Сьома Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти-2016"

  • 15.02.16, 11:02
17-19 березня 2016 року відбудеться головна подія освітньої галузі України Сьома Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти-2016" та Третя Міжнародна виставка закордонних навчальних закладів "World Edu" у Київському Палаці дітей та юнацтва.
Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Запорізькій області три роки поспіль отримує найвищі нагороди  виставки. І в цьому році підготована робота по психологічному супроводу навчання важких учнів.

Програма вебінару!

  • 15.02.16, 10:54
Шановні колеги працівники освіти!
17 лютого 2016р об 14.00 відбудеться Всеукраїнський інтернет-семінар педагогічних працівників ПТНЗ сільськогосподарського профілю. 
Веб-кімната: https|| pruffme.com|landingu2968|tmp1455083782
Організатор НМЦ ПТО у Донецькій області.

Записи вебінарів.

  • 04.02.16, 14:51
Шановні колеги!Як і обіцяли, викладаємо на  канал YOUTUBE записи всіх вебінарів. Дякуємо за цікаву та корисну інформацію  спікерам. Так само висловлюємо подяку всім учасникам заходу за присутність та активну зворотний зв'язок.Для забезпечення доступу звернутись за посиланням:   http//osnova.com.ua/neus/533
За посиланням розміщені корисні матеріали: презентації, записи вебінарів.

Рушійні сили саморозвитку.

  • 02.02.16, 17:01

Як будь-яке явище, що розвивається, особистість суперечлива. У її внутрішньому світі неминучі зіткнення, конфлікти, періоди спаду і посилення розвитку. Зрозуміти особистість неможливо без врахування її рушійної сили.

Вченні однозначні в тому, що рушійними силами у самовихованні особистості є визначені протиріччя. Зрозуміти механізм їх виникнення необхідно для того, щоб керувати процесом самовиховання. Механізм самовиховання має наступні особливості:

- людина вибирає цілі життя, ідеали у відповідності з суспільними критеріями;

- готує себе до життя в суспільстві;

- вдосконалюється у колективній діяльності.

Між вказаними факторами самовиховання існують складні взаємозв’язки і протиріччя:

- ціль життя може бути одною, а захоплення – в іншій сфері, в результаті чого між бажанням удосконалювати себе і реальним самовихованням виникає невідповідність. І не завжди протиріччя можуть бути вирішені зусиллями самої людини. Цьому сприяє її правильне виховання. Іноді виховання лише створює умови для самовиховання, іноді формує якості особистості, необхідні для успішної роботи над собою, і завжди сприяє визначення ідеалу, цілі життя, вибори напрямку самовдосконалення, стимулює зусилля особистості у її розвитку вперед. В мірі розвитку самосвідомості, самостійності і активності особистість стає керівником самої себе.

Зрілий саморозвиток характеризується наступними параметрами:

- спрямованість, тобто мотивами роботи над собою;

- змістом (розумове, фізичне, моральне, трудове, естетичне);

- стійкістю (випадкове, епізодичне, постійне);

- ефективністю у формуванні своєї особистості.

Між цими параметрами також бувають невідповідність і протиріччя.

Перший вид протиріч виникає між рівним вихованості особистості і її поведінкою, умовами її життя і діяльності. Це протиріччя виникло із невідповідності між життям колективу, в якому вона перебуває і діяльністю індивіда, нормами поведінки в оточуючому середовищі і поведінкою людини, її моральністю і моральним життям оточуючих. При відповідності внутрішнього змісту вимогам життя, зростає число негативних, неприємних переживань, а також зовнішніх вимог, які особистість виконати не може. Для цього потрібно посильні вимоги і допомога в діяльності, щоб виникла потреба у самовихованні.

Другий вид протиріч – невідповідність запланованих цілей, завдань самовиховання і отримання результатів. Особистість виконала накреслену програму самовиховання, а стійкі якості не виробились. Таке протиріччя дуже часто зустрічається у самовихованню підлітків. Це погано відображається на самооцінці, на самонавіюванні, приводить до зневіри у свої сили, найчастіше до припинення будь-якого самовиховання.

Третій вид протиріч виникає тоді, коли особистість вміє і бажає працювати над собою, але ідеали і цілі самовиховання завишені або неправильні. Це породжує незадоволення життям, пошуку чогось і невміння застосовувати свої сили, здібності. Організація життя в такому випадку має бути спрямована на залучення в серйозні і важкі види діяльності, які переконали б особливість у необхідності вдосконалювати свої знання і вміння. Важливо сформувати гідну ціль самовиховання, розвинути ідеальні уявлення про людину, виховати вимогливість до себе.

Четвертий вид протиріч виникає, коли особистість переконана в тому, що потрібно працювати над собою, позбутися недоліків, але не може цього зробити через слабкість волі, низької вимогливості до себе. Це свого роду відображення протиріч між свідомістю і поведінкою. При наявності подібного роду протиріч завдання вихователя, вчителя, психолога заключається в організації діяльності, яка формувала б моральні якості, вчила умінню працювати над собою, відволікала особистість від негативних дій та вчинків. Звідси суть самовиховання заключається у вирішенні протиріч між цілями самовдосконалення і можливостями їх реалізації. А головне виховне завдання в керівництві самовиховання полягає в тому, що потрібно сформувати ті позитивні якості, від яких залежить вирішення вказаних протиріч, і привести в дію наведені вище фактори: самосвідомість, захоплення, спрямованість, вміння керувати собою.

Процес саморозвитку – це процес тривалий. У людини, яка тим займається, він може тривати все життя.

Існують такі загальні етапи саморозвитку:

Перший етап – усвідомлення в необхідності роботи над собою. Воно виникає в результаті взаємодії потреб у розвитку, цілеспрямованості, аналізу внутрішнього етапу, зовнішніх умов і вимог. Коли незадоволення відповідає зовнішнім вимогам, прагненню стати кращим, умовам, які дозволяють це зробити, особистість гостро відчуває необхідність роботи над собою. На першому етапі через педагогічне і особисте керівництво забезпечується регулярне самоспостереження і об’єктивна самооцінка, які вкрай необхідні для початкового і подальшого етапу самовиховання.

Другий етап – вироблення програми роботи над собою. На цьому етапі особистівсть порівнює своє “Я” у теперішньому, “Я”, яким його хочуть бачити інші, і “Я”, яким уявляє себе у майбутньому. На вироблення образу “Яким я повинен стати в процесі самовиховання”. Важливе значення має життєвий досвід, досвід самовиховання, ідеали, мрії, а також життя. Програма роботи над собою здійснюється в процесі боротьби мотивів. Найбільш важливим при цьому є мотиви які виникають при відношеннях до зовнішніх дій і оцінці внутрішнього самовиховання. Якщо вона переконалася, що може працювати над собою, зовнішні умови є спрятаними, а вимоги оточуючих посильні, незмінні, то пробне самовиховання переходить у постійне.

Четвертий етап – активне здійснення програми самовиховання, включаючи зміну себе і обставин. В процесі самовиховання активно працюють всі програми: “Я тепер і в майбутньому”, “Вимоги до мене і вимоги до себе”, “Програма самовиховання і програма поведінки”. Керівництво самовихованням на цьому етапі йде двома шляхами: зміною умов, що сприяють переоцінці себе і зміни програми самовиховання, або дається оцінка самим зусиллям особистості, типу: чого домоглася, які успіхи, що ще треба виховати у себе в подальшому.

П’ятий етап – завершальний: проходить оцінка результатів самовиховання, інтенсивно працюють ведучі програми: “Який я був”, “Який я є”, “Я в майбутньому”, “Я і самовиховання”. В результаті зновуж проходить оцінка обставин і самооцінка внутрішнього світу, повторюється весь цикл самовиховання, проте на новім рівні і з іншим змістом. Слід зауважити, що таке виділення етапів роботи над собою умовне, часто вони переплітаються один з одним, проте завжди існують.

 

Робота особистості з власного саморозвитку.

  • 02.02.16, 16:55

Розглядаючи проблему саморозвитку особистості, акцентуємо увагу на наступних положеннях:

- саморозвиток - це процес, який сприяє самоудосконаленню, самореалізації особистості;

- саморозвиток особистості має діяльний характер: поза її власною активною діяльністю, бажанням і власним зусиллям в роботі над собою її особистісне формування неможливе;

- внутрішніми стимулами розвитку особистості є її потреби, мотиви, інтереси та установки;

- основою формування потреб, мотивів, інтересів та установок особистості є внутрішні суперечності, які стимулюють активність особистості, сприяють її саморозвитку;

- зовнішніми факторами саморозвитку особистості є впливи середовища та цілеспрямоване виховання;

- зовнішні умови впливають на розвиток особистості не безпосередньо, не прямо, а лише проходячи через її внутрішню сферу і породжуючи у неї відповідні потреби, що зумовлює несхожість, різноманітність і неповторність особистісного розвитку кожної людини, її індивідуальну, своєрідність;

- саморозвиток особистості - це не самовільний, спонтанний процес;

- визначальну роль виховання може виконувати лише за умови, якщо буде будуватись на ідеях саморозвитку і самоудосконалення особистості;

Духовна робота особистості з власного саморозвитку передбачає урівноваженість і зосередженість уваги як центру свідомості на внутрішньому світі; здатність відрізняти сакральне (святе, надособистісне) від профанного (егоцентричного) й осягати святе у всіх проявах буття; перебудову ієрархії смислів з тим, щоб у якості найзагальніших і провідних сенсів в ієрархії смислів виступали надособистісні (як вищезгадані); розвій мудрості у континуально-інтуїтивному розумінні життя та у виявленні цього розуміння служінням надособистісним смислам через породження потокових (підкріплених процесуальною радістю та піковими переживаннями) життєвих актів. Практикування духовного є вправлянням у служінні надособистісним смислам доти, доки породження відповідних їм життєвих актів стане самодійним та увійде в природний стиль життя. Кожна вправа духовної практики є засобом самоконверсії і пробудження від омани опосередкування знаково-понятійною картиною світу, заданої референтною культурою. Техніки входження у змінені стани психіки, в тому числі й медитативні, спрямовують до надособистісних смислів і трансперсонального розвою.

Саморозвиток – одна із форм руху матерії, що реалізується в активності суб'єкта, яка націлена на розв'язання внутрішніх протиріч його існування в довколишньому світі (природному і соціальному середовищі). Саморозвитку будь-якої системи передує, як первинна стадія розвиток, спричинений перш за все зовнішніми детермінантами.

На індивідуальному рівні саморозвиток здійснюється як у неусвідомлених, стихійних формах (імітація, стихійна адаптація, гра), коли індивід не ставить за мету змінити себе власними зусиллями, а також і в усвідомлених формах (самовиховання, самоосвіта, самостворення, самовдосконалення), де особистість виступає одночасно як суб'єктом цілеспрямованої діяльності, так і об'єктом, який необхідно змінити за допомогою цієї діяльності.

Усвідомлений саморозвиток є одним із засобів самоствердження. В умовах поширення свободи і відповідальності особистості саморозвиток стає не тільки необхідним, а й незамінним суб'єктивним фактором її становлення та розвитку, соціалізації й індивідуалізації. Без усвідомленого, вольового саморозвитку особистості не може бути досягнуто цілісності, соціальної зрілості особистості.

Самовиховання особистості є формою усвідомленого саморозвитку й розуміється як специфічний вид внутрішньої діяльності, націленої на вироблення вмінь, навичок, здібностей, якостей для її самоствердження і самореалізації в суспільстві. Самовиховання виступає універсальним засобом розв'язання протиріч між бажаним і наявним, належним і сущим, ідеальним і реальним у розвитку особистості, між необхідністю діяльності для задоволення потреб людини і здібністю та здатністю її здійснювати, між громадською думкою і самооцінкою, між ціннісними уявленнями суспільства, спільноти і соціальними настановами індивіда. Залежно від особистісного розвитку і демократичності, гуманності суспільства самовиховання реалізується на рівнях соціальної адаптації, соціальної саморегуляції і самостворення. Спрямованість самовиховання може мати просоціальний або асоціальний, альтруїстичний або егоїстичний (індивідуалістичний), багатобічний (видовий) або однобічний функціонально-інструментальний характер.

Самовдосконалення особистості як вища форма саморозвитку здійснюється в моральній системі координат як засіб самостворення, що потребує моральної (етичної) рефлексії, творчого виходу особистості у всій її цілісності за межи дійсного.

Професійний розвиток майбутнього фахівця. Стаття.

  • 02.02.16, 16:41

Сучасні тенденції розвитку галузі професійної освіти відзначаються особливостями: постійне ускладнення змісту освіти, підвищення рівня освітніх стандартів; ускладнення проблем виховання; розвязання складних професійно-педагогічних проблем, які вимагають інтеграції знань, практичних умінь і навичок суміжних наук – економіки, правознавства, та ін.; широке впровадження інформаційних технологій у навчально-виробничий процес. Тому, організація навчального-виховного процесу професійної школи повинна бути такою, щоб випускники володіли не лише знаннями, але й уміли застосовувати їх у процесі власної самостійної наукової, дослідницької й творчої діяльності.

На сучасному етапі розбудови системи професійної освіти виникла потреба суспільства в працівниках нового типу – освіченої, компетентної, творчої особистості, яка має вміння швидко і оперативно реагувати на зміни в професійному середовищі та самостійно навчатися протягом усього життя.    Сутність підготовки фахівця полягає у формуванні у нього системи знань і якостей особистості, необхідних для виконання різних функцій професійної діяльності. Адже професійний розвиток (зокрема саморозвиток) тісно пов‘язаний з особистісним розвитком. У цьому контексті актуальною є проблема створення умов для професійного саморозвитку майбутніх фахівців.

Навчання і самовдосконалення справжнього професіонала – майстра своєї справи триває протягом усього життя. Воно не обмежується рамками навчального закладу чи займаною посадою. Реалії кожного дня і виклики майбутніх змін ставлять кожного із нас перед необхідністю їх передбачення і відповідної підготовки. Саморозвиток регламентується соціально-економічними чинниками, психофізіологічним потенціалом людини, цілеспрямованістю і, в першу чергу, характером та змістом праці. Зумовлюючими силами саморозвитку є професійно - трудові, матеріальні, соціально - статусні й духовні потреби. Зміст саморозвитку є цілісним комплексом процесів і засобів поступу особистості, задоволенням її пізнавальних і духовних потреб, розкриттям і вдосконаленням природних задатків та здібностей.

Професійна підготовка спеціалістів здійснюється за різноманітними організаційними формами, моделями, системами і програмами, більшість із яких можна класифікувати за тривалістю, кількістю учасників та особливостями їх взаємодії, зв‘язком із практичною діяльністю. Аналіз педагогічної практики переконує, що успадковане інформаційно-догматичне навчання, загострює суперечності між вимогами, що постають перед спеціалістами у сучасних умовах.

 Найважливішим елементом мотивації саморозвитку є мотивація учіння, пізнання. Закладка даної мотивації, професійний саморозвиток майбутнього фахівця  повинна відбуватися ще в школі. Але, як показують багато досліджень, дана мотивація у учнів слабо диференційована або взагалі відсутня; деякі учні (навіть випускники) слабо усвідомлюють зв'язки між навчальними предметами і явищами швидкозмінного навколишнього світу.

За моделлю А. Маслоу, в ієрархії базових потреб на вищій сходинці знаходяться потреби у визнанні і у самоактуалізації. Потреба у визнанні включає як зростання особистісної самоповаги, значущості, так і пошану від інших, завоювання визнання, престижу. В рамках навчальної діяльності задоволення цієї потреби досягається, в основному, за рахунок успішного навчання. Причому, не лише завдяки своїм природним здібностям, але і завдяки силі мотивації.

Виявлено, що висока позитивна мотивація навчальної діяльності може компенсувати дефіцит спеціальних здібностей або недостатній запас знань, умінь і навиків, виступаючи як компенсаторний чинник. А успішність у навчанні, як відомо, є запорукою успішності у майбутній професійній діяльності. Отже, головним у навчальному закладі є формування позитивної мотивації навчальної діяльності, мотивації пізнання, що є основою професійного саморозвитку майбутнього фахівця.

Процес професійного розвитку та саморозвитку майбутнього спеціаліста різних галузей виробництва в період його професійної підготовки має свої особливості. Він відбувається в умовах навчальної діяльності, регламентується системою вимог з боку викладачів, навчальних програм, специфіки предмета професійної діяльності. Але цей процес потребує підвищення суб‘єктного компоненту особистості майбутнього фахівця у процесі його професійного саморозвитку. Серед системи педагогічних умов професійного саморозвитку у процесі підготовки майбутнього фахівця можна виділити такі:

 • орієнтація процесу навчання на формування спрямованості майбутнього спеціаліста на самоактуалізацію в майбутній професійній діяльності;

• збагачення змісту навчання системою понять і концепцій, що орієнтують майбутніх фахівців на самопроектування, самонавчання, самоорганізацію, саморозвиток у сфері професійно значимих якостей особистості.

Набуті знання, вміння, навики виступають для неї як засоби майбутньої професійної діяльності, тому головною для учня повинна стати спрямованість на підготовку до обраної професії, вироблення відношення до професійної діяльності як способу самореалізації. Встановлено, що ефективність формування професійної компетентності майбутнього фахівця залежить від рівня сформованості таких особистісних якостей, як мотивація досягнення успіху, самооцінка, суб‘єктивний локус контролю. Визначено, що найважливішим аспектом діяльності особистості є мотиваційна сфера, її значимість пов‘язана із аналізом джерел активності студентів, шляхів їх самовдосконалення та саморозвитку.

Отже студенти, які внутрішньо мотивовані, потребують меншого контролю. За зовнішньої мотивації контроль виступає як рушійна сила на шляху подолання труднощів, як метод підвищення самооцінки, збільшення самостійності. Високий рівень самооцінки означає гнучкість у перебудові своєї поведінки у відповідь на успішні (неуспішні) результати своєї діяльності і пов‘язана з самоефективністю. Чим більший її рівень, тим більше студент докладає зусиль для досягнення поставленої цілі і прояву наполегливості.

Проведено конкурс професійної майстерності.

  • 01.02.16, 15:32

З метою підвищення якості підготовки, розвитку творчої активності учнів, удосконалення компетентності педагогічних працівників у навчальному закладі проведено конкурс фахової майстерності серед учнів з професії «Верстатник широкого профілю».

Кращі учні І-ІV курсів взяли участь у конкурсі, якому передувала велика підготовча робота. Старший майстер Зінченко С.Б. разом з керівником гуртка Шама В.Г. та майстрами виробничого навчання Лігун А.В., Литвиненка Є.Ю., Шелуханською М.О., Сабініною Л.О., Кушніренко С.С., Левченко О.А. підготували навчально-матеріальну базу. Викладач спецдисциплін Біла В.А. склала питання для теоретичного завдання.

Конкурс фахової майстерності серед учнів з професії «Верстатник широкого профілю» пройшов на достатньому рівні. Всі учні показали високі результати:

І місце – учень гр. № 3/13 Москарюк Іван (майстер виробничого навчання Лігун А.В.) набрав 183 бали з 210 балів;
ІІ місце – учень гр. № 22/14 Семич Максим ( майстри виробничого навчання Литвиненко Є.Ю., Кушніренко С.С.) набрав 175 балів з 210 балів;
ІІІ місце – учень гр. 1/15 Волощенко Петро (майстер виробничого навчання Добрик Н.Г.) 146 балів з 210 балів.

Директор НМЦ ПТО у Запорізькій області Паржницький О.В. відмітив високий рівень підготовки матеріально-технічної бази до конкурсу, бо ІІ (обласний ) етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів з професії «Верстатник широкого профілю» буде проходити на базі цього навчального закладу 18 лютого 2016 року.


Домашние хитрости

  • 27.01.16, 16:54


СОВЕТ 1:  Лечим за копейки гайморит и не только!

В это сложно поверить! Так и не попробовала бы его если бы здоровье не подвело и мама под руку не поставила. Л

Вообще Меновазин ассоциировался у меня с чем-то древним и бесполезным и я никогда бы не поверила что он может творить чудеса, если бы сама не столкнулась с ним

Я даже не обратила внимание на восторги моей мамы. Она растирала суставы Меновазином и боль прошла, хотя до этого использовала дорогие мази которые давали кратковременный результат и боль возвращалась.

В один совсем не прекрасный зимний день я сильно простыла. Жутко болело горло, носоглотка, нос заложило очень сильно. Обычно при насморке я промываю нос водой с морской солью и мне этого достаточно, сосудосуживающими я стараюсь не пользоваться, когда-то видимо исчерпала свой лимит и теперь они дают мне отек (когда заканчивается действие сосудосуживающего средства, нос забивается намертво и такое ощущение что он даже распухает изнутри - чувствуется давление). Не дышать носом днем я еще могла, но ночью спать было невозможно и я начала брызгать сосудосуживающие...

В результате к сильнейшему насморку добавился отек.

Это было ужасно.

Промыть нос подсоленной водой невозможно, высморкаться тоже, потому что нос такой отекший что кажется будто в нем дырочек нет совсем. Да и сосудосуживающие уже ничего не сужают. Я и натирала звездочкой и делала массаж, нос не пробивается. Цинабсин, который мне когда-то помог от гайморита не помогал абсолютно.

К отеку прибавилась потеря обоняния и вкуса Sad ощущения скажу я вам незабываемые...

Муж принес синупрет, я заметила небольшое улучшение, но этого было очень мало, нормально высморкаться не получалось.

Когда я наклонилась, чтобы поднять игрушку с пола и почувствовала сильную боль прокатившуюся по всей голове, я поняла - дело плохо, начинается гайморит, да и мой внешний вид говорил об этом.

Надо было или срочно принимать меры или вызывать скорую. Тогда я начала судорожно мазать себе на нос и лоб все что под руку попадется.

Первым был спирт. Не помог абсолютно.

Вторым под руку попался Меновазин, который принесла мне мама, зная о моей болезни, но я его изначально проигнорировала. 

Начала я растирать им нос, лоб, щеки (те места где находятся гайморовы пазухи), виски, ну и горло конечно.

И о чудо! Горло практически перестало болеть, а нос отложило, да так хорошо, что я смогла промыть его соляным раствором. Столько гадости я еще в своей жизни не видела. Мне сразу стало гораздо лучше.

Так и лечилась дальше, пробивала нос массажем с Меновазином и сразу хорошенько промывала подсоленной водой. Горло как-то быстро перестало болеть, насморк лечила дольше.

Ощущения от его использования, кстати, очень приятные: согревающий эффект и приятный аромат ментола.

В общем мне самой в это сложно поверить, но Меновазин спас меня от гайморита, да и стоит он сущие копейки. А все наверное представляют сколько бы мне обошлась покупка антибиотиков, да и организм так не хочется травить ими.

Безусловно рекомендую попробовать его, несмотря на то что он несовременный и старый. Теперь для меня он проверенный временем

СОВЕТ 2: ЧУДО - НАПИТОК ОТ РАКА

Этот чудо-напиток стоит тoro, чтобы принять к сведению. Г-н Cетo хочет сделать этот напиток открытым, чтобы привлечь внимание людей, которые имеют рак. Этот напиток может защитить oт плохих клеток, образующихся в организме или будет сдерживать их рост! У r-нa Сето был рак легких. Ему порекомендовали принимать этот напиток известного травника из Китая. Он принимал этот напиток старательно в течение 3 месяцев, и теперь его здоровье восстанавливается, и он готов прeдрпринять приятное путешествие. Благодаря этому напитку! Это не cлoжно для вас попробовать. Это похоже на чудо. Пейте на здоровье! Вам нужна одна свекла, две моркови и одно яблоко, чтобы сделать сок! Это просто. Вымыть вcе, срезать кожу, рaзpезать на куски и положить их в соковыжималку и сразу выпить сок. Вы можете добавить лайм или лимон для более освежающero вкусa и пейте на здоровье! Напиток будет эффективным для следующих заболеваний:

1. Предотвращение развития раковых клеток. Напиток будет сдерживать рост раковых клеток.

2. Предотвращение болезни печени, почек, поджелудочной железы, а также может вылечить язву.

3. Укрепление легких, поможет предотвратить сердечный приступ и высокое кровяное давление.

4. Укрепление иммунной системы.

5. Хорошо для зрения: поможет устранить красные и уставшие глаза или сухость глаз.

6. Помощь для устранения боли от физической подготовки, мышечной боли.

7. Выводит токсины, помогает дефекации, устраняет запоры. Поэтому кожа делается здоровой и сияющей.

8. Устраняет неприятный запах изо рта из-за расстройства желудка, инфекции горла.

9. Уменьшить менструальные боли.

10. Помощь для cтрадающиx Сеннoй лихорадкoй.

He cуществует абсолютно никаких побочных эффектов. Высокая питательная ценнocть и легко усваивается! Очень эффективно, если вам нужно сбросить лишний вес. Вы замечаете, что ваша иммунная система будет совершенствоваться через 2 недели процедуры.

Пожалуйста, помните, что пить надо сразу, непосредственно из соковыжималки для лучшего эффекта. Когда пить: Пить утром на пустой желудок! Через час можно позавтракать. ДЛЯ БЫСТРОГО РЕЗУЛЬТАТA пить 2 раза в день, утром и до 5 вечера.

СОВЕТ 3: Нестандартные и очень эффективные рецепты из аптеки!

Сегодня мы рассмотрим 16 средств и рецептов на их основе для вашего здоровья и красоты. И всё в рамках более чем скромного бюджета!

Итак:

1.Перекись водорода

Всем известное дезинфицирующее и дезодорирующее средство, абсолютно безвредное и найти её можно в каждом доме. Мы очищаем ей уши и прикладываем к порезам, чтобы остановить кровь, но оказывается и для нашей внешности она может быть полезна.

Если вы любите поковырять на лице прыщики, или сами выдавливаете черные точки, то перед этим не забудьте хорошенько смочить кожу перекисью водорода. Она хорошо разрыхляет роговой слой кожи, и они будут очень легко выходить на поверхность при нажатии вместе со всем стержнем.

После удаления этой нечисти с кожи, еще раз протрите эти места – таким образом, вы закроете и продезинфицируете поры, и на следующий день на лице не будет никаких следов.

У вас неожиданно закончился дезодорант? – протрите подмышки перекисью водорода, потливость это конечно не снизит, но вот запаха длительное время точно не будет. Кстати, если вы хотите продлить на пару часов действие своего дезодоранта, например, если предстоит долгая дорога, и чтобы уж наверняка остаться свежей, этот совет тоже поможет. Только наносите дезодорант уже на подсохшую кожу.

И если у вас под рукой нет никакой косметики, перекись вас выручит. Перекись водорода может заменить лосьон и тоник, т.к. отлично очищает, сужает и отбеливает поры. Подходит для любой кожи, а для жирной – просто идеально, т.к. уменьшает салоотделение, и может использоваться ежедневно.

2.Бадяга

Из всех масок с добавлением перекиси водорода, маска с бадягой – самая известная.

Пресноводная губка по имени бадяга, в порошкообразном виде продается практически в каждой аптеке. Многие считают, что пилинг с помощью бадяги, мало чем уступает по эффекту салонным процедурам. В принципе, это так, но есть один минус – бадяга, при длительном применении вызывает рост волос. Если волосы на лице у вас уже имеются, то маски с бадягой вам не подходят.

Согласитесь, недостаток незначительный. И если противопоказаний у вас нет, то бадяга способна волшебным образом изменить вашу кожу. Верхний слой мертвых клеток, после нескольких масок, практически полностью снимается. А в этом слое и угри, и комедоны, и прыщики разные. Делать такие маски лучше, если знаете, что ближайшие 12 часов никуда не пойдете, так как лицо будет красным как у индейца.

Короче, просто разводите порошок перекисью, и через минуту наносите на влажную кожу. Чтобы краснота быстрее спала, можно потом нанести цинковую мазь. После этого в течение 3 – 4 дней кожа может шелушиться, и как только всё восстановиться, можно сделать такую маску – пилинг еще раз. Курс масок всегда лучше одной, единственной. Но тут вы сами, по состоянию кожи решайте, сколько вам надо их сделать.

3.Настойка календулы

Настойка календулы совершенно необходима в каждой аптечке. Доказано, что она является более эффективной, чем препараты йода, для лечения ран и порезов, поскольку календула обладает уникальной способностью ускорять регенерацию тканей, уменьшать воспалительные процессы и вызывать заживление ран.

Если это средство помогает излечить от фурункулов и язв, то от угрей точно избавит. Я вообще считаю настойку календулы лучшим лосьоном. Если вас пугает спирт, то разведите её водой в пропорции 1 к 1.

Еще, настойка календулы здорово подсушивает кожу головы, и если вы будете периодически её втирать, волосы будут грязниться заметно меньше. Для укрепления волос можно добавить к настойке календулы касторового масла. Втирать надо на протяжении месяца, и это неплохо помогает при себорее.

4. Левомеколь

Отечественная мазь «Левомеколь», имеет достаточно сильное противовоспалительное и противомикробное действие, и активна в отношении различных микроорганизмов (стафилококков, синегнойных и кишечных палочек).

Если вы поранились, обожглись, у вас фурункул, вы сами расковыряли лицо или чувствуете, что начинает пробиваться прыщик вам может помочь эта мазь. Толстым слоем наносите на больное место пока не пройдет. А проходит после неё, достаточно быстро. 

5. Салициловый спирт и салициловая мазь

Компонент практически всех противоугревых и противосеборейных средств, салициловая кислота, растворенная в спирте, продается в каждой аптеке. Если у вас угри, черные точки, прыщи на спине, очень жирная кожа, или проблемы с кератолизацией – это средство для вас.

Читала недавно, что в Америке проводилось исследование на тему самого эффективного средства против угрей и прыщей. Американцы пришли к выводу, что салициловая кислота пока лучшее из известных, и считают её, чуть ли не панацеей при всех проблемах с кожей.

Одна моя подруга очень результативно борется с черными точками, применяя каждый вечер салициловую мазь после протирания перекисью водорода. Салициловая мазь действует мягче, чем спирт, и хорошо отшелушивает мертвые клетки кожи.

Предупреждаю вас – салициловый спирт очень сушит кожу, поэтому наносите его точечно. Кстати, салицил растворяется только в спирте, поэтому непонятно откуда он берется в безспиртовых лосьонах. А ещё салициловая кислота препятствует появлению мозолей и огрубению кожи, поэтому после педикюра наносите её на пятки и другие проблемные места.

6. Цинковая мазь

Цинковая мазь – это противовоспалительное средство, которое оказывает подсушивающее, адсорбирующее, вяжущее и антисептическое действие. После чистки лица, в том числе и самодельной, при угрях и любых воспалениях наносите на кожу цинковую мазь.

Опять же если прыщик начинается, намажьте это место на ночь и с утра, скорее всего, от него и следа не будет. Не зря цинк входит в состав широко рекламируемых средств для проблемной кожи. Только стоят они дорого, а мазь – копейки.

Далее, чтобы у вас не было раздражения после депиляции в зоне бикини, нанесите на несколько часов цинковую мазь. Обычно достаточно одного применения, чтобы забыть об этой неприятности до следующей процедуры.

Вы сделали педикюр – дома или в салоне, и хотите подольше сохранить эффект? Просто периодически наносите на стопы и пятки цинковую мазь. Проверенно.

7. Апилак (выпускается в форме мази, свечей, Бада)

«Апилак» это запатентованное одним Таллинским фармацевтическим заводом, торговое название препарата на основе пчелиного маточного молочка. Выпускается еще с советских времен и помогло это средство не одному поколению людей. «Апилак» – общеукрепляющее средство, адаптоген, биогенный стимулятор метаболических процессов, а ещё источник аминокислот, кучи витаминов и макроэлементов.

Спектр болезней, при которых его назначают огромен. Часто «Апилак» прописывают детям при отсутствии аппетита, людям в восстановительный период после операций и стрессов, как дополнительное средство при лечении бесплодия. Мазь в комбинации с Бадом входит в курс лечения себореи и нейродермита, и уже через месяц применения уменьшает жирность кожи, снижает количество воспалительных элементов, уменьшает зуд.

При жирной, проблемной коже лица, полезно хотя бы раз в неделю наносить «Апилак» на кожу толстым слоем. Если у вас синдром хронической усталости, большие физические или умственные нагрузки, или просто хотите взбодриться прием «Апилака» это один из самых безопасных способов это сделать. Продается в каждой аптеке, стоит дешево.

8. Масло зверобоя, ромашки, крапивы, репейное масло, касторовое масло

Все эти масла далеко не дефицит, доступны по цене и очень хорошо питают и восстанавливают волосы. Я советую купить все и поочередно делать горячие обертывания с ними. Обычно масло расфасовывается в маленькие стеклянные бутылочки, я просто ставлю их в стакан с кипятком, а через минуту уже нагретое масло наношу на волосы. Делайте так два раза в неделю.

9. Английская соль (по другому сульфат магния или магнезия)

Препарат известный всем гипертоникам и людям с болезнями печени. Насколько я знаю, на скорой помощи магнезию в ампулах используют для быстрого понижения давления. Но для наших с вами целей – обретения ухоженности и здоровья – нам понадобится магнезия в порошке. Фасуется она в пакеты по 100 грамм, и стоит где то в районе 10 – 12 рублей.

Если вам надо срочно, буквально за 1 день похудеть, то вам поможет ванна с добавлением 1 кг магнезии. Эффект основан на выведении лишней воды из организма. Ванна полезна и людям страдающим отеками, она хорошо помогает почкам справиться с нагрузкой.

Больным псориазом такая ванна тоже очень облегчит жизнь, так как хорошо очищает кожу. Ванна с английской солью будет полезна и людям с проблемной кожей на теле, прыщами на спине и груди и просто желающим очистить организм. Только не злоупотребляйте, ванну с магнезией можно применят максимум – раз в месяц, уж очень это сильное средство.

10. Глина косметическая

О глине (белой, зеленой, голубой и т.д.) вроде и так всем известно. И о том, что глиняные маски, ванны и обертывания реально действуют, думаю тоже. Обязательно купите пару упаковок, если еще не пробовали.Белая глина лучше подходит для сухой кожи и волос, зелёная, для проблемной кожи, и жирных волос, голубая, в принципе, подходит всем.

Конечно, простая косметическая глина не так эффективна как, например, марокканская, или та что продается в индийских магазинах. Но ведь и цена отличается.

11. Паста «Сульсена»

Известное ещё нашим родителям, средство по уходу за волосами паста «Сульсена» – это эмульсия на основе дисульфида селена. Этот дисульфид является себорегулятором, и обладает противоперхотным действием.

Паста «Сульсена» вам поможет, если у вас перхоть, тусклые секущиеся волосы, а так же, если они быстро жирнятся, секутся или выпадают. Сера, входящая в состав пасты укрепляет и уплотняет волос изнутри, так что после применения они кажутся толще.

Отлично помогает, если вы хотите увеличить промежуток между мытьем головы. Лично могу подтвердить – волосы дольше остаются свежими и изумительно блестят.

12. Ромазулан

«Ромазулан» это противомикробный и противовоспалительный препарат, состоящий из экстракта ромашки аптечной и эфирного масла ромашки (живой азулен). Тот кто, как и я, является поклонником ромашкового запаха – думаю, придет от этого препарата в восторг.

Прелесть «Ромазулана» в том, что его можно добавлять всюду: в ванны, в шампунь, в самодельное мыло, в гель для душа, маски. Его можно использовать как лосьон при жирной, проблемной коже, и вообще при любом кожном воспалении, при болезнях десен и даже как дезодорант.

Вы только представьте себе, что когда в косметику добавляют буквально один грамм азулена, она уже обладает лечебным эффектом, а тут как много его в 100 мл. упаковке. Считаю, что «Ромазулан» должен быть у каждой заботящейся о своей красоте женщины.

 

13. Кубики с травками!

Ромашка+череда+масло жожоба+оливковое масло! И все в морозилку! А утром кубиком протирать лицо! Оно становится свежим, румяным и мягким! И вообще в течении дня если лицо усталое, стоит протереть, и усталость лица пропадает!

14. Аевит

От морщинок супер средств. Наносить на кожу вокруг глаз. Капсулы стоят 34 рубля . Это витамин "А и "Е" вместе, наносить утром и вечером под глаза. Или можно мазать только 1 раз в день, держать 2 часа, потом он впитывается, или его промокнуть салфеткой. Если дома, то так весь день можно ходить! Хороший эффект.Использовать 2 недели, потом перерыв.

 

15. Блефарогель № 1( цена около 150 р)

— там гиалуроновая к-та. От «мешков» под глазами.

Наносить толстым слоем 3 раза в день и обязательно на ночь жирненько, через несколько дней отеки должны сойти и морщины убежать. Еще можно попробовать касторовое масло- утром на 2 часа наносить после геля (лифтинг эффект)

Можно пойти ещё дальше, и приобрести чистую гиалуроновую кислоту в ампулах (на сайте или в фирме, где отовариваются косметологи) и ампулу влить во флакон с блефарогелем. Каждый раз перед нанесением хорошо встряхивать и наносить.

16. Раствор хлористого кальция

Пилинг — голливудская чистка: На чистое сухое лицо наносят раствор хлористого кальция

(35 руб), ждут, пока высохнет, потом наносится второй слой, и снова ждут подсыхания. Намыливают руки детским мылом и массируют кожу, скатывая катушки. Механизм здесь следующий: хлорид кальция взаимодействует с мылом (натриевая и калиевая соль высших карбоновых кислот), образуется хлорид калия или натрия и нерастворимая кальциевая соль высших карбоновых кислот, которая скатывается, попутно захватывая часть верхнего слоя кератиновых чешуек. Получается поверхностный щадящий пилинг.

Использование хлорида кальция для очищения кожи возможно при отсутствии воспалительных элементов. Очень эффективно. Проверено!!!