Урок пройшли 11 Липень

Это тест к курсу: 00600 Как изучать Библию Урок: 4

Date : 7/11/2013 2:33:46 PM Ваша оценка: : 100

Существует четкая взаимосвязь между способностью делать наблюдения по тексту Писания и способностью читать.

К каждому отрывку Писания следует подходить так, будто вы никогда прежде его не видели.

Читайте Библию, как письмо от любимого человека, то есть, сосредоточенно.

К библейскому тексту следует подходить так, как профессиональный сыщик подходит к раскрытию преступлений, - применяя всевозможные навыки чтения.

Вдумчивое чтение включает в себя изучение; мы должны серьезно обдумывайте каждое слово, не переключаясь на другие мысли.

 

Второй прием эффективного чтения Библии - это многократное прочтение изучаемого фрагмента текста.

Чтобы освежить восприятие текста Писания, можно читать разные переводы Библии, а также слушать Библию в аудиозаписи.

Ничто не может так вовлечь вас в Писание, как звук собственного голоса, поэтому полезно читать Библию вслух.

Чтобы изучение Библии было целенаправленным, нужно составить план чтения Библии и следовать ему.

Что Вы вынесли из него?

Зараз спробую відтворити домашнє завдання, спеціально в гурт Біблія.

Цитую частково лист Филимону, в аудіо запису є детальне завдання, а в цитаті підкреслюю слова, що на мій погляд є ключевими для "сообщества"

1) В тексті ми бачимо найвищий рівень спілкування, а головне: що значить сообщество. Яка практика спілкування! Хто складає це спілкування, чи воно примусове, чи всі рівні в товаристві Біблія?

2) Ціна. Дуже уважно вдумуємось над словами "платити", "борги"

Звичайно я процитую не всю книгу...

10 прошу тебя о сыне моем Онисиме, которого родил я в узах моих:
11 он был некогда негоден для тебя, а теперь годен тебе и мне; я возвращаю его;
12 ты же прими его, как мое сердце.
13 Я хотел при себе удержать его, дабы он вместо тебя послужил мне в узах [за] благовествование;
14 но без твоего согласия ничего не хотел сделать, чтобы доброе дело твое было не вынужденно, а добровольно.
15 Ибо, может быть, он для того на время отлучился, чтобы тебе принять его навсегда,
16 не как уже раба, но выше раба, брата возлюбленного, особенно мне, а тем больше тебе, и по плоти и в Господе.
17 Итак, если ты имеешь общение со мною, то прими его, как меня.
18 Если же он чем обидел тебя, или должен, считай это на мне.
19 Я, Павел, написал моею рукою: я заплачу; не говорю тебе о том, что ты и самим собою мне должен.
20 Так, брат, дай мне воспользоваться от тебя в Господе; успокой мое сердце в Господе.
21 Надеясь на послушание твое, я написал к тебе, зная, что ты сделаешь и более, нежели говорю.
(Флм.1:10-21)

Кому Бог дає благодать?

Хто не гордий, зайшов у мій блог, і скачав програму для лікування зору очей http://soft.mydiv.net/win/download-Korrektor-zrenij-Light.html безкоштовна версія не погана. Можна скачати платну версію.

Ну яку ж книжку прочитати, ась?

Займався делемою в іншому блозі http://blog.i.ua/user/25733/1247635/?p=4#advA_advC_1247635_19102591

Крім того термін поточного уроку буде визначатись домашнім завданням.

Книга "послання Филимону"

Я і не знав, що ця книга існує у Бібліїunsmile

lol Ну я про неї забувся.

Маленька книга в Новому Заповіті.

Завдання: сім днів я повинен читати цю книгу, прочитуючи всю книгу за один присіст, застосовуючи всі раніше вивчені методики.

Прочитав ще тільки два дні, і думаю... що я вже у ній щось спостерігаюhypnosis

Існують типи людей які при спілкуванні з ними, тримають тебе нижче своєї планки, і ти завжди залишишся перед ними рабом.

Існують інші люди які при спілкування з ними, піднімуть тебе високо, і ти вже навіть не раб.

Ну дуже задушевна книга, що є листом Павла до Филимона.

Павло повертає раба що належав Филимону але тепер цей раб вільний, і потрібний співпрацівник.

 

Для чого ми вивчаємо Біблію?

Пожалуй найкраща цитата з вчорашнього блогу http://blog.i.ua/community/3399/1247020/#p3 що я можу згадати це "Ми вивчаємо Біблію не для того щоб когось обманути чи обманути себе, і не для того щоб бути дураками. Ми вивчаємо Біблію тому, що вміємо її вивчати"

Не знаю як мені спало на думку така геніальна мисль бо я увімкнув комп'ютер після напруженної і відповідальної роботи перед собою, підготуватись до стабільної спеки, розібрав системник, обережно перечистив, розібрав кулери і почистив їх, смазав, і замінив термопасту на процесор, нарешті увімкнув і пііііішло.

В поточному уроці я чую слова "Библия с успехом выдержит ЛЮБЫЕ испытания", а більше того до неї можна підходити за своєю спеціальністю: якщо Ви пілот то дивіться на неї як на карту чи прогноз погоди, а коли Ви медсестра то шукайте в Біблії ознаки життя так як медсестра шукає ознаку життя коли їй привезуть хворого.

В уривку приводиться приклад одного з дослідників який поставив під сумнів воскресіння Христа, і з його досліджень вийшла книга "Кто отодвинул камень?"

Вступаємо в урок

Виявляється Біблія це книжка, а ми вже не вміємо книги читати. Смішно згадувати діалог http://otvet.i.ua/user/94197/12557/ де ми говорили про книгу... спробуйте знайти ці смішні моментиsmile

Вступ в урок на цей раз, я фрагмент змонтував і він складається з двох частинок бо так цікавіше:

Думаю, що ж воно?

А воно он, що(потрясаюче бачити нових, цікавих людей)

 

Урок пройшли. 2 Липень

Это тест к курсу: 00600 Как изучать Библию Урок: 3

Date : 7/2/2013 11:51:05 AM Ваша оценка: : 100

 

Так як ми тренувались спостерігати, і складати об'єктивні оцінки в минулих замітках на живих прикладах, а до всього так збіглось, що адміністрація порталу, витерла одну мою замітку, що входила до серії роздумів про Пасху і практичний приклад для порталу то до оцінки уроку я даю список методу спостережень це для мене, і для адміну порталу, щоб об'єктивно розглядати блоги та їх зміст, і для всього порталу щоб діалоги були продуктивними.

Наблюдения по тексту - это первый шаг в изучении Библии, когда мы задаем вопрос: «Что я вижу?», и отвечаем на него.

В процессе наблюдения необходимо искать ключевые или самые важные слова в изучаемом отрывке Библии

Помимо ключевых слов надо собирать информацию об окружении или об атмосфере отрывка.

Делая наблюдения, важно определить главные действующие лица, задав вопрос: «Кто участвует в действии?»

Изучая стих, надо определить, каким глаголом описано главное действие в исследуемом стихе.

Чтобы получить больше информации и отвечать на вопросы, надо уметь пользоваться картами и атласами.

На этапе наблюдения  следует обращать внимания на союзы ("и, или, а, но").

В заключительной стадии этапа наблюдения нужно соотнести исследуемый стих со всей книгой.

Наблюдательность - это первый важный шаг в овладении эффективным методом изучения Библии.

 

Конкурс Божої любові(продовжуємо)

Напевно можна вже закріпити висновки про очикування паводку на Україні, нова репліка "Руминії вдалось спасти Україну"

Сьогодні також пройшов кризовий день на мою територію, чорна хмара затягнула все небо, і майже цілий день пройшов сильний але тихий дощ, та м'ягкі грози(як весняні). Вода швидко зійшла особливих пошкоджень не виникло, а також не було шторму до 30 Км. г. як попереджали.

Ця замітка є конкурсом але і послідовністю в інституті, зараз ми вчимось бути об'єктивними і с п о с т е р е ж л и в и м и

Слухаємо попередній урок http://blog.i.ua/community/3399/1244810/ де учням дали один вірш з Біблії, і в одному випадку з нього винесли 30 спостережень, а окремі учні винесли до 600 спостережень лише з одного тексту.