хочу сюди!
 

Ксюша

44 роки, овен, познайомиться з хлопцем у віці 43-50 років

Треш-метал

Треш-метал (thrash-metal від to thrash - молотити, тарабанити) - один з різновидів важкого металу, виник в першій половині 1980-х. Першочергова заслуга у формуванні треша належить американським музикантам (більшість з них - уродженці Каліфорнії), яким подобався британський хеві-метал. Захоплені відгуки про Нову хвилю британського важкого металу (НХБВМ) просочувалися в Америку через пресу, а сама музика досягала Нового світу на платівках. Деякі з молодих виконавців (серед яких - Ларс Ульріх, майбутній барабанщик Metallica) навіть їздив у Британію набиратися досвіду. В американців були й "рідні" джерела впливу - наприклад, хардкор. Альбом Metallica "Kill 'Em All" виданий в 1983 році вважається першим трешовим альбомом. Відомими треш-метал гуртами є: Metallica, Megadeth (гурт, створений звільненим з Металіки гітаристом Дейвом Мастейном), Anthrax, Slayer, Overkill, Exodus (гурт, з якого в Metallica перейшов гітарист Кірк Хемметт). Наприкінці 80-х стартувала так звана друга хвиля груп західного узбережжя: Testament, Forbidden, Vio-lence, Death Angel і ін. У початку-середині 80-х з'явилося чимало треш-гуртів і за межами Америки - від канадської Annihilator і бразильської Sepultura до німецьких Kreator, Destruction і Sodom. Американці не змогли, та й не намагалися повністю відтворити досить відточене звучання британських металістів. Вони привнесли в звучання неабияку долю незавершеності, брутальності й люті, а в сам дух металу - ноту трагічності. Для треша характерні жорсткі, лапідарні рифи басу і гітари. Темп треш-металу коливається від помірно-швидкого до дуже швидкого. Типовою ознакою стилю є інтенсивне басово-гітарне тремоло (як правило, по напівпритиснутих струнах, що дає багато шумових призвуків) і ритмічний унісон з кулеметними чергами двох бочок (звідси, власне і назва стилю: від англійського to thrash - молотити, тарабанити). Лінії вокалу нерідко дисонують з інструментальною фактурою. При цьому в треші, нехай навіть у якості контрастних "вставок", нерідко зустрічаються запозичення "класичної" музики (наприклад перебори напівакустичної гітари і "барочні" гітарні соло Metallica і Megadeth), так само, як і більш глибокі приклади перетворення принципів симфонічної драматургії. Втім, далеко не всі групи захоплювалися подібними експериментами. Роль треш-металу для подальшого розвитку інтернаціональної "ортодоксальної" і "альтернативної" метал-сцени важко переоцінити. Його значення велике й сьогодні, хоча корифеї напрямку в 1990-х намагалися згорнути з обраного шляху (Metallica - убік полегшення, декоративності звуку, Megadeth - до електронних експериментів). Різновидами трешу є техно-треш (канадський Voivod, німецький Mekong Delta, американський Watchtower) і трешкор (з більш помітним впливом хардкору, як у Pantera). Творчість Sodom стала перехідним щаблем від трешу до дез-металу.
3

Коментарі

17.11.09, 20:23

Metallica

    27.11.09, 20:27Відповідь на 1 від SamFlint

      Гість: Улитко

      37.11.09, 20:34

      Хейткор ось це штука))