Освітню реформу в життя!!!
- 09.07.12, 00:22
Ми трохи зайві на цьому святі Життя. Вже все придумане до нас, а ми лиш маємо вливатися в чужі життя. Ми постійно знаходимося в рамках чужих ідей, чужих інновацій, чужих брендів. Ми одягаємося в SecondHand-ах, а якщо й в нове, то все ж чиєсь: чи то двох гомосексуалістів Дольче та Габана, чи якоїсь там Кіри Пластініної, чи на худий кінець старшого брата або сусідки, на яку кофтинка замала вийшла. Таке відчуття, ніби той золотий мільярд уже розсівся на своїх місцях, а всіх інших чекають нестерпні муки та смерть в боротьбі за самоідентифікацію.
Нами керує система. Надає кожному свої номери та паролі. Готує якісь переписи та перерахунки. А сотні, ні, навіть мільйони людей в світі борються з системою. Вони йду геть від ІР-адрес, не потребують ідентифікаційних номерів і не мають телефонних номерів. Для тих, хто не має комп'ютерів та мобільних, і вже точно не мають потреби сплачувати податки, життя розкривається далеко за межами системи. Жодні рамки нашої всемогутньої всеохопної системи не спроможні затягнути в себе людей, чиє життя знаходиться далеко за межами "сьогодні". Система завжди проти безпритульних, проти бідноти, бо з них уже немає чого висмоктати. Натомість завжди є ще кілька мільярдів готових до співпраці, готових обмінювати своє життя на символічну плату, по істині восьме диво світу - гроші. Вони пережили всі 6 чудес, а з пірамідами - то вже точно впораються.
МИ. Саме існування такого займенника уже підкреслює об'єднання нас всіх в величезну спільноту, щоб кожен міг озирнутися і сказати "МИ", щоб всі невдачі висіли не на тобі, мені чи ньому, а на "НАС". Так краще, так легше. "МИ" придумали етикет, аби відрізняти інших від "НАС", ми створюємо моральні засади, диктуємо правила моди. "МИ" єдина рушійна сила еволюції, бо ми хочемо бути краще інших. І "НАМ" це вдається, а коли ні, то ми будемо краще, як наші друзі, наші знайомі, наші герої.
А всі, ті що втекли від системи, чий розвиток у будь-якому з розрізів їхнього життя гірше нашого, ті не варті нашої уваги. Вони поза системою.
Така от схема людської спільноти. Дещо нагадує школу. Такий собі контрольний диктант: є вчитель(і), що диктує, зграйка нас, успішних учнів, які поспішають записувати геть усе за диктатором, та ті, що стабільно отримують "2", і повірте, їх життя набагато цікавіше.
Нами керує система. Надає кожному свої номери та паролі. Готує якісь переписи та перерахунки. А сотні, ні, навіть мільйони людей в світі борються з системою. Вони йду геть від ІР-адрес, не потребують ідентифікаційних номерів і не мають телефонних номерів. Для тих, хто не має комп'ютерів та мобільних, і вже точно не мають потреби сплачувати податки, життя розкривається далеко за межами системи. Жодні рамки нашої всемогутньої всеохопної системи не спроможні затягнути в себе людей, чиє життя знаходиться далеко за межами "сьогодні". Система завжди проти безпритульних, проти бідноти, бо з них уже немає чого висмоктати. Натомість завжди є ще кілька мільярдів готових до співпраці, готових обмінювати своє життя на символічну плату, по істині восьме диво світу - гроші. Вони пережили всі 6 чудес, а з пірамідами - то вже точно впораються.
МИ. Саме існування такого займенника уже підкреслює об'єднання нас всіх в величезну спільноту, щоб кожен міг озирнутися і сказати "МИ", щоб всі невдачі висіли не на тобі, мені чи ньому, а на "НАС". Так краще, так легше. "МИ" придумали етикет, аби відрізняти інших від "НАС", ми створюємо моральні засади, диктуємо правила моди. "МИ" єдина рушійна сила еволюції, бо ми хочемо бути краще інших. І "НАМ" це вдається, а коли ні, то ми будемо краще, як наші друзі, наші знайомі, наші герої.
А всі, ті що втекли від системи, чий розвиток у будь-якому з розрізів їхнього життя гірше нашого, ті не варті нашої уваги. Вони поза системою.
Така от схема людської спільноти. Дещо нагадує школу. Такий собі контрольний диктант: є вчитель(і), що диктує, зграйка нас, успішних учнів, які поспішають записувати геть усе за диктатором, та ті, що стабільно отримують "2", і повірте, їх життя набагато цікавіше.
0
Коментарі
Tas371
19.07.12, 02:03
так зачем в школу шла?