Споживачі
- 14.04.10, 13:33

Як визначити споживача. Вони доброзичливі і їх не хочеться ні в чому звинувачувати. Переважно, вони цікаві співрозмовники. Через легкість в спілкуванні вони є Вашими друзями, знайомими, приятелями. Їм не властиво глушити пиво перед телевізором, а, швидше, смакувати креветки дивлячись на плазмову панель. Споживач – егоїст. Він буде піклуватися про свої інтереси, більш-менш про інтереси своїх близьких, але його ніколи не зацікавлять проблеми незнайомого йому індивіда. Останні навпаки відштовхують його, тому що порушують всі уявлення про світ споживачів. Є сильним подразником для його усталеного ставлення до життя. Відношення споживачів до життя. Життя це що завгодно, але тільки не боротьба. Споживач готовий прийняти життя, як гонку або гру. Не проти поскаржитися на неї або, навпаки, невпинно захоплюватися нею. Але ніколи він не визнає її як боротьбу. При більш детальному розгляді успішний результат будь-якої боротьби не стикується з егоїзмом. Будь-яка перемога досягається тими, хто припиняє трястися над надуманою коштовністю своєї персони. Споживач не може допустити цього, бо тоді його крихітний затишний картковий будиночок розпадеться, а він сам залишиться стояти посеред безмежної степу. Ця безмежність, незважаючи на всю свою велич і красу, лякає споживачів. Вони полюбляютьь багатство вибору сортів вина, але не вчинків. Вони цього бояться. Чого бояться споживачі. Крім зміни свого світогляду – нічого. Їм не страшні надшвидкісні темпи збільшення смертності населення, десятки тисяч невиліковно хворих дітей без грошей на операцію, вимираючі пенсіонери, продажні правоохоронці, екологія, все більше отупіння кожного наступного підростаючого покоління. Вони можуть поговорити на цю тему, але не більше. Поговорити і тут же забути, тому що зображення позашляховика на кольоровому буклеті для них важливіше. Навіть, якщо ціна абсолютна недоступна. Ще споживачі панічно бояться будь-якої зброї. Зброя для них – це щось архаїчне. Родом з мезозою. Або інопланетне. “Непротивлення злу насильством” – є гаслом споживачів навіть тоді, коли вони цього не озвучують. Це в їхніх справах і вчинках. Споживач боїться отримувати в обличчя. Але ще більше він не любить сам наносити удар. Що люблять споживачі. Крім споживання заради споживання вони люблять інших людей. Причому далеко не тільки споживачів, а взагалі всіх. Навіть тих, хто знищує їх самих і буде знищувати їхніх дітей і онуків. Хоча споживачі не вірять у те, що їх може хтось знищувати. Тим більше, цілеспрямовано і масово. “Ми ж даємо молоко! – Сміялися корови в хліві, – Кому може бути вигідно нас убивати?! “. На цьому ми закінчуємо короткий огляд споживачів. Безумовно ми віддаємо собі звіт, що конкретно Ви, читачу, не маєте ніякого відношення до споживачів. Чи не так? Тоталітарна секта “Червона Загогуліна”
Коментарі
Гість: Хозяин (С)
114.04.10, 13:41
Тобі цікаво
214.04.10, 13:55Відповідь на 1 від Гість: Хозяин (С)
есть люди которые едят чтобы жить, а есть люди которые живут чтобы поесть
анонім
314.04.10, 13:57
гавно
Гість: Verunchik
414.04.10, 14:02Відповідь на 1 від Гість: Хозяин (С)
тибе можна
Гість: Хозяин (С)
514.04.10, 14:20Відповідь на 4 від Гість: Verunchik
мне дажо НУЖНО
Гість: Хозяин (С)
614.04.10, 14:21Відповідь на 2 від Тобі цікаво
Гість: Verunchik
714.04.10, 14:21Відповідь на 5 від Гість: Хозяин (С)