хочу сюди!
 

Людмила

48 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 45-55 років

Анти – «О "русофилах","совках", и "100 відсоткових українцях"»

Прочитав замітку Полботіночка. І що відповісти на таке?

 Встречаются на i.ua и довольно часто заметки так называемых"стопроцентных украинцах". Всех их объединяют несколько моментов:

Зустрічаються, звичайно зустрічаються, що дуже дивує авторів із числа русофілів і совків, які одразу здіймають галас: «Как? Пачіму?  Пачіму нє так, как прінято било в Савєцкам Саюзі?» В їхніх головах совковві ідеологічні штампи, не дозволяють навіить припустити, що хтось може думати інакше.  «Ні паложена».  

1. Эти люди абсолютно уверены, что вокруг все должны даже сны видеть "на рідній мові".

У русофілів і совків ще краще. Мало того, що всі повинні розмовляти на «Панятнам і вілікам» і при цьому навіть подумки не сміють сказати слово на «укрАинскай мовє». А коли хтось із їх спільноти (яка ментально відчуває підтримку іноземної держави) називає її «тєлячєй» - це викликає бурю оплесків у його адресу. У них, це норма...з часів Совка.

2. Эти люди требуют, что бы все вокруг "боролися за незалежність України". только толком не объясняют "незалежність"от кого и бороться с кем? Ссылаются на СССР. Может не знают, что Союз распался?

Русофіли і совки вимагають «бароцца за вєчную дружбу з брацкім народом (істєствєнно рускім)». «Братство народів» (рудимент у психології, переважно совків), яке невідоме у світовій практиці, бо кожен народ просто має свої національні інтереси, що є  досить природним. Русофіли і совки «боряться» за права виключно  рускіх, але якщо запитати, де росіян притісняють, відповідь буде, типу: «А чо маіх дітєй у школє заставляют учіть укрмову». Може не знають, що Совок розвалився і вони вже  живуть в Україні?

3. Им абсолютно наплевать на исторически сложившиеся традиции других регионов. Они уверены, что только их образ жизни божественно правильный и всех надо либо привести к "общему знаменателю", либо - "вони не українці". Вам это ничего не напоминает? Русофіли і совки бережуть «історичні традиції» Совка, яким було аж цілих 70 років!!!!. Звучить?  Ага, а все, що не вкладається у ці «традиції» , виплекані Інститутом марксизму-ленінізму - покушеніє на «правду». Русофіли – ті бережуть традиції Імперії ідивуються, чому «українці» не хочуть знову жити при «всєобщіх знамєнатєлях» і «общєпанятних ценностях». 

Теперь о "русофилах" и "совках".

1. Эти люди считают, что в "совке" было немало хорошего. Наряду с плохим. Они считают, что это можно и нужно возрождать. А що для цього треба робити? Правильно! Звинуватити українців? А може відродити совковий принцип відсутності приватної власності? Русофіли з совками готові до повторної експропріації на користь держави і платити податок (чим ви так пишаєтеся), але  вже зі 120 руб. На місяць? 

2. Эти люди обеспокоены тем. что постсоветское наследие распродаётся, а взамен ничего нового мы не создаём. Что украинец - это гражданство, а не "5 графа" как при "совке". И что гражданский долг не дома на диване "булавою бавитись, в гетьмана гуляться", а развивать страну. Налоги платить в конце концов.

Ех! Чому дивуватися? Напевно, автор вирішила, що податки платять в Україні лише русофіли і совки. Характерна їхня  риса? Мабуть з Податкової дані взято? Чи «з пальця».  А може «зі стелі»? Чи з українців хтось десь закликав не працювати, не платити податки, не розвивати державу? А «еті люді» не знають, щопострадянський спадок розпродано колишніми партійними лідерами совків, що і зараз «у руля» колишні перші секретарі і комсомольські інструктори? Часом не совки за них гоолосували?

А у русофілів - справжній громадянський обов’язок, це бігати з прапором іноземної держави з криками «Расєя-Расєя» та членство  «Рускоє єдінство», «За рускій язик», «За Росію», «Русскоязичная Украіна».... Дозвою собі цитату з книги «Майн кампф». Автора  всі знають : Ведь в сущности говоря, специально австрийской истории почти не существует. Судьбы этого государства настолько тесно связаны с жизнью и ростом всего немецкого народа, что разделить историю на германскую и австрийскую почти немыслимо». Нічого не нагадує? Тоді змініть слова «Австрія і Німеччина» на слова «Україна і Росія». Така  ідеологія 30 - х жива досі, але вже в інших  «чістих, русафільскіх» руках.

3. Эти люди пытаются доказать, что нельзя выбросить на помойку отцов и дедов, заменив их чужими героями. Что каждый имеет свободу веры, свободу совести и в конце концов свободу говорить на том языке на котором хочет. Последнее НЕ значит, что он не должен занать украинский. Это значит только то, что "дома можно снять шаровары, парик "з оселедцем", одеть треники и тапочки" и почитать Твена, Булгакова или Стругацких, а не только Лину Костенко...

Цікаво виходить. А хто визначив героїв? Чужі-свої. Русофіли із совками?  У них ексклюзивне право? Спадкове? Від Совка, з його «багатовіковою» 70- літньою історією і традиційним стилем складання доносів? А як же із закликом про свободу совісті і віри? Чи теж виключно русофіли із совками? Чи може зникли з полиць магазинів улюблені русофільські і совкові «Сабор бєз крєстов», «Глухарь» і інші «шедеври», як і Твен і Стругацькі? Чи може когось притягли до відпоідальності за вживання вдома общєпанятнава рускава язика? Ви нам пропонуєте вдень носити косоворотку і балалайку, декламуючи Пушкіна, щоб вас не образити своєю українськістю, а вже  вдома одягати шаровари і під подушкою вчити  Кобзаря? Таке собі скромне бажання русофілів і совків зробити Росію в Україні. 

Русофілів і совків об'єднує.....Хоча, краще навести цитату: «....Я уже тогда сделал все надлежащие выводы из того, что я понял: горячая любовь к моей австро-немецкой родине, глубокая ненависть к австрийскому государству...». Заміняємо слова , як у попередньому випадку і отримуємо..... їх ментальніу складову.   Автор і назва книги....думаю здогадалися. Чим скінчилося це для Австрії – знаєте.

51

Коментарі

111.02.12, 09:04

Так, брате... так : )
Гарний аналіз, добре і за темою "вклався", вичерпні відповіді на "роздуми цнотливої Полботіночка про те звідки діти беруться і кому платити податки..."
Мав би я так написати... але клепки у мене не достатньо..

    211.02.12, 09:21Відповідь на 1 від vvvkpykvvv

    але клепки у мене не достатньо..

      311.02.12, 09:23Відповідь на 2 від Поговорим

      але клепки у мене не достатньо..

        411.02.12, 09:24

        Обов"язково постав над вечір заміткою години... нехай ознайомляться.

          511.02.12, 09:25

          Сменты, согласен, но где комменты, вроде вчера заходил?
          Особенно по поводу налогов, кода все начнут платить, по и у всех появиться возможность задавать вопрос, о расходной части бюджета? о том, что кто то не платит..., а то каждый старается отмолчаться, так как боится, что возьмут за задницу.

            611.02.12, 09:25Відповідь на 2 від Поговорим

            ты чего его цепляешь?

              711.02.12, 09:26Відповідь на 6 від Shnec

              ты чего его цепляешь?я его одобряю

                811.02.12, 09:28Відповідь на 1 від vvvkpykvvv

                Так, брате... так : )
                Гарний аналіз, добре і за темою "вклався", вичерпні відповіді на "роздуми цнотливої Полботіночка про те звідки діти беруться і кому платити податки..."
                Мав би я так написати... але клепки у мене не достатньо..
                Дякую

                  911.02.12, 09:30Відповідь на 4 від vvvkpykvvv

                  Обов"язково постав над вечір заміткою години... нехай ознайомляться.У мене пише, що не можу публікувати свій контент

                    анонім

                    1011.02.12, 10:47Відповідь на 9 від українець3

                    а ти думаєш чому в стрічці виключно кацапчурські замітки

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      4
                      5
                      6
                      7
                      8
                      57
                      попередня
                      наступна