх своїй волі. Робити це так наче люди самі того хочуть і
прагнуть. Тобто, хотіли навчитися впливати не на свідомість, а на
підсвідомість тих ким прагнули керувати. Як же того досягнути, коли
нормальні люди не вівці і прагнуть волі більше ніж рабства?
Найлегшим виявилося не суперечити старим, традиційним поняттям і
уявленням, а змінити і перекрутити їх первісне значення, звичайно ж,
для власної вигоди.
Такої метаморфози зазнало і поняття «демократія». Тільки
дуже глибокої, тонкої, майже не помітної і, так би мовити, комплексної,
бо з демократією пов’язані ще дуже багато інших понять, які теж довелось
піддати підміні, нівелюванню і перекрученню.
Тому, щоби зрозуміти істинне значення демократії треба розкопати
його первісне, споконвічне значення і повернути його до життя. Чому ж
знадобилося можновладцям перекручувати і перебріхувати це прекрасне
поняття?
Та тому, що це поняття глибоко націоналістичне і не толерантне.
Демократія – це не влада народу, в нашому кастрованому розумінні цього
слова, а
влада ДЕМОСУ - громадсько-політичної організації етнічних греків, які проживали у полісах Давньої Греції. До складу демосу входили тільки вільні греки-землевласники (багаті чи бідні не мало значення),
це було одне плем’я, один рід.
Всі інші мешканці полісу – метеки і раби були чужинцями та іноземцями,
напівкровками і вільновідпущениками, які і мріяти не могли про рівні
права з громадянами демосу.
Але найдивніше те, що саме метеки і раби завжди найактивніше
підтримували демократію проти засилля олігархії і аристократії. А
мандрівники завжди обурювалися «розпущеністю» рабів у тих же
рабовласницьких Афінах.
Тобто, демократія – це одна з форм влади корінного народу,
нації на своїй землі, а не терпимість того народу до влади зайд у своїй
країні, якою її виставляють хитромудрі маніпулятори свідомістю. Це
влада сильної нації, яка надає можливість, також, розвитку представникам
інших народів під її захистом, за умови, що вони в жодному разі не
посягають на права панівного народу. Але влада та абсолютна і непорушна.
І горе тому, хто протиставить себе їй. І це справедливо.
Всім нам з дитинства вдовбували, що демократія – це щось дуже
добре, це найвище досягнення політичної думки людства, найбільш
досконала і справедлива система управління державою, яка дає можливість
кожному громадянинові приймати участь в управлінні країною або,
принаймні, впливати на рішення верховної влади. Скажемо наперед, що
погоджуємося з тим, так воно і є. Але….
Нуж бо спитаймо наших високолобих маніпуляторів: «А що воно
таке – демократія?» І почуємо прекрасну лекцію про основні принципи
народовладдя, різновиди республіканського правління, цілу їх
класифікацію і т.д. і т.п. А головне, про святі демократичні догмати і
принципи – Свободу, Рівність, Братерство, про рівність усіх перед
державою, як перед Богом.
Та ми ж допитливі і невгамовні, нам же ж усе цікаво, кругом
треба сунути носа і докопатися, як то кажуть, до дна. «Звідкіля ж оте
диво дивнеє узялося – демократія?», - спитаємо ми. А нам у відповідь,
якщо нарвемося на ерудита, посиплють про Афіни, викладуть швиденько цілу
тираду про усіляких там пентакосіомедимнів, зевгітів, диакріїв, фетів,
розкладуть чим вони одне від одного відрізнялися і хто що там робив.
Розповідь заведуть про архонтів, еклесії, ареопаги, гелії, остракізми і
хіротонії (от словечко, правда ж?).. Докладно розпишуть про реформи
Клісфена, Солона і Перікла, про поганців Писистратидів… Коротше
насиплють стільки, що аж голова обертом піде. Фуф, яка складна штука ця
демократія! Ну її к бісу… мо’ дійсно класна штука, якщо така складна? Ну
то хай так і буде – вірю!!! Демократія – відмінна річ!!!
І за отою облудою і казочками, за отою машкарою з термінів, понять, певним чином викладених історичних відомостей
залишиться прихованою справжня сутність демократії, сам її дух, її рушійна сила, суть і сенс існування.
То, може, копнемо до дна?
Візьмемо саме слово «де-мо-кра-ті-я», що воно означає? Слово це, як
відомо навіть дрімучому неуку, має грецьке походження. «А що ж воно
означає?», - спитаємо ми у себе і звернемося до довідників, щоб не
слухати теревені маніпуляторів. Самі з вусами…
Ось тлумачний словник Ожегова С.І. (Словник русского языка.:
М.:-1987; «Русский язык», 19-е видання. Під редакцією Шведової Н.Ю.) що
там пишуть? Теекс… ага. Перекладу українською: «ДЕМОКРАТІЯ, 1.
Політичний лад, заснований на визнанні принципів народовладдя, свободи і
рівності громадян». Ну там ще про соціалістичну демократію, буржуазну…
То вже од лукавого…
Малувато, чи не так?
Ану ж бо візьмемо Словник іншомовних слів:- Київ – 1974; Головна
редакція Української Радянської енциклопедії АН Української РСР. Слово ж
іноземне, де ж його значення ще шукати, як не тут?
ДЕМОКРАТІЯ (грецьк. – народовладдя, від – народ і
- влада) – форма політичної організації суспільства, що
характеризується участю, формальною або фактичною, народу в управлінні
державними справами.
Вже більше але суть та ж сама – НАРОДОВЛАДДЯ!!! Тобто, влада
народу!!! Ура!!! Все зрозуміло. А може підемо трохи далі? Ну з владою
все більш менш зрозуміло… А що ж воно таке народ в розумінні наших
високолобих укладачів словників, які, власне, писали їх на замовлення
наших можновладців колишніх і цілком влаштовують наших можновладців
нинішніх. Бо інакше вони б їх перевидали зі своїми правками і
тлумаченнями.
Як же ж вони тлумачать народ, якому за демократії належить вся
повнота влади? Знову гортаємо Тлумачний словник Ожегова…: НАРОД, 1.
Населення держави, мешканці країни??? Опаньки, приїхали… А що ж тоді
НАСЕЛЕННЯ? На наступній сторінці відповідь: «мешканці якоїсь місцевості
(країни, міста)…»
Як це накажете, шановні, розуміти?
Це що ж народ і населення – одне й те саме???
Так навіщо тоді лукавити, двома словами одне й те саме позначати? Отже
«демократія», за тлумаченнями наших розумників, якщо скласти 2 + 2 - це
влада населення? То й називали б тоді її ПЛІНТИЗМОКРАТІЄЮ (від грецького
- населення). Так ні, сунуть нам саме народовладдя. Ні, щось
тут не так, панове, десь ви нас дурите. А ну ж бо розберемось…
Спочатку розберемося зі словом НАРОД і поняттям, яке за ним стоїть. Так
от, походить воно від імені слов’янського Бога РОДА і означає «створені,
породжені Родом» і означає
кревно споріднену (в тому числі і з самим
Богом) людську спільноту, яка проживає на спільній території, має
спільну мову і традиції.
Повним відповідником слову народ є грецьке слово (етнос) -
історична спільність людей, яка склалася на певній території та володіє
стабільними особливостями мови, культури і психічного складу, а також
усвідомленням своєї єдності і відмінності від інших. Останнє, звичайно, зафіксоване в етнонімі (самоназві) народу.
Сформований етнос виступає як
соціальний організм, який
самовідтворюється шляхом переважно етнічно однорідних шлюбів і передачі
новим поколінням мови, традицій і т.д. Для більш стійкого існування
етнос прагне до створення своєї соціально-територіальної організації
(держави), а етнічні групи, особливо в сучасних умовах, - своїх
автономних об’єднань, закріпленні в законодавстві своїх прав.
Отак!!! Все чітко, ясно, зрозуміло і конкретно. Ось воно - вірне і первинне значення слова НАРОД.
Виявляється, нам замість поняття народу, як єдиного, кревно спорідненого
організму підсовують кастроване, потворне поняття народу, як мішанини
без усякого зв’язку і спорідненості. Народонасєлєніє якесь…
От ми і знайшли перше перекручення понять, з якого й походить брехливе
трактування поняття ДЕМОКРАТІЯ. … почекайте!!!... а що ж тоді воно таке
отой « - демос». Нам же ж його пропонують визначати, як «народ». А
тепер виходить, що це не так?
Дійсно, це не так! Це чергова підміна понять, як і підміна народу –
етносу на народ – населення. Так чия ж влада була в тих Афінах?
В Афінах була влада ДЕМОСУ. Це поняття виникло, як вважають історики,
близько 508 року до н.е. при проведенні Клісфеном територіальної
реформи в Афінах. Згодом його запозичили інші поліси Греції (а де не
запозичили, там пізніше його існування приписали історики для зручності
викладення матеріалу).
Згодом, це поняття розвивалося, набирало нових відтінків, але означало, в
принципі, завжди одне – члени дему (громади). Спочатку якогось одного,
окремого, а потім всієї спільноти вільних громадян полісу. Тобто,
демос це форма громадсько-політичної організації народу-етносу.
Взагалі ж населення, наприклад, Афін поділялося на три, далеко
нерівноправні, групи. Найбільша з них, панівна - вже згадуваний нами,
демос – греки-іонійці, особисто вільні, власники земельних ділянок, які
зосередили в своїх руках всю, без виключення, повноту політичної,
економічної, адміністративної, судової і військової влади в Афінах.
Нижче знаходились т.зв. метеки – особисто вільні, неповноправні мешканці
полісу. Слово має багато тлумачень але головні з них
напівкровка, чужинець. Це були іноземці, яким дозволили поселитися у
Афінах, вільновідпущеники, тощо. Вони не були членами громади – демосу,
не мали жодних політичних прав і свобод, їм було заборонено володіти
нерухомістю (землею, звичайно, теж), вступати до шлюбу з афінянами і
афінянками, вони мали сплачувати податок метекійон, зобов’язані були
мати покровителя з числа афінських громадян, служити у війську і
сплачувати надзвичайні податки, приймати участь в літургіях – державних
повинностях. Але їм заборонялося обіймати будь які адміністративні і
військові посади. Діти, прижиті афінянами від метеків, не мали права на
громадянство і теж вважалися метеками.
Ну і третьою групою були раби. З цими все ясно і зрозуміло – прав нема ніяких, особистої свободи нуль, прав на власність нуль.
Але з історії відомо, що метеки мріяли поселитись в Афінах, незважаючи
на своє нерівноправне, по відношенню до демосу, становище. А справа в
тому, що афіняни створили для них дуже не погані умови. Метеки
відігравали значну роль у торгівлі, ремісництві, інших сферах
діяльності, не пов’язаних з землеробством. Під захистом демократії вони
часто наживали чималі статки і жили цілком заможно.
Отже режим демократії був СПРАВЕДЛИВИМ, а тому ефективним і підтримувався абсолютною більшістю населення.
То який висновок ми з вами, шановні, можемо зробити? Власне, він вже викладений на початку статті. Але повторимося і закріпимо…
Та модель суспільних відносин і управління державою, яку нав’язують
світові в цілому і Україні зокрема не має жодного стосунку до будь якої з
форм демократії – це абсолютно протилежний їй, антинародний, лукавий
режим, який повинен мати іншу назву – ПЛІНТИЗМОКРАТІЯ. Це режим за
якого, на догоду іноземним зайдам (метекам?), панівному корінному народу
нав’язується думка, що він не народ, а населення, яке не має нічого
спільного зі своєю країною. Нав’язується думка, що такого поняття, як
народ у вигляді спорідненої цілісності, взагалі не існує, а нібито існує
народ, як маса поодиноких, чужих одне одному, індивідів, якими управляє
жменька чужинців.
ПЛІНТИЗМОКРАТІЮ людству підсовують у все нових і нових обгортках –
інтернаціоналізм, толерантність, глобалізм, поліетнізм, мультикультурне
суспільство, політична нація…
Таким чином, під виглядом повнокровного, здорового, природного поняття
демократії, як форми управління, з допомогою якої нація здійснює владу у
своїй державі, нам старанно і вперто підсовують плінтизмократію – владу
«населення» над нацією і при цьому цинічно прикриваються Свободою,
Рівністю, Братерством.
Та яке може бути почуття братерства до іноземців, які грабують мою
країну. Таких завжди називали окупантами, загарбниками, грабіжниками,
ордою, колоніалістами (і чинили з ними відповідно), але ніколи
братами!!! Кожен має свободу вибору, дій, думок, совісті,
віросповідання, але ту свободу, яку нав’язують нам, завжди називали
ворожим свавіллям і насильством. Як може бути рівним тому хто розбудовує
власну країну той, хто прибув на все готове і паразитує на тілі цієї
країни? Відповім: НІЯК!!!
Плінтизмократія назвавшись демократією, як зозуленя, вже давно викинула
останню з гнізда і править під її іменем народами, а ті, осліплені і
збиті з пантелику, коряться їй, бо приймають її за свою
матір-демократію.
Плінтизмократія вже поставила на межу БІОЛОГІЧНОГО виживання цілі нації –
французів, німців, італійців, росіян. На черзі Україна???
Тільки тоді коли корінна нація стане панівною і встановить у своїй
країні дійсно демократичні порядки у їх споконвічному, чистому,
первозданному вигляді буде встановлено справедливість для всіх її
мешканців.
Слава Нації!
Коментарі
дТОЛЯізХорола
128.06.11, 21:14
Остап 88
228.06.11, 21:22Відповідь на 1 від дТОЛЯізХорола
Гість: ГарбуЗЕК
328.06.11, 21:24
ты еще приведи материалы 26 сьезда кпсс ,что они думают о демократии,все что ты ту воспроизвел это бред сивой кобылы,особенно с упором на словари империи зла ссср.
Гість: Malef(banned)
428.06.11, 21:28
влада ДЕМОСУ - громадсько-політичної організації етнічних греків, які проживали у полісах Давньої Греції. До складу демосу входили тільки вільні греки-землевласники
Вдумайся! СВО-БОД-НЫ-Е землевладельцы! То есть те на кого пахали рабы! Что изменилось? Ничего. Скорее всего вы просто плохо понимаете термин демократия
_pavlentiyss_
528.06.11, 21:34
Гість: Shurik88
628.06.11, 22:26
Остап 88
728.06.11, 22:41Відповідь на 3 від Гість: ГарбуЗЕК
А мені стаття сподобалась.
Гість: ГарбуЗЕК
828.06.11, 22:44Відповідь на 7 від Остап 88
мне нет.
Остап 88
928.06.11, 22:45Відповідь на 4 від Гість: Malef(banned)
Суть статті в останньому абзаці:
Тільки тоді коли корінна нація стане панівною і встановить у своїй
країні дійсно демократичні порядки у їх споконвічному, чистому,
первозданному вигляді буде встановлено справедливість для всіх її
мешканців.
Остап 88
1028.06.11, 22:46Відповідь на 5 від _pavlentiyss_