Женщина - источник успеха мужчины.

Женщина - источник успеха мужчины
25.09.12, 12:22  НАТА ОМ http://blog.i.ua/user/1109192/



1. Изящная речь. Появляется у мужчины, если жена деликатно общается со своим мужем, так как он впитывает манеру речи жены.

2.Работоспособность мужа. Если в квартире «шанти» - спокойная атмосфера, 
которая позволяет мужу расслабляться и отдыхать в доме, то у него
улучшается память, логика, функции психики, меняется его статус в
обществе.

3. Разумность. Если жена подчиняется воли мужа, то он становится более разумным.

4.Целеустремленность. Если жена принимает интересы в жизни мужа, то он 
становится невероятно целеустремленным человеком и у него появляются
дополнительные возможности для достижения цели. Если же женщина считает,
что его интересы - это ерунда, то она блокирует ему все возможности для
достижения целей.

5. Терпение. Если женщина имеет терпение к
недостаткам мужа, то он также становится терпеливым к проявлению ее
эмоций и капризов.

6. Богатство. Если женщина занимается
благотворительностью, кормит птичек, родственников, друзей, помогает
тем, кому нужна помощь, то богатство привлекается в семью.

Невгамовна палка.


Бігає палка весь день перед баби,

Правнукам баба сніданок несе,

Хоч би спочила – присіла хоча би,

Та їй лиш онуки понад усе.

Ось прискакала виснажлива палка

Дітям з листа принесла новину.

Палці, їй богу, і баби не жалько

Тягне її, як кобилка струну.

Глянь лиш, стоїть ось у затінку палка,

Баба печеню несе обіруч.

Зайва в цім випадку вірна товарка,

Котиться баба сама, як обруч.

Та надійшов тихий вечір по тому,

Сонце край неба, червоне як глід,

Баба чвалає повільно додому,

Тягнеться палка за бабою вслід.

Вже притомилася палка скакати,

Тож ледь доповзає вона до воріт.

Хочу, вам, мамо, всерйоз побажати:

“Дай бог наснаги, довгих Вам літ.”

 

Життєвпорядниця.

Жінка в цім світі життя впорядковує,

Ладу дає дітям, мужу, – усім.

Пестить онуків, худобу вгодовує,

Квітами вкритий і двір весь, і дім.

Бог наділив їй терпіння безмежне,
Усі йдуть до неї шукати порад,
Добра, чутлива і обережна – 

Вчителька, лікарка й дипломат.

Синові - рану загоїть примовкою,

Братові - слушну пораду надасть,

Батькові - стане сиділкою ловкою, 

А чоловіку – кохання й пристрАсть.

Кожного року, як ви вже помітили,

Із святом, жіночим приходить весна.

Жінку кохану одаримо квітами,

Землю для всіх упорядить вона.

Іще http://blog.i.ua/community/4653/

До 105 річниці від народження батька.

«Я люблю тебе, тато» -

Гукну я в далечінь.

Спливло років багато (50)

Від дитячих провин.

Хоч із вуст я - «ні пари»,

Память не промине,

Як од маминой кари

Захищав ти мене.

Ти виховував сина

З розумом, і в любові.

Збереглися до нині

Настанови суворі.

Не сказав тобі, бач,

Слів ласкавих багато,

Почуй зараз мій плач:

«Я люблю тебе, Тато».

Розум - Є!

Така людина РОЗУМІЄ,

Яка РОЗв’язувать УМІЄ:

Задачку, вузол чи мотузку.

Модель складну –

                  зкладе до друзки.

Вірша напам’ять вивчить може.

Мопеда скласти допоможе.

Надасть тобі пораду слушну,

Тему для бесіди не скушну.

 

Скрізь вічне і розумне сіють.

Їм Всесвіту закони діють.

Багато вчить, багато знає –

Така людина РОЗУМ МАЄ.

Навчіть навчатися.

Любі і шановані, 

                   Вчителі,

Научіть нас жити

                   На цій Землі.

Научіть, що знаєте,

                   Не мовчіть!

Научіть навчатися,

                   Научіть!

 Вивчити абетку – 

                   То іще не «клас!».

Азбука життя

                   «Протестує» нас.

Мало нам таблички множення

                   Й теорем, 

Є багато й інших

                   Життєвих тем.

Чи моральну втіху

                   Вчитель получив?,

Чи стали щасливими?

                   Ті, кого «навчив»,

Чи були у класі всі,

                   «Як в мішку коти»?       

Чи прогрес?! Історії

                   Забезпечив Ти.

 Якщо вчасно гроші

                   Ти не получив,

Чи тому?, подумай!,

                   Ти міністра вчив.

Подивись навколо –

                   «Як живемо?»,

Мабуть й депутатів,

                   Теж не так вчимо.

 Будь же ти, Учителю,

                   Любий нам.

Розтлумач-втовкмач нам,

                   Те, що знаєш сам.

Труд важкий щоденний –

                   Знаємо. Прости.

Та тебе благаємо –

                   Навчи творчості!

З Вами сперечатися

                   Нам не час.

Треба покладатися

                   Нам на Вас

Підемо туди,

                   Куди ведете.

Ми запам‘ятаємо

                   Те, що скажете.

 Коли ж внуків вчити нам

                   Стане час,

Зможемо згадати ми

                   Кращих з Вас.

 Будемо і самі ми

                   «Тримати фронт».

ДопокИ не підемо

                   За горизонт.

Свою мить у Вічності

                   ЗакарбуємО.

Навчимо навчатися,

                   Навчимо!

Мій дід.

Діду, мій мудрий діду!

Моє родове коріння.

Веде мене вік по Світу

Святе твоє благословіння.

Ти вчив по землі ходити

І на землі працювати,

Життя й жінку любити

І поважати матір.

Ти все ще виховував сина,

Та ще більше дбав про онука.

Прислужить в житті і нині

Мені твоя давня наука.

Тепер вже я сам став дідом

І маю своїх онуків - 

І я за тобою слідом

Терплю педагогіки муки.

В онуках своїх я бачу

Майбутніх нащадків очі,

Щоб всі вони радились з нами,

Й сумління звіряли, хочу.


Бабині внуки.

Ви народили наших батьків,

Нашили в дорогу їм рушників.

Вам віддавали першій на руки

Ваших онучок і ваших онуків.


Бабині внуки, бабині внуки -

Бабина радість і бабині муки.

Бабині внуки, бабині внуки -

Радісні зустрічі, довгі розлуки.


Котрі онуки при бабі зростають,

Котрі на літо лише приїжджають.

Хочеться бабі усіх обігріти,

Вимити, вислухати і накормити.


Ласки онуки від баби дістали

Стільки, що ріднії діти не мали.

Радісно дітям своїх ревнувати,

Пестить онуків велика мати.


Онуки дорослішають, виростають,

Люблять бабусю свою і знають:

Можуть напередодні розлуки

Поцілувати бабині руки -

Бабині внуки.

Про перспективи сімї взагалі.

Міцні сім’ї, тобто тривалі шлюби, ґрунтуються навколо «збалансованого» сексу, хоч іноді пара сама цього не усвідомлює. В ідеалі, якого, як відомо, в житті не буває, він, секс має задовольняти обидвох – це коли потреба жінки = потребі чоловіка. Другий цемент – це спільні діти. Але спершу все таки секс. Його кількість визначається фізіологією, точніше конституцією (лібідо) чоловіка. Секса у пари має бути не менше ніж треба чоловіку (щоб не гуляв), і в той же час його не може бути більше ніж чоловік здатен, (щоб не довелося жінці шукати насолоди на стороні). Тобто (як завжди), поступатися має жінка в обидва боки: терпіти або надлишок, або недостачу сексу. Краще як їхні потреби співпадають навіть з урахуванням вікових змін пари.

Існує іще проблема входження пари у стабільний сексуальний режим. Можуть бути усі фізіологічні підстави для формування гармонійних сексуальних відносин, а не сталося. Особливо це стосується молодих, точніше недосвідчених пар. Якщо мужчина без досвіду, краще щоб жінка брала ініціативу на себе. Які проблеми підстерігають на шляху до гармонії. Чоловічий (хлопчачий) стереотип поведінки однаковий – нами керують відчуття, а вони егоїстичні. Перший в житті «заход» не змінить ніяка попередньо прочитана теорія – він завжди стрімкий і бурхливий для хлопця. Але важливо жінці не проґавити того, за числом, «заходу», в який мужчина вже може себе контролювати. Йому треба підказати щоб зупинитись і перечекати до вгамування. Надалі він і сам зрозуміє свою вигоду накопичення енергії, та до цього його треба підвести.  

Суспільство припускається страшенної помилки у підготовці своїх громадян до дорослого життя, коли пускає на самотік сексуальну підготовку молоді. У школі практичними і лабораторними роботами охоплені природничі предмети, є практика водіння автомобіля, а сексуальну поведінку нехай освоюють самі: можливо два хлопці, можливо дівчатка. Та відсталі острівні африканські племена давно показують і допомагають своїй молоді (журнал «Вокруг Света»).

 Можливо молоді матері мають заснувати доброчинну практично-просвітницьку організацію для своїх дітей, щоб вберегти їх від «ботанівства» і різних сексуальних відхилень, якщо хочуть няньчити онуків. Бо комерційна фірма не зосереджуватиметься на якості результату. 

 У любому сімейно спрямованому випадку це питання потребує якогось вирішення.

Кому належить мужчина.

            Це жінка може бути «безхозною», тобто самотньою, а мужчина, як правило, має комусь належати. І хазяйок у нього може бути не одна. Часто між його матір’ю та дружиною іде непримиренна боротьба. Важче усього у цій ситуації мужчині: він кохає дружину і любить матір, але залишається поміж двох фронтів і страждає беручі під захист слабшу, – на початку життя молоду дружину, а згодом стару вже матір. Частіше за все вихідна причина в матері, вона любить свого синочка з дитинства і не відчула моменту, коли права на нього треба уступити іншій жінці, якщо сформулювати узагальнено, то тій, з якою у нього почались інтимні стосунки. Найважче це зробити матері, у якої він одиначок, а якщо до того ж його мама самотня, то можуть утворитися пекельні відносини між свекрухою і невісткою. Дещо пом’якшити відносини можуть малі онуки.

            Та лише цією парою конфлікт не обмежується. Інша ситуація – суперниці. Не завжди формальний статус «дружина» захищає життєві пріоритети. Чув такий випадок. Додому до дружини зявилась стороння жінка: «Не будеш іноді відпускати чоловіка – заберу його назовсім». Що ж, мабуть такий розклад волі діючих осіб цього трикутника. Сприйняття цієї ситуації вами залежить від ролі, яку в ній ви обрали для себе.

            Кому ж належатиме тимчасово «безхозний» чоловік? Є такий комерційний трюк. Наприклад, на кожний послідуючий автомобіль в автомагазині навішується накидка. Кожному купцеві пропонується обирати собі авто крім того, що під накидкою. Але ж вам,  як і більшості, сподобалось те авто, що під накидкою і ви пропонуєте хабара. Враховуйте такий психологічний момент і зумійте обєктивно розібратися з кандидатами. Не зволікайте з вибором. Чую ваше: «Якби ж він був». Читайте мої попередні поради на моєму блозі.