Бубка і цукор по 12 гривень, Ківалов і телестудія за держкошт

Бубка і цукор по 12 гривень, Ківалов і приватна телестудія за державний кошт, Литвин і новенький броньований Мерседес. Щотижня результати державних закупівель - справжні хроніки марнотратства чиновників. Депутати ось-ось реалізують свою заповітну мрію - сховають тендери в тінь, а радше у повну темряву.

 

Дефіцит бюджету ПФУ в 2011 році склав 30,1 млрд. грн.



Дефіцит бюджету Пенсійного фонду України (ПФУ) за підсумками 2011 року склав 30,1 млрд. грн.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні під час прес-конференції повідомив перший заступник голови правління фонду Василь КРАВЧУК.

«...Для покриття тимчасових касових розривів, пов'язаних з виплатою пенсій, ПФУ з Єдиного казначейського рахунку, згідно з нормами чинного законодавства, протягом року виділялися кошти... За минулий рік таких позик на погашення було спрямовано 31 млрд. грн. Залишок непогашених сум позик на 1 січня 2012 року склав 12,4 млрд. грн.», - сказав В.КРАВЧУК.

До 12,4 млрд. грн. також додається запланований дефіцит бюджету фонду в розмірі 17,7 млрд. грн., які покриваються за рахунок коштів державного бюджету.

За словами В.КРАВЧУКА, збільшенню дефіциту бюджету ПФУ сприяли також рішення судів на користь пенсіонерів. «У 2011 році до судів подано 3,1 млн. позовів на органи ПФУ на загальну суму 9,4 млрд. грн. За підсумками судових рішень минулого року були здійснені виплати на суму 5,9 млрд. грн., що зумовило зростання дефіциту коштів фонду», - зазначив він.

Нагадаємо, віце-прем'єр-міністр України - міністр соціальної політики Сергій ТІГІПКО наприкінці січня 2012 року заявив, що дефіцит бюджету Пенсійного фонду України в 2011 році склав близько 19,5 млрд. грн. замість очікуваних 17,8 млрд. грн.

Довідка УНІАН. За даними Пенсійного фонду, сума надходжень фонду за підсумками 2011 року склала 197,6 млрд. грн., зокрема власних — 139,1 млрд. грн., що на 16,5%, або на 19,7 млрд. грн., більше порівняно з 2010 роком.

Сума витрат фонду за підсумками 2011 року склала 210,2 млрд. грн., зокрема: витрати за рахунок власних коштів склали 163,8 млрд. грн., за рахунок коштів держбюджету — 46,4 млрд. грн.

З держбюджету на фінансування пенсійних програм протягом минулого року було виділено 58,3 млрд. грн., що на 5,8 млрд. грн. менше фактичних обсягів 2010 року. Структура виділених коштів виглядала таким чином: 40,6 млрд. грн. - дотація на виплату пенсій, надбавок і підвищень до пенсій, призначених за різними програмами, 17,8 млрд. грн. – кошти на покриття дефіциту бюджету Пенсійного фонду.

Чому українці вже не хочуть працювати

Державний статистичний орган у своїх розрахунках занижував рівень приросту споживчих цін, і завдяки цьому показував більш високе зростання доходів громадян, ніж насправді. Я схиляюсь до думки, що індекс інфляції занижувався і, відповідно, показник приросту реальних доходів громадян є недостовірним, завищеним.

Фото specnaz.ru

(Цей матеріал є продовженням. Початок читайте тут)

Ключовим, на мій погляд, є усунення викривлень у розподілі валового продукту в ході формування зарплат і прибутків громадян.

По-перше, не може бути такої колосальної нерівності в доходах різних соціальних груп, видів діяльності і галузей, як зараз в Україні.

Величезний розрив у зарплаті за виконання різних видів робіт підриває її стимулюючу дію, оскільки ріст індивідуальних доходів стає залежним не від кваліфікації робітників, якості і продуктивності праці, а від місця роботи.

Виникнення значного розриву у зарплаті робітників різних професій є також наслідком часткової декваліфікації робочої сили радянської школи, рівень якої став невідповідним новим вимогам приватного бізнесу. Таким робітникам платять набагато менше через надлишкову пропозицію їх трудових послуг.

З цього можна зробити висновок й про відставання рівня сьогоднішньої освіти, включаючи систему перенавчання, від вимог часу. В результаті – міжгалузева і професійна міграція , "плинність" кадрів, неосвіченість і недбайливість працівників.

Одним із основних чинників майнового розшарування стала корупція. З нею місце роботи стало ще сильніше впливати на здобутки людей, послабляючи стимули до праці і підприємництва. Саме завдяки очікуванню незаконних доходів, посади у владі та органах надання державних послуг для багатьох стали маніакальним бажанням.

Люди готові давати хабарі, аби опинитися на посадах потенційного хабарництва. Корупційні доходи у багатьох випадках перевищують законні зарплати і прибутки. В результаті вилученнь через корупцію суспільство втрачає значну частину державних видатків, інвестицій підприємств і заощаджень сімей, які б могли підвищувати потенціал його розвитку.

Не менш шкідливими є й викривлення суспільної свідомості, моральна й інтелектуальна деградація, втрата честі, соціальна пасивність, які є неодмінними супутниками цих зловживань. Наш національний людський капітал втрачає свою вартість.

Не повинні також настільки різнитися доходи від приватного великого бізнесу і доходи рядових робітників, освітян, медиків, селян. Майнова поляризація суспільства розхитує соціальну терпимість і кооперацію між людьми, дестабілізує суспільство, штовхає до нездорових способів збагачення – шахрайства, фінансових афер, податкових маніпуляцій, хабарництва.

В Україні соціальне розшарування досягло диких, можливо, латиноамериканських рівнів. Хоча соціологи повідомляють про співвідношення доходів 10% найбагатших і 10% найбідніших українських громадян як 40/1 ( у європейських країнах це співвідношення на рівні від 6/1 до 7/1), можна самим підрахувати: офіційні українські гривневі мільйонери ( а їх – сотні тисяч) багатші за мільйони пенсіонерів у 100 і більше разів. А неофіційних мільйонерів, поза сумнівом, у нас більше, ніж офіційних.[ Читати далі ]
 

Чому податок на багатство платитимуть бідні

Україна і Росія пробують прийняти "закон справедливості", який введе податок на багатство. Досвід двох країн показує, що податок у тому вигляді, в якому його задумали, будуть платити хто завгодно, тільки не багаті

Фото Дмитро Ларін

Соус, которым заправлена идея введения налога на богатство, называется "социальная справедливость". В Украине о такой справедливости начинают говорить лишь накануне выборов. У нас они состоятся в этом году, а в России недавно закончились.

В РФ тоже готовились к выборам – Владимира Путина, понятно. Две страны в параллельном режиме хотели сделать приятное избирателям, и заговорили о том, как в очередной раз "раскулачить" богатых.

Но в Украине ситуация осложняется бюджетным дефицитом, с одной стороны, и неуемным желание президента Виктора Януковича "повысить социальные стандарты", с другой. Как известно, президент пообещал повышение пенсий и дешевую ипотеку, на что потребуется уже даже не 16 млрд грн, а 25 млрд.

Это отдельная история, как считаются подобные вещи. Как показывает опыт, через месяц нужная сумма легко вырастет до 50 млрд грн, и даже ее не хватит.

"В умовах загострення світової економічної ситуації соціальна справедливість вимагає, щоб заможні громадяни платили більше, ніж бідні", - заявляют в Минсоцполитики Украины, ведомстве, которое курирует вице-премьер-министр Сергей Тигипко. Ему, собственно, и поручено разработать ряд законов, которые и бюджет пополнят, и доставят удовольствие электорату.

Сергей Леонидович уже известен инициативами, которые можно описать не иначе как "бюджетное гестапо". В результате пенсионной реформы получатели сверхвысоких пособий свои деньги сохранили, а вот сотни тысяч обычных пенсионеров столкнулись с тем, что их доходы уменьшаются. Тигипко также собирался заглянуть в карманы миллионов людей, которые имеют "серые" доходы. За исключением некоторых случаев налоговой оптимизации речь шла о мелких предпринимателях, которые таким образом выживают.

[ Читати далі ]

 

Будні Харківщини



Будні Харківщини, які змушують задуматися нас усіх. Бо, можливо, не тільки Харківщини.

Історію цю почув учора, під час зустрічі з керівниками обласних осередків опозиційних партій.

Крупне селище, 7000 людей, проходять вибори (перевибори) селищного голови. З результатом понад 70% перемагає кандидат від Партії Регіонів, у якого на фоні більш яскравого і шанованого селянами кандидата від опозиції, здавалося, немає жодних шансів. Ще за два дні до голосування здавалося...

Стратегія перемоги виявилася простою, як табуретка, водночас результативною, економічно не витратною, без крадіжок з бюджету, без гречки і головне - з абсолютно прозорим, без фальшування, підрахунком голосів, міжнародні спостерігачі були би в захопленні:))

Мешканцям селища затримують виплату пенсій, на два місяці. Причини невідомі. Люди нервують. За два дні до голосування пенсію привозять і розносять, одразу за два місяці. Листоноша передає пенсіонерам "месидж": в районі від когось нібито чули таке - якщо не оберемо селищним головою регіонала, то пенсій нам більше не даватимуть. І все! Більше 70% набирає кандидат від влади, який і агітації як такої не вів...

Цікава історія, правда? А люди які у нас цікаві?!

Анатолій Гриценко