хочу сюди!
 

Ліда

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 46-56 років

Cendy78

попередня
наступна

Гратися на уроках?! безсумнівно!

  • 02.09.11, 05:43

З дитинства я мала впевненість, що моє покликання бути вчителем. Спеціалізація також не викликала сумніву – філологія. Тернистим був шлях до здобуття цієї професії. Але, врешті-решт, я досягла мети.

Школа. Уроки. Як виявилося, я не можу пригадати ні вчителів англійської мови, ні їх уроків. І не тому, що все це було досить давно.

За п’ять років навчання змінилося вісім вчителів у моєму класі. Ми навіть не встигали запам’ятовувати їх імена. Постійне, кожного уроку, зубріння текстів та правил інколи доводило до сказу. Але…

Був і позитивний момент. Я на все життя запам’ятала як не потрібно проводити уроки та зрозуміла, чим зацікавити учнів. Такою дієвою зброєю в моєму арсеналі виявилися ігри – лексичні та граматичні.

Питання про використання ігор на уроках іноземної мови достатньо актуальне та дискусійне. Існує багато думок педагогів та досліджень психологів з цього приводу. Як творчий педагог-практик можу стверджувати – ігри на уроках англійської мови приносять значну користь.

Пригадайте, як нудно вам було вчити правила, написані сухою, офіційною мовою. Чи не ліпше було б в цей час погратися, наприклад, в карти? Розумію вас і можу допомогти. Сміливо беріть колоду. Витягаєте хрест – назвіть, будь ласка правильно, речення в Present Continuous. Учні задоволені. Правило вивчене. Завдання уроку виконане.

Учні залюбки та з великим ентузіазмом виконують такі вправи. Вони розслаблюються, інколи й навіть не підозрюють, що в цей час вивчають складне та нудне правило, описане в підручнику на цілу сторінку. А потім, можуть навіть дивуватися, звідки ж їм це правило відоме?

В дитинстві, граючись, без жодного примусу, ми вивчаємо перші слова, фрази рідною мовою. Саме так, на мою думку, варто вивчати в школі іноземну мову.

На підтвердження своєї думки можу додати, що граючись та розвиваючи творчі схильності учнів я, на даний момент, виховала п’ять переможців шкільних олімпіад та призера районного етапу захисту творчих робіт МАН.

0

Останні статті

Коментарі