Цікавий бізнес!

Багато часу проводжу в Інтернеті.  Отримую досить багато пропозицій про співпрацю.Часто повторюються ті самі пропозиції від різних осіб. А не так давно – в квітні місяці Лена Ушакова з Росії запропонувала розглянути пропозицію щодо бізнесу із компанію «Манлура». Для реєстрації не треба було вкладати грошей. Тому погодився. Лена сама мене зареєструвала. Час йде невпинно. І щотижня мені приходять листи з компанії про те, як просувається мій  кар’єрний ріст.

Звітують вони переді мною скільки грошей заробила моя команда. Адже в цій компанії цікавий спосіб реєстрації. Всі люди, які реєструються після тебе, утворюють твою команду. Відповідно ти можеш отримати комісійну винагороду за роботу команди з цілого світу. Коли суми були малими, то  не звертав уваги. А коли перейшли меду п’яти тисяч вічно зелених, тоді швидко знайшов контакти до Лени.

У мене до Лени булло два запитання:

1.     Чи правда те, що пишуть мені?

2.     Якщо все так і є, то як отримати свої комісійні:

Залишаю Вам варіанти відповідей. Обговоримо версії.

Подивимось, хто і що про все це думає і хто буде правий в кінцевому результаті.

А для нетерплячих даю посилання на мій сайт в цій компанії.

http://mivasily.mandurarep.com

Цікавинки пошуку




У російськомовному інтернеті давно популярний Рамблер. Ця пошукова система трохи здала позиції піднатиском Гуглу. Щомісячно послугами пошукової системи користуються більше трьох з половиною мільйонівлюдей. Це означає, що пошукова система хороша не лише для шукачів інформації, але і длярекламодавців.

У Рамблера в російськомовному інтернеті дуже популярний рейтинг- класификатор ресурсів російського інтернету. На багатьох сайтах можна побачити значок "Учасник Rambler Top 100"  .

Це надає ваги кожному сайту, на якому розміщений такий знак. Власник сайту готовий на рівних боротися завизнання, йому нічого приховувати і він гордий за своє дітище.!

Головна сторінка пошукової системи  http://www.rambler.ru

msn.com

Пошукова система компанії Microsoft працює досить якісно. У СНД не дуже популарна. У світових

рейтингах займає перші місця. Своєму розвитку ця система зобов'язана багато в чому інтернет експлореру.

Головна сторінка http://www.msn.com

Каменярі - новий суспільно-політичний тижневик

9 липня 2010 року, у Дрогобичі Львівської області вийшов з друку перший номер регіонального суспільно-політичного тижневика „Каменярі”. Видання містить 8 шпальт, з яких
 4 – повноколірні. До роботи над тижневиком залучено як провідних журналістів регіону, так і молодь.
З першого номера видання присвятило свою увагу соціальним проблемам Дрогобицької агломерації, куди входять такі відомі населені пункти як курортні  Трускавець і
Східниця, оспівані Іваном Франком Борислав і Дрогобич та колишній хімічний гігант Львівщини - Стебник.

Це, без перебільшення, перша спроба висвітлювати життя агломерації та узагальнювати проблеми міст – супутників де проживає  близько 200 тис. осіб.

Головний редактор видання Ігор Курус зазначає, що соціальну проблематику вибрано не випадково. „Опитування, які провело видання показали основні претензії громадян до влади, лідерами яких є: ганебний стан доріг, незадовільна робота ЖКХ, відсутність сміттєзвалища чи переробки сміття, екологія і чистота міст та корупція. Тому редакція націлена на висвітлення, у першу чергу, цих проблем. Ми повинні навчитися обговорювати проблеми громадою і вирішувати їх. Це завдання Каменярів.”

            „Будемо акцентувати вашу увагу на всіх соціальних проблемах сьогодення, ретельно реагуватимемо на побажання і зауваження, підтримаємо порадою, підкажемо, поінформуємо. Вкупі ми допоможемо одні одному” – вторить заступник головного редактора тижневика Степан Вінцковський.

У першому номері газети було піднято проблему доріг у регіоні, щодо якої буде проведено журналістське розслідування редакцією „Каменярі”.

Для довідки: Дрогобицька (Дрогобицько-Бориславська, Прикарпатська) агломерація — агломерація з центром у місті Дрогобич. У 2003 році отримала офіційний статус, як Асоціація міст і територіальних громад Дрогобиччини «Регіональна агломерація «Дрогобиччина». Розташована у Прикарпатті. Головні чинники створення і існування агломерації: гірський курорт, центр нафтової промисловості.

Складається з міст Дрогобич, Борислав, Трускавець, Стебник, смт Східниця та сусідніх населених пунктів Дрогобицький район. Вони складають групу

сусідніх міст, які мають інтенсивні економічні і культурно-побутові зв'язки за рахунок спільного ринку праці, ментальної подібності і інтегрованої історії. Вони утворюють поліцентричну агломерацію, де Дрогобич — центральне місто, Стебник і Борислав — промислові центри, Трускавець і Східниця — рекреаційні.

Дрогобицько-Бориславський економічний вузол характеризується розвинутою видобувною промисловістю (нафта, калійна сіль, озокерит), а також сучасними галузями обробної промисловості, що базується передовсім на привізній сировині (машинобудування, виробництво нетканих матеріалів). Одночасно, це бальнеологічний курорт міжнародного значення.

В 1996 році інститут «Містопроект» розробив схему планування Дрогобицької агломеріції

Координати для додаткової інформації: kamenjari@i.ua

Тел.:(03244) 20413, (096)1440668

Цікавинки пошукових систем

Чим більше користуюся, тим більше насолоджуюся. Хочу поділитися декількома сервісами, якими користуюся.

http://www.google.com

translate.google.com - Зручний переклад веб-сторінок потрібною мовою.

www.gmail.com – Хороша безкоштовна почта зі скринькою на ЗГБ.

www.blogger.com – Чудовий і простий сервіс для створення персонального блогу.

adwords.google.com – Сервіс для реклами сайтів і болгів

maps.google.com – Картографічний сервіс. Спутникові знімки матінки Землі!

www.yandex.ru

yaca.yandex.ru - Якісний і зручний у використанні каталог сайтів російськомовного інтернету.

direct.yandex.ru – Найбільш ефективний сервіс для реклами сайту або блогу в Рунеті.

market.yandex.ru – Відмінний каталог интернет-магазинов.

slovari.yandex.ru – Більше пятидесяти довідників та енциклопедій. І Велика радянська також є!

pogoda.yandex.ru – Погода.

Яндекс

Якщо у Вас є цікаві напрацювання - поділіться!

Якщо успіхом ділитися, то він росте

Пошукові системи


Мій зять живе за кордоном. Дочка збирається до чоловіка. Вони довго говорять по скайпу. Каменем спотикання у них стало оформлення документів.  Я втручаюся і рекомендую зробити усі формальності у нього в Євросоюзі. Так вони будуть разом і зробити усі формальності зможуть там.

Головне заперечення з їх боку - там немає посольства. Я заходжу в Інтернет і знаходжу найближче консульство, яке знаходиться біля зятя. Вони мені твердять, що там такого не роблять. Знову заходжу в Інтернет і знаходжу закон про консульську службу де усе чітко розписано і питання подібного порядку - їх прямий обов'язок.

Висновок - вчитися використовувати Інтернет в повну силу! Він для цього і створений! Цілі пошукові системи змагаються за швидкість і якість запрошуваної Вами інформації.

Користуйтеся, люди добрі! Приходите ще і друзів приводьте!

Усім, а тим більше нам - інтернетпредпідприємцям - життєво необхідно уміти користуватися пошуковими системами.

Ніколи раніше не думав, що цих пошукових систем так багато!   Користувався і знав тільки п'ять. Їх виявилося значно більше. Ось десять найбільш відомих:

     Yandex - http://www.yandex.ru,

    Google - http://www.google.com,

    Rambler - http://www.rambler.ru,

    Aport - http://aport.ru,

    Yahoo - http://www.yahoo.com,

    Mail.ru - http://mail.ru,

    AltaVista - http://www.altavista.com,

    Webalta - http://www.webalta.ru,

    MSN - http://www.msn.com,

    All The Web - http://www.alltheweb.com

Яка з них, або з інших тут не названих, служитиме Вам з найбільшою віддачею - залежить тільки від Вас.

На вибір впливає безліч об'єктивних і суб'єктивних чинників. В Україні, наприклад, перевагу віддають Google, а в России-  Yandex. Якщо потрібно знайти інформацію про Росію, про людей або підприємства в Росії, користуюся Яндексом.

В Інтернеті є безліч статей про принципи роботи пошукових систем. Варто знати основи. Вони допомагають в роботі. А тим більше в роботі в Мережі. Спробуйте попрацювати з різними пошуковими системами і виберіть найбільш зручний саме для Вас.

При виборі пошукової системи варто враховувати декілька критеріїв:

    1. Охоплення і глибина

   Охоплення - це об'єм бази пошукової машини,  вимірюваною трьома показниками

·  загальним об'ємом проіндексованої інформації,

·  кількістю унікальних серверів

·  кількістю унікальних документів.

Глибина - чи існує обмеження на кількість сторінок на одному сервері.

     2. Актуальність посилань і швидкість обходу

    Швидкість обходу Мережі показує, наскільки швидко пошукова машина обходить Інтернет і індексує свіжо-доданий ресурс і наскільки швидко оновлюється інформація в базі. Сервери з'являються і зникають, сторінки оновлюються. Посилання, які видає пошукова система в списку знайденого, повинні, по-перше, існувати, і, по-друге, їх зміст повинен відповідати запиту.

       3. Якість пошуку (суб'єктивний показник)

   Результати пошуку кожна пошукова машина сортує за своїм алгоритм. Чим ближче до початку списку виявляється потрібний вам документ, тим краще працює релевантность.

    Дізнатися, чи задовольнить Вас результат можна тільки поесперементувавши.

    4. Швидкість пошуку

Шукати потрібну інформацію машина повинна швидко. При цьому потрібно враховувати, що швидкість залежить не лише від самої пошукової машини, але і від Інтернет-каналів і оперативної пам'яті Вашого комп'ютера.

    5. Пошукові можливості (робота з мовою документу, мова запитів)

    Ця інформація публікується на сервері пошукової машини (у Help). Рекомендується перевірити на реальних запитах, оскільки іноді бажане видається за дійсне.

    6. Додаткові зручності

Сюди входить всілякі варіанти пошуку (спеціалізовані сторінки, пошук схожих документів, обмеження зони пошуку), і список знайдених серверів, і пошук по датах і серверах, і зручний інтерфейс пошукової машини, і можливість його персоналізації.

    Інформація може бути частково опублікована на сервері пошукової машини, але краще всього спробувати самому попрацювати з цими можливостями.

    А якими пошуковими машинами користуєтеся Ви?

Що корисного підкажете?

Багато хто використовує дві, три або декілька пошукових систем для знаходження потрібної інформації.

Все у Ваших руках! І пошукові системи теж

Цільова аудиторія

Тема цільової аудиторії є дуже важливою для роботи в бізнесі...

 Але, на жаль, ще величезна кількість людей продовжує її ігнорувати, шукаючи свою цільову аудиторію скрізь, де тільки можна - серед своїх друзів, знайомих, крлег по праці ..., приносячи тим самим непоправної шкоди розвитку свого бізнесу.

 Оскільки ця тема є однією з основних у Маркетингу Залучення, то все, що стосується цільової аудиторії, варто розглядадти і обговорювати в найбільш повному обсязі.

Якщо Ви серйозно ставитеся до побудови свого бізнесу, то радимо поставитись до цієї теми уважно.

 Якщо Ви хочете побудувати успішний бізнес в мережевому маркетингу, Ви повинні знати, які люди могли б приєднатися до Вашого бізнесу.

Більше того, Ви повинні залучати таких людей, які мають реальні причини піти за Вами (це ключ до успіху, тому що ці люди будуть потім дублювати Ваші зусилля).

 Ви повинні знати, що це за люди, включаючи те, чим вони цікавляться, а також - їхні проблеми, які Ви зможете допомогти їм вирішити.

Чому?

 Тому, що секрет успіху в бізнесі полягає в тому, щоб дати людям те, чого вони потребують, і те, що вони хочуть.

 Це  ФІЛОСОФІЯ  Маркетингу  Залучення.

  Ви Отримайте те, що хочете, Допомагаючи Людям Отримати Те, чого вони хочуть.

  Для того, щоб застосувати цю ФОРМУЛУ у своїй роботі, Вам необхідно знати деякі питання, що стосуються тих людей, яких Ви хочете залучити.

  Основні питання, які Вам необхідно знати:

 1. Які люди є Вашою цільовою аудиторією?

 2. Що саме шукають ці люди, про що вони думають, про що говорять?

 3. Як Ви зможете допомогти цим людям отримати те, чого вони хочуть?

  Запитання 1. Які люди є Вашою цільовою аудиторією ...

 Ваша цільова аудиторія, яку Ви будете залучати і з якої Ви будете генерувати для себе потенційних партнерів для Вашого бізнесу, складається з трьох груп:

 Группа А: Люди, які вже знають, що таке мережевий маркетинг і хочуть в ньому працювати.

 Группа Б: Люди, чию увагу привернула саме та мережева компанія, в якій Ви працюєте.

Группа ВЛюди, які просто хочуть заробити гроші.

   Давайте розглянемо кожну групу окремо і застосуємо до цієї групи інші два запитання - Що шукають ці люди? і Як Ви зможете допомогти цим людям отримати те, що вони хочуть?

 После того, як ми відповімо на ці питання, ми зможемо залучити когось із цих людей, давши їм те, чого вони хочуть.

  Необходімо відзначити, що найбільший інтерес представляють для Вас тільки групи «А» і «В». Група «С» - це досить велика група людей, які хочуть мати свій домашній бізнес, але вони не розуміють, як це зробити, і не розуміють, чи хочуть вони взагалі ПРАЦЮВАТИ в мережевому маркетингу.

 В зв'язку з цим, ми не будемо сьогодні розглядати цю групу і зупинимося тільки на перших двох.

 Одже ...

Группа A

Люді, які вже знають, що таке МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ і хочуть в ньому працювати.

Ця група є прекрасною цільовою аудиторією для Вашої  комерційної пропозиції.

 І це очевидно. Кого Ви краще виберете: людей, які вже знають, що таке мережевий маркетинг або ... людей, які не мають ні найменшого уявлення про цей бізнес?

 Звичайно ж, Ви виберете перше, оскільки з цими людьми Вам набагато легше буде працювати, - вони реально розуміють, що хочуть робити бізнес в мережевому маркетингу. У цьому випадку 30% роботи вже зроблено.

 Це рівносильно тому, що Ви природно зволіли б продавати, наприклад, м'ясні продукти тільки людям, які вживають м'ясо а не вегетаріанцям.

 Звідси правило:

Ваш Успіх Буде Визначатися аудиторією, з якою Ви будете працювати.

 Тоді чому ми бачимо мережевиків, які працюють зі своїми пропозиціями на холодному ринку і пропонують свій бізнес всім, кому попало?

Потому, що вони не знайомі з основними принципами Маркетингу

Що саме шукають люди з групи А і про що вони думають?

Відповідь очевидна:

 Ці люди шукають і думають про те, що стосується мережевого маркетингу. Їх цікавлять практично всі теми, які допоможуть їм побудувати бізнес.

 ... Вони можуть шукати якісь матеріали, інструменти, системи роботи, книги ...

 ... Вони можуть шукати інформацію про компанії мережевого маркетингу, статті, відео, тематичні сайти і т.д.

 ... Вони можуть шукати інформацію, яку дають відомі бізнес-тренери.

 ... Дуже часто мережевики шукають інформацію, що не стосується мережевого маркетингу. Наприклад, ту, що лежить в галузі психології особистості або бізнес-освіти.

 ... Існують буквально тисячі різних речей, які можуть шукати люди на сотнях ресурсів в Інтернеті.

 ... Вони можуть шукати будь-яку інформацію, яка може допомогти їм побудувати їх бізнес

 Які теми можуть цікавити цих людей?

 Ось лише невеликий список запитань:

Як заробити у мережному маркетингу?

Як вибрати кращу MLM-компанію?

Як знайти партнерів по бізнесу?

Як зробити так, щоб партнери самі Вас знаходили?

Як вибрати кращого спонсора?

Як знайти найкращий спосіб для побудови свого бізнесу?

Як стати лідером?

Що потрібно робити, щоб спонсорувати більше людей?

Як використовувати Інтернет для побудови свого бізнесу?

Що треба говорити і що треба робити щоб залучати людей у свій бізнес?  і т.д.

  Навіть, якщо в даний час ці люди працюють в якій-небудь МЛМ-компанії, то це прекрасний цільовий ринок для Вас, оскільки багато хто з них, використовуючи стару школу роботи, не мають успіху у своєму бізнесі

  Так як же Ви зможете допомогти цим людям? Тобто відповімо на третє питання з основних:

Как Ви зможете допомогти людям з групи А отримати те, що вони хочуть?

 Висновок наступний.

 Якщо якась цікава інформація, представлена Вами, попадеться їм на очі, вони, можливо, звернуть на неї свою увагу.

Вам потрібно тільки підключитися зі своєю інформацією до ресурсів, які відвідують люди з групи «А», для того, щоб генерувати достатньо велику кількість потенційних партнерів кожен день.

 Якою повинна бути ця інформація?

 Це має бути певний контент на яку-небудь тему, присвячену роботі в мережевому маркетингу.

 ... Ви можете поділитися з людьми своїм досвідом роботи та уроками, які Ви витягли ...

 ... Ви можете поділитися з ними мотиваційними розповідями та історіями ...

 ... Ви можете взяти інтерв'ю в успішних людей у своїй компанії (або який-небудь інший) ...

 ... Якщо ж Ви новачок у бізнесі і у Вас немає досвіду, то Ви можете розповісти про тих, у кого він є,

 Або ж ...

 Ви можете поділитися з людьми, що зазнали або терплять в даний час невдачі у своєму бізнесі корисною інформацією. Покажіть їм, що рішення їхніх проблем полягає в застосуванні нового підходу до бізнесу, нових стратегій, тактик і системи роботи, які вже з успіхом застосовуються і яким Ви самі вчитеся.

 І це, між іншим, буде Вашою користю для цих людей, тобто тим ЦІННИМ, що Ви можете дати їм.

 Таким чином, залишаючи свій контент в Інтернеті, Ви будете залучати цих людей до себе.

 Далі розглянемо другу групу людей для Вашого цільового ринку.

 Група Б

  Люди, чию увагу привернула саме та мережева компанія, в якій Ви працюєте.

Це фантастичний цільовий ринок для Вас, так як люди вже знають, що їм треба.

Люди з цієї групи вже знайомі з Вашою компанією і шукають більше інформації чи гарних спонсорів, щоб підписатися.

Відповімо на друге запитання з нашого списку основних питань:

  Що саме шукають люди з групи В і про що вони думають?

 В цьому випадку очевидні 2 відповіді:

 1. Люди шукають більше інформації  або ... про продукти  або ... про маркетинг-план

лібо ... про менеджмент компанії   ... і т.д.

 Ця інформація потрібна цим людям, щоб підтвердити своє рішення стати партнерами компанії.

 2. Люди шукають кращого спонсора чи навіть команду, яким можна довіритися в тому, що вони допоможуть побудувати бізнес у цій компанії.

Які теми цікавлять цих людей?

  ... Можливо вони хочуть порівняти продукт Вашої компанії з аналогічним з іншої компаній

 ... Можливо вони хочуть порівняти маркетинг-план Вашої компанії з іншими

 ... Можливо вони хочуть почути чому Ваша компанія буде кращим вибором для них

 .. . Можливо вони хочуть вибрати спонсора, який навчить їх працювати

 ... Можливо вони хочуть приєднатися до команди, яка має перевірену систему роботи

 ... Можливо вони хочуть дізнатися, чи є у Вашій компанії якась просунута бізнес-школа

 і т.д.

Але все ж таки Основне питання для цих людей:

 ... Їм необхідно знати, що вони мають змогу приєднаиися до успішного спонсора або команди, які навчать їх працювати.

 Таким чином, одна з проблем, яку Ви зможете допомогти вирішити людям з цієї групи, це: «ЯК ПОБУДУВАТИ БІЗНЕС»

 Показавши їм успіх Вашої команди, або те, що у Вас є план або система успішної роботи в бізнесі, Ви даєте їм те, чого вони хочуть і тим самим привертаєте їх до себе.

 Прі всьому тому, що описано вище, є ще одне дуже важливе питання ....

 Як подати себе Вашій цільовій аудиторії ...

 Існує кілька способів зробити це і Ви можете використовувати їх навіть якщо Ви новачок.

Ви можете розповісти людям про успіх тих людей, хто вже використовував пропоновану Вами систему роботи.

Ви можете поділитися з людьми тим, що Ви дізналися про Маркетингу Залучення - як новий і дуже ефективному підході до роботи в мережевому маркетингу в наш час - це дуже привабливо для людей, так як відповідає на головне питання: «Як побудувати бізнес» (більшість спонсорів не має гарного відповіді на це запитання).

Ви можете поділитися з людьми тим, що Ви вивчили, використовуючи Маркетинг Залучення (прийоми, методи і т.д), тим самим показавши їм, що у Вас є план і система роботи, які допоможуть побудувати їм успішний бізнес. і тощо.

 Подумайте, до кого б Ви зареєструвалися?

 -До тих, хто співає одну й ту ж пісню в більшості компаній, або до того, хто може реально відповісти на запитання: «Як побудувати бізнес?»

 Якщо Ви покажете, що у Вас є система, здатна навчити їх залучати до себе людей, то Ви будете для них більш привабливі, ніж ті спонсори, які використовують неефективні методи роботи.

 На сьогодні все.

Не думай о деньгах.

Знающие люди утверждают, что не надо постоянно думать о деньгах. Надо свои мечты перефразировать в цели и разработать конкретные планы по достижению намеченного.

Просто надо идти к поставленной цели. Каждый день делать хоть маленький шажок, но обязательно по направлению к достижению цели.

Очередной раз убедился, что так оно и есть! Надо сконцентрироваться на цели и двигаться к ней! Деньги – это средство, а не цель.

Мы идем  в школу, одеваемся в школьную форму. Форма – средство, учение – цель.

Идем копать огород. Берем лопату – средство - идем копать для посадки будущего урожая, который и есть цель. Цель крестьянина, дачника не лопата и грядка, а урожай!

Богатые не думают о деньгах, а бедные постоянно думают о деньгах. Давайте переводить мысли в плоскость мыслей богатых людей! Здоровый не говорит о здоровье, больной все время говорит о здоровье и болезнях. Давайте менять свои мысли! А следом поменяем и свою жизнь!

Начните с мечты. Запишите её на бумаге. Запишите специфически: так, как будто все сбылось. Напишите Я живу в таком-то доме, у меня ежемесячный доход …У  меня отличное здоровье, прекрасные отношения с … То есть в настоящем будущем. С конкретными фактами из Вашей мечты., с конкретными датами.

А теперь превратим эти мечты в цели. Вам нужен дом. Он стоит денег. Делим сумму на период, за который Вы хотите заработать на покупку дома. И у нас есть план заработка на несколько лет, год, месяц, неделю, день.

Все записывайте. Уже сама запись переведет Вас в первые 10% общества! Ведь только каждый десятый ясно представляет себе чего он хочет, и записал свои мечты и цели! Даже если Вы не составите детального плана, то сама запись мечты и целей уже будет работать на Вас!

Не верите? Попробуйте! Ваша жизнь может кардинально изменится! И цена за перемены к лучшему – листок бумаги и несколько минут Вашего времени.

Записали. Если не хотите двигаться по плану, то спрячьте записанное подальше, туда, куда редко заглядываете. А через год, к примеру, вытащите список и посмотрите, что уже осуществилось, а что ждет реализации. Когда получиться – научите кого-нибуть ещё. Пусть рядом с Вами тоже будут счастливые люди!

Будьте неповторні!




Сьогодні — початок буму мережевого маркетингу.
Станьте на мить своїм клієнтом. Мало не щодня на Вас сипляться різноманітні пропозиції. Багато родичів і знайомих, знайомі знайомих і просто незнайомі люди пропонують щось купити, кудись вступити. І завченими, заготовленими фразами звертаються до Вас, пропонуючи Вам світле мабутнє, відмінну продукцію та пасивний дохід.
Важко розібратись в морі пропозицій. Тим більше, коли вони схожі одна на одну. А ще важче відважитись вступити в невідомий бізнес, про який наговорено стільки негативу, що іноді дивуєшся мужності людей, які пропагують цей вид заробітку. А ще важче вибрати компанію для спіпраці, команду для спільного бізнесу, лідера для наслідування.
Отже, тим, хто насправді серйозно вирішив повязати своє життя із мережевим маркетингом, варто добре подумати. І ось над чим: Ви повинні бути креативними, неповторними, привабливими і унікальними. Не продукт, а саме Ви. Проукт має велике значення. Він мусить бути добрий, і Ви маєте ним користуватись, любити і знати його.
Той самий продукт продають інші люди. Але Вам треба, щоби клієнти купували саме у Вас. Вам необхідно будувати команду. Тому Ви зобо'язані бути унікальними! І про Вашу унікальність мають знати Ваші потенційні клієнти і працівники. Чому саме за Вами вони мають йти, що Ви їм даште? В чому допоможете? Чи будете надійним другом, терплячим вчителем, строгим керівником, нянькою і батьком?
Одним словом Ви маете бути унікальним, відмінним від інших. Ви уже теким є. Просто треба знайти в собі ці якості і покоазати їх іншим. Подумайте як і зверніть на себе увагу, покажіть свою кращу сторону. Подумайте, чим Ви можете принести користь тим людям, до яких плануєте звертатись.
У мене є цікавий приклад креативності в традиційному бізнесі. В місті Трускавець є підприємство, яке робить домовини та товари для похорону. Таких тепер багато по Україні.
Але господар зробив унікальний маркетинг-хід. Він збудував найбільшу в світі домовину. Коли його питали для чого, то він з усмішкою розповідав про можливість зробити кафе у домовині, де люди в білому і білих тапочках носитимуть їжу. Де салат називатеметься “холодні ноги”. Де будуть випивки “В останню путь” і таке інше.
Споруду показували по всіх вітчизняних телеканалах, по кількох зарубіжних, писали газети, приїздили екскурсії... Домовину занесли в Книгу рекордів Гінеса.. нарешті знайшовся купець, заплатив добру ціну і забрав домовину.
В результаті креативного ходу підприємство заробило гроші, зробило хорошу рекламу і тепер продає свою продукцію по всій Україні.
Задайте собі запитання: чому людина має купити саме у Вас, чому люди мають йти за Вами, що Ви даште їм таке, що стане їм в пригоді, а не дадуть інші. Як тільки Ви знайдете відповіді на ці запитання, то Ви швидко досягнете цілей. В цьому Ваш шлях до успіху.

Не думайте про гроші. А як?



Кілька людей написали мені щодо попередньої теми: Не думай о деньгах.
Запитання зводиться до одного: ЯК?
Як не думати про гроші, коли їх катастрофічно не вистачає? Коли їх хочеться заробити, а не виходить.
Визодів є кілька. Наппростіший — зайнятися улюбленою справою, яка в майбутньому принесе достатток. Тобто зараз працюєте, отримуючи задоволлення і виконуючи роботу. А все решту прийде.
Звичайно, робота має буки корисною. Наприклад, Ви торгуєте на ринку, або у Вас свій магазинчик, або Ви найнятий працівник. Змініть ставлення до роботи. Усміхайтесь до покупців, наведіть порядок на робочому місці, влаштуйте розпродаж товару, що давно лежить і нема перспективи його продати по старій ціні. Виконайте доручену роботу якнайкраще! Ви самі відчуєте піднесення, його відчують інші. Усі хочуть мати справу з успішними людьми.
Просто змініть ставлення до свого теперішнього стану. Він саме такий, який Ви створили своїми думками і діями, чи бездіяльністю в минулому. Тому для покращення майбутнього необхідно покращити сьогоднішні думки і дії. Прийде завтра і воно буде краще. Адже ми сьогодні заклали добрий фундамент.
Є така історія. Два пірнальники пішли шукати перлини. Одбидва перевдягнулись на березі моря, обидва помолились і пірнули на глибину. Дістали мушлі, пірнули ще раз, знову винесли мушлі. Перший пірнув знову, а другий залишився на березі і почав молитись, просячи у Бога, щоби дав йому перлини в обох мушлях. А тим часом перший виносив нові мушлі, пірнав, виносив і знову пірнав. Так тривало до вечора.
Ввечері обидва шукачі перлів стали видобувати перлини. У першого було багато мушлів і він, розкривши всі, знайшов чотири перлини. З чого був дуже задоволений. Другтий не знайшов жодної і залишився пригнічений і розчарований.


Щодня збільшуйте свої шанси! Здобувайте мушлі і будуть перлини! 
Звичайно, на Ваше життя впливає багато факторів. Але тільки від Вас залежить, як Ви їх сприймете і як використаєте. 
Запрошую до розмови. Можемо змоделювати ситуацію і спільно знайти рішення, або напрями дій для покращення. 
Я в таких ситуаціях читаю Біблію, читаю історії успішних людей, шукає нові ідеї, починаю активніше працювати, викорінюю старі звички і прищеплюю нові...
Для нового, кращого результату маємо змінитися самі. Спочатку внутрішня зміна, а за нею - зовнішня!

Хвилина сміху як рік життя

Вгадайте, скільки разів в середньому чотирьох літній малюк сміється за день?  Робін Шарма у своїй книзі "Чернець, який продав свій Феррарі" стверджує: «Триста разів.» А зараз вгадайте, скільки разів в середньому сміється доросла людина з сучасного суспільства на протязі дня?

 - Усього лише п'ятнадцять.

Сміх - це ліки для душі. Якщо у Вас немає настрою сміятися,погляньте в дзеркало і трохи посмійтеся. Ви відчуєте себе незвично і краще, ніж досі.

Уильям Джеймс сказав: "Ми сміємося не тому що ми щасливі.Ми щасливі через те, що сміємося". Почніть цей день і цей тиждень з радості. Посміхайтеся і будьте вдячні за все,що Ви маєте вже зараз. І тоді кожен Ваш день буде вщент повним перемог і нагород. Усім нам під силу змінити висоту нашого польоту і напрям руху по життю. Зупиніться на хвилину і поміркуйте, що у Вашому житті обумовлено звичками а що Ви робите усвідомлено.

Посміхніться і налаштуйтеся на Успіх!